Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Nieuw Topic
¡A celebrar el 2013!

Hey mensen wat kunnen jullie me aanraden als 't aankomt op datagebruik / opera:

Nu vraag ik me af, meestal zit je dan snel aan je maximum aantal megabytes, bij Orange bijvoorbeeld omdat het niet via die proxy loopt waar je onbeperkt mee mag browsen.

Je hebt meestal 2 verschillende toegangspunten, en ik denk dat je opera alleen via zo'n internet access toegangspunt kan laten werken?

Vroeger kon je zelf nog handmatig alles instellen in ff browser maar nu blijkbaar niet meer?

Heeft iemand daar ervaring mee met Orange? Of anders Tmobile?

Vind opera echt veel fijner dan de standaard browser.

Ik woon in Venezuela en hier heb ik voor 8 euro gewoon onbeperkt EGPRS maar vraag me af hoe dat straks moet als ik in Nederland ben.

Thanks!

Acties: [view]

Door: RoD
Moderator PMD / FP ProMod
Reg. datum: 14 september 2004

Er zijn verschillende topics over data-abonnementen. Lees die eens door en maak dan zelf je keuze. Het is hier verder ook vrij offtopic.

@Macamba: je kunt in een dataprofiel al een proxy opgeven. Dan loopt al het (HTTP)-verkeer via dat profiel door de proxy. Of Opera zich daar iets van aantrekt durf ik niet te zeggen, het zou kunnen zijn dat Opera een eigen implementatie gebruikt. Je zou kunnen kijken of het IP-nummer waarmee je surft met de interne browser gelijk is aan die waarmee je met Opera surft. Genoeg sites die je IP-adres kunnen vertellen.

Of je kiest een provider die gewoon flat-fee-geen-gezeik heeft. Bij mijn weten is dat helaas maar 1 momenteel: t-mobile.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

¡A celebrar el 2013!

quote:
Fuzzillogic schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 01:38:
@Macamba: je kunt in een dataprofiel al een proxy opgeven. Dan loopt al het (HTTP)-verkeer via dat profiel door de proxy. Of Opera zich daar iets van aantrekt durf ik niet te zeggen, het zou kunnen zijn dat Opera een eigen implementatie gebruikt. Je zou kunnen kijken of het IP-nummer waarmee je surft met de interne browser gelijk is aan die waarmee je met Opera surft. Genoeg sites die je IP-adres kunnen vertellen.

Of je kiest een provider die gewoon flat-fee-geen-gezeik heeft. Bij mijn weten is dat helaas maar 1 momenteel: t-mobile.
Bedankt voor de snelle reactie!
Duidelijk dan!

Ik denk dat opera zich niets aantrekt van die proxy, dat merk ik hier. Draait alleen met een profiel zonder proxy. T geluk is dus dat m'n provider hier in Venezuela geen onderscheid maakt en in Nederland wel weet ik van een paar jaar geleden.

Heb iets gelezen van dat Orange en Tmobile samen zijn gegaan en dat je kunt overstappen dus dat is dan een optie hoe dan ook.

Mooi zo. Excuses voor de offtopic overlast ik zal verder gaan in een ander draadje indien nodig!

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Als ik ga browsen met mijn N95, dan moet ik opgeven welk toegangspunt ik wil gebruiken ('Altijd vragen'). Als ik thuis ben is dat mijn draadloos netwerk, als ik elders ben de PIT van T-mobile. Is het mogelijk dat de N95 als eerste altijd mijn draadloos netwerk probeert en als dat niet lukt, dat er dan naar PIT wordt gekeken zonder dat mij verder iets wordt gevraagd?

Uiteraard heb ik gezocht naar een oplossing, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt.
Reg. datum: 26 maart 2000

quote:
pven schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 07:31:
Als ik ga browsen met mijn N95, dan moet ik opgeven welk toegangspunt ik wil gebruiken ('Altijd vragen'). Als ik thuis ben is dat mijn draadloos netwerk, als ik elders ben de PIT van T-mobile. Is het mogelijk dat de N95 als eerste altijd mijn draadloos netwerk probeert en als dat niet lukt, dat er dan naar PIT wordt gekeken zonder dat mij verder iets wordt gevraagd?

Uiteraard heb ik gezocht naar een oplossing, maar ik kan niets vinden wat er op lijkt.
Heb precies hetzelfde 'probleem', maar heb ook nog nooit een oplossing kunnen vinden.
Reg. datum: 11 juli 2003

Heb net V21 erop gezet. Had gehoopt dat ik nu youtube via het WLAN kon benaderen. Maar helaas werkt nog steeds niet. Via KPN Internet geen probleem, via Wlan (WEP en WPA geprobeerd) wordt er een server time out geproduceerd.
Is dit bekend of ben ik de enige met deze ellende?

Reg. datum: 31 maart 2004

quote:
Daan S schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:02:
Heb net V21 erop gezet. Had gehoopt dat ik nu youtube via het WLAN kon benaderen. Maar helaas werkt nog steeds niet. Via KPN Internet geen probleem, via Wlan (WEP en WPA geprobeerd) wordt er een server time out geproduceerd.
zet je poorten goed in realplayer: laagste udp poort = 5400 hoogste udp poort=65535

N95 8GB

Reg. datum: 14 oktober 2007

quote:
Daan S schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:02:
Hoe bedoel je dit? Ik heb gewoon firmware 20.0.015 en kan op youtube video's etc bekijken via realplayer.

quote:
emonty schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:05:
[...]

zet je poorten goed in realplayer: laagste udp poort = 5400 hoogste udp poort=65535
Dat werkt helaas niet.
Heb bij default access point mijn wlan gezet, online time unlimited en de poorten als boven. Krijg nog steeds time out.
Heeft iemand nog meer suggesties?

Reg. datum: 11 april 2007

quote:
Barfman schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:51:
Er is een nieuwe Garmin Mobile XT versie uit, heb hem net getest en ik moet zeggen dat hij veel sneller reageerd en dat de custom vehicles het nu ook doen zonder te crashen. Ook krijg je een melding in je schermpje bovenin wanneer er mail,sms binnenkomt. Verders weet ik nog niet wat er verbeterd is of wat er nieuw bij gekomen is, zie wel dat er een mapje jpeg word aangemaakt, dus zal wel een doel hebben.

Ga verder ff testen :)
en welke versie mag dat zijn??tomtom werkt wel op een ppc lees ik met interne gps.

quote:
Las Vegas schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:14:
[...]

Hoe bedoel je dit? Ik heb gewoon firmware 20.0.015 en kan op youtube video's etc bekijken via realplayer.
Met V20 lukte het ook al niet. Via KPN Internet (dus GPRS) kon en kan ik youtube bekijken. Via WLAN niet.

quote:
gi005 schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 09:24:
[...]

en welke versie mag dat zijn??tomtom werkt wel op een ppc lees ik met interne gps.
Het gaat om Garmin Mobile XT v.4.10.80

en werken doet het perfect thx.

jammer dat het de updater nog niet doet.maarja ik heb al geverfde eitjes gekregen....

Reg. datum: 10 oktober 2005

Is het bij de V21 wel mogelijk de backup via pcsuite terug te zetten van V20 naar V21.
Het probleem van V12 naar V20 was dat het niet werktte (berichten en contacten) ?

Reg. datum: 26 november 2003

Eindelijk is het mogelijk om in RAW formaat foto's te schieten:

http://teavuihuang.com/dngphonecamera/

Lijkt me leuk om mee te spelen, jammergenoeg is mijn N95 even dood.

Jules

Reg. datum: 03 augustus 2007

Terug zetten van back-up geen probleem na update V21
quote:
robinhaagmans schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:00:
Is het bij de V21 wel mogelijk de backup via pcsuite terug te zetten van V20 naar V21.
Het probleem van V12 naar V20 was dat het niet werktte (berichten en contacten) ?

have fun :)
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
Holleboomer schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 12:58:
Eindelijk is het mogelijk om in RAW formaat foto's te schieten:

http://teavuihuang.com/dngphonecamera/

Lijkt me leuk om mee te spelen, jammergenoeg is mijn N95 even dood.
Werkt inderdaad op de N95, nu nog even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn... 8)7

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
bigdaddie schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:17:
[...]

Werkt inderdaad op de N95, nu nog even uitzoeken wat de mogelijkheden zijn... 8)7
De eerste resultaten schijnen nog niet zo super te zijn. Weinig verschil met jpg en max res. is 640x480. Al zal dat in volgende versies beter worden. Maar nu heb je er nog weinig aan vind ik.

Donde estan los conejos?
Reg. datum: 05 maart 2001

quote:

Hmm. Daar heb ik wel eens een (betaald?) programmaatje voor langs zien komen. Daar kon je inderdaad je favoriete connectiemogelijkheden in opgeven.
Ik zal nog eens zoeken of ik de naam kan vinden.

Wii friend code: 6460 7247 0127 7819

a.k.a. Martijn

Ik snap niet helemaal meer wat nou de verschillende versie zijn bij de N95.
Tussen de N95 en N95 8gb zijn de verschillen me duidelijk: 2x zoveel ram (128mb), iets groter scherm, 8gb intern, geen geheugenkaartje mogelijkheid en 0.2inch groter scherm en iets andere bouw.

Maar als ik posts soms lees lijkt het alsof er ook 2 versies zijn van de N95, namelijk N95-1 en N95-2, want N95-3 is blijkbaar de N95 8gb.
Iemand die het me kan uitleggen?
Life is blue
Reg. datum: 05 augustus 2002

quote:
Nomad schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 14:43:
Ik snap niet helemaal meer wat nou de verschillende versie zijn bij de N95.
Tussen de N95 en N95 8gb zijn de verschillen me duidelijk: 2x zoveel ram (128mb), iets groter scherm, 8gb intern, geen geheugenkaartje mogelijkheid en 0.2inch groter scherm en iets andere bouw.

Maar als ik posts soms lees lijkt het alsof er ook 2 versies zijn van de N95, namelijk N95-1 en N95-2, want N95-3 is blijkbaar de N95 8gb.
Iemand die het me kan uitleggen?
De zwarte 8 Gb versie wordt ook wel aangeduid als N95-2. De N95-1 is dus de grijze/paarse versie.

AMD Athlon 64 X2 5000+, ASUS M2A-VM, 2048 Mb RAM, 8600GT, Windows Vista Premium, Nokia N95-1

¡A celebrar el 2013!

Is er iemand met een firmware versie waar zowel Dutch als Spanish in zit?

Heb al op de nokiablog die lijst gezien met productcodes en languagepacks maar daar staat ie niet tussen.

Ik vraag me dus af:

1. Heeft de Vodafone of T-mobile branded software toevallig ook Spaans?

2. Zou het mogelijk zijn zelf een taal te installeren / vervangen in de firmware?
Dan zou je dus zelf moeten gaan programmeren en m met phoenix op je N95 zetten..

Het gaat om de N95-1

Reg. datum: 17 februari 2008

Op oudere s80 modellen werkte dit standaard zoals jij het hebben wilt. Ik vond dit tamelijk vervelend. Op het moment dat de telefoon het WLAN netwerk gaat proberen duurt het nl. behoorlijk lang voordat hij doorheeft dat hij buiten het bereik van dit netwerk is en vervolgens je PIT kiest. Ik ben dan ook heeel erg blij dat ik op mijn N95 handmatig het netwerk kan kiezen, dit werkt vele malen sneller.
quote:

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: