Zo ken ik er nog 1, vragen geld als ie niet bij hun gekocht is. Finntax te Raamsdonksveerquote:Sjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:38:
Nou vandaag toch maar eens langs een NSP gegaan om m`n firmware te laten updaten.... Verwacht je dat je na 15 minuten weer buiten staat, nou mooi niet dus! 5 minuten was ik alweer weg!!!
Omdat ik mijn telefoon niet daar gekocht had moesten ze de telefoon inboeken volgens zogenaamde regels van Nokia...
Ik: Hoe lang gaat het dan duren voordat hij ge-update is?
Verkoper: Ohhh zal ongeveer een weekje duren, werd mij met een stalen gezicht verteld!!!!!![]()
Ik: Ok, dus als ik hem bij jullie had gekocht zou ik vanavond met een nieuwe firmware naar buiten lopen?
Verkoper: Ja.![]()
Ik in "beter weten" modus: Hoe kan het dan dat ze bij andere NSP's het wel binnen 15 minuten geregeld krijgen?
Verkoper; Geen idee, zij zullen dan wel de regels overtreden.....
Gevalletje; niet NSP waardig misschien?
owje natuurlijk nog de naam: Petit Telecom NOOIT NAAR TOE GAAN!!!
sorry maar deze verdienen ze echt!
Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last
Nieuw TopicBerichten: 653
Reg. datum: 30 mei 2002
Net even zelf de nieuwe firmware geflashed, inclusief het installeren van alle programma's misschien hooguit 20 minuten bezig geweest. Echt easy 
Super, we zijn trots op je! Wat voegt dit aan het totale topic toe?quote:Roy1985 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:20:
Net even zelf de nieuwe firmware geflashed, inclusief het installeren van alle programma's misschien hooguit 20 minuten bezig geweest. Echt easy
Asus P5W DH Deluxe, Intel C2D E6600 @ 3,6 GHz, Arctic Cooling Freezer 7 Pro, Kingston KHX6400D2LLK2/2G 4096MB DDR2, Sparkle Nvidia GeForce 8800GTS 512 MB (G92) | PSN: Morris23
Was eigenlijk voor Sjengcity, zodat ie niet naar servicepoint hoeft maar zelf kan installerenquote:Jumpman schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:25:
[...]
Super, we zijn trots op je! Wat voegt dit aan het totale topic toe?
Totdat je `m perongeluk dood flash. Garantie foetsie.quote:Roy1985 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 23:28:
[...]
Was eigenlijk voor Sjengcity, zodat ie niet naar servicepoint hoeft maar zelf kan installerenBespaard hem een hoop ergernis
Als NSP's `m doorsturen naar Nokia kan Nokia zien dat `ie met niet officiele programmatuur is geupdate en kan je wel zwaaien naar je garantie.
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Hoezo niet met officiele appratuur/software?quote:Ginz schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:05:
[...]
Totdat je `m perongeluk dood flash. Garantie foetsie.
Als NSP's `m doorsturen naar Nokia kan Nokia zien dat `ie met niet officiele programmatuur is geupdate en kan je wel zwaaien naar je garantie.
Software is toch echt officieel van Nokia
Overigens zit er een dead/corrupt phone/firmware functie op dus lijkt me niet zo'n probleem
Een moderator wijzigde dit bericht 21-03-2008 10:43 (36%)
Reden: Sorry, edit gedaan ipv quote
Het programma laat een fingerprint achter in het toestel. Als Nokia ziet dat `ie geflasht is met een programma zonder geldige fingerprint ben je de pineut. De dead/corrupt phone/firmware functie functioneerd niet goed.quote:schumi2004 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:23:
[...]
Hoezo niet met officiele appratuur/software?
Software is toch echt officieel van Nokia
Overigens zit er een dead/corrupt phone/firmware functie op dus lijkt me niet zo'n probleem
"It's nice to be important, but it's more important to be nice"
-
-
Kan iemand voor mij testen of de N95 zonder batterij, maar wel aan de oplader, in te schakelen is? Zo kan ik kijken of mijn telefoon stuk is of dat het dan toch de batterij is.
Jules
Reg. datum: 14 oktober 2007
Reg. datum: 14 oktober 2007
Mijn N95 doet helemaal niks in bovenstaande situatie.quote:Holleboomer schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 10:50:
Kan iemand voor mij testen of de N95 zonder batterij, maar wel aan de oplader, in te schakelen is? Zo kan ik kijken of mijn telefoon stuk is of dat het dan toch de batterij is.
Reg. datum: 15 juli 2006
Reg. datum: 15 juli 2006
Ik heb nu 9 maand mijn nokia n95 en was niet zo te spreken over de batterijduur, hij haalde hoogstens 24 uur.
Heb de telefoon bijna een maand als modem gebruikt voor mn pc (adsl maand levertijd) dus hij heeft bijna continu aan de lader gelegen. Maar nu gaat de batterij ineens veel langer mee..
Zou dit komen door het feit dat hij zo lang aan de lader heeft gelegen?
Heb de telefoon bijna een maand als modem gebruikt voor mn pc (adsl maand levertijd) dus hij heeft bijna continu aan de lader gelegen. Maar nu gaat de batterij ineens veel langer mee..
Yup, check de startpost even. Daar staat een stukje over hoe je de batterij het beste kunt laten presteren.quote:Realtec schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:17:
Ik heb nu 9 maand mijn nokia n95 en was niet zo te spreken over de batterijduur, hij haalde hoogstens 24 uur.
wat betreft de firmware upgrade; ik weet dat het zelf kan maar lukt op mijn computer niet, krijg steeds een foutmelding in phoenix... denk dat het komt omdat ik op server 2k3 werk.
Als ik tijd heb ga ik misschien vandaag nog even naar Kreuze inderdaad
RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost
Reg. datum: 11 augustus 2003
Als je daar bent geweest, laat dan even weten hoe het afgehandeld is. Vind dat soort dingen wel interessantquote:Sjengcity schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 12:34:
[...]Als ik tijd heb ga ik misschien vandaag nog even naar Kreuze inderdaad
Wie loopd daar op de gang? Kon het niet laten, misschien te maken met de 'jongere generatie' die alleen met Word spellingscheck zijn opgegroeid.quote:Ruler-Nrg schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:26:
-menu's en gallerij opend sneller.
-nieuwe e-mail/sms/mms schrijven opend nu ook veel sneller.
-route66 V8 opend DUIDELIJK sneller. Scheeld echt 1 a 10 sec. (kan ook aan schone telefoon liggen)
Even een tip voor alle mensen die nog een zuignap willen voor in de auto, de officiele Nokia carholder is nu ook los te krijgen. Het is de cr-96 en de hh-12 combi die voor de N95-1 geschikt is.

Is blij met z'n nieuwe N95
Rotateme is nog steeds niet te signen als ik t goed begrijp? Had 't progje graag op m'n tel gehad
.
Verder heeft er hier eens in 't topic een link gestaan naar twee programma's die ervoor zorgde dat zodra je de klep naar beneden schoof het telefoongesprek werd beeindigt. Heb de search al gebruikt maar kom 'm niet meer tegen... Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
Verder heeft er hier eens in 't topic een link gestaan naar twee programma's die ervoor zorgde dat zodra je de klep naar beneden schoof het telefoongesprek werd beeindigt. Heb de search al gebruikt maar kom 'm niet meer tegen... Kan iemand me helpen?
Alvast bedankt
RotateMe v2.1 beta 2 is te open-signenquote:Kurvers schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:41:
Rotateme is nog steeds niet te signen als ik t goed begrijp? Had 't progje graag op m'n tel gehad.
Alvast bedankt
En als je zocht op: "slide hangup" had je er zo 1 gewonden
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
En dit is die andere...:
http://www.blovestorm.com...p_S60_3rd_10_Unsigned.zip
Mau_Maus wijzigde dit bericht 21-03-2008 14:11 (18%)
Of je haalt voor een euro of 10 incl. verzenden zo'n no-name autohouder + autolader van ebay.quote:Eastside schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 13:34:
[...]
Wie loopd daar op de gang? Kon het niet laten, misschien te maken met de 'jongere generatie' die alleen met Word spellingscheck zijn opgegroeid.
Even een tip voor alle mensen die nog een zuignap willen voor in de auto, de officiele Nokia carholder is nu ook los te krijgen. Het is de cr-96 en de hh-12 combi die voor de N95-1 geschikt is.
[afbeelding]
Reg. datum: 19 mei 2003
Reg. datum: 19 mei 2003
Vandaag een poging gewaagd om mijn N95 te laten updaten naar V21 bij mijn lokale NSP (ze zijn sinds kort NSP, vroeger ging ik altijd naar de NSP 20km verderop)
Ik had al eerder gebeld naar mijn lokale NSP en die zeiden ik weet niks van de V21 FW dus toch maar langs gegaan omdat dat makkelijker communiceren is, blijkt inderdaad dat ze daar niks van weten want volgens hun is V20 de nieuwste dus hadden ze een belletje gepleegd. Komt meneer de medewerker terug en meldt het volgende :
Ja meneer er is inderdaad een versie 21 FW maar dat is alleen een pilot-versie voor het zuiden van het land en zit nog vol bugs, u kunt het best de NSU regelmatig bekijken en kijken of de nieuwe FW via NSU beschikbaar is want dan is het geen testversie meer
Het zal wel te maken hebben met het feit dat er nog 6 wachtenden achter me stonden waardoor hij geen zin had om de update binnen te halen en mijn telefoon te flashen voor mij want dit verhaaltje klinkt erg onwaarschijnlijk.
Ik had al eerder gebeld naar mijn lokale NSP en die zeiden ik weet niks van de V21 FW dus toch maar langs gegaan omdat dat makkelijker communiceren is, blijkt inderdaad dat ze daar niks van weten want volgens hun is V20 de nieuwste dus hadden ze een belletje gepleegd. Komt meneer de medewerker terug en meldt het volgende :
Ja meneer er is inderdaad een versie 21 FW maar dat is alleen een pilot-versie voor het zuiden van het land en zit nog vol bugs, u kunt het best de NSU regelmatig bekijken en kijken of de nieuwe FW via NSU beschikbaar is want dan is het geen testversie meer
Het zal wel te maken hebben met het feit dat er nog 6 wachtenden achter me stonden waardoor hij geen zin had om de update binnen te halen en mijn telefoon te flashen voor mij want dit verhaaltje klinkt erg onwaarschijnlijk.
dcell wijzigde dit bericht 21-03-2008 15:06 (12%)
Haha ja Nokia gaat pilot firmware's uitgevenquote:dcell schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:03:
Vandaag een poging gewaagd om mijn N95 te laten updaten naar V21 bij mijn lokale NSP (ze zijn sinds kort NSP, vroeger ging ik altijd naar de NSP 20km verderop)
Hij kon vast niks beters verzinnen
dankje,quote:Mau_Maus schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 14:06:
[...]
RotateMe v2.1 beta 2 is te open-signen
En als je zocht op: "slide hangup" had je er zo 1 gewonden
Mau_Maus in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"
En dit is die andere...:
http://www.blovestorm.com...p_S60_3rd_10_Unsigned.zip
Rotateme is idd te signen, alleen de accelerator die je nodig hebt is niet te signen
Dus heb er nog niets aan
Reg. datum: 23 juli 2007
ik heb na meer als 1 week elk uur nsu checken ook maar
de nieuwe fw eropgezet. dat is dus overigens alleen mogelijk met xp
want met vista werk het niet. tevens lees ik net dat iemand op got
iemand had gesproken met een n95 die werkt met tom tom op ingebouwde gps
weet iemand hier al meer vanaf ?
want met vista werk het niet. tevens lees ik net dat iemand op got
accelerator plugin hoeft ook niet gesigned te worden volgens mij.quote:Kurvers schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 15:52:
[...]
dankje,
Rotateme is idd te signen, alleen de accelerator die je nodig hebt is niet te signen
Dus heb er nog niets aan
Kan wel werken. Moet je bij eigenschappen hem laten uitvoeren als XPquote:legendx2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:05:
ik heb na meer als 1 week elk uur nsu checken ook maar
want met vista werk het niet.
Als je even aangeeft waar je het gelezen hebt... Want zover ik weet is hier niks bekend erover.quote:tevens lees ik net dat iemand op got
Overigens Mau Maus het werkt niet als je hem laat uitvoeren onder XP met compatibiliteit modus.quote:Kuiperr schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 00:44:
vandaag gesproken met iemand die een werkende tomtom mobile (dus WERKEND met interne gps )voor de N95 had draaien. dit is uitgevoerd door een persoon waar ik nog contact mee zal hebben. wat de eigenaren van de door-hem-aangepaste telefoons mij vertelden, is dat ze daarna rustig elke applicatie konden installeren.
ik houd jullie nog op de hoogte van de manier waarop dit is gedaan.
misschien is er nog hoop...
Klopt als een bus TOP service in Roosendaal
quote:patrickt35 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:02:
[...]
Mijn telefoon online bij T-Mobile gekocht. Dus ook niet bij een winkel met een NSP.
Echter, ik kan bij de NSP in Roosendaal zo vaak binnen lopen wanneer ik wil, en altijd helpen ze me.
Meeste onderdelen zijn op voorraad, en worden bij aanbieden van je telefoon zonder afspraak te maken gelijk gemonteerd.
Ik liep gisteren binnen voor de nieuwe firmware, maar de NSP in Roosendaal had deze nog niet op zijn pc geïnstalleerd staan.
Dit werd meteen eventjes gedaan, en daarna werd gelijk mijn foon geflashed.
En terwijl ze toch overliepen van het werk, gezien de zakjes met gerepareerde telefoons die op de bureau's lagen.
En gelijk maar een nieuwe backcover aangeschaft. (Antraciet).
Ik stond verbaasd van de prijs, ¤10,75.
Om dan maar gelijk de pluim te geven die ze verdienen:
NEXT TELECOMMUNICATIE in Roosendaal/Bergen op Zoom
Ok ja heb het zelf inderdaad niet getest. Maar had het aantal keren gelezen dat het werkte... Misschien via nadere versie van Phoenix.quote:legendx2 schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 16:16:
[...]
Overigens Mau Maus het werkt niet als je hem laat uitvoeren onder XP met compatibiliteit modus.
Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last
Dit topic is gesloten.