Hoofdcategorieën
Topicacties

[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
cut the crap
Reg. datum: 22 november 2001

Welke fix kan ik het beste uitvoeren om meer ruimte te krijgen? Ik krijg nu dus steeds "Low Disk" melding. Iemand die het volgende heeft toegepast?
quote:
Move your /Applications folder to the media partition and then create a symbolic link:
cd /
cp -pr Applications /var/root
mv Applications Applications.old
ln -s private/var/root/Applications /Applications
rm -rf Applications.old
Ben er een beetje huiverig voor of alles goed blijft werken met deze methode...
Reg. datum: 27 juli 2005

damn... heb dus geen 3.9 fakeblank, dacht dat ik eerst 4.6 erop had dus met iplus 2.0 unlcoked enzo, kijk ik net met iInfo en heb ik 3.9 m3s2 erop staan.

kan die iInfo er nu ook niet meer afkrijgen, staat niet bij unintstall

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Moo!
Reg. datum: 09 januari 2001

quote:
Remi schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:57:
Hopelijk kunnen jullie mij helpen met het volgende. :)

Het lukt me namelijk niet om gprs aan de praat te krijgen.
Het gaat om een iphone 1.1.4. op het kpn prepaid netwerk + surf&mail.
Officieel hoef je daar alleen bij APN in te voeren "internet" en dat doe ik dan ook.

Als ik deze settings gebruik krijg ik continue de melding "Could not activate EDGE: You are not subscribed to EDGE". :'(

Het activeren via 1200 en dan optie 2 heb ik al gedaan en gprs werkt ook meteen als ik hem in 2 andere toestellen stop (Nokia 6230 en Samsung E900). Zowel de klantenservice van HI als KPN hebben mij instellingen nagekeken en alles zou moeten werken. Ik ben er dan ook overtuigd dat het aan de iphone of zijn instellingen moet liggen.

Andere settings bij EDGE heb ik ook al geprobeerd maar deze werken allemaal niet. Ook reboot ik hem elke keer als ik iets gewijzigd heb.

Heeft iemand enig idee wat het probleem kan zijn? :)
Wat heerlijk irritant, toch maar een restore gedaan aangezien geen enkele instelling werkte maar na de restore is het nog steeds een no go. :/

Is hier nog iemand die gebruik maakt van surf&mail van kpn icm een iphone?
Misschien dat ik een instelling over het hoofd zie of iets dergelijks. :)

Back in NL. T_T
Reg. datum: 27 maart 2001

Ik heb Telfort, wat ook via het KPN netwerk gaat, en daar heb ik gewoon GPRS verbinding zonder uberhaupt inloggegevens of wat dan ook ingevuld te hebben in mijn iPhone settings. Heb juist weer wat geinstalleerd om te zorgen dat ik GPRS ook uit kan zetten. :P

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
thewongandonly schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:28:
Die "ja", is dat een antwoord op mijn vraag...?

En als je ie per ongeluk zelf automatisch update, kan ik hem dan alsnog resetten, handmatig updaten en weer gebruiken...?
Nou soms wel en soms niet.. Het is afhankelijk of ook je baseband wordt aangepast en of die aangepast kan worden met de beschikbare tools die er op dat moment zijn.
Nou ging dat de laatste tijd vrij vlot, maar dat was dus niet altijd zo..

Die "ja" is meer een waarschijnlijk zou ik zeggen..
Reg. datum: 18 oktober 2002

quote:
Captain N schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:16:
Ik heb Telfort, wat ook via het KPN netwerk gaat, en daar heb ik gewoon GPRS verbinding zonder uberhaupt inloggegevens of wat dan ook ingevuld te hebben in mijn iPhone settings. Heb juist weer wat geinstalleerd om te zorgen dat ik GPRS ook uit kan zetten. :P
Voor KPN hoef je inderdaad geen gegevens in te vullen. Dat klopt..
Back in NL. T_T

Ja, dat weet ik dus inmiddels. Het was een reactie op degene die via KPN geen verbinding kon krijgen. ;)

Specs: NES | M82 | (T)FC | SNES | BS-X | VB | N64 | 64DD | NGC | Q | Q GBP | G&Ws | GB(L) | GB(A) (SP) | GBM | DS(L) | Wii
Mijn foto's op Flickr.

Moo!

quote:
Captain N schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:35:
Ja, dat weet ik dus inmiddels. Het was een reactie op degene die via KPN geen verbinding kon krijgen. ;)
Zoiets had ik al door aangezien die andere 2 telefoon meteen werkten nadat de sim erin zat. :| :

Reg. datum: 09 juni 2003

quote:
KillaH87 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:54:
damn... heb dus geen 3.9 fakeblank, dacht dat ik eerst 4.6 erop had dus met iplus 2.0 unlcoked enzo, kijk ik net met iInfo en heb ik 3.9 m3s2 erop staan.

kan die iInfo er nu ook niet meer afkrijgen, staat niet bij unintstall
FYI, 3.9FB heeft dezelfde 'signature' als de gewone 3.9. Het is dus normaal dat zulke apps 3.9 m3s2 zeggen, al heb je de FB.

XBL/PSN: Freeply

Reg. datum: 04 februari 2003

quote:
Puck schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 20:36:
Welke fix kan ik het beste uitvoeren om meer ruimte te krijgen? Ik krijg nu dus steeds "Low Disk" melding. Iemand die het volgende heeft toegepast?

[...]

Ben er een beetje huiverig voor of alles goed blijft werken met deze methode...
Als je Bosstools installeert via de installer dan kan je daarmee wat ruimte vrijmaken

Back in NL. T_T

Ik vroeg me overigens nog iets af m.b.t. de Calendar. Het zou leuk zijn dat wanneer je een event toevoegt die meerdere dagen duurt, al deze dagen een stipje zouden krijgen in het maandoverzicht. Nu is dit alleen op de dag waarop het event begint. Niet echt handig voor als je een weekendje weggaat bijvoorbeeld. Iemand enig idee of je dit op een of andere manier kunt wijzigen?

Mijn foto's op Flickr.

mooowwww
Reg. datum: 27 februari 2002

iemad die weet waar ik de nieuwste installer kan vinden heb nu v 3.0 wil hem even opnieuw installeren, mocht hij op de telefoon zelf staan, welke naamm heeft die?

racoon wijzigde dit bericht 22-03-2008 22:20 (43%)

24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??

Robert Webbe

quote:
psychonikeo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:26:
[...]
Voor KPN hoef je inderdaad geen gegevens in te vullen. Dat klopt..
Mmmm, misschiem hanteert Apple dan de logica dat indien er niets is ingevuld om dan te gaan proberen met de APN internet. Bij heel veel netwerken is dit de APN om toegang te krijgen. In Nederland werkt dit ook bij KPN, Telfort, Orange en T-Mobile. Alleen bij Vodafone en MVNO's is dit weer anders. Deze oplossing wordt ook vaak gebruikt bij die HSDPA modems.

Vertel iemand waar hij de oplossing op zijn vraag kan vinden en hij is weer eventjes tevreden.
Leer hem hoe hij zelf kan zoeken en hij is de rest van zijn leven tevreden!

Moo!

Misschien ben ik nu een stapje verder met m'n gprs probleem.
Via *3001#12345#* (Field Test) heb ik eens zitten kijken of daar ook iets veranderd als ik de settings wijzig.

Zodra er bij edge niks staat ingevuld krijg ik geen "edge foutmeldingen" meer maar alleen de melding dat safari geen verbinding kan krijgen met de server.
Als ik dan in het Field Test menu kijk onder pdp dan staat er wel een ip adres in de range 10.107.*.*.

Als ik dan bij de APN invul "internet" en reboot dan krijg ik meteen weer die edge foutmeldingen en bij pdp komt als ip adres te staan 0.0.0.0..
Ook met andere settings krijg ik alleen bovenstaande resultaat.

Dus nu settings verwijderd onder edge en gereboot en ik krijg weer een ip uit die range. Alleen safari blijft mekkeren geen verbinding te kunnen maken en de overige apps ook. :/

Kan het zijn dat er bij kpn nog iets staat ingesteld m.b.t. m'n oude toestel (Nokia 6230)?

WAT zeg je!?
Reg. datum: 30 januari 2006

quote:
Remi schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 22:58:
Misschien ben ik nu een stapje verder met m'n gprs probleem.
Via *3001#12345#* (Field Test) heb ik eens zitten kijken of daar ook iets veranderd als ik de settings wijzig.

Zodra er bij edge niks staat ingevuld krijg ik geen "edge foutmeldingen" meer maar alleen de melding dat safari geen verbinding kan krijgen met de server.
Als ik dan in het Field Test menu kijk onder pdp dan staat er wel een ip adres in de range 10.107.*.*.

Als ik dan bij de APN invul "internet" en reboot dan krijg ik meteen weer die edge foutmeldingen en bij pdp komt als ip adres te staan 0.0.0.0..
Ook met andere settings krijg ik alleen bovenstaande resultaat.

Dus nu settings verwijderd onder edge en gereboot en ik krijg weer een ip uit die range. Alleen safari blijft mekkeren geen verbinding te kunnen maken en de overige apps ook. :/

Kan het zijn dat er bij kpn nog iets staat ingesteld m.b.t. m'n oude toestel (Nokia 6230)?
EDGE? Dat is allang dood in nederland.
Moo!

quote:
_AvA_ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:03:
[...]

