Wat ik me afvroeg, als je 'em jailbreak, kan je niet meer upgraden. Kan je hem wel resetten, updaten en dan opnieuw jailbreaken, om zo toch nog 2.0 later te kunnen hebben?
Als je gejailbreaked bent dan kan je hem as far as I know gewoon updaten in iTunes en dan weer ZiPhone eroverheen gooien. Je kan dus bvb gewoon van 1.1.3 naar 1.1.4, en daarna weer syncen, dan heb je alles weer.
Informatique inNote 154-GTX90 (1680x1050) - Intel Core 2 Duo T7500 2.2GHz - 4GB DDR2 - 160GB 7200RPM - nVidia Go 8600M GT 512MB - Bluetooth - Intel a/b/g/n - Vista Ultimate x64 - XP Pro - OS X Leopard | iPhone 8GB 2.1
[afbeelding]
Nog even de rubberen bescherming bijsnijden zodat het de plug er niet uit duwt
En nu past hij dus perfect !
Briljant! dat ga ik ook meteen doen!
zelfde earplugs trouwens
dadj wijzigde dit bericht 21-03-2008 00:34 (5%) Reden: hoppakee, prima oplossing!
XBOX 360 Gamertag P4 3.73GHz EE 1024FSB | 3Gb sd2-ddr | Ati x850 | Audigy II | Raid 0 RIP! Nu 3x 250Gb non raid | Wacom Intuos III A5 Wide - God Does Not Have a Plan; He is Just a Kid With an Antfarm
Wat ik erg jammer vind van de iPhone is dat ie geen ondersteuning van Bluetooth 2.0 A2DP of AVRCP profielen heeft. Er komen steeds meer carkits en speakersystemen (nu bv op iBoods) die via dit protocol ideaal zouden zijn om de muziek op je iPhone makkelijk af te spelen.
Van wat ik tot nu toe gelezen heb is dit ook in 2.0 niet voorzien
AMSTERDAM - Apple overweegt iPod-bezitters ongelimiteerd te laten downloaden bij zijn muziekwinkel iTunes. Muziekliefhebbers moeten in ruil daarvoor meer betalen voor hun iPod of iPhone, meldt de Financial Times.
tollo71 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 09:16:
Wat ik erg jammer vind van de iPhone is dat ie geen ondersteuning van Bluetooth 2.0 A2DP of AVRCP profielen heeft. Er komen steeds meer carkits en speakersystemen (nu bv op iBoods) die via dit protocol ideaal zouden zijn om de muziek op je iPhone makkelijk af te spelen.
Van wat ik tot nu toe gelezen heb is dit ook in 2.0 niet voorzien
A2DP is een concurrent voor Apple's eigen gesloten AirTunes-via-WiFi concept, dus ze zijn er niet zo happig op.
Wat is jullie ervaring met screenprotectors? Ik heb er bij mij geen opzitten nu. Mijn iphone zit verder altijd in zo'n mooie sok en altijd in een zak zonder sleutels of andere harde voorwerpen. Raden jullie me aan om toch een screenprotector te gebruiken of is het scherm echt zo slijtvrij als op youtube te zien is?
m0nk schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:33:
Wat is jullie ervaring met screenprotectors? Ik heb er bij mij geen opzitten nu. Mijn iphone zit verder altijd in zo'n mooie sok en altijd in een zak zonder sleutels of andere harde voorwerpen. Raden jullie me aan om toch een screenprotector te gebruiken of is het scherm echt zo slijtvrij als op youtube te zien is?
Waarom zou je een lelijke screenprotector gebruiken? Beïnvloedt ook de gevoeligheid van het scherm en het is helemaal niet nodig.
Phoe, das bijna ¤1000 voor iPhone & 2 jaar abo.... Vind ik toch errug veel. Kan je beter naar mijn mening kiezen om een iPhone los te kopen voor ca. ¤450 en dan een goedkoop/sin-only abo nemen voor ¤9 o.i.d. per maand.
Vreemd is ook dat het i.c.m. een "Vodafone ¤35 abo" is dat ¤45 per maand kost...
thewongandonly wijzigde dit bericht 21-03-2008 12:25 (8%)
Is het mogelijk om een 'contacts' 'button' op je homescreen te krijgen net zoals bij de iPod Touch?
Ik heb me in deze topics rotgezocht, heb alle scources nagekeken die ik heb en meen me te herinneren dat ik het ergens heb gezien (dag of 2 geleden) alleen kan ik het helaas nergens meer vinden
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Heb deze week mijn iPhone 8GB aangekregen. Gekocht voor 380 euro, goeie prijs?
In ieder geval, fantastisch apparaatje! Nu enkel nog uitkijken naar de release van de Cisco VPN in juni, zodat ik ook op de universiteit online kan met men iPhone. .
Als ik me volume op het hardst zet, dan hoor ik de andere haast niet, en ik wil me hotmail instellen, is dat imap pop of exchange die ik moet kiezen.
En hij zegt als ik internet op ga your not subscribed tot edge terwijl ik onderdtaande ingevuld heb.
Je krijgt alleen toegang tot mobiel internet als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op je iPhone instelt. Dit doe je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge. Vul afhankelijk van je provider de volgende gegevens in:
CLB schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:43:
Is het mogelijk om een 'contacts' 'button' op je homescreen te krijgen net zoals bij de iPod Touch?
Ik heb me in deze topics rotgezocht, heb alle scources nagekeken die ik heb en meen me te herinneren dat ik het ergens heb gezien (dag of 2 geleden) alleen kan ik het helaas nergens meer vinden
Ja erg fijn dat ja dat alle kennis verknipt wordt in verschillende topics
Heb je dat plastic er nog op zitten? (Wat er standaard op zit als je hem koopt?) Had ik nl ook en toen hoorde ik degene die ik aan de telefoon had vrijwel niet. Nu is dat plastic eraf en hoor ik alles goed. Heb ook de volume fix installed.
Heb je dat plastic er nog op zitten? (Wat er standaard op zit als je hem koopt?) Had ik nl ook en toen hoorde ik degene die ik aan de telefoon had vrijwel niet. Nu is dat plastic eraf en hoor ik alles goed. Heb ook de volume fix installed.
Yes, ding eraf gehaald en werkt stukken beter, nu me internet en hotmail nog.
racoon schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:52:
Als ik me volume op het hardst zet, dan hoor ik de andere haast niet, en ik wil me hotmail instellen, is dat imap pop of exchange die ik moet kiezen.
Hotmail ondersteunt geen POP3, IMAP of Exchange dus dat gaat niet lukken.
quote:
En hij zegt als ik internet op ga your not subscribed tot edge terwijl ik onderdtaande ingevuld heb.
Je krijgt alleen toegang tot mobiel internet als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op je iPhone instelt. Dit doe je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge. Vul afhankelijk van je provider de volgende gegevens in:
T-Mobile
APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile
Heb je ook wel T-Mobile? Of zit je bij een andere provider.
Ik heb tmobile PIT en heb er hetzelfde instaan als jij, en het werkt gewoon. Werkt je gprs wel op een ander toestel? Anders zou ik even contact opnemen met de tmobile klantenservice. Hotmail gebruik ik niet dus kan je daar niet mee helpen.