Reg. datum: 14 juli 2004
[iMac 2G] Discussies en Ervaringen Deel 2
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 14 juli 2004
Reg. datum: 28 augustus 2003
Als je de magnetron aanzet of gewoon binnen of buiten zit dan komt er meer straling op je af dan de "extra straling" van wanneer je voor je Macje met wifi zit...quote:ronwiel schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:18:
(ivm straling enzo)?
Reg. datum: 14 juli 2004
Ach ja zal best, maar aangezien ik toch een wired netwerk heb wil ik die straling zo veel mogelijk voorkomen. Het is namelijk toch weer een extra ding naast je telefoon, tv enz. En ik heb zelf toch het idee dat zo min mogelijk straling het gezondst isquote:Exirion schreef op zondag 09 maart 2008 @ 15:25:
[...]
Als je de magnetron aanzet of gewoon binnen of buiten zit dan komt er meer straling op je af dan de "extra straling" van wanneer je voor je Macje met wifi zit...
Reg. datum: 10 februari 2003
ok,daar ga ik niet op wachtenquote:Mei schreef op maandag 10 maart 2008 @ 07:35:
Als er binnenkort veranderingen komen, dan is dat waarschijnlijk puur een processorupgrade. Niks groots in ieder geval.
bedankt voor de info
1GB extra is tegenwoordig een kwestie van 2 tientjes.... Daar hoef je ook niet voor te gaan wachten.quote:Frietsaus schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:31:
Ik zie het opzich ook best gebeuren dat de hogere modellen 2GB RAM standaard krijgen, net als de MacBooks.
Ik heb op het dieptepunt van de prijzen m'n iMac voor minder dan 70 euro kunnen uitrusten met 4GB Kingston spul.
ik betaal nu 80 euro voor 4gig (60 + 5 admin kosten + 15 verzenden nr belgie)quote:Exirion schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:16:
[...]
1GB extra is tegenwoordig een kwestie van 2 tientjes.... Daar hoef je ook niet voor te gaan wachten.
Ik heb op het dieptepunt van de prijzen m'n iMac voor minder dan 70 euro kunnen uitrusten met 4GB Kingston spul.
En what about Full HD (1080p)? (@ 24")quote:neographikal schreef op zaterdag 01 maart 2008 @ 23:46:
720P? Op je sloffen, geen enkel probleem. En gewoon 4GB erin knallen, kost geen klap
Dat is ook geen probleemquote:
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!
Reg. datum: 25 mei 2000
Nou ja... dan maar terugbrengen naar de Apple Store, maar dan ben ik hem vast een paar weken kwijt... *snif* moet ik het doen zonder mijn Apple...
Wie wil me troosten?
quote:Artox schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:27:
iets anders aangaande het tunen van je mac
kan je deze schijf in je imac steken? wel een mooi prijsje: $ 259,99 = ¤ 167,9848
apple biedt ze aan voor $ 400
hier verschepen ze hem gratis.
Kan gewoon niet zonder breken. Zijn iMacs niet op ontworpen. Het beste kan je gewoon een externe schijf halen. Mijn keuze zou een Western Digital Mybook zijn, gebaseerd op ervaringen van anderen. Die dingen hebben ook geen externe voeding, dus ze gaan gewoon netjes uit als je computer uit gaat (wat mijn frickin' Lacie Porsche niet kanquote:Artox schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:35:
[...]
wel jammer dan... iemand zekerheid? in de treath die aangehaald wordt vind ik er niets over
interne hd is eigenlijk hetzelfde als externe, vermits je een imac toch meestal op je bureau laat staan
jammer dat er voor macs in zijn geheel geen site is over hem zelf te tunen. rammekes, harde schijven, alles per model. ik ga daar eens een siteje voor opzetten. vrijwilligers?
wat ik me trouwens juist afvroeg: is dit het grootste Nederlandstalige apple forum?
bought a MacBook - appel aan de wereld!
Veel valt er niet te tunen aan Macs. Zijn ze ook niet voor bedoeld. Ram kan je vaak verwisselen, HDD ook nog wel eens (hangt van model Mac af) en bij de Pro kan je ook de PCI insteekkaarten (Airport, Bluetooth, graka) vervangen, maar dat kan alleen met spul dat voor Macs gemaakt is.
even de cijfers:
onemorething: 1.182.394 berichten
forum tweakers: Apple Talk - 6261 onderwerpen - 168.797 berichten
iphoneclub: 7.389 onderwerpen - 74.631 berichten
macfreak: 35.486 berichten
macwereld: 3.827 onderwerpen - 23.155 berichten
de vraag is welk forum het meeste kwaliteit en overzicht heeft?
Artox wijzigde dit bericht 12-03-2008 20:56 (40%)
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!
en als je voor 1TB wil gaan?quote:Western Digital Mybook zijn, gebaseerd op ervaringen van anderen. Die dingen hebben ook geen externe voeding, dus ze gaan gewoon netjes uit als je computer uit gaat (wat mijn frickin' Lacie Porsche niet kan)
zal ik het dan ook verplaatsenquote:Hoedje schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:58:
Dit heeft natuurlijk weinig meer te maken met de iMac 2G. Verder is het iets heel persoonlijks, kijk gewoon een beetje rond en blijf hangen op het forum waar je je thuis voelt.
ik ben een grote applefan, maar verzuip in alle Nederlandstalige websites...
Mijn My Book schijf heeft wel een externe voeding, maar hij gaat wel automatisch uit zodra ik m'n Mac uitzet.quote:Mei schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 20:39:
[...]
[...]
Kan gewoon niet zonder breken. Zijn iMacs niet op ontworpen. Het beste kan je gewoon een externe schijf halen. Mijn keuze zou een Western Digital Mybook zijn, gebaseerd op ervaringen van anderen. Die dingen hebben ook geen externe voeding, dus ze gaan gewoon netjes uit als je computer uit gaat (wat mijn frickin' Lacie Porsche niet kan)
is er een groot verschil tss externe harde schijven met voeding of rechtstreeks ingeplugd en zonder voeding op de imac?
Plaatje zegt meer dan woorden dus bij deze: (Klik voor grote versie)

Die dikke lijnen dus...het is echt van binnen (geen stof dus of dergelijke) en goed zichtbaar als ie uitstaat of op zwarte achtergrond.
Apple bellen ?
-| Mac Pro | ACD 23" | MacBook Pro | iPhone 3G 16GB Wit | Time Capsule | HK Soundsticks II | Canon 40D | 24-105 L f/4 || 430EX |-
lijkt op hetzelfde wat je krijgt al je heel hard op je scherm druktquote:Armo schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:13:
Ik was zo tevreden over het scherm van mijn 24" iMac van 2 maanden oud maar volgens mij is er nu toch iets goed mis..
Plaatje zegt meer dan woorden dus bij deze: (Klik voor grote versie)
[afbeelding]
Die dikke lijnen dus...het is echt van binnen (geen stof dus of dergelijke) en goed zichtbaar als ie uitstaat of op zwarte achtergrond.
Apple bellen ?
lijkt me niet helemaal gezond
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Pagina: 1 2 3 4 ... 15 16 17 18 19 20 21 22 23 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.