Ja dat is algemeen bekend... daarom gaat het in nederland ook over het tragere GPRS.

Reg. datum: 27 juli 2005

quote:
Minnema schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 21:44:
[...]

FYI, 3.9FB heeft dezelfde 'signature' als de gewone 3.9. Het is dus normaal dat zulke apps 3.9 m3s2 zeggen, al heb je de FB.
ok dus er is een mogelijkheid dat ik toch FB heb, is daar op 1 of andere manier achter te komen?

PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune

Reg. datum: 16 maart 2008

Heey,

Als ik via FTP icoontjes van app's wil veranderen, kan ik de map /applications niet vinden! Waar staat deze?

quote:
KillaH87 schreef op zondag 23 maart 2008 @ 11:57:
[...]

ok dus er is een mogelijkheid dat ik toch FB heb, is daar op 1 of andere manier achter te komen?
Ja, proberen te upgraden naar 4.6 met iphone-tools van ene solor, das de enige manier die ik ken. ;)
Niet de moeite waard imo, als je namelijk niet eerst je baseband naar de goeie versie terugflashed heb je de kans dat je helemaal opnieuw moet restoren en unlocken (moest ik doen :p). Je hebt het of je hebt het niet, tegen de tijd dat het nodig is wordt er wel weer aandacht aan besteed. Either way zullen er mi wel upgrademogelijkheden komen, dus zo druk zou ik me er niet op maken. Als je geunlocked hebt met iplus kan het haast niet anders dan dat je 3.9FB hebt.
quote:
_AvA_ schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 23:03:
[...]
EDGE heet ook wel Enhanced GPRS, vandaar dat de iPhone prima op het iets tragere GPRS werkt.
quote:
valkjuh schreef op zondag 23 maart 2008 @ 12:45:
Heey,

Als ik via FTP icoontjes van app's wil veranderen, kan ik de map /applications niet vinden! Waar staat deze?
In de root (bovenste map) van je iPhone.

Minnema wijzigde dit bericht 23-03-2008 13:21 (24%)

mooowwww

is het ook mogelijk om je wekker af te laten gaan terwijl je telefoon helemaal uit staat?

quote:
racoon schreef op zondag 23 maart 2008 @ 13:42:
is het ook mogelijk om je wekker af te laten gaan terwijl je telefoon helemaal uit staat?
Even een analogie: is het mogelijk om mijn computer muziek te laten spelen als ik hem helemaal uit heb staan?
Met andere woorden, nee dus, het heet niet voor niks uit. ;)
Daarbij, hij verbruikt erg weinig stroom in de standby stand, dus waarom zou je hem daar niet in houden? Ik doe 'em eigenlijk nooit uit.

Minnema wijzigde dit bericht 23-03-2008 14:03 (17%)

mooowwww

quote:
Minnema schreef op zondag 23 maart 2008 @ 14:02:
[...]

Even een analogie: is het mogelijk om mijn computer muziek te laten spelen als ik hem helemaal uit heb staan?
Met andere woorden, nee dus, het heet niet voor niks uit. ;)
Daarbij, hij verbruikt erg weinig stroom in de standby stand, dus waarom zou je hem daar niet in houden? Ik doe 'em eigenlijk nooit uit.
Bij een nokia die ik had werkte het dus wel.

Gsus is my homeboy
Reg. datum: 24 oktober 2004

quote:
Minnema schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 19:54:
Ik heb hem uit de ifoneguide.nl/114 repo gehaald. (vervang 114 met je eigen firmware)
Maar daar staan er dus twee genoemd... Heb ze tevens allebei geprobeert, geen resultaat :)

Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)

Reg. datum: 26 september 2005

ik hoorde geruchten dat de iPhone in Nederland eind maart geintroduceerd zou worden, en dus ook te koopen zou zijn. ik neem aan dat deze niet waar zijn?
en als je er een uit de vs importeerd kan je hem door te unlocken, er gewoon meer bellen en smsen in NL? toch?

Game Error wijzigde dit bericht 23-03-2008 19:20 (26%)

CZGAALVD

mooowwww

quote:
Game Error schreef op zondag 23 maart 2008 @ 19:17:
ik hoorde geruchten dat de iPhone in Nederland eind maart geintroduceerd zou worden, en dus ook te koopen zou zijn. ik neem aan dat deze niet waar zijn?
en als je er een uit de vs importeerd kan je hem door te unlocken, er gewoon meer bellen en smsen in NL? toch?
Ja, ik heb een UK iphone, met ziphone unlocked en werkt gewoon.

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: