Hoofdcategorieën
Topicacties

How to become a Producer Deel II

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

Reageer Nieuw Topic
«zo niet, dan toch»

Jeemig.. 28 februari laatste post alweer.

Ben ook maar eens een jacht gestart op MIDI controllers.
Eerst zat ik puur te kijken vanuit de DJ hoek en lonkte de M Audio x session pro.
http://www.dj-front.de/assets/images/M-Audio_x-session_pro.jpg

Totdat ik Sasha met zijn Maven Control zag, en ik ook zag dat de interface ook meer mogelijkheden had dan alleen maar in te zetten voor het 'dj'-werk.
http://www.djsasha.com/img/tour/06_7_15/lg_image05.jpg

Hier in close up:
http://jessebrede.com/wordpress/wp-content/uploads/2007/10/sasha_maven.jpg

Aangezien er gewoon niets bekend is over of deze überhaupt op de consumenten markt uitkomt, ga ik er niet op durven hopen dat dit gaat gebeuren.

De jacht gaat verder. Ik kwam al snel op een tweetal andere controllers.
* De Behringer BCR2000
* De Behringer BCF2000

http://www.synthtopia.com/synth_review/Behringer/images/BCR2000_big.jpghttp://www.synthtopia.com/synth_review/Behringer/images/BCF2000.jpg

"Waarom deze twee?" hoor ik jullie al vragen.
  1. Ik wil niet gelijk al te duur beginnen
  2. Stiekum kies heb ik een beetje een keuze gemaakt voor de BCR2000, vanwege dat Daft Punk deze controllers ook gebruikt
Allebei een beetje foute redenen, ik weet het, maar jullie weten wat ik voor ogen heb en nu ook een vraagje of jullie een betaalbaar alternatief kunnen bedenken.
(Misschien moet ik van deze twee wel 1 maken... Ik weet het niet, maar mijn mening is wel dat ik een soortgelijke oplossing moet hebben.

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

I'm French...et alors?!?
Reg. datum: 16 juli 2001

Goedkoop of niet maakt geen donder uit Les. Het zijn controllers in MIDI. Dus er gaat geen geluid door. Het is geen analoge mengtafel. Het zijn puur knopjes die het geluid in je DAW kunnen veranderen en dat is nog altijd inhouse op de pc. En om daar nu zoveel geldt uitgeven... Ik zal in jouw positie (Ik ken je werk nu wel ;) ) voor de M-audio gaan (ook geluidskaart trouwens?) en de Beh.2000 gaan zonder faders en lekker veel knopjes om effecten aan testuren :) . De tijd die die uitelkaar vallen kan jij je aankomende dochter al DJ lessen geven. En dan heb je waarschijnlijk ook wel genoeg geld om iets anders/beter/duurder tekopen.

Trouwens sorry, ik heb geen tijd gehad om het projectnummer waar we bezig mee gaan tedownloaden van je server, wilde het net proberen maar je server staat alweer uit. Evt even deze morgen aanzetten en dan doordag even downloaden?

Mauce wijzigde dit bericht 11-03-2008 03:22 (11%)

-= G P P =-

Phat Winex
Reg. datum: 25 januari 2003

Les,

ik was afgelopen jaar bij een presentatie van de de Xone 3D, de 2D en 1D en die vertegenwoordiger van Xone wist te vertellen dat de Maven controller van Sasha een one-off design is, dat speciaal in opdracht is gebouwd. Echter het DNA van de Maven, zo wist deze meneer te vertellen is dus in de midi serie van Xone terecht gekomen.

Mooie apparaten dus, maar grafduur helaas. :(

[ I love rock & roll, throw another bottle at the DJ baby ]

«zo niet, dan toch»

quote:
Mauce schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 03:20:
Goedkoop of niet maakt geen donder uit Les. Het zijn controllers in MIDI. Dus er gaat geen geluid door. Het is geen analoge mengtafel. Het zijn puur knopjes die het geluid in je DAW kunnen veranderen en dat is nog altijd inhouse op de pc. En om daar nu zoveel geldt uitgeven... Ik zal in jouw positie (Ik ken je werk nu wel ;) ) voor de M-audio gaan (ook geluidskaart trouwens?) en de Beh.2000 gaan zonder faders en lekker veel knopjes om effecten aan testuren :) . De tijd die die uitelkaar vallen kan jij je aankomende dochter al DJ lessen geven. En dan heb je waarschijnlijk ook wel genoeg geld om iets anders/beter/duurder tekopen.
Hmmmm... klinkt goed.. :) Gaan we maar eens doen denk ik... In de M Audio zit trouwens geen videokaart. Geluidskaart ook niet trouwens. 8)7
LoLz.. ben een beetje in een door de warrie bui. :D
quote:
Trouwens sorry, ik heb geen tijd gehad om het projectnummer waar we bezig mee gaan tedownloaden van je server, wilde het net proberen maar je server staat alweer uit. Evt even deze morgen aanzetten en dan doordag even downloaden?
No proBLAMMo, je had dit van te voren al aangegeven. Zit helemaal goed en gaat ook echt wel helemaal goed komen! d:)b
quote:
Sjoewe schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:18:
Les,

ik was afgelopen jaar bij een presentatie van de de Xone 3D, de 2D en 1D en die vertegenwoordiger van Xone wist te vertellen dat de Maven controller van Sasha een one-off design is, dat speciaal in opdracht is gebouwd. Echter het DNA van de Maven, zo wist deze meneer te vertellen is dus in de midi serie van Xone terecht gekomen.

Mooie apparaten dus, maar grafduur helaas. :(
Klopt, die Maven controller was ook een one-off, zeker omdat ze een beetje in conflict kwamen met het MIDIbox project.

Nu inmiddels al bij Maven versie 2 of 3 had ik gehoord dat ze ondertussen al wat hadden rechtgetrokken zodat er misschien toch een verkoop versie aan zat te komen?

Wat xone betreft, het schijnt schitterend te zijn, grafduur is het zeker. Alleen kan ik mij dus echt niet in de vormgeving vinden. :')

Come here. How about if your ass prepares to meet my size ten work boot! How about that?

quote:
Mauce schreef op dinsdag 08 januari 2008 @ 20:34:
[...]

Dat wordt ook voor mij in mijn prive studio thuis ook mijn volgende aanschaf. Verder een Electribe staat ook nog op het lijstje. Maar ja geld is op. Gisteren en vandaag weer spullen voor mijn eigen opnamestudio/production gekocht. Nieuwe Genelec's (de andere gaan naar een kleinere studio voor beeld en geluid). Wat sm57/58 mic's en verder onderhoudt service gehad voor de SSL (faders weer stofvrij en een aux in/out gefixt)
SSL? vertel eens?

Hee, waar is het station's plein?! ..:?<br>Specs Skanimal.nl

I'm French...et alors?!?

Clique ;)

Hier nog een "oude" foto toen we net open waren. Die muur waar de flatscreen aanhangt is tijdje geleden al opengebroken geweest om de nieuwe monitors tehuis vesten.
http://img214.imageshack.us/img214/529/shapeimage2fw6.jpg
http://img214.imageshack.us/img214/7534/dsc00311gk7.jpg

Mauce wijzigde dit bericht 12-03-2008 02:56 (90%)

-= G P P =-

«zo niet, dan toch»

w00t! SSL ftw! *O*

I'm French...et alors?!?

quote:
Je mix gaat morgen avond er doorheen Les. Patrice doet de setup donderdag en gaat alvast de mix klaar zetten Ik ga zelf over paar uur naar het zuiden even mijn ouders opzoeken en vrijdag tot maandag ga ik er mee aan de slag als ik weer terug in Parijs ben. Ben erg nieuwsgierig hoe gaat het worden kerel. Ik ga wel verschillende versie's van de mixdown maken. Kan je beetje kiezen of aangeven wat je voorkeur is kwa smaak. Spreek je snel kerel.

-= G P P =-

«zo niet, dan toch»

quote:
Mauce schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 10:54:
[...]

Je mix gaat morgen avond er doorheen Les. Patrice doet de setup donderdag en gaat alvast de mix klaar zetten Ik ga zelf over paar uur naar het zuiden even mijn ouders opzoeken en vrijdag tot maandag ga ik er mee aan de slag als ik weer terug in Parijs ben. Ben erg nieuwsgierig hoe gaat het worden kerel. Ik ga wel verschillende versie's van de mixdown maken. Kan je beetje kiezen of aangeven wat je voorkeur is kwa smaak. Spreek je snel kerel.
Gaaf, ben ook benieuwd wat Patrice ervan gaat vinden. :D

EN natuurlijk nog meer benieuwd wat jullie ervan kunnen/gaan maken. Ik dnek namelijk dat er veel te veel bass inzit en dat hij hierdoor te dof klinkt, maarja...

Jullie hebben het project-file. :D

Veel plezier in het zuiden en ik spreek je laters!

adam a7

Ik heb dus al een tijd niet meer hier gekeken, eerst stond deel 1 nog in m'n MyReact.

Naja, even een plaatje van de studio maar ;)

http://www.theheartcore.com/images/studio_2k8_small.jpg

grote versie:

http://www.theheartcore.com/images/studio_2k8_huge.jpg
quote:
Ome_Les schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 00:47:
Aangezien er gewoon niets bekend is over of deze überhaupt op de consumenten markt uitkomt, ga ik er niet op durven hopen dat dit gaat gebeuren.
Het ziet er een beetje zelfgebouwd uit - maar dat gaat (al kost 't wel een hoop). Er is een systeem waar je alles op 1 tafel vast kunt klikken met losse fadertjes, knopjes, etc - ben alleen even de naam kwijt.

Verder heb je misschien ook nog iets aan de Korg Zero4:
http://www.korg.com/gear/...o=Zero4&category_id=2

Ook prijzig, maar niet alleen MIDI :).

Vrijdag lekker naar de MusikMesse in Frankfurt, even nieuwe apparatuur testen *O*

Yoozer wijzigde dit bericht 12-03-2008 15:26 (4%)

ableton live 7 | komplete 5 | phoscyon | en een beetje hardware

«zo niet, dan toch»

Die Korg Zero serie is inderdaad wel heel erg leuk, maar dan zou ik inderdaad ook nog TTS of CDJs ernaast moeten hebben.

Zit een beetje te denken om misschien eerst te beginnen met die BCR2000, ooit eens een BCF2000 erbij te kopen, en deze dan misschien samen te gooien in een controller. :D

Veel plezier op de MusikMesse trouwens. Het is dat ik nu met de zwangerschap van mijn vriendin zit, anders had ik misschien ook nog wel een dagje meegepikt. d:)b

Ome_Les wijzigde dit bericht 12-03-2008 15:41 (21%)

Muziekje?

Het is alweer even een tijdje geleden dat ik deze thread heb bezocht. Heb wat leuke dingen gelezen en leuke pics gezien van (home) studio's.

Ben zelf redelijk serieus bezig met muziek. Heb een simpele home studio momenteel (pics volgens nog) maar kan er lekker mee uit de voeten.

Het meeste van mijn werk (vooral mixen/masteren van demo's) kan je vinden op de myspace site van Ricardo Munoz, een goede vriend van me waar ik muziek mee maak.

http://myspace.com/ricardomunoz

Aangezien ik de laatste 2 jaar bijna alleen maar energie gestopt heb in het helpen van Ricardo, heb ik vrijwel geen eigen muziek meer gemaakt. Ik hoop daar binnenkort weer mee te beginnen. :)

Ik zal deze thread even in de gaten houden!

Groetjes,

Menno

Gigabyte P35 DS3 - Intel Q6600 - 2GB PC6400 C4 - Club3D 8800GTS320 - 2x Samsung 205BW - EMU 1820

I'm French...et alors?!?

quote:
Marando schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 23:47:
Het is alweer even een tijdje geleden dat ik deze thread heb bezocht. Heb wat leuke dingen gelezen en leuke pics gezien van (home) studio's.

Ben zelf redelijk serieus bezig met muziek. Heb een simpele home studio momenteel (pics volgens nog) maar kan er lekker mee uit de voeten.

Het meeste van mijn werk (vooral mixen/masteren van demo's) kan je vinden op de myspace site van Ricardo Munoz, een goede vriend van me waar ik muziek mee maak.

http://myspace.com/ricardomunoz

Aangezien ik de laatste 2 jaar bijna alleen maar energie gestopt heb in het helpen van Ricardo, heb ik vrijwel geen eigen muziek meer gemaakt. Ik hoop daar binnenkort weer mee te beginnen. :)

Ik zal deze thread even in de gaten houden!

Groetjes,

Menno
Erg mooi muziek kerel puik werk in de gerne balladepop. Dat je al 2jaar geen muziek zelf maakt is niet heel erg als ik dit zo luister. Deze jaren samen werking zullen zijn vruchten zeker eens afwerpen. Ga er zeker mee door.
Al hoewel ik niet geheel eens ben hoe alles is gemixt, zijn stem is soms best monotoon, af en toe rare pitch en hick ups in (teveel overdub of voice correction?).
En ligt teveel veraf van de mix. Het mag best meer smooth en in dieper in het nummer gemixt wordenl. Beetje meer stereo/wide panning op dub's en intru en het klinkt na mijn zinnen dan meer richting een hit. Al neem ik mp3 songs van myspace nooit serieus en ik zit hier nu met een koptelefoon (dt770) op naast het zwembad in de zon.
Maar klinkt allemaal erg lekker snel weg. En dat is in deze genre enorm fijn :)

Ik zie op een youtube filmpje van hem achter een synth zitten met een...laat me raden, ik denk een SE5600 of een SE Gemini microfoon zitten. Zeer fijne dingen zijn dat. Wil altijd nog een keer een Gemini (oud model uit Duitseland) in huis halen.

-= G P P =-

«zo niet, dan toch»

quote:
Mauce schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:26:
[...]
Al neem ik mp3 songs van myspace nooit serieus en ik zit hier nu met een koptelefoon (dt770) op naast het zwembad in de zon.
[..]
Jees Mauce.. zit ons hier lekker te maen.... Wij hebben nogsteeds te harde wind en vrijwel geen zon.. :(

;)

Muziekje?

quote:
Mauce schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:26:
[...]

Erg mooi muziek kerel puik werk in de gerne balladepop. Dat je al 2jaar geen muziek zelf maakt is niet heel erg als ik dit zo luister. Deze jaren samen werking zullen zijn vruchten zeker eens afwerpen. Ga er zeker mee door.
Al hoewel ik niet geheel eens ben hoe alles is gemixt, zijn stem is soms best monotoon, af en toe rare pitch en hick ups in (teveel overdub of voice correction?).
En ligt teveel veraf van de mix. Het mag best meer smooth en in dieper in het nummer gemixt wordenl. Beetje meer stereo/wide panning op dub's en intru en het klinkt na mijn zinnen dan meer richting een hit. Al neem ik mp3 songs van myspace nooit serieus en ik zit hier nu met een koptelefoon (dt770) op naast het zwembad in de zon.

Ik zie op een youtube filmpje van hem achter een synth zitten met een...laat me raden, ik denk een SE5600 of een SE Gemini microfoon zitten. Zeer fijne dingen zijn dat. Wil altijd nog een keer een Gemini (oud model uit Duitseland) in huis halen.
Bedankt voor je reactie! Het is een SE z5600a microfoon ja! Super ding inderdaad, was een hele stap vooruit na een Behringer B2 Pro kan ik je vertellen. :+

Ik wil wel eens wat meer met je praten over mixen etc.. heb wat tracks liggen die ik je graag wil sturen, ben benieuwd naar je mening namenlijk! (En dan stuur ik het dus in hoge kwaliteit!, niet myspace crap.) :)

Gigabyte P35 DS3 - Intel Q6600 - 2GB PC6400 C4 - Club3D 8800GTS320 - 2x Samsung 205BW - EMU 1820

I'm French...et alors?!?

quote:
Ome_Les schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:34:
[...]

Jees Mauce.. zit ons hier lekker te maen.... Wij hebben nogsteeds te harde wind en vrijwel geen zon.. :(

;)
Rofl ja dat hoorde ik al van me opa (Groningen). Beetje wind uit GreatBrit gekregen zeker. Het waait hier ook een beetje maar niet zo erg ofzo. Zit gewoon lekker in korte broek en shirt hier. Al is het wel koud als je niet in de zon bent.
Maar wees gerust kerel ik mag het snert weer van Paris proeven dit weekend. Niet dat ik daar veel van ga merken vanwege "walk like a man" project ;) maar goed.

TROUWENS TROUWENS even snel MESSE nieuws: Check Melodyne even heren: Eindelijk in poly wegen je wavs bewerken in MIDI style... niet normaal.
http://www.celemony.com/cms/index.php?id=dna&L=0

En SSL heeft weer nieuwe produkten Les... me handen jeuken weer kerel :D :X !
quote:
Marando schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 14:52:
[...]

Bedankt voor je reactie! Het is een SE z5600a microfoon ja! Super ding inderdaad, was een hele stap vooruit na een Behringer B2 Pro kan ik je vertellen. :+

Ik wil wel eens wat meer met je praten over mixen etc.. heb wat tracks liggen die ik je graag wil sturen, ben benieuwd naar je mening namenlijk! (En dan stuur ik het dus in hoge kwaliteit!, niet myspace crap.) :)
Zo, dat is idd een behooooorlijke stap vooruit ja. Gebruiken jullie nog enige pre-amps met evt tube's of gewoon de 48v phantom voeding op het mengpaneel?
Als je met me wilt praten over mix'en kan dat altijd (lemauce AT hotmail PUNT fr / MSN) al moet ik je wel zeggen dat ik het nu weer wat drukker krijg naar het weekend en ik heb Les al belooft en in de armen genomen voor een project van hem waar ik dit weekend (en weet wel zeker meerdere andere) naar ga kijken en her-mix'en/masteren dit weekend op de SSL. Dus ik wil best eens naar kijken en mening geven. Al kan ik je niks beloven over evt helpen/samenwerking. Dat ligt puur hoe druk het is en dat begint nu behoorlijk teworden met de lente en de zomer voor de deur met allerlei optredens/opnames rond om Parijs en het zuid-Frankrijk en daarnaast alle mastering werk ervan.
Maar lijkt me leuk kerel, laat wat van je horen na het weekend!
Heren, ik ga even stuk wandelen met me dame en me honden. Daarna lekker eten en bank hangen.

Mauce wijzigde dit bericht 13-03-2008 17:21 (6%)

-= G P P =-

Muziekje?

quote:
Mauce schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:14:
[...]

Zo, dat is idd een behooooorlijke stap vooruit ja. Gebruiken jullie nog enige pre-amps met evt tube's of gewoon de 48v phantom voeding op het mengpaneel?
Als je met me wilt praten over mix'en kan dat altijd (lemauce AT hotmail PUNT fr / MSN) al moet ik je wel zeggen dat ik het nu weer wat drukker krijg naar het weekend en ik heb Les al belooft en in de armen genomen voor een project van hem waar ik dit weekend (en weet wel zeker meerdere andere) naar ga kijken en her-mix'en/masteren dit weekend op de SSL. Dus ik wil best eens naar kijken en mening geven. Al kan ik je niks beloven over evt helpen/samenwerking. Dat ligt puur hoe druk het is en dat begint nu behoorlijk teworden met de lente en de zomer voor de deur met allerlei optredens/opnames rond om Parijs en het zuid-Frankrijk en daarnaast alle mastering werk ervan.
Maar lijkt me leuk kerel, laat wat van je horen na het weekend!
Heren, ik ga even stuk wandelen met me dame en me honden. Daarna lekker eten en bank hangen.
Op dit moment zit de z5600a mic aangesloten op een Focusrite Saffire. (Ricardo zijn home studio) Bij mij thuis werk ik nog met de Behringer B2 mic welke zit aangesloten op een EMU 1820. Het liedje Somehow op Myspace is nog met deze combinatie opgenomen.

Een mooie pre-amp staat nog wel op ons verlanglijstje! :)

«zo niet, dan toch»

quote:
Mauce schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 17:14:
[...]

Rofl ja dat hoorde ik al van me opa (Groningen). Beetje wind uit GreatBrit gekregen zeker. Het waait hier ook een beetje maar niet zo erg ofzo. Zit gewoon lekker in korte broek en shirt hier. Al is het wel koud als je niet in de zon bent.
Maar wees gerust kerel ik mag het snert weer van Paris proeven dit weekend. Niet dat ik daar veel van ga merken vanwege "walk like a man" project ;) maar goed.
Kijk! Dat zijn nog eens berichten! Ben erg benieuwd of er wat uit te halen valt! :D
quote:
TROUWENS TROUWENS even snel MESSE nieuws: Check Melodyne even heren: Eindelijk in poly wegen je wavs bewerken in MIDI style... niet normaal.
http://www.celemony.com/cms/index.php?id=dna&L=0
Men ik zag het filmpje! Driewerf :o !!! Wat is dat toch gaaf geworden! Toch maar eens kijken of ik daar aan kan komen.
quote:
En SSL heeft weer nieuwe produkten Les... me handen jeuken weer kerel :D :X !
w00t! Ziet er ook weer dope uit, niet dat ik weet wat het allemaal kan en doet, maareuh.. die dingen zijn echt te dope! Maar eens ff kijken of ik niet eens langs kan komen als het dochtertje al iets ouder is.
;)

Muziekje?

Ja, die nieuwe Melodyne is echt een doorbraak in picthtune correctie!! Niet te filmen! :)

Zo te lezen krijg ik het in een update van mijn huidige Melodyne! Kan niet wachten!

ziek ziek ziek :9~

Marando wijzigde dit bericht 18-03-2008 13:19 (34%)

«zo niet, dan toch»

quote:
Marando schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:18:
Ja, die nieuwe Melodyne is echt een doorbraak in picthtune correctie!! Niet te filmen! :)

Zo te lezen krijg ik het in een update van mijn huidige Melodyne! Kan niet wachten!

ziek ziek ziek :9~
Doe je goed man!

Ik heb helaas even dat het producen op een lager pitje moet zetten.
Mijn vriendin heeft vrijdag 14 maart ons kerngezonde dochtertje op de aardkloot gezet en ik ben bang dat ik hier de komende periode veel tijd in ga steken. ;)

http://journal.ome-les.com/wp-content/uploads/2008/03/favoriete-vrouwtjes.jpg
Mijn 'dinnetje en dochtertje Riley Jones!

Muziekje?

quote:
Ome_Les schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:35:
[...]

Doe je goed man!

Ik heb helaas even dat het producen op een lager pitje moet zetten.
Mijn vriendin heeft vrijdag 14 maart ons kerngezonde dochtertje op de aardkloot gezet en ik ben bang dat ik hier de komende periode veel tijd in ga steken. ;)

[afbeelding]
Mijn 'dinnetje en dochtertje Riley Jones!
Wat lief!!!! O+

Snap volkomen dat je het produceren even op een lager pitje zet! Gefeliciteerd!!

«zo niet, dan toch»

Thanx man! d:)b

En ja... Ze kunnen allebei heel erg lief zijn. ;)

I'm French...et alors?!?

Les, gefeliciteerd kerel met je mooie dochter. We houden contact, ondanks dat je zelf aangeeft dat je niet veel aanwezig zal zijn. Veel mooie tijden toegewenst kerel met je dame en dochter :)

-= G P P =-

«zo niet, dan toch»

quote:
Mauce schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 09:28:
Les, gefeliciteerd kerel met je mooie dochter. We houden contact, ondanks dat je zelf aangeeft dat je niet veel aanwezig zal zijn. Veel mooie tijden toegewenst kerel met je dame en dochter :)
Thanks man! En zou niet anders willen dan dat we lekker aan projecten blijven samenwerken! ;)

Ik maak nu al een behoorlijke tijd muziek, echter wel alles software matig. Dit doe ik met Renoise als tracker/secuencer. Ik zou nu graag eens wat met hardware willen gaan werken en zit er aan te denken om een Access Virus B of C aan te schaffen. Ik maak hardcore en weet dat die Virus daar wel een een leuk bakkie voor is.

Nu heb ik al een CME UF-5 midi keyboard echter wat heb ik hier nu nog meer bij nodig. Vooral de manier van aansluiten heb ik nog wat vragen over. Zo heb ik bijvoorbeeld de EDIROL FA-66 gezien. Die heeft volgens mij alle aansluitingen die ik nodig heb om via m'n UF-5 de virus aan te kunnen spreken zonder merkbare latency via Renoise.

Als ik het goed heb begrepen sluit ik dan de midi out van de Virus aan op de midi in van die FA-66 en de normale audio uitgang op een van die ingangen op de Fa-66. Volgens mij zou dat dan al voldoende moeten zijn. Als ik echter meerdere geluiden aanstuur dmv midi in zo'n Virus. Moeten die dan ook over een andere geluidskabel of kan die Virus dat over een kabel uitsturen? Is het daarnaast ook mogelijk om VSTi effecten over het geluid te laten lopen wat zo'n Virus uitstuurt?

Hopenlijk is het nog een beetje een duidelijk verhaal zo... :P

XBL: PhydomiR | PSN: Tasjesdief | WoW: Tasjesdief (71) (Spinebreaker EU)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: