Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 6

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Nieuw Topic
Bug? Feature!
Reg. datum: 08 januari 2004

Choeso jij! * MueR mept zichzelf

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

Gezocht: meer gametijd
Reg. datum: 02 maart 2006

Technisch probleem. Heb Lotro al herstart, pc al herstart maar heb last van ingame hickup. Ik start in de wereld met m'n char, maar na klein stukje lopen schiet ie weer terug naar originele positie. Engine speed staat al op very low, vroeger had ik ook dat probleem maar kon ik dat makkelijk oplossen via de engine speed. Iemand een idee?

Ik lees op hun fora trouwens dat er meer mensen zijn die na de mini patch lagproblemen hebben. Hopelijk fixen ze het morgen tijdens hun maintenance, want ze zouden een hotfix doen.

Hurtebise wijzigde dit bericht 19-03-2008 21:33 (21%)

!Beginning
Reg. datum: 28 maart 2000

Gisteravond iets raars gehad. Ik was ingelogd met mijn loremaster in Echad Candelleth in Tal Bruinen. (Ik stond dus midden in de ruines boven op die berg). Ik logde uit en weer in. Val ik een gigantisch eind naar beneden!! (Die rivier in) Dood!

Heel raar; alsof mijn positie verkeerd was opgeslagen...
It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Ik had gister weer een leuke book12 bug, alle objecten werden niet geladen (lees: alles zweefde, alles was transparant, etc). Dit gebeurd als je pc de game te snel laad waardoor de objecten niet geladen worden. Erg vaag.

Maargoed, morgen mijn 9800GX2 binnen waarschijnlijk. :)

Certified nutcase

quote:
MOAW schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:18:
Ik had gister weer een leuke book12 bug, alle objecten werden niet geladen (lees: alles zweefde, alles was transparant, etc). Dit gebeurd als je pc de game te snel laad waardoor de objecten niet geladen worden. Erg vaag.

Maargoed, morgen mijn 9800GX2 binnen waarschijnlijk. :)
Ik hoop voor je dat die beter werkt dan mijn 9600 GT in combinatie met LOTRO ;) Anders baal je denk ik toch echt wel...

Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)

Reg. datum: 09 oktober 2007

Dit spel lijkt me wel wat... Ik ga even de 7 dagen gratis trail binnenkort uitproberen.. moet ik ook nog even een site vinden waar ik het spel kan downloaden.

Is het ook mogelijk om het spel 2 x op te starten op dezelfde computer?

zijn hier ook prive servers beschikbaar van ?

manii wijzigde dit bericht 20-03-2008 11:26 (9%)

Bug? Feature!

Deze vraag ga ik niet beantwoorden. Prive servers zijn per definitie illegaal en hier niet discutabel. Wij spelen allemaal op de officieële servers. Wat is het nut van het spelen op een priveserver (if any) die vaak zo hopeloos verouderd zijn qua patches? Vaak ook nog aangepast voor de kindjes zodat ze level 50 en 1000 goud binnen een dagje wel halen. Verder zit je hier op een community forum. Jezelf afzonderen op een illegale server is niet echt gezellig.

Verder kan je de game volgens mij best 2 keer opstarten, maar je kan maar 1 keer inloggen op je account. Ik zie het nut dus niet.

MueR wijzigde dit bericht 20-03-2008 11:36 (36%)

Rhyaehar ~ lvl 60 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog

nou... bijvoorbeeld dat je een buffer en een warrior heb. Dat is leuk om 2 account te hebben.

maar dan zou je natuurlijk 2x moeten betalen, dat vind ik wel een beetje zonde.

Prive servers zijn niet altijd illegaal, als het spel een server versie beschikbaar stelt. Maar goed, ik weet niet wat ik van dit spel moet verwachten en heb wel een paar mmorpg gespeeld.

Is de client versie legaal te downloaden ??

It's me, Mario!
Reg. datum: 12 juni 2006

Turbine heeft nooit server files vrijgegeven, en ook zijn ze nooit gehacked. Dus nee, dat soort servers bestaan er gelukkig niet.

Verder wijs ook ik je erop dat dit soort onderwerpen niet op Tweakers.net thuishoren!

en voor de trail, google eens.. dan had je allang www.lotro-europe.com gevonden :X

MOAW wijzigde dit bericht 20-03-2008 12:10 (16%)

!Beginning

quote:
MueR schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:31:
Verder kan je de game volgens mij best 2 keer opstarten, maar je kan maar 1 keer inloggen op je account. Ik zie het nut dus niet.
ik denk dat de launcher er voor zorgt dat je niet 2 instances kan starten. Kan natuurlijk wel via een VM b.v. maar ik vraag me af of het nog wel lekker speelbaar is als je minder dan 1TB geheugen hebt. :)

@manii, ik ken geen draaiende (betaalde) MMORPG die een server versie beschikbaar stelt.

De client kan je legaal downloaden en je kan geloof ik 7 dagen gratis spelen.

volgens mij had lineage 2 een server versie beschikbaar toch ?

maar goed.. bedankt voor jullie tips en waarschuwingen.. Het is hier wel streng,, maar dat waardeer ik wel!!

nogmaals bedankt,, en dan zoek ga ik het spel morgen even downloaden en van het weekend testen..
Hebben jullie nog leuke tips en trucs?

groetjes

Region name change: EvenSwim
Reg. datum: 03 oktober 2006

quote:
The End schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:08:
Gisteravond iets raars gehad. Ik was ingelogd met mijn loremaster in Echad Candelleth in Tal Bruinen. (Ik stond dus midden in de ruines boven op die berg). Ik logde uit en weer in. Val ik een gigantisch eind naar beneden!! (Die rivier in) Dood!

Heel raar; alsof mijn positie verkeerd was opgeslagen...
Ik log ook weleens in en dan sta ik dood in een retreat point waar ik dan uitrez, maar ik weet zeker dat ik out of combat uitlogde.

Lelijk als je met de undying title bezig ben ;)

50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna

!Beginning

quote:
Jorgasme schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 12:31:
[...]

Ik log ook weleens in en dan sta ik dood in een retreat point waar ik dan uitrez, maar ik weet zeker dat ik out of combat uitlogde.

Lelijk als je met de undying title bezig ben ;)
Als je uitlogt dan sta je nog 20-30 seconden in game geloof ik. Misschien dat je in die tussentijd nog afgemaakt wordt? Ik heb van de week iig weer een stuk of wat mensen gered in Angmar. :) Ik baal er zelf altijd enorm van als ik midden in een gevecht een blauw scherm krijg...

heb de online versie al op nieuwsgroepen gezien

Reg. datum: 10 november 2002

quote:
manii schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:03:
Scheer je weg, je zou een schande zijn voor de mooie community die rond wandelt in LOTRO. :/

Misschien wat bot, maar het is gewoon zo, je neemt geen notitie van de regels hier.

http://specs.tweak.to/15333

!Beginning

quote:
Er is maar een versie en die kan je ook gewoon van http://www.lotro-europe.com downloaden. (ok,ok je hebt ook nog de US versie, maar dan kan je niet op de servers in Europa spelen.)
Nu ook CCNA!

quote:
The End schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:11:
[...]

Er is maar een versie en die kan je ook gewoon van http://www.lotro-europe.com downloaden. (ok,ok je hebt ook nog de US versie, maar dan kan je niet op de servers in Europa spelen.)
klopt, die release waar hierboven over gesproken word heb ik ook gezien, was meer als dienst, omdat het downloaden vanaf lotro-europe.com soms niet al te snel gaat.
Dus verder geen crack erbij (naar mijn weten)

-- Mijn Systeem - Flickr foto's --
Canon 400D + grip - Canon 18-55 F3.5-5.6 - Canon 50 F1.8 - Tamron 70-300 F4-5.6
Tamron 17-50 F2.8 - 430ex

Bug? Feature!

quote:
Manili,

Je loopt hier al een tijdje rond, dus je zou moeten weten dat wij elkaar altijd groeten. Verder zou je ondertussen ook op de hoogte moeten zijn van het Algemeen Beleid omtrent Licentie- of copyrightschendingen waar je vraag naar gecrackte servers tegen aan begint te leunen.

Als je graag gecrackte MMORPGs wil spelen, doe je dat maar ergens anders. Ga niet ons topic lopen vervuilen met deze rotzooi. In dit stukje van de startpost staat heel duidelijk en met goede reden de betalingsinformatie.

Woorden als "private server", "crack", "cheats", "buying gold" en andere lage, verachtelijke praktijken mogen wat mij betreft een schop onder je hol als gevolg hebben, hopelijk van Codemasters.

Dus.. de groeten!

Ayzén
Reg. datum: 28 december 2006

quote:
MueR schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:
[...]

Manili,

Je loopt hier al een tijdje rond, dus je zou moeten weten dat wij elkaar altijd groeten. Verder zou je ondertussen ook op de hoogte moeten zijn van het Algemeen Beleid omtrent Licentie- of copyrightschendingen waar je vraag naar gecrackte servers tegen aan begint te leunen.

Als je graag gecrackte MMORPGs wil spelen, doe je dat maar ergens anders. Ga niet ons topic lopen vervuilen met deze rotzooi. In dit stukje van de startpost staat heel duidelijk en met goede reden de betalingsinformatie.

Woorden als "private server", "crack", "cheats", "buying gold" en andere lage, verachtelijke praktijken mogen wat mij betreft een schop onder je hol als gevolg hebben, hopelijk van Codemasters.

Dus.. de groeten!
Amen _/-\o_

Q9550 3,6ghz / EVGA 780I / 8Gig OCZ / NX8800GT OC SLI / 2x 74,4Gig Raid0 / 2x 27" Ultrasharp 2709 / = Woot ? 1337

zoveel zit ik niet op het forum,, lees hoofdzakelijk het nieuws.

moet je goed lezen wat ik zei,, ik dacht dat er games waren met legale prive server. Nu weet ik ook wel dat dat niet zo is.

Maar was is er mis over mijn bericht over nieuwsgroepen mis ?
het is de client versie die ik ook van de originele site kan halen :S
quote:
MueR schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:22:
[...]

Manili,

Dus.. de groeten!

Reg. datum: 10 november 2002

quote:
manii schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:52:
zoveel zit ik niet op het forum,, lees hoofdzakelijk het nieuws.

moet je goed lezen wat ik zei,, ik dacht dat er games waren met legale prive server. Nu weet ik ook wel dat dat niet zo is.

Maar was is er mis over mijn bericht over nieuwsgroepen mis ?
het is de client versie die ik ook van de originele site kan halen :S

[...]
Is je toevoeging aan dit topic dan van waarde?

Verder weinig gespeeld deze week, heb vrij weinig tijd door school helaas en wil mezelf niet verslaafd laten raken aan dit spel wanneer ik niet de mogelijkheid heb om veel te spelen ;)

Intussen ben ik wel Annon Amarth gejoined, als de mooie wulpse Gilnireth.

http://specs.tweak.to/15333

Verdorie! he,, wat kunnen jullie hier zo af en toe moeilijk doen zeg.. Ik snap de regels en ik waardeer ze ook. wat ik al eerder heb gezegd.

Sorry hoor maar jullie blijven lekker door zeuren zo :(

Maar goed,, ik heb het spel eindelijk binnen en ga vanaf morgen even de trail activeren.
Wie weet zie ik jullie ingame nog eens.

Waarschijnlijk zal mijn nickname zijn: MaNii

Reg. datum: 19 augustus 2001

Codemasters FTW !

Na 2 maanden en 20 dagen hebben ze eindelijk mijn character transfer gecomplete _/-\o_

wooooooooooooooooooooo

Reg. datum: 28 november 2004

quote:
The End schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:11:
[...]

Downloaden vanaf daar is echt een RAMP. Ik snap niet dat ze geen normale downloads aanbieden zoals voor US. Volgens mij willen ze geen nieuwe EU klanten ofzo.

Anyway, je kan hem denk ik beter van ftp.snt.utwente.nl afhalen (anon). Retesnel... staat volgens mij in /pub/games ofzo. En kan je tenminste je downloads ook normaal resumen zonder rare fratsen met die www downloads.

am2 wijzigde dit bericht 21-03-2008 08:37 (7%)

Reg. datum: 29 augustus 2002

Dus je bent een BRG en kijkt jaloers naar de dps van een hunter.
Wat doe je dan, juist je maakt een alt :)

Zo gezegd zo gedaan, dat lvl-en naar 15+ kost een paar uurtjes en dan plop je op 19 en denk je : goh GB is wel fun.
Kinmate (22 mns) erbij en een lvl 45 champ en een random cpt en gaan met die banaan.
Eerst doe je nog gewoon damage en zie je leuke gele cijfertjes.
Dan ga je richting Sammy en zie je ineens bij de trashmobs 12....14...9....5.... staan WTF??toen eens gekeken waarom en jahoor lvl 25 elites, geen wonder dat ik niks uitvrat.

Stand back en enjoy the show was toen het motto, de show was best leuk en de loot nog beter :D

Al met al, wel een grappig avondje op Snowbourn. En ja een HNT is wel vet, niet zo veelzjdig als een BRG maar die getalletjes boven de mobs zijn zo leuk hoog :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 39 40 41 42 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: