"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Het Sony Ericsson XPERIA X1 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Nieuw TopicDat wordt dan alweer importeren
Als 't zo doorgaat kun je dan wel mooi profiteren van een lage dollarquote:jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 03:16:
Dat wordt dan alweer importeren
Misschien is dit dan wat voor je, die is nu al te koop: http://www.smartphoneshop...ten-glofiish-x800-nl.html en dan koop je over drie jaar weer wat er dan op de markt isquote:jcvjcvjcvjcv schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 01:26:
Ik wil eigenlijk nu een nieuwe phone (weinig thuis, vooral voor de email), maar om te investeren in een duur ding als de TyTn II terwijl die nog 320x240 scherm heeft (ik heb aan m'n desktop ook niet voor niks 2x 1600x1200; ben verwend wat dat betreft) heb ik niet zo'n zin in. Ik denk dat ik daar namelijk erg veel spijt van krijg als na een 8 maanden opeens de 800x480 toestellen komen en ik nog 16 maanden aan een contract zit. Maar een Nokia 6120 voor een jaar... hmm.
Tytn II is overigens een fijn apparaat op zich hoor. Ik ken een aantal mensen die er 1 hebben, en die zijn er allemaal dik tevreden mee. Ik vind hem zelf net even iets te groot en zwaar eigenlijk.
www.digitalracing.nl
Reg. datum: 03 juli 2004
Reg. datum: 03 juli 2004
Als ik mag gokken, dan kun je wanneer je een foto maakt de focus bepalen door ergens op het scherm te drukken. ( achtergrond vs voorgrond etc. )quote:Wicked_Wy schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:41:
[...]
En weet iemand wat Touch Focus inhoud voor de camera??
Ik heb er een hekel aan wanneer iemand zijn zin niet af
Reg. datum: 05 mei 2005
De white paper is uit van deze beauty:
http://www.inxperia.com/i...-its-official-white-paper
Opvallend is wel dat er nergens gerept wordt over de WM versie...
jawelquote:buttonfreak85 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:04:
De whitepaper is uit van deze beauty:
quote:microsoft Today Panel - standard Windows Mobile Today screen
about=blank
Ik doelde meer op de verschillende geruchten die rond gaan over de versie van WM: WM6.1, WM6.5 en zelfs WM7.quote:
Reg. datum: 21 februari 2006
Reg. datum: 21 februari 2006
We weren't allowed to do much with the X1; we were forbidden from touching the screen (though we snuck a tap to see if the Start menu was real - it was). Still, we're very impressed by Sony Ericsson's first Windows Mobile device, and even more impressed by how hidden WinMo might be on this phone. Beyond the super specs, S/E has done a lot to the interface, including the panels window up top and their own media player beneath (why no Walkman player?). But the best features of this phone may be lost to the announcement of a new OS for Sony Ericsson devices. Instead of Windows Mobile, we'd prefer to focus on the WVGA screen (800 by 480 pixels), the optical "joystick" and the 3.2-megapixel camera with touch auto focus. Oh, and did we mention that it has 3G radio bands for North American networks? Windows who? Release: August 2008.
Pros: WVGA screen, high-end camera features, optical joystick, cool arc slide design, panels interface.
Cons: Beneath it all lurks Windows Mobile, with Internet Explorer Mobile.

Size 4.29 by 2.07 by 0.65 inches
Weight 5.1 ounces
Screen 3.0 inches, 800x480 pixels, 65K colors
Touch: Yes
OS & Platform Windows Mobile 6
Network GSM 850/900/1800/1900 MHz
Talk time
Messaging clients
Keypad Full QWERTY
Camera 3 Megapixel(s) with autofocus
Video recorder with VGA resolution
GPS
Memory 512MB out-of-box
microSD memory slot ()
Connectivity - HSDPA/HSUPA 850/1700/1900/2100 MHz
- Bluetooth 2.0
- USB
Video
Bron
Pros: WVGA screen, high-end camera features, optical joystick, cool arc slide design, panels interface.

Size 4.29 by 2.07 by 0.65 inches
Weight 5.1 ounces
Screen 3.0 inches, 800x480 pixels, 65K colors
Touch: Yes
OS & Platform Windows Mobile 6
Network GSM 850/900/1800/1900 MHz
Talk time
Messaging clients
Keypad Full QWERTY
Camera 3 Megapixel(s) with autofocus
Video recorder with VGA resolution
GPS
Memory 512MB out-of-box
microSD memory slot ()
Connectivity - HSDPA/HSUPA 850/1700/1900/2100 MHz
- Bluetooth 2.0
- USB
Video
Bron
PSN id: iVonTurK
Wij hebben ook uit eerste hand mogen weten dat hij wss er wel zit aan te komen:quote:Ginz schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 02:46:
[...]
Wees daar maar niet te zeker van.... Ik heb uit eerste hand dat het waarschijnlijk in Nederland 2008 niet gaat redden. Hij zal hopelijke, aldus een manager bij SonyEricsson, wel in 2008 in de landen die een grotere afzet kunnen generen uitkomen, maar Nedelands volgt waarschijnlijk pas in 2009.
Naja... De één zegt 2008, de andere 2009. En dan zegt de andere weer 2008 en de één 2009.... Oftewel, niet is nog zeker.
Vraag: kunnen we de Xperia X1 dit jaar nog verwachten?
Ja! De tweede helft van dit jaar. Waarschijnlijk rond september oktober.
Op- of aanmerkingen over WBM of TP? Laat het weten via een DM!
Betaald Telecom Journalist worden? Dat kan!
Reg. datum: 30 oktober 2006
Reg. datum: 30 oktober 2006
En ook niets voor GPS. Wel agps.. maar we weten nu dat dit dus niet hetzelfde is 
Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050
De bouwkwaliteit van die E-Ten's laat wat te wensen over, dus nee. Het ding moet de marmer vloer droptest wel overlevenquote:BeQuietAndDrive schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
[...]
Misschien is dit dan wat voor je, die is nu al te koop: http://www.smartphoneshop...ten-glofiish-x800-nl.html en dan koop je over drie jaar weer wat er dan op de markt is
Tytn II is overigens een fijn apparaat op zich hoor. Ik ken een aantal mensen die er 1 hebben, en die zijn er allemaal dik tevreden mee. Ik vind hem zelf net even iets te groot en zwaar eigenlijk.
Ik ga denk voor een Nokia 6120
Reg. datum: 05 november 2000
Reg. datum: 05 november 2000
Ik heb de Toshiba g900 met dezelfde resolutie als dit apparaat. De introductie ervan zal er volgens mij voor zorgen dat er veel meer apps aangepast worden op wvga en dat mag van mij wel, wat een heerlijk scherm btw
Reg. datum: 06 mei 2005
Wat is de release date in Amerika? de vader van mij vriendin is daar vaker voor werk. Is het mogelijk deze hier daar aan te schaffen en hier te unlocken?
De mogelijkheid is er vast wel. Maar daarmee kunnen we je hier niet helpen. Daarnaast is `ie nog niet uit, dus praktijk ervaring heeft nog niemand.
De mogelijkheid is er vast wel. Maar daarmee kunnen we je hier niet helpen. Daarnaast is `ie nog niet uit, dus praktijk ervaring heeft nog niemand.
Ginz wijzigde dit bericht 20-03-2008 23:19 (34%)
Kwa formaat scheelt deze tel niet veel met de TyTN II zie ik net:
109 x 59 x 17 mm --> TyTN II
110 x 53 x 17 mm --> Xperia X1
Reg. datum: 10 oktober 2003
Reg. datum: 10 oktober 2003
Wat is er mis met Windows Mobile? Android van Google is nog niet echt volwassen, Symbian OS is veels te beperkt (probeer op het moment maar eens je eigen geschreven software op je eigen hardware te draaien zonder extra kosten) en Palm OS is dood. OK, Linux zou wel stoer zijn voor de tweaker, maar er is al zoveel software beschikbaar voor Windows Mobile. Bovendien hoef je geen Internet Explorer Mobile te draaien. Opera Mini draait er perfect op met de juiste Java applicatie.quote:Vonturk schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:54:
[small]Dit is natuurlijk geen persoonlijk commentaar op Vonturk.
Klopt. En als bonus (wat hem toch ietsje 'groter' maaktquote:DaYwaLkUr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:53:
X5O!P%@AP[4\PZX54(P^)7CC)7}$Toppunt van ironie: postnr 28183390$H+H*
"Eén van de doelstellingen van de nieuwe layout is om informatie overzichtelijker te presenteren."
Euh, is dat al zeker dan?
Ben vandaag even op jacht geweest naar een telefoon en een rondje telefoonzaken gedaan in de stad. Grapig om te zien hoeveel die verkopers van de phones zelf afweten.
(...)
Ik: 'Jammer dat je de Nokia 6120 niet op voorraad hebt, heb je nog iets vergelijkbaars, ook met HSDPA?'
Verkoper: (zoekt op computer): 'Hmm, deze heeft AD2P'
Ik: 'Dat is iets met Bluetooth, heeft niks met HSDPA te maken'
Verkoper: 'Hmm, laten we eens naar de Nokia 3110 kijken'
Ik: 'Hmm, ik wacht wel even tot jullie de Nokia 6120 weer hebben, tot ziens'
(...)
Ik: 'Ik zoek een toestel met snel internet (liefst HSDPA) en waar ik mee kan e-mailen. Dat laatste is voor mij het belangrijkste.'
Verkoper: 'Hmm, deze heeft net zoals de Nokia 6120 die jij noemt ook een 2 Megapixel camera'
Ik: (zucht): 'De camera kan me niks schelen, die gebruik ik toch niet, ik zeg toch 'e-mailen'?'
Ligt het nu aan mij of vind echt 90% van de telefoonkopers de dikte van de telefoon en het aantal megapixels het belangrijkste
? Ik vind het zelf alleen maar irritant als je telefoon uit je vingers glijd omdat hij zo verdraaid dun is. Doe er dan een fatsoenlijke accu in, zou ik zeggen. (Ik ga geen merken noemen hoor, Samsung
)
Ben vandaag even op jacht geweest naar een telefoon en een rondje telefoonzaken gedaan in de stad. Grapig om te zien hoeveel die verkopers van de phones zelf afweten.
(...)
Ik: 'Jammer dat je de Nokia 6120 niet op voorraad hebt, heb je nog iets vergelijkbaars, ook met HSDPA?'
Verkoper: (zoekt op computer): 'Hmm, deze heeft AD2P'
Ik: 'Dat is iets met Bluetooth, heeft niks met HSDPA te maken'
Verkoper: 'Hmm, laten we eens naar de Nokia 3110 kijken'
Ik: 'Hmm, ik wacht wel even tot jullie de Nokia 6120 weer hebben, tot ziens'
(...)
Ik: 'Ik zoek een toestel met snel internet (liefst HSDPA) en waar ik mee kan e-mailen. Dat laatste is voor mij het belangrijkste.'
Verkoper: 'Hmm, deze heeft net zoals de Nokia 6120 die jij noemt ook een 2 Megapixel camera'
Ik: (zucht): 'De camera kan me niks schelen, die gebruik ik toch niet, ik zeg toch 'e-mailen'?'
Ligt het nu aan mij of vind echt 90% van de telefoonkopers de dikte van de telefoon en het aantal megapixels het belangrijkste
Dat komt omdat het gemiddelde phone-kopende publiek vaak niet verder kijkt dan dat. Maar wat heeft dat met dit topic te maken?
Eh.... weinig. Het ging vooral om de eerste regel van m'n post 
jcvjcvjcvjcv wijzigde dit bericht 21-03-2008 01:07 (7%)
Ouch, ik denk dat je heel voorzichtig moet zijn met wat je hier zegt. Dit soort statements kan je pas maken op het moment dat dit toestel grondig is bekeken, zowel software als hardwarematig.quote:The Zep Man schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:17:
[...]
Klopt. En als bonus (wat hem toch ietsje 'groter' maakt) levert Sony-Ericsson wel de volledig werkende drivers van de chipset mee.
V350!
Op de HTC site staan ander maten.quote:DaYwaLkUr schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:53:
Bron
wat voor hardware platform heeft deze dan? als het Qualcomm MSM7200 is lijkt ie me wel interessant 
Wow, kwijlen bij het zien van die foto's! Ik raak met de dag meer enthousiast over dit toestel en kan dan ook werkelijk niet wachten totdat dit toestel leverbaar wordt. Mijn M600i is echt op aan het raken wat dat betreft, dus hopelijk houdt ie het nog even vol!.quote:
Wat dat betreft vind ik het echt onvoorstelbaar dat we nog een dik half jaar moeten wachten (op zijn minst!). Probeert Sony hiermee klanten van de concurrentie te laten wachten totdat de X1 komt of zouden we een enorme hype/marketingcampagne kunnen verwachten?
Daarnaast nog het hele mysterieuze gedoe rond WM6/6.1/7 bijzonder allemaal!!!
Reg. datum: 08 september 2007
Reg. datum: 08 september 2007
als latere versies van windows mobile uitkomen? kun je dat dan ook een update doen naar latere versies. of is het net als met gewone pc's of teminste sinds xp, voor elk station een eigen licentie??
en zijn dit soort apparaten vast gebonden aan windows mobile of symbian?
buiten open en closed source om?
en zijn dit soort apparaten vast gebonden aan windows mobile of symbian?
buiten open en closed source om?
Dat hangt er vanaf of de fabrikant het aanbiedt dmv een update.
Pagina: 1 2 3 4 ... 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 35 last
Dit topic is gesloten.