deze ruimte is te huur voor reclame doeleinden!
You sir!,are a lair! lair lair pants on fire!
Nou kameraad van dopje en mij heeft hem al een paar maand thuis.Dus als je niet weet waar je over praat beschuldig dan ook niet zomaar iemand.
Of doe een bellteje naar Gameshop enschede!misschien hebben ze er nog 1 liggen.
170 euro kost die.
Heb weer zin in morgen avond!!!!en dopje!jij blijft van de mic af!
Computergames veranderen geen kinderen.anders zouden wij na pacman wel rare pilletjes eten onder vage electronische muziek..
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
*zucht* het gaat niet over import he, deze rakker beweert dat het spel al heel even beschikbaar geweest is in europa, terwijl dat simpelweg onmogelijk is om meerdere redenenen.quote:debart schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:35:
Altijd zo leuk he dat mensen zo kunnen doen..
You sir!,are a lair! lair lair pants on fire!
Nou kameraad van dopje en mij heeft hem al een paar maand thuis.Dus als je niet weet waar je over praat beschuldig dan ook niet zomaar iemand.
Of doe een bellteje naar Gameshop enschede!misschien hebben ze er nog 1 liggen.
170 euro kost die.
Heb weer zin in morgen avond!!!!en dopje!jij blijft van de mic af!
ik heb ff geen open internet hier maar.quote:Boeboe schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:30:
[...]
*zucht* het gaat niet over import he, deze rakker beweert dat het spel al heel even beschikbaar geweest is in europa, terwijl dat simpelweg onmogelijk is om meerdere redenenen.
ik heb m besteld en gekregen of het nu import is of niet ....
geen idee.
maar hij was er de modellen die nog in de winkel stonden zijn nu alle 3 weer terug ivm problemen met de gitaar.
verder weet ik het ook niet.
zou zomaar kunnen dat het import was
maar ja ik heb het gespeeld en ik heb gezegd wat ik wist en persoonlijk vind ik GH3 beter
Reg. datum: 10 oktober 2003
Ik heb nog eens even wat rond gegoogled. De officiele europese release datum was 6 maart. Net 14 dagen geleden. Ik heb tot nu toe nog niet 1 winkel gevonden die dit spel in de winkel verkoopt of heeft verkocht.quote:dopje1982 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:47:[...]
ik heb ff geen open internet hier maar.
ik heb m besteld en gekregen of het nu import is of niet ....
geen idee.
maar hij was er de modellen die nog in de winkel stonden zijn nu alle 3 weer terug ivm problemen met de gitaar.
verder weet ik het ook niet.
zou zomaar kunnen dat het import was![]()
maar ja ik heb het gespeeld en ik heb gezegd wat ik wist en persoonlijk vind ik GH3 beter
Waar heb jij je versie besteld?
gameshop enschedequote:Ryack schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Ik heb nog eens even wat rond gegoogled. De officiele europese release datum was 6 maart. Net 14 dagen geleden. Ik heb tot nu toe nog niet 1 winkel gevonden die dit spel in de winkel verkoopt of heeft verkocht.
maar ze zijn daar alweer uit de voorraad gehaald ivm met het gitaar probleem.
die lui zijn altijd optijd met de meste spellen.
De officiele releasedatum was ooit 6 maart. Op dit moment is er geen een voor Europa. Zal nog wel even duren dus.quote:Ryack schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:12:
[...]
Ik heb nog eens even wat rond gegoogled. De officiele europese release datum was 6 maart. Net 14 dagen geleden. Ik heb tot nu toe nog niet 1 winkel gevonden die dit spel in de winkel verkoopt of heeft verkocht.
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
If the children don't grow up, our bodies get bigger but our hearts get torn up.
Last.fm profiel - Foto's @ Flickr
ik kan hem toch wel gebruiken he hier op mijn nederlandse ps3 + pal HDready tvje?
Update..........
Maandag 7-04 krijg ik hem moet dan nog wel ¤ 44,60 invoer belasting en inklaringskosten betalen zal dan wel een korte review achterlaten..
jefjef wijzigde dit bericht 04-04-2008 23:46 (27%)
23 mei komt Rock Band naar Europa. Het gaat alleen om de 360 versie. Wordt eerst in Engeland, Duitsland en Frankrijk verkocht. Gaat 170 euro kosten voor de instrumenten en daar moet je dan het spel nog eens bijkopen voor 65 euro.
Zodra ik het geld kan missen ga ik Rock Band dus importeren of bij een importzaak halen. Dit gaat helemaal nergens over.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=24436
Reg. datum: 18 september 2007
dit was ook al met GH3 zo, en met deze prijzen zou ik ook bijna mijn xbox ombouwen... sjeeze wat een rip-off zeg
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Ja joh, waarom niet!?quote:Inmiddels zijn de prijzen voor DLC bekend geworden. De losse tracks zullen 160 MS Points gaan kosten, in tegenstelling tot de 80 MS Points die losse tracks in de VS kosten.
oh my god, ze zijn echt HELEMAAL gek geworden bij EA...quote:
wanneer gaan we een "boycot EA actie" opzetten?
ik ga echt overwegen om mijn xbox te flashen en dan alleen nog maar spellen te kopen die NIET door EA worden uitgegeven en alles van EA lekker downloaden
Phusebox wijzigde dit bericht 08-04-2008 19:08 (24%)
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Eerlijk gezegd wilde ik liever Rock Band, maar met deze prijsstelling en al het gezeur er omheen houdt het snel op. Om 2 games met gitaren te kopen vind ik wat overdreven. Helaas is de gitaar van GH3 ookal niet compatibel.
Voor de rest zal ik al mijn ideeën over EA maar voor me houden, daar is het topic niet voor.
G4-450 Cube - 12" Powerbook - 20" iMac 2.4 - iPod nano 2GB - PS3 60GB - PSP
Wat een bullshit allemaal zeg, ik had misschien 20 euro, of zelfs 50 euro meer betaald voor een Europese versie.
Maar 240 euro! Dat is iets meer dan 375 dollar! De game kost in Amerika 170 dollar, die mensen van EA zijn ofwel superslim omdat de game alsnog heel goed gaat verkopen, ofwel ongelofelijk dom dat ze denken dat mensen dit slikken.
Ik ga alvast een beetje rondkijken op ebay...
heb je een ps3 of 360?quote:Shiver23 schreef op dinsdag 08 april 2008 @ 12:53:
Nou, geweldig!
23 mei komt Rock Band naar Europa. Het gaat alleen om de 360 versie. Wordt eerst in Engeland, Duitsland en Frankrijk verkocht. Gaat 170 euro kosten voor de instrumenten en daar moet je dan het spel nog eens bijkopen voor 65 euro.
Zodra ik het geld kan missen ga ik Rock Band dus importeren of bij een importzaak halen. Dit gaat helemaal nergens over.
http://games.fok.nl/news.php?newsid=24436
on topic:
heb hem dus vandaag opgehaald! de Rock Band doos!
Vol verwachting 5 minuten voor 17:30 ( na een dodemansrit vanuit Oldenzaal naar Doetinchem over de beruchte Twente Route!) nog de DA binnen lopen waar het aanwezige postloket dus om 17:30 ging sluiten. Gelukkig zijn hun pin apparaten aangepast van alleen Postbank naar alles want ik moest dus nog de ¤ 44,- inklaringskosten gaan betalen. Wat een doos! lengte ongeveer 1.50m x 70cm x 50 cm en helemaal in de stijl van Rock Band bedrukt met alle instrumenten er op afgebeeld.
Thuis gekomen, niet verassend….;( mijn vrouw reageerde alsof ik het dus nu echt verloren ben! Een volwassen man van ruim 40 als een kind zo blij met een speelgoed gitaar! Ik de spanning in mijn lijf nog bedwingen en ben maar eerst begonnen met te eten (schuin oog naar “de Doos”) en het andere oog geruststellend naar mijn vrouw dat het eigenlijk allemaal wel mee valt. Complimenten maken over het eten heeft trouwens ook geholpen. Mijn kinderen van 4 en 6 voelde de groeiende spanning tussen paps en mams en begonnen, hoe kan het ook anders, over “de Doos”!! Paaaapp is dat voor ons! Moge wij strakjes op onze (!) pleeystasjon!! Speeele!
Niet dus… Eindelijk kinders gedoucht in bed vrouw achter Hyves geplaatst en met trillende handen maar zekere tred naar de hoek van de kamer gelopen waar “de Doos” staat! Met een inhoud die de hemel en aarde beloofd in this World ROCK! Voorzichtig de doos geopend en met zachte hand eerst de gitaar uitgepakt! Mijn god wat voel ik me gelukkig en terwijl ik voorzichtig de hals pak en met en zachte doch ferme click de body in elkaar zet wellen 2 tranen op die uiteenspatten op al dit moois.
Wat een mooie gitaar, wat een satijnzachte huid en och..heerlijk die click geluiden van de gitaar EN bas toetsen op de hals. James Lee Jamerson zou jaloers zijn, ach misschien wil hij wel mee jammen. Waarlijk to die for..
Het drumstel voelt als een solide basis in deze onzekere wereld en terwijl ik er achter ging zitten en bedacht hoe Richard "Pistol" Allen zich voelde toen hij de eerste keer de drumstokken vast hield zette ik mijn PS3 aan voor het onvermijdelijke…..
Update 1.30 staat klaar wilt u deze installeren?
Euh..ja
Vastloper…………………………………………………..
Misschien morgen deel 2 van deze continion story where funk meets rock.
Ff voor de rekenaars totale kosten dus:
¤ 98,- op ebay
¤ 111,- handeling en verscheping via US Postal Services
¤ 44,50 btw en inklaringskosten
¤ 253,50 totale kosten maar wel met een big smile vanavond naar bed om morgen echt los te gaan!
jefjef wijzigde dit bericht 08-04-2008 21:03 (71%)
PS3quote:
oke heb nog 1 expemplaar over van alleen het spel in seal is de UK versie...dus wanneer je wil mag je me PMenquote:
Reg. datum: 28 september 2006
Een boycot zal in dit geval geen probleem zijn want ik ken maar weinig mensen die bereid zijn om zoveel geld neer te tellen voor een game. In de VS was dit spel een grote hit, maar in Europa zal het ongetwijfeld gaan floppen. EA en Harmonix zijn veel te gretig geweest.quote:SeamusXanthus schreef op woensdag 09 april 2008 @ 09:56:
Bizar die prijzen voor Europa. Dit is zo belachelijk dat op 1 april niemand het had geloofd! Eigenlijk kan ik dit nog steeds niet geloven. Enige wat iedereen massaal kan doen is het spel NIET kopen. Ik maak me eigenlijk nooit druk over prijsverschillen maar dit is echt schandalig.
Reg. datum: 28 september 2007
Ik zou als ik jullie was gewoon NL'se webwinkels in de gaten houden die de import versie aanbieden. Want je wordt toch niet blij van EA zoals ze het willen aanpakken in Europa?! Bedoel, pas in de zomer komt Rockband uit in Frankrijk, Engeland enzo. Nederland, daar wordt niet over gerept. En we wachten al sinds november 2007 op een release datum. Ik sta niet gek er van op te kijken als Rockband pas in november 2008 in de Nederlandse schappen te vinden valt, de Europese editie wel te verstaan. Het is een groot pakket wat je zal krijgen met de SE editie, dus je kunt er vanop aan dat de douane het pakket er tussenuit vist.
170 + 90 verzending = 260 dollar = 165 euro op de Amerikaanse ebay. Plus 45 euro inklaringskosten las ik van een ander bericht, dus: 210 euro. Nou, dan kun je toch beter 189 euro neerleggen bij een NL'se winkel voor de importversie. Niet alleen ben je goedkoper uit, je hebt ook niks te maken met de douane. Enige wat ik me nog af vraag is of het spel, de Amerikaanse Rockband dus, bij de store als ik bijvoorbeeld een Metallica pack wil kopen voor 10 dollar mijn Europese creditcard wel accepteert. Maar voor de rest doet ie het gewoon. De instrumenten werken zonder problemen, op het spel zit geen lock. Dat je alles in het Engels hebt boeit me weinig. Grappig detail vond ik dat in de doos zelf allerlei dingen ook in 't NL vermeld waren! Zo heb ik de 60 dagen garantie waarbij ik dus binnen 2 maand mijn instrumenten kan laten vervangen. Maar dat zullen jullie wel weten vanwege de nieuwsberichten over falende instrumenten die op eens stuk zijn.
Ik heb daar iig nog niet mee van doen en het is echt een aanrader als je van Guiter Hero houdt maar nu eens de volle experience wilt hebben. Daarnaast zitten er tig nummers in die mij wel aanstaan, daar ik bij GH maar een handjevol nummers had.

Klik op de afbeelding om een eerste indruk van Rockband te krijgen aan de hand van een tal afbeeldingen
Reg. datum: 16 oktober 2001
Zal het veel kosten om een product van 55 dollar in te voeren ? Of is dat door de lage prijs misschien wel gratis ?
Niet Storen, ik ben al gestoort genoeg
Gepubliceerd op dinsdag 08 april 2008
Electronic Arts maakt eindelijk een Europese releasedatum voor Rock Band bekend. Vanaf 23 mei ligt het spel in de winkels. Maar voorlopig alleen in Franse, Duitse en Engelse winkels. Wanneer Rock Band ook in de Benelux verschijnt kon EA nog niet zeggen.
In die landen waar Rock Band wel uitkomt is dat voorlopig alleen op de Xbox 360. Microsoft heeft een 'timed exclusive' contract afgesloten zodat de versies voor PlayStation 3, PlayStation 2 en Wii pas later deze zomer verschijnen.
De prijs werd ook nog aangekondigd en valt helaas niet mee. Voor ¤169 kopen spelers de 'Instrument Edition' van Rock Band die bestaat uit een gitaar, drumstel en microfoon. Het spel zelf moet er dan nog los bij gekocht worden voor ¤69,99 zodat de totaalprijs neerkomt op 240 euro. Een heel verschil met Amerika waar spelers het complete pakket (spel + instrumenten) aanschaffen voor omgerekend 107 euro.
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 15 16 17 18 last