Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 06 maart 2006

quote:
Dat houd dus gewoon in dat het op je flash geheugen staat :) (dus geheugenkaart / geintegreerd flash geheugen)

x2 3800+@2,7 ghz[WaterCooled] - 2GB Kingston Hyper X - DFI Lanparty SLi-D - 8800GTS 640MB - 2 x 36GB Raptor Raid0 - Seagate 7200.10 320GB - CM Stacker 830evo - Razer - Laptop Acer7520 - Xbox 360 - Nokia N95 - Nokia N81 8gb

Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
Nano2009 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:17:
[...]

Dat houd dus gewoon in dat het op je flash geheugen staat :) (dus geheugenkaart / geintegreerd flash geheugen)
Hoe ziet het dan uit als hij op 't telefoon geheugen staat?

Reg. datum: 20 maart 2008

Dit is, hoe flauw ook, oproepen tot het verzenden van een ringtone en daar doen we niet aan. Zie ook [PSGG] Policy

pven wijzigde dit bericht 20-03-2008 11:33 (82%)

Communicatie gaat via het forum

pven wijzigde dit bericht 20-03-2008 11:32 (93%)

Reg. datum: 17 juli 1999

quote:
Kurvers schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:28:
[...]

Hoe ziet het dan uit als hij op 't telefoon geheugen staat?
Dan zie je geen icoontje erachter staan.
AKG K701
Reg. datum: 13 augustus 2003

<< 40D, 60 Macro, 10-22, 24-70, 70-200, 1.4x, 580EX, GM5540, Vertex 200 AW >>

Geen
Reg. datum: 22 september 2002

Wanneer komt die nieuwe firmware nou officieel uit?

Life is a player who plays the play

Pentium IV 3,0GHz 1GB DDR2
Reg. datum: 16 december 2003

Ik heb via Nemesis en Phoenix wel kunnen updaten.
Maar vind het schandalig dat er niets meer gedaan wordt aan productcode 0546669

Kan me iemand vertellen waar ik het automatisch draaien kan vinden bij de nieuwe firmware?

Jump it or leave it!!

Reg. datum: 23 april 2004

quote:
abcor2003 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:14:
Ik heb via Nemesis en Phoenix wel kunnen updaten.
Maar vind het schandalig dat er niets meer gedaan wordt aan productcode 0546669

Kan me iemand vertellen waar ik het automatisch draaien kan vinden bij de nieuwe firmware?
Nee er zit geen rotate me in gebouwd. Wat ik merk is als je veranderd van portrait naar landscape en visa versa het veel sneller gaat.

Jammer dat niet alle flash filmpjes werken. verder is het menu aangepast je hebt meerdere mappen.
en My nokia kan je nu gebruiken ... Ik ben daar nu mee bezig eventjes kijken wat dat inhoud... Daar word je ook niet echt beter van zie ik zo.

verder is Nokia Music Store niet meer te vinden in deze firmware.

en wat me opvalt is dat de batterij ook weer een beetje langer meegaat.

Reg. datum: 04 november 2006

quote:
schumi2004 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:51:
[...]

Same here. Tot op heden niks dan lof voor deze FW maar ben toch benieuwd naar de "power consumption", deze zal niet veel veranderd zijn maar toch.
Wat betreft de snelheid zwacht ik eerst nog even af totdat mijn phone weer beetje op "normaal" niveau is aangezien een clean toestel altijd snel werkt *vergelijkt met een schone xp install*
Welke productcode heb je gebruikt ? Ik heb verschillende geprobeerd ( 0546669 - 0548364 - 0549747 - 0548827 ) maar krijg steeds te zien geen update beschikbaar !

Als je mij de code kan geven... bij voorbaat dank, gaat om de N95 -1. _/-\o_

BETER 1 VOGEL IN DE HAND DAN GEEN HAND ! Nokia 6600- 6630- 6670- 6681- 6680- N70- N80-N73-N95

Reg. datum: 19 mei 2003

quote:
faire4u schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:48:
[...]

Welke productcode heb je gebruikt ? Ik heb verschillende geprobeerd ( 0546669 - 0548364 - 0549747 - 0548827 ) maar krijg steeds te zien geen update beschikbaar !

waarschijnlijk heeft hij of phoenix of een NSP gebruikt. De nieuwste fw is nog niet beschikbaar via NSU. Ik heb zelf mijn lokale NSP gebeld die hadden nog geen V21, vraag me alleen af hoe ze het hadden gechecked want de medewerker vroeg om mijn productcode en ik heb het gevoel dat hij de nieuwste FW via de Nokia site heeft gechecked.

Reg. datum: 28 oktober 2007

ik had even een vraag:

Ik ben natuurlijk zeer tevreden over mijn nokia ( 8 GB ) en heb in mijn ogen het perfecte toestel gevonden. Maar nu wil ik graag mijn oude foto's ook op mijn telefoon zetten, dat is verder geen probleem.
Alleen nu komen al die foto's ook in mijn gallerij te staan, dus als ik nieuwe foto's maak komt alles door elkaar heen te staan.
Dit wil ik graag voorkomen, is daar iets voor ? Dat die foto's dus niet in de gallerij komen te staan?

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Ja, dan moet je die foto's op hidden zetten (dus vanaf je PC het attribuut wijzigen). :Y)
have fun :)
Reg. datum: 27 november 2006

quote:
faire4u schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 13:48:
[...]

Produktcodes checken/veranderen heeft geen zin... de update is (nog) niet beschikbaar voor de NSU :(
en de update is alleen geschikt voor de N95-1 dus NIET voor de N95 8GB

bigdaddie wijzigde dit bericht 20-03-2008 14:06 (8%)

Ik wilde van de week 450 vakantiefoto's van Barcelona op m'n telefoon zetten. Helaas komen ze dan allemaal direct in de galerij, tussen de rest.

Ik wil graag de foto's die ik erop zet van de PC naar de telefoon direct in een album plaatsen. Maar so far is me dat nog niet gelukt. Behoorlijk irritant!

Is hier een oplossing voor? Ik heb wel gezocht in dit topic, maar vond helaas geen passende oplossing.
Ik heb nu ook mijn firmware maar zelf geupdate.

Eerste indruk:
-Telefoon voelt duidelijk sneller aan, ook het wisselen van landscape gaat een stuk sneller.
-Muziek via mijn blauwetant headset klinkt beter, en de toetsen op die headset reageren ook sneller (volgend nummer enz.)
-voor mijn gevoel gaat de batterij langer mee, maar ik heb de FW pas 2 dagen.. dus weet het nog niet helemaal zeker
-menu's en gallerij opend sneller.
-dat er nummers in je playlist staan die niet meer op je telefoon staan is opgelost.
-nieuwe e-mail/sms/mms schrijven opend nu ook veel sneller.
-route66 V8 opend DUIDELIJK sneller. Scheeld echt 1 a 10 sec. (kan ook aan schone telefoon liggen)

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

Reg. datum: 03 januari 2008

Gezien ik mijn vraag nergens heb kunnen vinden stel ik deze graag hier:

Heeft iemand in dit topic zijn Nokia N95 8gb bij www.gsm-eindhoven.nl gekocht en zo ja, wat is jou ervaring hiermee. Ik vind de verkoopprijs van Euro 499,- wel erg goedkoop.
Tevens vroeg ik mij af of het dan geen import is. Hij zei dat je gewoon de gsm op Nederlands kon instellen, maar ik vraag me af of hij dan niet wordt vertaald vanuit de taal waar hij vandaan komt. Dus bv uit Duitsland en dat je dan Duitse woorden er tussen hebt, begrijpen jullie.

edit: er is een flasfile met de nederlandse taal geinstalleerd op de gsm

Alvast bedankt voor de reacties

Jefferson wijzigde dit bericht 20-03-2008 19:55 (6%)

quote:
Jefferson schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:33:
Gezien ik mijn vraag nergens heb kunnen vinden stel ik deze graag hier:

Heeft iemand in dit topic zijn Nokia N95 8gb bij www.gsm-eindhoven.nl gekocht en zo ja, wat is jou ervaring hiermee. Ik vind de verkoopprijs van Euro 499,- wel erg goedkoop.
Tevens vroeg ik mij af of het dan geen import is. Hij zei dat je gewoon de gsm op Nederlands kon instellen, maar ik vraag me af of hij dan niet wordt vertaald vanuit de taal waar hij vandaan komt. Dus bv uit Duitsland en dat je dan Duitse woorden er tussen hebt, begrijpen jullie.

Alvast bedankt voor de reacties
ik heb daar een n95-8gb gehaald. Zit een een Vodafone-Uk doos. Met nerdelanse firmware er op. Verder netjes in orde. Maar ik denk niet dat je op garantie moet rekenen. De stikker met product info op de achterkant zat er bij mij niet meer op.

En op de voor en achterkant staat een vodafone logo.

Overigens heb ik hem daar opgehaald, is dus geen winkel, maar gewoon iemand thuis waar je in de gang moet wachten terwijl hij de telefoon van de zolder haalt.

Dell Xps, T9300, 4GB, 200Gb, 256MB geforce 8600GT, 1680x1050

Reg. datum: 03 januari 2008

quote:
Ruler-Nrg schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:55:
[...]

ik heb daar een n95-8gb gehaald. Zit een een Vodafone-Uk doos. Met nerdelanse firmware er op. Verder netjes in orde. Maar ik denk niet dat je op garantie moet rekenen. De stikker met product info op de achterkant zat er bij mij niet meer op.

En op de voor en achterkant staat een vodafone logo.

Overigens heb ik hem daar opgehaald, is dus geen winkel, maar gewoon iemand thuis waar je in de gang moet wachten terwijl hij de telefoon van de zolder haalt.
hmm, dankje voor de info! Dit helpt me weer een stuk verder.

Reg. datum: 26 oktober 2006

Ik heb garmin op mijn N95 gezet, en dit werkt opzich goed, alleen vroeg ik me af of er ergens op het internet nog meer voices te vinden zijn? Ik kan ze nergens vinden met de .vpm extentie.

Reg. datum: 03 december 2005

Nou vandaag toch maar eens langs een NSP gegaan om m`n firmware te laten updaten.... Verwacht je dat je na 15 minuten weer buiten staat, nou mooi niet dus! 5 minuten was ik alweer weg!!!

Omdat ik mijn telefoon niet daar gekocht had moesten ze de telefoon inboeken volgens zogenaamde regels van Nokia...
Ik: Hoe lang gaat het dan duren voordat hij ge-update is?
Verkoper: Ohhh zal ongeveer een weekje duren, werd mij met een stalen gezicht verteld!!!!! :X
Ik: Ok, dus als ik hem bij jullie had gekocht zou ik vanavond met een nieuwe firmware naar buiten lopen?
Verkoper: Ja. :/
Ik in "beter weten" modus: Hoe kan het dan dat ze bij andere NSP's het wel binnen 15 minuten geregeld krijgen?
Verkoper; Geen idee, zij zullen dan wel de regels overtreden..... |:(

Gevalletje; niet NSP waardig misschien?

owje natuurlijk nog de naam: Petit Telecom NOOIT NAAR TOE GAAN!!!

sorry maar deze verdienen ze echt!

Sjengcity wijzigde dit bericht 20-03-2008 21:48 (43%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

Reg. datum: 30 mei 2002

quote:
Sjengcity schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 21:38:
Nou vandaag toch maar eens langs een NSP gegaan om m`n firmware te laten updaten.... Verwacht je dat je na 15 minuten weer buiten staat, nou mooi niet dus! 5 minuten was ik alweer weg!!!

Omdat ik mijn telefoon niet daar gekocht had moesten ze de telefoon inboeken volgens zogenaamde regels van Nokia...
Verkoper: Ohhh zal ongeveer een weekje duren, werd mij met een stalen gezicht verteld!!!!! :X
Ik: Ok, dus als ik hem bij jullie had gekocht zou ik vanavond met een nieuwe firmware naar buiten lopen?
Ik in "beter weten" modus: Hoe kan het dan dat ze bij andere NSP's het wel binnen 15 minuten geregeld krijgen?

Petit in Nuth? Dit heb ik nog nooit meegemaakt. Voor mij hebben ze altijd netjes de firmware geupdate zonder dat ik daar het toestel gekocht had. Is wel alweer een hele tijd geleden. Maar ik vind het maar een gek verhaal. Slechte service!

Reg. datum: 07 juni 2004

quote:

Mijn telefoon online bij T-Mobile gekocht. Dus ook niet bij een winkel met een NSP.
Echter, ik kan bij de NSP in Roosendaal zo vaak binnen lopen wanneer ik wil, en altijd helpen ze me.
Meeste onderdelen zijn op voorraad, en worden bij aanbieden van je telefoon zonder afspraak te maken gelijk gemonteerd.

Ik liep gisteren binnen voor de nieuwe firmware, maar de NSP in Roosendaal had deze nog niet op zijn pc geïnstalleerd staan.
Dit werd meteen eventjes gedaan, en daarna werd gelijk mijn foon geflashed.
En terwijl ze toch overliepen van het werk, gezien de zakjes met gerepareerde telefoons die op de bureau's lagen.

En gelijk maar een nieuwe backcover aangeschaft. (Antraciet).
Ik stond verbaasd van de prijs, ¤10,75.

Om dan maar gelijk de pluim te geven die ze verdienen:
NEXT TELECOMMUNICATIE in Roosendaal/Bergen op Zoom

patrickt35 wijzigde dit bericht 20-03-2008 22:03 (3%)

Reg. datum: 03 december 2005

quote:
patrickt35 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 22:02:
[...]...verhaal...

Om dan maar gelijk de pluim te geven die ze verdienen:
NEXT TELECOMMUNICATIE in Roosendaal/Bergen op Zoom
Ik ben blij dat er dan toch nog zaken zijn die begrijpen wat Nokia Service Point betekend! Alleen dan weer jammer dat het zo`n eind rijden is alleen maar voor nieuwe firmware :+

maar jah, zullen we maar weer ontopic gaan? Niet heel relevant natuurlijk dit hè...

Sjengcity wijzigde dit bericht 20-03-2008 22:36 (54%)

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

quote:

Probeer het dan eens bij Kreuze Telecom bij Maastricht-Airport. Aan je nickname te zien is dat ook nog wel te doen voor je ;) . Ben daar ook eens geweest met m'n 6230. Speaker zat toen d'r tijd verkeerd om gemonteerd in de telefoon waardoor ik steeds vervormd geluid kreeg. GSM toen meteen gerepareerd en er werd mij ook zelfs aangeboden of ik wilde dat ze de nieuwe firmware erop deden zetten want mijne was toen d'r tijd 'n oude versie. Ben daar ook regelmatig geweest vanuit m'n stageplaats om iets op te halen etc. Werd altijd vriendelijke te woord gestaan. Kortom: alles werd netjes afgehandeld. Ik zou het daar in ieder geval eens proberen!

p.s. er werkt ook 'n leuke telefoniste ;)

Kurvers wijzigde dit bericht 20-03-2008 22:49 (3%)

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: