Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 11 april 2007

updater werkt nog steeds niet voor de nokian95 1

Reg. datum: 03 februari 2005

Irritant, wanneer ik naar de mobiele hotmail pagina wil surfen en vervolgens mijn inlognaam + password heb gegeven blijf ik in een loop van de volgende 2 meldingen hangen:

" Beveiligde verbinding wordt geopend. Inhoud blijft onzichtbaar voor anderen" (ik druk op ja)
" U verlaat een beveiligde webpagina. Doorgaan?" ( ik druk op ja)

En dan weer opnieuw. Heeft altijd goed gewerkt, maar sinds vanochtend zit ik met dit gezeik.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 14 juli 2004

quote:
legendx2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:05:
ik heb na meer als 1 week elk uur nsu checken ook maar
de nieuwe fw eropgezet. dat is dus overigens alleen mogelijk met xp
want met vista werk het niet.
Ik heb mijn N95 gewoon kunnen updaten met Phoenix op een 32bit Vista machine.

Edit reden : quote ingekort

dafmay wijzigde dit bericht 21-03-2008 17:58 (23%)

ik ook gewoon vanaf vista X64 geupdate. Werkt prima.

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

Reg. datum: 07 oktober 2004

Ik heb sinds vandaag een n95 8gb alleen heb een probleem denk ik......

Als mijn toestel op de schermbeveiliging sprint (zwart scherm met tijd en datum) staan de tijd en datum altijd verticaal, ik moet de telefoon dus draaien om het te lezen. Met geen mogelijkhijd krijg ik dit normaal horizontaal. iemand een idee?

heb nog helemaal niets geinstalleerd dus ook rotate me niet.

philippevk wijzigde dit bericht 21-03-2008 18:27 (9%)

e-400 zuiko 14-42

Reg. datum: 03 december 2005

quote:
philippevk schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:24:
Ik heb sinds vandaag een n95 8gb alleen heb een probleem denk ik......

Als mijn toestel op de schermbeveiliging sprint (zwart scherm met tijd en datum) staan de tijd en datum altijd verticaal, ik moet de telefoon dus draaien om het te lezen. Met geen mogelijkhijd krijg ik dit normaal horizontaal. iemand een idee?
RotateMe ingestalleerd?

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 03 december 2005

sorry dubbelpost :?

Sjengcity wijzigde dit bericht 21-03-2008 18:27 (121%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

quote:
bounzer schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:29:
Irritant, wanneer ik naar de mobiele hotmail pagina wil surfen en vervolgens mijn inlognaam + password heb gegeven blijf ik in een loop van de volgende 2 meldingen hangen:

" Beveiligde verbinding wordt geopend. Inhoud blijft onzichtbaar voor anderen" (ik druk op ja)

En dan weer opnieuw. Heeft altijd goed gewerkt, maar sinds vanochtend zit ik met dit gezeik.
Helaas kun je Microsoft niet toevertrouwen om zorgvuldig met standaarden om te gaan. De Live-inlogpagina is dan ook gespeend van enige vorm van standaard.

Ditch hotmail, neem een fatsoenlijke provider en gebruik IMAP.

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

quote:
Kuiperr schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:44:
vandaag gesproken met iemand die een werkende tomtom mobile (dus WERKEND met interne gps )voor de N95 had draaien. dit is uitgevoerd door een persoon waar ik nog contact mee zal hebben. wat de eigenaren van de door-hem-aangepaste telefoons mij vertelden, is dat ze daarna rustig elke applicatie konden installeren.

ik houd jullie nog op de hoogte van de manier waarop dit is gedaan.

misschien is er nog hoop...
<knip> foutje </knip>

Ik geloof het gewoon niet. Bij niemand werkt dit en plots komen out-of-the-blue twee een personen langs die beweren dat het gewoon werkt.

Just to be sure: het werkt nog steeds niet? (Bij mij niet in ieder geval, net nog getest. :Y))

pven wijzigde dit bericht 21-03-2008 18:44 (16%)

Reg. datum: 03 februari 2005

quote:
Fuzzillogic schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:33:
[...]

Helaas kun je Microsoft niet toevertrouwen om zorgvuldig met standaarden om te gaan. De Live-inlogpagina is dan ook gespeend van enige vorm van standaard.

