Hoofdcategorieën
Topicacties

Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 31

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
iPhone 3G

Nou, dan maar mijn eerste post en foto hier:

http://img2.freeimagehosting.net/uploads/700b36153d.jpg

Heb net een huisje gekocht met mn vriendin, alles wat je ziet is dus nieuw. Foto is trouwens met telefoon geschoten en via mail verzonden dus helaas geresized maar hoge res foto's volgen later.

Wat zie je:

Nieuw gestuucte muur, mooie gelegenheid om m'n kabels in de muur te verwerken :)

Panasonic TH-42PY70
Denon AVR-1708
Panasonic DMR-EH67
Nintendo WII
mn gister gekochte Sony Playstation 3
2x Kef iQ9's
Philips licht bol (hoe heet dat ding ook alweer :?) LivingColors

verdekt opgesteld mn wifi router en verder paar controllers en wii games.

Al met al een leuk begin, niet?

Pixxa wijzigde dit bericht 21-03-2008 12:55 (5%)

PSN ID: Pixxa_NL

Pizza Monster
Reg. datum: 20 mei 2003

quote:
Pixxa schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:53:
Nou, dan maar mijn eerste post en foto hier:

[afbeelding]

Heb net een huisje gekocht met mn vriendin, alles wat je ziet is dus nieuw. Foto is trouwens met telefoon geschoten en via mail verzonden dus helaas geresized maar hoge res foto's volgen later.

Wat zie je:

Nieuw gestuucte muur, mooie gelegenheid om m'n kabels in de muur te verwerken :)

Panasonic TH-42PY70
Denon AVR-1708
Panasonic DMR-EH67
Nintendo WII
mn gister gekochte Sony Playstation 3
2x Kef iQ9's
Philips licht bol (hoe heet dat ding ook alweer :?) LivingColors

verdekt opgesteld mn wifi router en verder paar controllers en wii games.

Al met al een leuk begin, niet?
Dat heb je strak gedaan. Die een denon AVR en kef luidsprekers staan ook nog op mijn verlanglijstje. Maar eerst die 40 inch samsung eens bestellen en aan de wand hangen

Tie Wrap Grootmeester || Van het concert des levens, krijgt niemand een progam - Toon Hermans

Reg. datum: 03 november 2007

Ik ben zelf sinds kort geintereseerd in de Kef Q serie, wat een prachtige speakers zijn het toch. Kun jij wat vertellen over de geluids kwaliteit pixxa?

Komt er bijvoorbeeld voldoende bas uit de speakers? Of is een goede sub toch wel een aanrader?

_Diesel_ wijzigde dit bericht 21-03-2008 13:57 (24%)

It is possible that we live in a world that has more than the usual 1 time + 3 space dimensions of everyday experience. Indeed, one way to explain the peculiar properties of gravity is that the universe extends in 4+n dimensional space.

iPhone 3G

quote:
_Diesel_ schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:56:
Ik ben zelf sinds kort geintereseerd in de Kef Q serie, wat een prachtige speakers zijn het toch. Kun jij wat vertellen over de geluids kwaliteit pixxa?

Komt er bijvoorbeeld voldoende bas uit de speakers? Of is een goede sub toch wel een aanrader?
Heb ze nog niet uitgebereid getest maar ik weer wel zeker dat een extra sub niet nodig zal zijn 8)
Ze zien er imho vet uit en geven een heerlijk geluid!

PSN ID: Pixxa_NL

Reg. datum: 20 juli 2007

cdneger
Waar zijn jouw foto's?

zimbab
Post eerst zelf eens wat mooie foto's voor je over anderen begint te zeuren zou ik zeggen.

Deze opmerkingen ontberen naar mijn idee enige relevantie. Mijn commentaar heeft juist de strekking dat ik bepaalde foto’s in mindere mate interessant vind. Daartoe zouden eveneens de foto’s van mijn tv -zoals gezegd een bij de Blokker gekochte Provision- behoren. Zou ik foto’s van die tv maken en deze hier vervolgens plaatsen, dan haal ik mijn eigen standpunt onderuit. Alleen een volstrekte naïeveling zou zoiets doen.

Silitek
Arogante houding..vind je zelf ook niet? Er hangt geen definitie aan een post. Hoef ook niet door de tweede kamer heen, ieder mag zijn "no-how" hier laten zien...

Nee, dat vind ik niet. Des te meer omdat jouw argumenten ter onderbouwing van de veronderstelde ‘arrogantie’ uiteindelijk tevens worden gedragen in mijn zienswijze. Ik geef uiteraard wel mijn voorkeur te kennen. Dat staat in mijn optiek niet gelijk aan arrogantie. Zeker niet nu ik daarbij uitdrukkelijk aangeef de ander zijn plezier te gunnen.

roelw
Wat een trieste opmerking. Als jij een cafe binnenloopt zegt er toch ook niemand je komt er niet in want je bent toch wel een erg doorsnee persoontje die hebben we wel genoeg gezien? Maar goed, ieder zijn audio/video voorkeur zo ook zijn/haar karakter.

Ik dacht dat er een groot verschil zou zijn tussen home cinema apparatuur en de mens, maar kennelijk kan deze visie niet rekenen op onverdeelde steun. Ik denk overigens dat jij niet lang blijft zitten in een kroeg, waar het gezelschap bestaat uit een twintigtal tv’s. :+

quote:
abraxes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 01:08:
Sorry dat ik het zeg maar toen ik de eerste paar afleveringen van dit onderwerp las zag ik echt mooie exclusieve apparatuur in prachtige inrichtingen.
[afbeelding]

Thans zie ik steeds meer normale huis tuin en keuken setjes binnen een doorsnee inrichting wat naar mijn idee helemaal niet interessant is. Uiteraard kan ik ook gewoon niet kijken, maar aan de andere kant; ook zou kunnen worden overwogen zulke nietszeggende allegaartjes niet publiekelijk te maken. Nog even en ik kan mijn bij de Blokker gekochte Provision TV plaatsen. Is dat nou interessant?
[afbeelding]
Dit zal wel weer een hele discussie op doen waaien maar ik vind eigenlijk wel dat je gelijk heb ! eerst zag je echt hele mooie opstellingen met HT-dedicated opstellingen, echter nu zie je steeds meer "doorsnee huiskamer" opstellingen, en zelf "slaapkamer opstellingen" zie je langzamerhand steeds meer voorbijkomen :D . ik zou wel meer ECHT HT spul willen zien, i.p.v sony/philips spul uit de budget-lijn. En jullie moeten toch wel eerlijk toegeven dat dit GEEN HT-aparatuur is! (en dus eigenlijk geen home cinema is, en daarmee dus NIET hier thuis hoort)

bmwmaster wijzigde dit bericht 21-03-2008 17:51 (5%)

There is no place like 127.0.0.1

Reg. datum: 02 maart 2005

Uit de starpost:
quote:
# Iedereen heeft een set van een andere klasse. De ene heeft een Cine 9 hangen en een über geluidje, de ander nauwelijks een 14" TV met Trust speakers. Ga elkaar niet uitlachen. Dat je thuis op de grond loopt de krijsen van het lachen is best, maar het komt niet zo leuk over als je dit op het forum laat weten.
# Het gaat dus om je Home Cinema. Nu is de definitie hiervan wellicht wat lastig vast te stellen, het gaat om de plek waar jij je films kijkt. Echter kan dit ook gewoon achter je PC monitor zijn met een surround speakersetje. Nu valt dit gevoelsmatig niet echt onder "Home Cinema" en er zijn ook weinig mensen die het interessant vinden. Je moet het maar zo zien, als je set enkel uit PC onderdelen bestaat, post het dan maar liever niet. Het is ook weer niet verboden ofzo, als het er gewoon erg goed uitziet hebben we er weinig moeite mee. Het is een beetje een gevoelskwestie. Maar als straks de helft enkel uit PC setjes bestaat zal dit kennelijk moeten worden verscherpt :P.
Dat je een simpel blokker tv'tje laat zien hoeft van mij ook niet persé, maar als je daar een heel hifi systeem omheen hebt gebouwd ben ik wel benieuwd.
Er zitten hier heel diverse mensen qua inkomen en interesses. Je krijgt daarom ook andere apparatuur te zien. De een meer gericht op beeld, de ander op geluid. Of alletwee.
Ik snap niet waarom je dat niet zou willen zien. Je komt namelijk zelf naar dit topic toe ;).

Ik heb al vrij veel inspiratie gehaald uit dit topic. Over onder andere de opstellening van boxen, ophanging van tv of over de verschillende tv-meubels. Ik vind het juist interessant om de verschillen te zien en zo mijn eigen opstelling te maken.

Zeg 't maar
Reg. datum: 12 oktober 2002

quote:
lism schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:15:
Hebben helaas al het e.a te verduren gehad met katten :X
Waar ken ik dat van :?

Ach natuurlijk:
http://home.xmsnet.nl/KILLorBE/Krabpaal.jpg

Ik snap trouwens niet helemaal waarom 'ze' de bovenste woofer zo gruwlijk toegetakeld hebben en de onderste zo goed als ongemoeid hebben gelaten, maar goed dat is een ander verhaal..

'ze' = hij, hij, zij of meerfout ;) (Denk dat de dader de deur uit is, en niet daarom hoor, papa en mama zijn er nog).

BTW: Het was geen ramp aangezien ik ze voor "niks" heb gekregen, maar wel zonde.
"niks" = Paar speakers gefixt met woofers waar ik al lang niks meer mee deed.

Da's niet waar!!

Reg. datum: 20 juli 2000

quote:
bmwmaster schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 17:49:
[...]

Dit zal wel weer een hele discussie op doen waaien maar ik vind eigenlijk wel dat je gelijk heb ! eerst zag je echt hele mooie opstellingen met HT-dedicated opstellingen, echter nu zie je steeds meer "doorsnee huiskamer" opstellingen, en zelf "slaapkamer opstellingen" zie je langzamerhand steeds meer voorbijkomen :D . ik zou wel meer ECHT HT spul willen zien, i.p.v sony/philips spul uit de budget-lijn. En jullie moeten toch wel eerlijk toegeven dat dit GEEN HT-aparatuur is! (en dus eigenlijk geen home cinema is, en daarmee dus NIET hier thuis hoort)
Ik kijk nou juist naar dit topic om ideeën op te doen over het inrichten van mijn home cinema. Ik hoef niet zo nodig volledige in-de-kelder-gebouwde thuisbioscopen te zien en zie liever hoe 'normale' mensen hun geluid en video behoeftes in een normale huiskamer integreren.

Als je in dit topic de eis zou zetten dat je alleen dure dingen mag laten zien is dat niet een beetje arrogant? Daarnaast zou het topic nogal doodbloeden lijkt me want maar een klein percentage heeft duur spul staan.

Wel apart overigens dat je zegt dat een Sony receiver geen HT apparatuur is? Wanneer is iets dan wel HT apparatuur? als het minstens 1000 euro heeft gekost?

Help Firefox in het Guinness book of records te komen | Following rules makes you stupid. | God is an imaginary friend for adults.

I've got the power
Reg. datum: 11 juli 2004

ja maar ideeën doe je ook weer op uit mooie HT setups.
Als we hier moeten kijken naar foto's waarbij mensen alleen een 100 euro 5.1 set of een xbox hebben staan,
dan kunnen we net zo goed de brochure erbij pakken.

Dit topic is juist bedoeld om te kunst van het combineren en doehetzelven te laten zien.
Waarbij mensen bijvoorbeeld mooi kabels hebben weggewerkt in de muren,

Dat is ook de reden dat ik mijn eigen foto's niet eens post. Ik heb hier een simpele 37 inch 1080p tv staan, met een simpele sony 5.1 versterker. Voor mijn slaapkamer meer dan tevreden, maar iedereen kent het spul wel vanuit de winkel.

Fear t3h bird3h ! >:)

quote:
Xforce schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:00:
Dat is ook de reden dat ik mijn eigen foto's niet eens post. Ik heb hier een simpele 37 inch 1080p tv staan, met een simpele sony 5.1 versterker. Voor mijn slaapkamer meer dan tevreden, maar iedereen kent het spul wel vanuit de winkel.
Eensgsch, vind 't niet waard om mijn setje te posten.

Ookal vind ik m'n een HTPC erg leuk object om mee te showen... (Maar dat is meer softwarematig gericht.) Inrichting etc stelt geen bal voor. 5.1 set hier... nou dat bestaat uit 4 x 12v 100w versterkers van marquant en een atx voeding (wel leuk omdat ze bijna geen ruimte innemen :P) en mixen ervan doe ik via de SBLive softwarematig :P

Kortom weinig aan te zien :D

Nuttige site met onzin? | Op zoek naar servies? | Bezig met wifi routertjes hacken enzo? #wireless @ IRC

Reg. datum: 21 maart 2008

Volgens mij gaat het er niet zozeer om hoe duur of exlusief iemands ge-poste set is maar een beetje zelf censuur bij het posten van sets kan geen kwaad denk ik.
Dit topic is om een heleboel redenen verschrikkelijk interressant; relaxed en zonder ongemakkelijk ronddralend winkelpersoneel geilen op topsets (gepost door de eigenaren daarvan die hun HT-p*nisverlenging maar wat graag met ons delen natuurlijk). Maar ook gezellig ordinair gluren bij mensen binnen, vind het juist mooi om te zien hoe dezelfde samsung de eene keer blijkbaar het middelpunt van iemands leven is en midden in de woonkamer boven een ikea altaartje hangt (met de box voor de baby in een hoekje geschoven??!?! wtf. was dat?!?! 8)7 _/-\o_ ) en de andere keer ranzig in de hoek van een woont-nog-bij ouders slaapkamer staat. En tussen dat alles door doe ik iig wel inspiratie op over hoe welke onderdelen zo te combineren dat het goed klinkt en uitziet. (heb bv. een universele ab gekocht, een hk tc30 voor paar tientjes op marktplaats, terwijl dat een paar maanden geleden niet als nuttig in mij opgekomen was en ben alles beetje meer uit het zicht aan het werken omdat ik mij ineens realiseerde dat de verhouding audiovideoapparatuur - loopruimte op mijn studentenkamertje een beetje scheef was geworden -fotos van mijn setje komen tegen tijd dat alles rond is)
Máár, om tot mn punt te komen en daarin ben ik het met abraxes eens, van een kapitalen kostende HT ruimte willen we elk kabeltje en het hele bouwproces zien maar voor de meeste sets volstaan een of twee overzichtsfoto's. Liefst een totaalshot van de aparatuur en een overzichts foto van de kamer waarin hij staat. Ik bedoel er absoluut geen videofiel-snob mee te zijn maar een post met een hele reeks fotos van elke box uit een standaard set die we ook op de site vd fabrikant kunnen zien, of een of meer artistiek bedoelde impressiefotos van hetzelfde beedscherm (sorry hiermee een recente poster aan te spreken) is gewoon zonde van de boeiendheids dichtheid van dit topic en iedereens scrollknop en is zelfs best wel asociaal eigenlijk.. iedereen heeft dezelfde rechten en liever te veel dan te weinig bijdrages maar álsjeblieft schat zelf in hoeveel we van jou set willen zien, probeer het in de meeste gevallen te beperken tot twee goede fotos van set en kamer en evt. eentje van een bijzonder gaaf/vintage/orgineel onderdeel of een brilliante ophang, kabelklus of installatie truc.

ps. én beperk het posten van posts als de mijne :)

EvilFlap wijzigde dit bericht 21-03-2008 19:39 (3%)

Tubes Only
Reg. datum: 03 juni 2001

Ja, nou maar weer WEL foto's posten zoals de topic bedoeld is....de grootste groep mensen die hangen geen label aan een HomeCinema systeem en willen alles zien :+

Persoonlijke meningen of hoe men eigenlijk het geheel liever ziet, totaal niet relevant..
Dan liever een foto van een "provision" gekocht bij de Blokker..past meer bij het onderwerp :+

silitek wijzigde dit bericht 21-03-2008 19:41 (38%)

Tubes....It's what make music music!

Reg. datum: 10 maart 2008

quote:
abraxes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:52:
cdneger
Waar zijn jouw foto's?

zimbab
Post eerst zelf eens wat mooie foto's voor je over anderen begint te zeuren zou ik zeggen.

Deze opmerkingen ontberen naar mijn idee enige relevantie. Mijn commentaar heeft juist de strekking dat ik bepaalde foto’s in mindere mate interessant vind. Daartoe zouden eveneens de foto’s van mijn tv -zoals gezegd een bij de Blokker gekochte Provision- behoren. Zou ik foto’s van die tv maken en deze hier vervolgens plaatsen, dan haal ik mijn eigen standpunt onderuit. Alleen een volstrekte naïeveling zou zoiets doen.

Silitek
Arogante houding..vind je zelf ook niet? Er hangt geen definitie aan een post. Hoef ook niet door de tweede kamer heen, ieder mag zijn "no-how" hier laten zien...

Nee, dat vind ik niet. Des te meer omdat jouw argumenten ter onderbouwing van de veronderstelde ‘arrogantie’ uiteindelijk tevens worden gedragen in mijn zienswijze. Ik geef uiteraard wel mijn voorkeur te kennen. Dat staat in mijn optiek niet gelijk aan arrogantie. Zeker niet nu ik daarbij uitdrukkelijk aangeef de ander zijn plezier te gunnen.

roelw
Wat een trieste opmerking. Als jij een cafe binnenloopt zegt er toch ook niemand je komt er niet in want je bent toch wel een erg doorsnee persoontje die hebben we wel genoeg gezien? Maar goed, ieder zijn audio/video voorkeur zo ook zijn/haar karakter.

Ik dacht dat er een groot verschil zou zijn tussen home cinema apparatuur en de mens, maar kennelijk kan deze visie niet rekenen op onverdeelde steun. Ik denk overigens dat jij niet lang blijft zitten in een kroeg, waar het gezelschap bestaat uit een twintigtal tv’s. :+
:O

Niet die Jism

quote:
KILLorBE schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:20:
[...]

Waar ken ik dat van :?

Ach natuurlijk:
[afbeelding]

Ik snap trouwens niet helemaal waarom 'ze' de bovenste woofer zo gruwlijk toegetakeld hebben en de onderste zo goed als ongemoeid hebben gelaten, maar goed dat is een ander verhaal..

'ze' = hij, hij, zij of meerfout ;) (Denk dat de dader de deur uit is, en niet daarom hoor, papa en mama zijn er nog).

BTW: Het was geen ramp aangezien ik ze voor "niks" heb gekregen, maar wel zonde.
"niks" = Paar speakers gefixt met woofers waar ik al lang niks meer mee deed.
Omg _O-

In eerste instantie deed mijn kater dit omdat er een cover voor de speaker hing.

http://tweakers.net/ext/f/3UqHz8HHvWMaPjkrwoTFrzLP/thumb.jpg

Dus dat ding op die speaker zelf. Als ze die ervanaf trekken snappen ze niet dat het er niet meer hangt.. en pakken ze de speakers helaas. Je ziet er ook een krabpaal duidelijk naast liggen, en ze hebben er nog buiten het zicht 2 staan. Soms doettie het ook op de matras... maar liever dat dan de speakers! :+

Tijdelijke mail *Fap* | Jism: Het relaxte jazz met een vleugje chille shit is lekker.

quote:
silitek schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:22:
Ja, nou maar weer WEL foto's posten zoals de topic bedoeld is....de grootste groep mensen die hangen geen label aan een HomeCinema systeem en willen alles zien :+

Persoonlijke meningen of hoe men eigenlijk het geheel liever ziet, totaal niet relevant..
Dan liever een foto van een "provision" gekocht bij de Blokker..past meer bij het onderwerp :+
inderdaad, ben je het er wel mee eens dat 'we' met z'n allen moeten oppassen dat we niet straks in een paar weken tijd 20 delen van dit topic erbij hebben met in elk alleen maar drie posters die niets dan hun huisdieren vanuit 300 verschillende hoeken laten zien? Dat iedereen zelf mag weten wat hij post is juist mooi en naar mijn mening kunnen we niet genoeg computerkamers met logictech 5.1 setjes hebben dus van mij hoor je bv. geen klachten voorzover dat uberhaupt zou boeien. ook: show me your provision! :9~ no hard feelings en laten we vooral lief blijven doen hier.

Jawel!
Reg. datum: 09 oktober 2006

quote:
abraxes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 01:08:
Sorry dat ik het zeg maar toen ik de eerste paar afleveringen van dit onderwerp las zag ik echt mooie exclusieve apparatuur in prachtige inrichtingen.
[afbeelding]

Thans zie ik steeds meer normale huis tuin en keuken setjes binnen een doorsnee inrichting wat naar mijn idee helemaal niet interessant is. Uiteraard kan ik ook gewoon niet kijken, maar aan de andere kant; ook zou kunnen worden overwogen zulke nietszeggende allegaartjes niet publiekelijk te maken. Nog even en ik kan mijn bij de Blokker gekochte Provision TV plaatsen. Is dat nou interessant?
[afbeelding]
Uit de topic start:
`` Natuurlijk foto's van je home cinema set, dat is echter geen vereiste. Als je graag je stereo set met ons wilt delen is dat natuurlijk ook prima. Liefst zelfgemaakte foto's. Als je niet over een digicam beschikt of er aan kunt komen mag je ook gerust je specs posten, maar probeer er dan wat plaatjes bij te zoeken (van de fabrikant) om het nog interessant te houden ;) ´´

Had wat beter gelezen ipv. plaatje´s kijken dan had het ook geweten wat je hier tegen kwam.

Als je het zo nodig wilt zien moet je maar gaan googlen...
Ik vind het wel erg interessant wat mensen thuis hebben staan. :)

Kamer bij mij vind kleine verplaatsing plaats even wachten tot ik weer camera van me vriendin terug heb om wat foto´s te maken.

UNEXIST84 wijzigde dit bericht 21-03-2008 20:11 (5%)

:)

Reg. datum: 15 maart 2008

quote:
zimbab schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:53:
[...]

Mooi spul. Ik ben altijd wel fan geweest van Audio Physic en heb zelf een paar jaar met de Tempo 3 gedraaid. Vond ze alleen niet echt mooi (waren bird's eye maple) en ze waren iets lastiger qua aansturing (had niet een dijk van een versterker toen) en plaatsing (mijn nieuwe huis werkten ze wat minder goed in).
Ik weet niet of ik dit op de juiste manier doe !?!

