Reg. datum: 12 december 2007
Reg. datum: 12 december 2007
Kan enkel de link vinden om de pad te veranderen die de knop gebruikt, enkel kan ik de shortcut niet vinden die je nodig hebt om naar de volgende track te gaan..quote:TweakMarkster schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 10:54:
[...]
Antwoord op vraag 1: zoek op xda-developers.com of in Deel 1 van de HTC Cruise topic. Volgens mij hadden we het er daar ook over gehad.
Vraag 2: Een makkie. Instellingen -> tabblad Systeem -> Info
Als je zelf gezocht had, had je het ook kunnen vinden
Als je me hiermee kan helpen
Alvast bedankt.
Reg. datum: 19 maart 2008
Reg. datum: 19 maart 2008
Ik had hetzelfde probleem. Op één of andere manier worden de verkeerde waarden in de registry entry van QuickGPS gezet. Oplossing is hier te vinden.quote:ar156 schreef op zondag 16 maart 2008 @ 21:39:
sinds enkele weken kan mijn HTC geen 'verbinding' meer maken met Quick GPS en Windows Update. Niet via Wi-Fi (thuis netwerk) of via Active Sync.
ik krijg de melding 'verbinding mislukt, probeer het later opnieuw'
Wat is er aan de hand?
Reg. datum: 17 oktober 2004
Reg. datum: 17 oktober 2004
Nog een vraagje. Als ik op mijn werk ben zet ik mijn htc op stil (trillen) maar als ik thuis ben zet ik hem weer op normaal ( gewoon met ringtone dus ) alleen dan moet ik daarna nog eens het geluid van de ringtone omhoog zetten omdat deze dus niet automatisch omhoog gaat met het omswitchen van de profielen. Is hier een oplossing voor dat als ik hem op normaal zet dat de geluid ook gewoon mee gaat? Want dit is echt super irritant.
ludacriss wijzigde dit bericht 19-03-2008 20:49 (18%)
Vreemd, want bij mij is dit standaard al, zodra ik van profiel wissel staat het volume meteen waar ik m laatst had staan.quote:ludacriss schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:47:
Nog een vraagje. Als ik op mijn werk ben zet ik mijn htc op stil (trillen) maar als ik thuis ben zet ik hem weer op normaal ( gewoon met ringtone dus ) alleen dan moet ik daarna nog eens het geluid van de ringtone omhoog zetten omdat deze dus niet automatisch omhoog gaat met het omswitchen van de profielen. Is hier een oplossing voor dat als ik hem op normaal zet dat de geluid ook gewoon mee gaat? Want dit is echt super irritant.
Geen ervaring met Skype als zodanig. Ik heb wel succesvol mijn Telfort Vast Bellen draaiend op mijn TC. Was bij wijze van experiment. Als ik een wifi verbinding heb, kan ik de VoIP activeren. De TC neemt dan mijn vaste nummer over en ik bel dan tegen Telfort tarief.quote:alwaysgood schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 12:40:
Zijn er mensen die ervaring hebben met skype op de touch cruise?
Heb zelf t-mobile + onbeperkt internet (a 9 e per maand)
Een search in het subforum: PDA"s, smartphones, GSM's en GPS navigatie levert alleen zeer oude posts op.
Ik heb in ieder geval enkele vragen: Is het ook mogelijk om gratis naar andere skypers te bellen (heb ooit is van iemand gehoord dat de providers de poorten hiervoor hebben geblokkeerd, omdat ze anders zo zelf inkomsten mislopen, klopt dit?), en zo ja, is de snelheid voldoende om te bellen of is chatten de enige mogelijkheid?
Ik heb het aan de gang gekregen m.b.v. twee bestandjes van XDA:
Custel Voip.cab dit hersteld de WM6 VoIP functionaliteit, die bij de meesten door de provider eruit is gehaald. Moet deze cab zijn want andere werkten bij mij niet!!
SetupVoIP_v0.3.CAB hiermee kun je je VoIP instellen.
Reg. datum: 02 juni 2001
Reg. datum: 02 juni 2001
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van de touch cruise.. Heb echter één vraagje aan jullie.. Toen jullie de touch cruise net ontvangen hadden en hij geheel in orginele staat verkeerde, wat gebeurde er toen, wanneer je de "gps-toets" indrukte (aan de voorzijde)? Ik kom dan namelijk bij m'n berichten uit.. Ik dacht dat daar juist de gps mee opgestart werd? Of moet daar nog extra software voor geinstalleerd worden? Heb al tomtom en google maps geinstalleerd maar beide zeggen geen gps fix te krijgen?? QuickGPS heb ik al gedownload en ben ook al in de weer geweest met de HTC GPS tool.. Iemand die me hier wat duidelijkheid over kan verschaffeN?
Reg. datum: 12 maart 2008
Reg. datum: 12 maart 2008
Alles bekeken en uitgeprobeerd, niks helpt, nog andere ideeen???quote:Kievit1964 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 22:43:
[quote]Bellis schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 21:51:
Kan iemand mij helpen? Ik heb sinds enkele dagen een TC en loop tegen een aantal problemen aan:
Na het instaleren van de bijgeleverde software Tom Tom navigator 6 heb ik een gratis kaart gedownload, echter zodra ik opnieuw opstart geeft het toestel aan dat er geen kaart is gevonden, terwijl ik zie dat de kaart aanwezig is(middels de explorer). Harde reset, softe reset, opnieuw opstarten, opnieuw installeren, niets helpt. Graag wil ik de kaart van West Europa kopen en erop zetten, maar wil eerst de demoversie uitproberen.
kijk even terug in dit forum, staat meerdere keren hoe dit te verhelpen is.
o.a. Bluetooth uit zetten bij (instellingen, verbindingen, bluetooth, modus, vinkje weghalen bij inschakelen)
Reg. datum: 09 maart 2006
Reg. datum: 09 maart 2006
Instellingen - tabblad persoonlijk - info over eigenaar (Settings - personal - owner information)quote:Bogey Dope schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 20:21:
[...]
Ok vreemd, bij mij veranderd de Bluetooth naam dan niet.
= naam die ook bij Bluetooth te zien is (oftewel device-id)
Instellingen - tabblad systeem - info - tabblad apparaatID (settings - system - device information)
= apparaatnaam (zie je o.a. in ActiveSync)
....althans, bij mijn vorige pda-n (WM5) en bij m'n nieuwe TC (WM6)...
Reg. datum: 13 september 2007
Reg. datum: 13 september 2007
Klopt?quote:Monda schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:40:
[...]
Oke Thnx!
Ik heb besloten te wachten tot een officieele 6.1 ROM of een snelle NL. Dan heeft het toch verder nu nog geen zin om de SPL te updaten, want dat is als ik het nou goed begrijp, ongeveer het zelfde als de sim lock eraf halen?
Reg. datum: 22 december 2007
Reg. datum: 22 december 2007
Kijk eens in je directory of je en "Opslagkaart" en "Storage card" hebt.quote:Bellis schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 23:56:
[...]
Alles bekeken en uitgeprobeerd, niks helpt, nog andere ideeen???
Zo ja verplaats dan de directory 2577 naar je opslagkaart ipv je storage card.
De directory "Storage Card" kan daarna delete worden
Ook bij mij was de GPS knop niet out-of-the-box aan TomTom gekoppeld. Via Start->instellingen->Knoppen kan je de toewijzing van programma's aan knoppen aanpassen.quote:blakez schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:41:
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van de touch cruise.. Heb echter één vraagje aan jullie.. Toen jullie de touch cruise net ontvangen hadden en hij geheel in orginele staat verkeerde, wat gebeurde er toen, wanneer je de "gps-toets" indrukte (aan de voorzijde)? Ik kom dan namelijk bij m'n berichten uit.. Ik dacht dat daar juist de gps mee opgestart werd? Of moet daar nog extra software voor geinstalleerd worden? Heb al tomtom en google maps geinstalleerd maar beide zeggen geen gps fix te krijgen?? QuickGPS heb ik al gedownload en ben ook al in de weer geweest met de HTC GPS tool.. Iemand die me hier wat duidelijkheid over kan verschaffeN?
ik heb <ok/close> aan die knop gekoppeld.. en <start> aan de explorer knop.. vind ik practschen en ben ik gewend van S200quote:DanishChef schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 07:59:
[...]
Ook bij mij was de GPS knop niet out-of-the-box aan TomTom gekoppeld. Via Start->instellingen->Knoppen kan je de toewijzing van programma's aan knoppen aanpassen.
Reg. datum: 24 september 2007
Reg. datum: 24 september 2007
De Gps-toets is niet aan pgs gekoppeld.quote:blakez schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 22:41:
Ik ben sinds vandaag ook de eigenaar van de touch cruise.. Heb echter één vraagje aan jullie.. Toen jullie de touch cruise net ontvangen hadden en hij geheel in orginele staat verkeerde, wat gebeurde er toen, wanneer je de "gps-toets" indrukte (aan de voorzijde)? Ik kom dan namelijk bij m'n berichten ...
Gps wordt automatisch opgestart als je tomtom of andere tool met gps opstart.
(In tomtom ingesteld: 'Andere NMEA GPS-ontvanger', GPS-baudsnelheid 4800, COM4 )
De 1e keer dat je de GPS gebruikt kan het zeker 5 min duren voordat ie de sateliten vind, buiten in vrije zicht is het beste.
Reg. datum: 06 februari 2008
Reg. datum: 06 februari 2008
een korte vraag: ik wil nu skype op mijn TC zetten, maar nu staan er op de skype site 2 links:
versie 2.2.0.37 vooor pocket pc
en versie 2.2.0.36 voor smartphone
welke moet ik nou hebben?
Reg. datum: 16 augustus 2001
Reg. datum: 16 augustus 2001
Je hebt een PocketPC gekocht, dus ik zou die doen.quote:alwaysgood schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 10:13:
een korte vraag: ik wil nu skype op mijn TC zetten, maar nu staan er op de skype site 2 links:
There are 10 types of people in the world: Those who understand binary, and those who don't. .
Ik wil mijn device vast voorbereiden voor een ge-update rom met Hard-SPL-V2. Het werkt voor geen meter bij mkij. Als ik op update klik en de scherm waar het percentage staat loopt het vast en gebeurt er niets meer. Error, dat wel
Als ik bij die handleiding kijk zie ik dat ik bij dat scherm de USB-kabel eruit en erin moet doen, tenminste zo begrijp ik het maar dan komt het ook niet goed. Iemand een duidelijke NL beschrijving hoe die Hard-SPL te doen?
Imac 2.0 met 2 gig mem
Reg. datum: 06 maart 2008
Reg. datum: 06 maart 2008
OK, hier komt mijn eerste vraag. Ik heb al gezocht en niks gevonden maar ben wel van zin het volledige topic eens door te lezen.
Mijn HTC is via Active Sync verbonden (USB) met mijn laptop die aan het bedrijfsnetwerk hangt. Ik kan perfect internetten na het proxy paswoord te hebben ingegeven.
Het weerstation kan zich echter niet updaten. Iemand een idee?
Mijn HTC is via Active Sync verbonden (USB) met mijn laptop die aan het bedrijfsnetwerk hangt. Ik kan perfect internetten na het proxy paswoord te hebben ingegeven.
Het weerstation kan zich echter niet updaten. Iemand een idee?
Je moet er eerst voor zorgen dat je een actieve active sync verbinding hebt, vervolgens kan je beginnen met het flashen.quote:RIRE schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 11:25:
Ik wil mijn device vast voorbereiden voor een ge-update rom met Hard-SPL-V2. Het werkt voor geen meter bij mkij. Als ik op update klik en de scherm waar het percentage staat loopt het vast en gebeurt er niets meer. Error, dat welAls ik bij die handleiding kijk zie ik dat ik bij dat scherm de USB-kabel eruit en erin moet doen, tenminste zo begrijp ik het maar dan komt het ook niet goed. Iemand een duidelijke NL beschrijving hoe die Hard-SPL te doen?
Als dat niet werkt probeer hem dan manueel in bootloader te zetten (soft reset met cameratoets en internettoets ingedrukt houden)
Het is gelukt. Bij mij moest ik eerst zoals een programma installeren op JA drukken en toen begon hij. Hij ging in de Boot-loader en toen stond hij vast en kreeg ik een error. Ik doe vanuit frustratie "Recover en loop de stappen door zonder de batterij eruit te halen. Toen pas ging hij naar het scherm waar je 0-100% ziet. Stekker eruit en erin en na een halve minuut liep hij naar 100%. Na flashen gecontroleerd of het juist was en jawel. Trouwens bij mij moet je alleen de camera-button ingedrukt houden om in de bootloader te komen, geen internet toets. Anyway....THXquote:Bogey Dope schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 14:46:
[...]
Je moet er eerst voor zorgen dat je een actieve active sync verbinding hebt, vervolgens kan je beginnen met het flashen.
Als dat niet werkt probeer hem dan manueel in bootloader te zetten (soft reset met cameratoets en internettoets ingedrukt houden)
Als ik nu bvb een andere rom erop zet, moet je dan elke keer deze handeling uitvoeren? Bij mijn P3300 moest dat wel namelijk. Iig, dat was het advies.
Wat is de beste cq snelste rom die er is voor de Cruise?
Imac 2.0 met 2 gig mem
Ben heel de tijd voorzichtig geweest met software te instaleren en net voordat ik wil gaan experimenteren met andere roms wou ik een backup maken met SPB Clone.
Na het instaleren doet mijn telefoon dus helemaal niks meer.
Iemand enig idee met welk programma ik wel een veilige backup kan maken?
AllroundPC
School PC
Router
If everything seems to be going well, you have obviously overlooked something
Ik heb hetzelfde gehad met SPB Clone. Eerst een hoop gedonder, liep gewoon vast en een melding dat hij iets niet kon vinden. Ik heb een Hard Reset gedaan en eerst SPB Clone geïnstalleerd en toen werkte het wel (nu nogquote:The Dolf schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:18:
Ben heel de tijd voorzichtig geweest met software te instaleren en net voordat ik wil gaan experimenteren met andere roms wou ik een backup maken met SPB Clone.
Imac 2.0 met 2 gig mem
Ik heb net WM6.1 er op gezet en ga het vanavond eens proberen met SPB Backup aangezien de rom die ik nu gebruik nog in ontwikkeling is.quote:RIRE schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:27:
[...]
Ik heb hetzelfde gehad met SPB Clone. Eerst een hoop gedonder, liep gewoon vast en een melding dat hij iets niet kon vinden. Ik heb een Hard Reset gedaan en eerst SPB Clone geïnstalleerd en toen werkte het wel (nu nog) Als je een ander vergelijkbaar product wil dan is SPB Backup wel iets en op je disks die je bij je Cruis hebt gehad staat Sprite Backup. Die doet het ook goed. Ik zou toch eerst proberen SPB Clone aan de praat te krijgen want die is echt de beste.
Weet iemand de verschillen tussen SPB en Sprite toevallig?
AllroundPC
School PC
Router
SPB Clone maakt echt een hele back-up en ik heb het idee dat Sprite dat niet helemaal doet. Ik kan het verkeerd hebben maar het is een gevoel. Van de week had ik met Sprite een back-up terug gezet en vond daarin na re-boot oude bestanden. Met SPB Clone heb ik dat nooit gehad.quote:The Dolf schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:59:
[...]
Ik heb net WM6.1 er op gezet en ga het vanavond eens proberen met SPB Backup aangezien de rom die ik nu gebruik nog in ontwikkeling is.
Weet iemand de verschillen tussen SPB en Sprite toevallig?
Imac 2.0 met 2 gig mem
Ik doelde eigenlijk op SPB backup. Ik ga er namelijk van uit dat Clone ook de rom ook kopieert.
AllroundPC
School PC
Router
Pagina: 1 2 3 4 ... 42 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 last
Dit topic is gesloten.