Reg. datum: 01 mei 2005
Apple MacBook Pro | PS3
Forum » Spielerij » Spielerij - Games & Discussies » [Multiplatform] Grand Theft Auto IV - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicApple MacBook Pro | PS3
En zo is hetquote:One of our team is tearing round the runway on a baggage trolley, mowing down NOOSE members. Yes! Now, this is what GTA multiplayer should be about!
Die toon mag je ook wel achterwege laten. Het is niet aan jou om de inhoudelijke lijn van de discussies in dit topic te dicteren. Als het je niet bevalt dan start je maar op een normale manier een ander discussiepunt.quote:
Sorry hoor, dit heeft echt totaal niets met deze game te maken. Dit zie je veel minder in andere topics over multiplatform games en daarin wordt gewoon gepraat over de inhoud van de game en wat er bekend is.quote:alvi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:30:
[...]
Die toon mag je ook wel achterwege laten. Het is niet aan jou om de inhoudelijke lijn van de discussies in dit topic te dicteren. Als het je niet bevalt dan start je maar op een normale manier een ander discussiepunt.
Feit is dat mensen ten onrechte een ongefundeerde afkeer hebben van consoles, terwijl deze game net op consoles hoort gespeeld te worden. Veel mensen achten zich daarnaast nog eens zwaar superieur want pc zijn immers heilig en al de rest is voor gamen00bs.
Een discussie over welk platform deze game het meeste tot z'n recht laat komen is ook ontopic en heeft alles te maken met de game.
Martinspire - 360 Gamertag = Martinspire
Ik begin nooit over pc versies. Dat komt allemaal van gefrustreerde tweakers die wel quadcores en 9800gtx kunnen kopen, maar liever gta downloaden voor pc en dan ook geen budget hebben voor een goedkope xbox van 200 euro of zo.quote:Martinspire schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:17:
[...]
Sorry hoor, dit heeft echt totaal niets met deze game te maken. Dit zie je veel minder in andere topics over multiplatform games en daarin wordt gewoon gepraat over de inhoud van de game en wat er bekend is.
Aangezien er nog geen officiele mededeling is gedaan over de pc versie zou ik de mods willen verzoeken om deze discussie gewoon ergens anders voort te laten lopen en het hier gewoon te hebben over de graphics, gameplay, opties, nieuwberichten en vergelijkingen met andere GTA of free roaming games.
Dat jij het niet mee eens bent dat hij zo reageert is misschien wel zo, maar ik begin het ook wel een beetje zat te worden om telkens dit gezever er tussendoor te moeten lezen, want ik ben meer benieuwd naar de nieuwe screens die rockstar laat zien en eventuele andere nieuwtjes!
Vind jij. Mensen kunnen best zelf een mening vormen hoor, daar hebben we jou niet voor nodig.quote:alvi schreef op zondag 23 maart 2008 @ 00:57:
[...]
GTA komt het beste tot z'n recht op een console.
In de nieuwste Power unlimited heben ze een preview van Saints Row 2 en zeggen daarin dat hij nu al minder goed gaat worden dan GTA4 en dat terwijl het wel een tof spel wordt met een hoop verbeteringen ten opzichte van het eerste deel... Met zulke opmerkingen kan ik dus bijna echt niet meer wachtenquote:Rookert_ schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:19:
We kunnen idd ook de nachtjes tellen
Feit is dat het vet wordt en dat het hopelijk een nieuwe standaard wordt
Kaasje123 wijzigde dit bericht 23-03-2008 11:26 (9%)
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Met gratis kaasplankje!
GTA 4 op de consoles heeft geen auto-aim weer, maar wel multiplayer. Mods zijn IMHO een leuk extratje, maar niet veel meer dan dat. Ik heb tot nu toe nog geen enkele GTA mod gezien waarvan ik dacht dat ik iets zou missen als ik die niet installeerde(op de multiplayer mod na, maar die is nu overbodig).quote:Zamoraak schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:47:
Ik vind GTA 100x beter op de pc, denk eens aan multiplayer, mods en GEEN auto-aim waar ik me zo aan erger.
Het is al weer bijna 3 jaar geleden dat Rockstar voor het laatst een PC spel heeft uitgebracht. Zelfs andere series die wel op de PC uitkwamen, zoals bijvoorbeeld Manhunt, komen nu niet meer op de PC. De PC gamesmarkt schijnt het door het vele downloaden vrij slecht te doen momenteel, het kan zijn dat het voor Rockstar niet rendabel meer is om een PC poort te maken omdat teveel mensen het spel zouden downloaden.quote:Visgek24 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:50:
Natuurlijk komt GTA IV op de pc uit. anders zou het de eerste zijn die niet op de pc uit kwam, zo gek is rockstar niet. en GTA is toch imo bij uitstek een spel om op de pc te spelen
MetroidPrime wijzigde dit bericht 23-03-2008 12:00 (26%)
"Some girl on the street outside the bar just asked me if I was saved yet." "Yeah? What did you say?" "I told her 'I saved at the checkpoint a couple of minutes back and I can reload from there if I die.'
Saints Row 2? Die komt pas rond de herfst uit dus het is geen concurrent. De developers zijn meer volgers van GTA. Geen slecht idee hoor! Misschien koop ik SR2 wel maar eerst natuurlijk GTA IV. En met maanden verschil in wanneer her uitkomt!quote:Kaasje123 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:25:
[...]
In de nieuwste Power unlimited heben ze een preview van Saints Row 2 en zeggen daarin dat hij nu al minder goed gaat worden dan GTA4 en dat terwijl het wel een tof spel wordt met een hoop verbeteringen ten opzichte van het eerste deel... Met zulke opmerkingen kan ik dus bijna echt niet meer wachten
Ik denk dan ook dat je er redelijk goed van uit mag gaan dat het inderdaad een neiuwe standaard wordt.
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
De "stories" versie van GTA3 zijn ook niet op de PC uitgekomen. Aangezien dat de laatste GTA's waren zou het weleens niet zo vanzelfsprekend hoeven te zijn.quote:Visgek24 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:50:
Natuurlijk komt GTA IV op de pc uit. anders zou het de eerste zijn die niet op de pc uit kwam, zo gek is rockstar niet. en GTA is toch imo bij uitstek een spel om op de pc te spelen
Maar idd, het spel ziet er wel uber vet uit!
peeth wijzigde dit bericht 23-03-2008 13:39 (5%)
Vincere Per Belli
Lees anders even de post van SCixX op op de vorige paginaquote:SCIxX schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:29:
Ik heb van iemand gehoord die de multiP heeft gespeeld (game recensent) dat de multiplayer echt super gaaf is.
Intel C2D E6600 @ 2,4 GHZ, Nvidia XFX Geforce 8800GTS 320MB Extreme Edition, Asus P5b Deluxe, Antec Sonata II +450 watt Antec voeding, Kingston 2Gig PC6400 ram
Maar niet zo massaal natuurlijk als bij de pc, dat kon je zelf ook wel bedenken.quote:roel17 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:34:
Jullie zeggen wel dat de pc versies gebrand worden maar de PS3 games en xbox 360 games worden ook gebrand hoor?
Controller in de hand, biertje/koffie erbij en lekker voor de televisie gaming. En dat natuurlijk op minstens 720p!quote:Adlermann schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:51:
Dit spel gaat echt zo ontzettend gaaf worden, ik ga er zelfs een xbox 360 voor kopen. Ik heb zo'n gevoel dat hij of heel laat en brak (zoals vice city/ san andreas) voor de pc komt of helemaal niet. En het lijkt me gewoon gaaf het op een 40" full hd tv te spelen
There is no place like ::1 PSN-id: masticina My Game Blog My pathetic Backlog
Wat denk je van een Deal met MS en/of Sony. Als ze al gaan aankondigen dat er een PC versie komt, lopen die een hoop gamers mis die dan alsnog wachten. Nu er niets over bekend is, gaat men toch maar een console halen.quote:Surgue schreef op zondag 23 maart 2008 @ 18:40:
[...]
Maar niet zo massaal natuurlijk als bij de pc, dat kon je zelf ook wel bedenken.
Ik snap trouwens niet waarom R* geen info geeft over een pc versie, waarom moeten ze ons zo lang in spanning houden. Scheelt ook heel wat pc vs console gezeur..
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.