De plaatsing is inderdaad wat lastig, doordat ze een breed en open beeld neerzetten is het wat moeilijk om detail en plaatsing allemaal op hun plek te laten vallen, en goede test CD is de CD "amused to death" van Roger Waters (Pink Floyd). Een ongeloofelijk 3D stereo beeld.
Ik heb de bas niet helemaal onder controle omdat ik de plaatsing vanaf de muren niet verder kan doorvoeren zonder mijn vrouw op m'n dak te krijgen, ook is het audio meubel en vooral de TV hier mede schuldig aan. ;)

quote:
silitek schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:12:
[...]

Arrogante houding..vind je zelf ook niet? Er hangt geen definitie aan een post. Hoef ook niet door de tweede kamer heen, ieder mag zijn "no-how" hier laten zien...

Wil je spul van 10k of meer zien...moet je naar een ander forum.

:+
Ben ik het wel mee eens, en vind dit andere forum ook wel de moeite waard. Ben zelf wel geïntereseerd in een bepalende factor binnen de hifi die vaak over het hoofd word gezien, de ruimte waarin gespeeld word. Mijn uiteindelijke droomhuis gaat geheid een luisterruimte bevatten, maar dat laat nog wel ff op zich wachten. Tot die tijd zal ik het met de beperkingen van de huiskamer en de wensen van m'n vrouw moeten doen. ;)

quote:
UNEXIST84 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 19:51:
[...]

Had wat beter gelezen ipv. plaatje´s kijken dan had het ook geweten wat je hier tegen kwam.
Mijn bedoeling is niet om te bezien wat er allemaal wel en niet mag in het kader van de topic start. Uiteraard is dat wel belangrijk en wil ik me zoveel mogelijk houden aan de regels. Maar regels zijn vaak onoverkomelijk betrekkelijk in de zin van dat de werkelijkheid in totaliteit niet gemakkelijk kan worden gereguleerd. Verder kunnen regels aan verandering onderhevig zijn omdat ehh zeg maar, maatschappelijk inzicht eveneens veranderlijk is en regels daarvan mede afhankelijk zijn gesteld. Dit blijkt ook wel, want de regels in de topic start zijn in de loop der tijd aangevuld en gecorrigeerd, hetgeen mijns inziens mag worden geprezen. In voorgenoemde context zou ik dan ook mijn opmerking willen plaatsen. ik tracht dus slechts een bestaande tendens ter discussie te stellen om te bezien wat men daar zoal van denkt.

En het is helemaal niet de bedoeling om arrogant over te komen en wat dies meer zij. Eerder werd opgemerkt dat we vooral 'lief' tegen elkaar zouden moeten zijn. Daar ben ik het volkomen mee eens. :> Mocht dat onvoldoende blijken uit mijn eerder schrijven, dan hoop ik dat hiermee te hebben verduidelijkt.

quote:
_Diesel_ schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:56:

Kben zelf niet zo'n fan van Kef, je moet zeker voor de hogere nr's gaan in deze serie.
Als je voor Power wilt gaan zijn ze de moeite waard, persoonlijk vind ik ze weinig transparant en weinig gedetaileerd, erg oppassen met welke electronica je ze matcht.

Tubes Only
Reg. datum: 03 juni 2001

quote:
Repesteeltje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:36:
[...]

Ben ik het wel mee eens, en vind dit andere forum ook wel de moeite waard. Ben zelf wel geïntereseerd in een bepalende factor binnen de hifi die vaak over het hoofd word gezien, de ruimte waarin gespeeld word. Mijn uiteindelijke droomhuis gaat geheid een luisterruimte bevatten, maar dat laat nog wel ff op zich wachten. Tot die tijd zal ik het met de beperkingen van de huiskamer en de wensen van m'n vrouw moeten doen. ;)
Exact, andere forum is zeker de moeite waard, om rond te neuzen ;) ...Het mooie van dit forum is de veelzijdigheid. Zo zie je b.v. in jou situatie dat je een "echte" muziekliefhebber bent. En een behoorlijke klasse op na houd, getuige muzieksmaak Roger Walter b.v en/of setup-audio..Maar ook de jongen op zolder met b.v een bijbaantje z'n 5.1 setje met trots post. Voor en tegenstanders zijn er altijd..

Voor de rest sla je de spijker op z'n kop door alle wensen die sommige ambiéren....betreft uitbreiden de partner ook een factor is >:)

Tubes....It's what make music music!

quote:
abraxes schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 20:36:
[...]

Mijn bedoeling is niet om te bezien wat er allemaal wel en niet mag in het kader van de topic start. Uiteraard is dat wel belangrijk en wil ik me zoveel mogelijk houden aan de regels. Maar regels zijn vaak onoverkomelijk betrekkelijk in de zin van dat de werkelijkheid in totaliteit niet gemakkelijk kan worden gereguleerd. Verder kunnen regels aan verandering onderhevig zijn omdat ehh zeg maar, maatschappelijk inzicht eveneens veranderlijk is en regels daarvan mede afhankelijk zijn gesteld. Dit blijkt ook wel, want de regels in de topic start zijn in de loop der tijd aangevuld en gecorrigeerd, hetgeen mijns inziens mag worden geprezen. In voorgenoemde context zou ik dan ook mijn opmerking willen plaatsen. ik tracht dus slechts een bestaande tendens ter discussie te stellen om te bezien wat men daar zoal van denkt.

En het is helemaal niet de bedoeling om arrogant over te komen en wat dies meer zij. Eerder werd opgemerkt dat we vooral 'lief' tegen elkaar zouden moeten zijn. Daar ben ik het volkomen mee eens. :> Mocht dat onvoldoende blijken uit mijn eerder schrijven, dan hoop ik dat hiermee te hebben verduidelijkt.
Is die foto die je eerder gepost heb van je eigen set ?
Kzou er graag wat meer over willen weten, of moet ik dit forum eerst maar grondig na pluizen ?
No offence ! :9

Haha, was het maar waar.
Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 2

Post hier foto's en specs van je home-cinema! deel 10

http://members.tele2.nl/garmtz/htfotos.htm

Of bedoel je soms die Provision TV. :P

abraxes wijzigde dit bericht 21-03-2008 21:18 (54%)

In navolging tot hoop andere op het forum post ik mijn configuratie:

http://communities.zeelandnet.nl/data/timelezz/upload/fotos/100.JPG
http://communities.zeelandnet.nl/data/timelezz/upload/fotos/101.JPG
http://communities.zeelandnet.nl/data/timelezz/upload/fotos/102.JPG
http://communities.zeelandnet.nl/data/timelezz/upload/fotos/103.JPG
http://communities.zeelandnet.nl/data/timelezz/upload/fotos/104.JPG
http://communities.zeelandnet.nl/data/timelezz/upload/fotos/105.JPG

Wat er zoal te zien is:

- Philips Ambilight 37PFL9632
- Yamaha RX-V650 Receiver
- Yamaha DVD-S550
- Samsung digitaal tv ontvanger
- Sony Minidisc MDS-JE 530 (ter vulling van de kast)
- B&W LCR60 S3 (Center)
- 4 x B&W DM601 S3 (front + rear)
- REL Quake
- Samsung 226 BW monitor
- Acer 12" Travelmate 6292

Nu nog een domme vraag, (ik weet wat ik mooi vind maar voor de rest op audio gebied beetje noob):
Ik heb sindskort de REL, ik heb me laten vertellen/gelezen dat ik deze het beste Bi-Wire op mijn set kon aansluiten. is dit zo?, nu kan ik mijn versterker inregelen dmv een microfoontje, moet ik deze opnieuw instellen nu de sub ertussen hangt via de Bi wire kabel, zo ja, hoe hard moet ik de sub dan zetten?

Verdere suggesties zijn uiteraard ook welkom!

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: