Reg. datum: 01 januari 2008
Reg. datum: 01 januari 2008
Nou moet zeggen dat de service van Philips prima is. Vandaag is al iemand langs geweest van technorep. Ik was zelf niet thuis, maar mij is medegedeeld dat de software is geupdate en dat de instellingen in het systeem zijn veranderd. De tv zou denken dat er een andere beeldbuis in zou zetten waardoor het backlight minder fel brand. Komende 1 a 2 weken moet de contrast op 100, lichtsensor uit, dynamisch contrast uit.. Het bekende verhaal. Volgens de man van Technorep had ie talloze problemen met deze tv gehad. De eenduidige oplossing zou dit zijn, geen panelwissel of wat dan ook.
So far so good, ik ben blij door de snelle service en gewoon ff 1 week volle bak de tv laten draaien en dan zou alles goed moeten zijn. Eenmaal thuis gekomen meteen tv aangezet. Contrast idd op 100 en vlekken nog altijd daar, maar dat zou een kwestie van tijd moeten zijn. Wat schetst echter mijn verbazing bij het aanschouwen van het blauwe scherm dat er over het gehele scherm van boven naar beneden ongeveer om de centimeter strepen lopen (de strepen zijn moeilijk te definieren, het heeft niks met backlighting te maken maar gewoon met scherm mijn inziens).
Wat nu te doen? Meteen morgen telefoon in duiken weer?
EDIT: Trof overigens net bij het observeren van het scherm ook 1 dode pixel tegen, rechts van het midden, moet ik daar iets mee doen. Heb ik uberhaupt rechten bij 1 dode pixel?
So far so good, ik ben blij door de snelle service en gewoon ff 1 week volle bak de tv laten draaien en dan zou alles goed moeten zijn. Eenmaal thuis gekomen meteen tv aangezet. Contrast idd op 100 en vlekken nog altijd daar, maar dat zou een kwestie van tijd moeten zijn. Wat schetst echter mijn verbazing bij het aanschouwen van het blauwe scherm dat er over het gehele scherm van boven naar beneden ongeveer om de centimeter strepen lopen (de strepen zijn moeilijk te definieren, het heeft niks met backlighting te maken maar gewoon met scherm mijn inziens).
Wat nu te doen? Meteen morgen telefoon in duiken weer?
EDIT: Trof overigens net bij het observeren van het scherm ook 1 dode pixel tegen, rechts van het midden, moet ik daar iets mee doen. Heb ik uberhaupt rechten bij 1 dode pixel?
Punt2008 wijzigde dit bericht 04-01-2008 21:28 (23%)