Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Nieuw TopicReg. datum: 06 augustus 2002
Lachen, ziet er totaal niet uit.
En een wolf om zeep helpen gaat ook niet echt.
Heb nu zo'n quest gekregen dat ik overal kippen tot rust moet brengen.
En even een ander vraagje.
Door omstandigheden heb ik enkele weken niet kunnen spelen en gisteren zag ik dus dat er een spring festival is. Ik heb dat questje van die Bullboarer gedaan en ook die vent met die bloemen in Bree, maar zijn er nog meer spring quests? Zo ja, waar?
Reg. datum: 15 mei 2007
Ik weet niet of ik je nu moet feliciteren of verdrietig voor je moet zijn omdat het zo ZIEKELIJK lang heeft geduurd.quote:Rappel schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:12:
Codemasters FTW !
Na 2 maanden en 20 dagen hebben ze eindelijk mijn character transfer gecomplete![]()
wooooooooooooooooooooo
Maar ik ben iig blij voor je dat je je character weer terug hebt. ;-)
Heel erg helaas ga ik een pauze van 2 maanden nemen. Studie is eigenlijk gewoon te druk, en ik heb sinds kort een vriendin wat het ook niet rustiger maakt. Ik gamede nu op het laatst eigenlijk alleen snachts van 0100 tot 0300 1 a 2 dagen, en soms een zaterdagmiddagje. Dus dat was ook gewoon niet echt de moeite waard.
Maar ik vermoed dat ik als mn collegejaar is afgelopen, ik er echt wel weer bij ben. Heb iig nu al weer zin om verder te spelen. =D
Gister ook nog ff het spel aan mn vriendin geleerd, en ze vond het zowaar leuk! =D Ze heeft met plezier de hele intro van de elven doorlopen zonder enige problemen (goed, nu hielp ik wel, maartoch
Ze snapt nu iig wat ik er zo leuk aan vind om te spelen, alleen gaat ze het zelf niet spelen. Maar dat is toch een aardig resultaat vind ik.
Ik ben overigens nog wel (ja, vlak voor mn abbo ophoud) met een burglar als alt begonnen, en ik vind dat ook wel ontzettend leuk. Lvl 21 nu inmiddels. Ik mis wel een beetje het zelf kunnen healen, en het altijd welkom zijn in een FS van een minstrel, maar het sneaken en op lvl 21 250 damage doen is ook wel ontzettend cool.
Wij zijn ook niet veelzijdig. Wij hebben een ego groter dan de Balrog, trekken veel te veel agro en hebben de DPS om onze woorden kracht bij te zettenquote:vage schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 08:43:
En ja een HNT is wel vet, niet zo veelzjdig als een BRG maar die getalletjes boven de mobs zijn zo leuk hoog
Overigens heb ik het 2e deel van mn Rift run weer opgekrabbeld op mn TweakBlog.
MueR wijzigde dit bericht 21-03-2008 11:29 (3%)
Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Hmm goed ideequote:Ltje schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:42:
Gister ook nog ff het spel aan mn vriendin geleerd, en ze vond het zowaar leuk! =D Ze heeft met plezier de hele intro van de elven doorlopen zonder enige problemen (goed, nu hielp ik wel, maartoch). En ze had geen enkele problemen met de besturing enzo, en dat vond ik wel redelijk knap, aangezien ze totaal 0,0 ervaring verder heeft met games.
![]()
Ze snapt nu iig wat ik er zo leuk aan vind om te spelen, alleen gaat ze het zelf niet spelen. Maar dat is toch een aardig resultaat vind ik.
Zit trouwens op SnowBourne bij de Dutch Dunedain kinship met een lvl31 hobbit guardian (Berilas). Heb ook nog een lvl 31 man champion maar daar speel ik niet echt meer mee (EdwinB).
EdwinB wijzigde dit bericht 21-03-2008 11:47 (12%)
Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Reg. datum: 17 april 2006
Wat de betaalde expansion gaat kosten is nog niet bekend voor zover ik weet, maar ik weet wel dat ik hem hoe dan ook ga aanschaffen.
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Maar is het goed mogelijk en is het dan ook leuk om het spel puur in je eentje te spelen? Of heb je echt een clan nodig wil je fatsoenlijk kunnen spelen?
gratsquote:MueR schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
Zeau.. Gisteren weer de eerste 3 bazen in de Rift omver geblazen. Dit keer zelfs zonder wipes op de bosses
ik heb nu ook een paar keer de rift gedaan maar viel zowat in slaap
voor de mensen op snowbourn....zijn op deze server ook nog zoiets als hardcore raiding guilds? (lvl 50 alleen die zeer regelmatig raiden)
Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's
nee je heb geen kinship nodig ikzelf heb mijn minstrell zowat geleveled op solo quest een veel pickup groups al is een kinship wel zo gezelligquote:MADG0BLIN schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:56:
Ik heb al eens eerder naar dit spel gekeken en ben nu ook de demo aan het downloaden.
Maar is het goed mogelijk en is het dan ook leuk om het spel puur in je eentje te spelen? Of heb je echt een clan nodig wil je fatsoenlijk kunnen spelen?
Intel Core 2 6600-Gigabyte P35-DS4-2046MB RAM-GeForce 8800 GTS- addicted to MMO's
Reg. datum: 06 augustus 2002
Zonder Clan gaat maar is veel voordeliger. Anderen maken spullen voor je enz. Maar je hebt wel absoluut fellowships nodig om dit spel door te komen; er zijn quests die je echt niet in je uppie kunt spelen.quote:MADG0BLIN schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:56:
Ik heb al eens eerder naar dit spel gekeken en ben nu ook de demo aan het downloaden.
Donderdag hebben we boss 1 tot en met thrang gedaan met een stuk of 3 mensen die voor het eerst mee gingen en ook wij zijn er zonder wipes doorheen gekomen. De laatste tijd hebben we het vaak met maar 1 tank gedaan (we kunnen soms 2 groepen tegelijk sturen) maar dit keer was ik niet alleen en dat is toch wel even wat fijner af en toe.quote:MueR schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:40:
Zeau.. Gisteren weer de eerste 3 bazen in de Rift omver geblazen. Dit keer zelfs zonder wipes op de bosses
Door een verandering in ons DKP systeem mag je niet meer sparen voor bijv. de shoulders die bij de balrog droppen. In plaats daarvan moet je eerst items 1 t/m 4 hebben voordat je voor de helm (bij thrang) en daarna de shoulders mag gaan. Wel balen want de chest is voor guardians niet zo heel goed. Gelukkig sta ik na deze avond nog steeds bovenaan dus na de volgende reset zou ik als het goed is de helm moeten kunnen scoren
http://www.hardware.info/nl-NL/usersys/cmxxZp1mk2Sd/view/
Ik ben maar eens met de trial begonnen, maar tot nu toe wil het wel aardig. Heb nog geen dingen gehad waarvoor ik een kinship nodig heb.quote:tntkiller schreef op zaterdag 22 maart 2008 @ 13:58:
[...]
nee je heb geen kinship nodig ikzelf heb mijn minstrell zowat geleveled op solo quest een veel pickup groups al is een kinship wel zo gezellig
Zit nu op level 7, bijna 8.
Another Day Another Chapter
Persoonlijke meningenquote:Chainebuster schreef op maandag 24 maart 2008 @ 18:15:
Het spel ziet er netjes uit, maar ik vind het niet zo heel spectaculair. De geluiden zijn een beetje saai (mijn mening). En maandkostenTe duur voor het spel zelf (vind ik).
Heb zelf een lifetime membership en dat is heerlijk.
Muziek ingame is juist heerlijk, maar als starter heb je daar nog te weinig van gehoord.
Want de filmpjes die ik op youtube er van gezien heb, hoor je echt de zwaard geluiden en niet echt veel van spectaculaire skill geluiden ofso. En wat houd een lifetime membership in dan?quote:maartend schreef op maandag 24 maart 2008 @ 19:45:
[...]
Persoonlijke meningen
Heb zelf een lifetime membership en dat is heerlijk.
Muziek ingame is juist heerlijk, maar als starter heb je daar nog te weinig van gehoord.
Another Day Another Chapter
Sorry hoor maar dan kun je echt geen mening vormen.
Lifetime membership houd in dat je een 1-malige betaling hebt gedaan, en je van de maandelijkse kosten af bent
euh...ja
En dat kost? Staat namelijk niet in de startpost jammer genoeg.quote:Rfce schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:18:
^^ Je basseerd je mening op wat youtube filmpjes??
Sorry hoor maar dan kun je echt geen mening vormen.
Lifetime membership houd in dat je een 1-malige betaling hebt gedaan, en je van de maandelijkse kosten af bent
Begin het telkens leuker te vinden, zit nu op level 9 alweer, gaat vrij rap moet ik zeggen.
Ergens tussen de 150-200 euro.quote:MADG0BLIN schreef op maandag 24 maart 2008 @ 20:41:
[...]
En dat kost? Staat namelijk niet in de startpost jammer genoeg.
Begin het telkens leuker te vinden, zit nu op level 9 alweer, gaat vrij rap moet ik zeggen.
Wet ik niet meer precies.
Ik heb er toen 150 voor betaald, was dat was omdat ik ook een beta tester was.
Reg. datum: 08 november 2005
Leuk nog iemand op Snowbourne speel daar ook als Achi lvl 50 GRD, Speel veel met Jiomer en Darkz (Ook DD) in de ettenmoors. Zelf ben ik main tank bij United Kingdoms.quote:EdwinB schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 11:44:
[...]
Hmm goed ideeDe mijne klaagt ook wel eens dat ik teveel speel.
Zit trouwens op SnowBourne bij de Dutch Dunedain kinship met een lvl31 hobbit guardian (Berilas). Heb ook nog een lvl 31 man champion maar daar speel ik niet echt meer mee (EdwinB).
/tell als je eens hulp nodig hebt
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last
Dit topic is gesloten.