Ditch hotmail, neem een fatsoenlijke provider en gebruik IMAP.
Agree, hier heb je zeker een punt. Ik gebruik Hotmail nog voor wat onzin dingen en mijn Hyves is er aan gekoppeld. Ga ik dat ook maar eens anders doen. Het werkt gewoon niet lekker zo.

Nokia N95 & TomTom Mobile 6.02 + HP Ipaq 4150 & TomTom Navigator 6.030

Reg. datum: 26 maart 2000

quote:
pven schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:43:
[...]

<knip> foutje </knip>

Ik geloof het gewoon niet. Bij niemand werkt dit en plots komen out-of-the-blue twee een personen langs die beweren dat het gewoon werkt.

Just to be sure: het werkt nog steeds niet? (Bij mij niet in ieder geval, net nog getest. :Y))
Theoretisch moet het te doen zijn. Als een handige tweaker de firmware zo kan hacken dat de interne GPS zich voordoet als BT device moet TomTom gewoon werken.
Reg. datum: 10 juli 2003

Inmiddels ben ik ook in het bezit van de Nokia N95 8GB. Prachtig ding!
Vanmiddag zat ik te spelen met "Online delen" om foto's te uploaden naar Flickr. Helaas kreeg ik het niet voor mekaar en sloot ik het af. Er blijven in mijn standbymenu helaas wel 2 icoontjes staan met het cijfer 0 erachter (om precies te zijn een sterretje en een praatwolkje).

Hoe krijg ik deze weer weg? Vind het er niet uitzien namelijk!
Thanks alvast!

Reg. datum: 11 oktober 2006

Wie kan mij vertellen waar ik een werkende versie van msn kan downloaden voor mijn n95

Reg. datum: 10 juli 2003

quote:
robvdk schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:48:
Wie kan mij vertellen waar ik een werkende versie van msn kan downloaden voor mijn n95
http://www.fring.com of http://www.agilemobile.com

Reg. datum: 19 december 2007

quote:
bounzer schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:29:

Ik gebruik gewoon de functie van WLM, dat ik de email bij berichten kan synchroniseren. Werkt prima bij mij! Waarom wil jij naar de browser versie?

btw Weet iemand hoe ik bij de Junk mail folder kom?

Reg. datum: 07 maart 2005

Ik heb een Pioneer DEH P85 autoradio incl. bluetooth ingebouwd. Ik heb mijn N95 8GB gekoppeld aan de radio en deze ook middels pin geverifieerd. Ik heb autorisatie aangegeven aan mijn radio in de n95. Maar als ik de tweede keer de auto instap maakt mijn radio soms wel en soms geen contact met mijn n95.

Wat kan ik andres doen? Iemand enig idee?

have fun :)
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
illepo schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:43:
Inmiddels ben ik ook in het bezit van de Nokia N95 8GB. Prachtig ding!
Vanmiddag zat ik te spelen met "Online delen" om foto's te uploaden naar Flickr. Helaas kreeg ik het niet voor mekaar en sloot ik het af. Er blijven in mijn standbymenu helaas wel 2 icoontjes staan met het cijfer 0 erachter (om precies te zijn een sterretje en een praatwolkje).

Hoe krijg ik deze weer weg? Vind het er niet uitzien namelijk!
Thanks alvast!
Als de verveling toeslaat dit paasweekeinde hier een uitgebreide test van de N95 8GB

sponsort

quote:
mobile625 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:53:
Ik heb een Pioneer DEH P85 autoradio incl. bluetooth ingebouwd. Ik heb mijn N95 8GB gekoppeld aan de radio en deze ook middels pin geverifieerd. Ik heb autorisatie aangegeven aan mijn radio in de n95. Maar als ik de tweede keer de auto instap maakt mijn radio soms wel en soms geen contact met mijn n95.

Wat kan ik andres doen? Iemand enig idee?
Heb je de nieuwste firmware erop staan? (Vanaf fw20 bedoel ik dan. :))
Reg. datum: 07 januari 2002

Mijn probleem is het volgende: ik heb een N95 8GB van een kerel uit de UK gekocht. Hij heeft em bij een verlenging van zn vodafone abo gekregen en het ding is dus vodafone locked. Nu heb ik een NL vodafone abonnement, maar toch krijg ik een melding "invalid sim-card". Vreemd, want het is Vodafone -> Vodafone.
Wat heb ik gedaan om dit opgelost te krijgen...
Vodafone NL gebeld, die zeggen: Wij hebben geen unlock codes voor UK toestellen, bel maar naar Vodafone UK.

Vodafone UK gebeld, die vragen om mijn UK account number, wat ik duidelijk niet heb. Vervolgens stelden ze voor om het account van de vorige eigenaar te gebruiken om hem te unlocken... dat is een optie maar daar gaan ze dan ook geld voor vragen. Ten onrechte, want ik heb een vodafone simcard.

Hebben jullie nog tips om dit opgelost te krijgen?

Reg. datum: 26 november 2003

quote:
koosch schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:08:
Mijn probleem is het volgende: ik heb een N95 8GB van een kerel uit de UK gekocht. Hij heeft em bij een verlenging van zn vodafone abo gekregen en het ding is dus vodafone locked. Nu heb ik een NL vodafone abonnement, maar toch krijg ik een melding "invalid sim-card". Vreemd, want het is Vodafone -> Vodafone.
Wat heb ik gedaan om dit opgelost te krijgen...
Vodafone NL gebeld, die zeggen: Wij hebben geen unlock codes voor UK toestellen, bel maar naar Vodafone UK.

Vodafone UK gebeld, die vragen om mijn UK account number, wat ik duidelijk niet heb. Vervolgens stelden ze voor om het account van de vorige eigenaar te gebruiken om hem te unlocken... dat is een optie maar daar gaan ze dan ook geld voor vragen. Ten onrechte, want ik heb een vodafone simcard.

Hebben jullie nog tips om dit opgelost te krijgen?
Je ziet het toch echt verkeerd. Vodafone UK is geen Vodafone NL, en vice versa. Het provider ID of hoe dat dan ook heet bij providers is anders.

Je zult hem dus moeten laten unlocken via Vodafone UK of via de zwarte markt waar je een stuk minder kwijt zult zijn.

Jules

Reg. datum: 02 maart 2001

quote:
Holleboomer schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 21:36:
[...]

Je ziet het toch echt verkeerd. Vodafone UK is geen Vodafone NL, en vice versa. Het provider ID of hoe dat dan ook heet bij providers is anders.

Je zult hem dus moeten laten unlocken via Vodafone UK of via de zwarte markt waar je een stuk minder kwijt zult zijn.
Hoe zit het nou precies met unlocken? Je kunt vrij makkelijk de productcode veranderen, maar haalt het flashen naar andere firmware de lock eruit of zit dit op een ander level? Overgens puur interesse heb een losse n82 in mijn bezit geen hackintenties dus :).

Door: Ginz
Trek 6500 powered
Reg. datum: 04 september 2002

quote:
Orcie schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 22:01:
[...]

Hoe zit het nou precies met unlocken? Je kunt vrij makkelijk de productcode veranderen, maar haalt het flashen naar andere firmware de lock eruit of zit dit op een ander level? Overgens puur interesse heb een losse n82 in mijn bezit geen hackintenties dus :).
Dat zit op een compleet ander niveau. Unlocken kan officieel alleen maar bij de provider waarbij hij gekocht is.

Elk netwerk heeft zijn eigen netwerk code, Vodafone NL heeft bijvoorbeeld 20404, maar Vodafone UK weer 23415. Een gelockt toestel is gelockt op een combinatie van het IMEI nummer en de MNC-MCC (netwerk) code en een algoritme.

"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-

Er is een nieuwe Garmin Mobile XT versie uit, heb hem net getest en ik moet zeggen dat hij veel sneller reageerd en dat de custom vehicles het nu ook doen zonder te crashen. Ook krijg je een melding in je schermpje bovenin wanneer er mail,sms binnenkomt. Verders weet ik nog niet wat er verbeterd is of wat er nieuw bij gekomen is, zie wel dat er een mapje jpeg word aangemaakt, dus zal wel een doel hebben.

Ga verder ff testen :)

Barfman wijzigde dit bericht 21-03-2008 22:52 (3%)

Reg. datum: 07 maart 2005

quote:
pven schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:04:
[...]

Heb je de nieuwste firmware erop staan? (Vanaf fw20 bedoel ik dan. :))
Ja de nieuwste firmware...
Dacht in het begin ook aan de firmware en oen geupdate, maar helaas probleem niet verholpen.
N95 maakt verbinding en enekel seconden later geeft het toestel aan verbinding verbroken. Enkele seconden later weer verbinding en zo maar door...

sponsort

Heb je de mogelijkheid om het met een ander toestel te testen? Dan kan je in ieder geval uitsluiten of het wel/niet aan je N95 ligt.

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: