Als iemand zich geroepen voelt, mag een topic gewoon aangemaakt worden
En nogmaals, ik zie niet in hoe je nu niet meer dezelfde informatie kunt verkrijgen. Het staat alleen nu decentraal in verschillende topics om de individuele discussies meer ruimte te geven. Net zoals dat gebeurd met de meeste producten op GoT, wat ook gewoon prima werkt.
Edit: Op het moment is er inderdaad weinig te vinden aangezien er nog maar één topic is. Maar ik neem aan dat wanneer er behoefte aan is, er vanzelf topics opgestart worden.
Edit: Op het moment is er inderdaad weinig te vinden aangezien er nog maar één topic is. Maar ik neem aan dat wanneer er behoefte aan is, er vanzelf topics opgestart worden.
RoD wijzigde dit bericht 06-02-2008 23:08 (20%)
Reg. datum: 10 oktober 2005
Of mensen zoeken hun heil op andere (buitenlandse) websites.quote:RoD schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:06:
Reg. datum: 04 oktober 2004
Reg. datum: 04 oktober 2004
Normaal gesproken post ik nooit op tweakers (genoeg mensen met wijzere meningen), maar ik voel me nu toch geroepen om even tevoorschijn te komen.
Eeuwig zonde dat het grote "wat zijn goede oordopjes" topic gesloten is.
Met veel plezier volgde ik de laatste ontwikkelingen op gebied van oordopjes. Hoewel ik zelf altijd rond de in-ear dopjes van prijsklasse 40 euro bleef hangen, vond ik het toch interessant te lezen over wat de meningen waren van de 10 euro dopjes tot de 200 euro dopjes.
Gelijdelijk aan werd ik door de topic-posters wegwijs gemaakt in de wondere-wereld van de oordopjes. Ik weet nog de eerste keer dat ik dankzij het topic erachter kwam dat in-ear ontzettend goed geluid gaf, de creative ep630 exact hetzelfde waren als de veel duurdere senheisers, en ik deze besloten had aan te schaffen. Zelden zo blij geweest met een aankoop.
Ik ben volledig niet overtuigd van de argumenten die door de mod naar voren gebracht zijn om het topic de nek om te draaien. Geen enkel argument is gericht op het gemak dat de posters/lezers de afgelopen jaren hebben gehad met het topic.
De posters geven aan dat zij veel liever in 1 topic posten, dan tig nieuwe topics aan te maken die na 1 week al weer in vergetelheid raken.
Is het nu echt de bedoeling om iedereen hier weg te jagen?
Eeuwig zonde dat het grote "wat zijn goede oordopjes" topic gesloten is.
Met veel plezier volgde ik de laatste ontwikkelingen op gebied van oordopjes. Hoewel ik zelf altijd rond de in-ear dopjes van prijsklasse 40 euro bleef hangen, vond ik het toch interessant te lezen over wat de meningen waren van de 10 euro dopjes tot de 200 euro dopjes.
Gelijdelijk aan werd ik door de topic-posters wegwijs gemaakt in de wondere-wereld van de oordopjes. Ik weet nog de eerste keer dat ik dankzij het topic erachter kwam dat in-ear ontzettend goed geluid gaf, de creative ep630 exact hetzelfde waren als de veel duurdere senheisers, en ik deze besloten had aan te schaffen. Zelden zo blij geweest met een aankoop.
Ik ben volledig niet overtuigd van de argumenten die door de mod naar voren gebracht zijn om het topic de nek om te draaien. Geen enkel argument is gericht op het gemak dat de posters/lezers de afgelopen jaren hebben gehad met het topic.
De posters geven aan dat zij veel liever in 1 topic posten, dan tig nieuwe topics aan te maken die na 1 week al weer in vergetelheid raken.
Is het nu echt de bedoeling om iedereen hier weg te jagen?
-Er gaat geen dag voorbij-
Nee, dat laatste is uiteraard niet de bedoeling. Echter, als je niet op mijn argumenten ingaat, kan ik hier verder weinig mee. Ik zie nog steeds niet in waarom er met het opsplitsen minder goed over oordopjes gepraat kan worden, zoals ik meerdere malen al uitgelegd heb. Ik zie het argument voorbijkomen dat men het niet bevalt en gedwongen wordt om naar andere fora te verhuizen.. andere fora waar óók niet alles in één topic gedumpt wordt en alles decentraal besproken wordt (uiteraard logisch als je een dedicated oordopjesforum hebt, maar dat terzijde). Ook geldt dit voor zo'n beetje alle andere producten die op GoT besproken wordt, en dan zou het voor oordopjes niet kunnen?
Een centraal topic is handig om even gauw je korte vraagjes in te dumpen, zoals veelvuldig gedaan werd. Dat wil men hier op GoT tegengaan. Voor de rest kan nog steeds precies dezelfde informatie gepost worden, alleen wordt niet alles meer gedumpt in één topic.
Een discussie over in-ear vs. normale oordopjes, prima. Meningen over bepaalde oordopjes, prima. Deze oordopjes vergelijken met andere oordopjes, ook prima.
Ik wil eigenlijk wel eens horen wat er dan precies schort aan de argumenten zoals ik ze geef, en waarom voor oordopjes nu specifiek *niet* werkt wat op de rest van GoT wél werkt.
Een centraal topic is handig om even gauw je korte vraagjes in te dumpen, zoals veelvuldig gedaan werd. Dat wil men hier op GoT tegengaan. Voor de rest kan nog steeds precies dezelfde informatie gepost worden, alleen wordt niet alles meer gedumpt in één topic.
Een discussie over in-ear vs. normale oordopjes, prima. Meningen over bepaalde oordopjes, prima. Deze oordopjes vergelijken met andere oordopjes, ook prima.
Ik wil eigenlijk wel eens horen wat er dan precies schort aan de argumenten zoals ik ze geef, en waarom voor oordopjes nu specifiek *niet* werkt wat op de rest van GoT wél werkt.
.
Vihaio wijzigde dit bericht 09-02-2008 00:18 (99%)
Reden: te laat
Reg. datum: 11 oktober 2007
altijd lullig een verkeerde beslissing te moeten terugdraaien, maar voor het geval je iets gemist hebt;quote:RoD schreef op zaterdag 09 februari 2008 @ 00:17:
blabla Echter, als je niet op mijn argumenten ingaat, kan ik hier verder weinig mee. Ik zie nog steeds niet in waarom er met het opsplitsen minder goed over oordopjes gepraat kan worden, zoals ik meerdere malen al uitgelegd heb.blabla
je klanten zijn niet tevreden!
De voorgestelde opsplitsing loopt voor geen meter, daar waar het oordopjes topic een vd populairste was op GoT. Ergo; de mensen zoeken hun heil elders.
Even slikken en het centrale topic weer openen. Er is vraag naar.
Thanx!
Als er vraag naar is vraag ik me af waarom er geen topics geopend worden. Dezelfde informatie kan nog steeds gepost worden, dus ik zie geen problemen. Wel loopt het inderdaad niet. Dat is vrij duidelijk. Dat mensen hun heil ergens anders zoeken vind ik vreemd, aangezien op andere fora (zoals Headfi) er ook niet één grote dumpbak is voor alles wat met oordopjes te maken heeft.
In ieder geval, als dit zo doorgaat is er wel een reden om hier nog eens goed over na te denken. Ik blijf echter géén voorstander van één centrale dumpbak voor oordopjes.
In ieder geval, als dit zo doorgaat is er wel een reden om hier nog eens goed over na te denken. Ik blijf echter géén voorstander van één centrale dumpbak voor oordopjes.
+1 Gewoon het centrale topic "Wat zijn goede oordopjes? Deel 9" openen!quote:fcircle70 schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 11:42:
[...]
altijd lullig een verkeerde beslissing te moeten terugdraaien, maar voor het geval je iets gemist hebt;
je klanten zijn niet tevreden!
De voorgestelde opsplitsing loopt voor geen meter, daar waar het oordopjes topic een vd populairste was op GoT. Ergo; de mensen zoeken hun heil elders.
Even slikken en het centrale topic weer openen. Er is vraag naar.
Thanx!
Thanks.
Zullen we het wel even beargumenteerd houden? 
De realiteit (geen nieuwe oordopjes topics en geen activiteit die er vroeger wel was) spreekt voor zichzelf!quote:
De belangrijkste argumenten: te veel oordopjes merken en te weinig mensen die sommige van deze merken gebruiken, zoals shure, etymotic, etc. Dus een centraal topic waarin de ervaringen kunnen worden gedeeld, vergelijkingen kunnen worden gemaakt, en advies kan worden gevraagd is veel beter. Dat laatste gebeurt dus snel omdat er een centraal topic is die steeds actief is. Dus men hoeft geen nieuwe topics te openen of op ze op te zoeken.
Op head-fi is de situatie anders, omdat er een apart forum voor oordopjes is, en er veel meer mensen zijn die oordopjes gebruiken dan hier.
Ook kennen mensen elkaar die de oordopjes-topic reeks heel lang volgen, dus het is interessant om de discussie met elkaar in een centraal topic te houden, dan opgesplitst te worden.
En niet te vergeten: een centraal en actueel overzicht van de oordopjes, dat bedoeld is voor mensen die nieuw zijn op het gebied van de betere oordopjes. 
Ik denk juist dat de belangrijkste (en grootste) merken best een eigen topic kunnen vullen, gezien het aantal posts in het centrale topic. Mijn gok is dat het niet opstarten van topics hier een beetje als de bottleneck werkt.
Zoals ik al eerder zei, kunnen vergelijkingen nog best gemaakt worden. Dat draagt ook bij aan de discussie omtrent een model/modelreeks/fabrikant. Advies (alsin: "wat moet ik kopen") vragen in een centraal topic is uberhaubt niet de bedoeling, dus dat is hier sowieso niet aan de orde
Het feit dat er hier minder oordopjesbezitters zitten dan op Headfi klopt. Echter, ik zie niet in waarom het decentraal bespreken van oordopjes dan niet zou kunnen. De discussie zal hoogstens wat langzamer verlopen. Verder zorg het decentraal bespreken van oordopjes voor veel meer overzicht en inzicht in de oordopjeswereld qua informatie over de modellen en wat er dan zoal te krijgen is.. in plaats van de ondoordringbare massa van een centraal topic voor alle modellen.
Ik denk dat het decentraal meer voordelen oplevert dan een centraal topic. Echter, dan moet er natuurlijk wél gepost worden. Dat is op het moment een beetje jammer, inderdaad
Zoals ik al eerder zei, kunnen vergelijkingen nog best gemaakt worden. Dat draagt ook bij aan de discussie omtrent een model/modelreeks/fabrikant. Advies (alsin: "wat moet ik kopen") vragen in een centraal topic is uberhaubt niet de bedoeling, dus dat is hier sowieso niet aan de orde
Het feit dat er hier minder oordopjesbezitters zitten dan op Headfi klopt. Echter, ik zie niet in waarom het decentraal bespreken van oordopjes dan niet zou kunnen. De discussie zal hoogstens wat langzamer verlopen. Verder zorg het decentraal bespreken van oordopjes voor veel meer overzicht en inzicht in de oordopjeswereld qua informatie over de modellen en wat er dan zoal te krijgen is.. in plaats van de ondoordringbare massa van een centraal topic voor alle modellen.
Ik denk dat het decentraal meer voordelen oplevert dan een centraal topic. Echter, dan moet er natuurlijk wél gepost worden. Dat is op het moment een beetje jammer, inderdaad
Dus, is er nog kans dat het centrale topic terug komt of blijft het zoals het nu is?
Reg. datum: 05 november 2003
Reg. datum: 05 november 2003
Ik vond het altijd fijn om de verschillende ervaring/discussies van oordopjes in één topic te lezen. Nu moet ik gaan zoeken en staat alles door elkaar. Niet handig lijkt mij.
Laat deel 9 maar komen.
Laat deel 9 maar komen.
Reg. datum: 20 oktober 2005
Uiteindelijk zal elk topic afzonderlijk uitdraaien in een (welliswaar kleinere) versie van het grote oordopjes-topic. Het grootste deel van dat topic bestond erin oordopjes te vergelijken, kwa prijs, kwa bass, hoge en lage tonen, noem maar op. Wel, deze vergelijkingen gaan sowieso terugkomen in de afzonderlijke topics, dat staat vast. Ik ben er zeker van dat zeer veel mensen het met mij eens zullen zijn. Dan wordt de informatie nog veel onoverzichtelijker.
Wanneer je er op mijn manier over nadenkt, is centralisatie duidelijk veel beter dan decentralisatie. Op die manier worden dingen niet 6x opnieuw vermeldt in verschillende topic.
Wat wel een goed idee is, is een onderscheid maken in de verschillende prijsklassen. vb 0-50 , 50-100 en +100 euro. Op die manier is er toch een onderverdeling, blijft de discussie open, en staat toch de meest belangrijke informatie centraal...
Korte samenvatting
Probleem: de manier waarop het nu gaat is een schande tov het imens populaire "wat zijn goede oordopjes" topic
Oplossing: 1 centraal topic of enkele topics onderverdeeld in prijsklassen
Wanneer je er op mijn manier over nadenkt, is centralisatie duidelijk veel beter dan decentralisatie. Op die manier worden dingen niet 6x opnieuw vermeldt in verschillende topic.
Wat wel een goed idee is, is een onderscheid maken in de verschillende prijsklassen. vb 0-50 , 50-100 en +100 euro. Op die manier is er toch een onderverdeling, blijft de discussie open, en staat toch de meest belangrijke informatie centraal...
Korte samenvatting
Probleem: de manier waarop het nu gaat is een schande tov het imens populaire "wat zijn goede oordopjes" topic
Oplossing: 1 centraal topic of enkele topics onderverdeeld in prijsklassen
Dit is naar mijn mening de beste oplossing. Echter, als blijkt dat het niet werkt, dan zal er uiteraard een oplossing gezocht moeten worden en zullen we de boel nog eens intern moeten herevalueren. Vooralsnog zou ik het willen scharen onder opstartproblemenquote:Boris Jeltsin schreef op donderdag 14 februari 2008 @ 21:55:
Dus, is er nog kans dat het centrale topic terug komt of blijft het zoals het nu is?
Vergelijkingen bestonden zelden uit een tweeledige ervaringen, en werden er vooral uitspraken gedaan op basis van andermans ervaringen cq. reviews. Dat kan nog steeds, en dat staat dus nu ook gegroepeerd. Hetzelfde geldt voor de PMD's. Daar werkt decentralisatie ook. Net als bij speakers, of tv's, of andere apparaten die elders op GoT besproken worden. Daar werkt het ook, waarom zou dat hier niet kunnen?quote:X-Fi schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 00:16:
Uiteindelijk zal elk topic afzonderlijk uitdraaien in een (welliswaar kleinere) versie van het grote oordopjes-topic. Het grootste deel van dat topic bestond erin oordopjes te vergelijken, kwa prijs, kwa bass, hoge en lage tonen, noem maar op. Wel, deze vergelijkingen gaan sowieso terugkomen in de afzonderlijke topics, dat staat vast. Ik ben er zeker van dat zeer veel mensen het met mij eens zullen zijn. Dan wordt de informatie nog veel onoverzichtelijker.
Hierbij komt dan men af wil van grote topics die verzanden in een dumpbak voor allerlei uiteenlopende zaken. Dit was goed te zien in het centrale topic.
Dat is besproken. Het is handiger om de informatie per merk te groeperen, dan per budget. Het zou een verbetering zijn ten opzichte van het centrale topic, maar het blijft niet bepaald ideaal. Je spreidt het slechts uit over verschillende topics.quote:Wat wel een goed idee is, is een onderscheid maken in de verschillende prijsklassen. vb 0-50 , 50-100 en +100 euro. Op die manier is er toch een onderverdeling, blijft de discussie open, en staat toch de meest belangrijke informatie centraal...
Ik vind dat X-Fi het goed heeft verwoord. In het oude centrale topic was het makkelijk om te vergelijken. Nu hebben we bijv. 6 verschillende topics per merk. Als je nu wil vergelijken, in welk topic moet je dat dan doen? Als je het in één topic doet is het niet logisch, want een vergelijking gaat tussen meerdere setjes. Als je het in meerdere topics doet is het ook niet logisch, want zo krijg je dezelfde discussie naast elkaar terwijl je dat juist beter in één topic kan houden.
Het liefst zie ik natuurlijk het oude topic terug, maar als compromis lijkt mij de oplossing van X-Fi heel goed, namelijk verschillende topics voor verschillende klassen. Zo voorkom je de "verzamelbak" waar de moderators blijkbaar niet van houden, en je hebt een mooi overzicht.
Het liefst zie ik natuurlijk het oude topic terug, maar als compromis lijkt mij de oplossing van X-Fi heel goed, namelijk verschillende topics voor verschillende klassen. Zo voorkom je de "verzamelbak" waar de moderators blijkbaar niet van houden, en je hebt een mooi overzicht.
Ik quote en herhaal mijzelf nogmaals:
Daarbij wil ik graag dit nog even herhalen:
In het kort: Ik zie dus geen reden waarom dit niet zou werken. Dat er niet of nauwelijks gepost wordt is evident, maar ik zie niet in waarom het bespreken van oordopjes nu ineens niet meer zou kunnen Oók op het gebied van vergelijken.
Ik heb het centrale topic er nog eens op doorgelezen, en daarbij kom ik vrijwel géén posts tegen die geen plek meer zouden hebben danwel vragen die niet beantwoord zouden kunnen worden in aparte topics.quote:RoD schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 00:53:
Vergelijkingen bestonden zelden uit een tweeledige ervaringen, en werden er vooral uitspraken gedaan op basis van andermans ervaringen cq. reviews. Dat kan nog steeds, en dat staat dus nu ook gegroepeerd. Hetzelfde geldt voor de PMD's. Daar werkt decentralisatie ook. Net als bij speakers, of tv's, of andere apparaten die elders op GoT besproken worden. Daar werkt het ook, waarom zou dat hier niet kunnen?
Daarbij wil ik graag dit nog even herhalen:
Ik heb nu gedurende dit topic een hele hoop argumenten gegeven, en daar wordt niet of nauwelijks op ingegaan.quote:RoD schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 11:59:
Ik vraag mij nog steeds af waarom het niet mogelijk zou zijn om een model te kiezen. Dezelfde ervaringen kom je tegen op grond waarvan je een afweging zou kunnen maken. Ook vergelijkingen zijn niet offtopic en mogen gepost blijven worden. Bij PMD's werkt het ook en daar heb je met hetzelfde element te maken. Toch werkt dit prima.
En mocht er tóch geen mogelijkheid zijn om op basis van de informatie die je gevonden hebt een weloverwogen keuze te maken, dan kun je altijd nog een topic erover openen. In plaats van dat je post opgeslokt wordt door het grote topic, wordt je vraag centraal behandeld en zul je ook betere antwoorden krijgen.
In het kort: Ik zie dus geen reden waarom dit niet zou werken. Dat er niet of nauwelijks gepost wordt is evident, maar ik zie niet in waarom het bespreken van oordopjes nu ineens niet meer zou kunnen Oók op het gebied van vergelijken.
Misschien is het een goed idee om alle negatieve energie een positieve draai te geven. Oftewel open zelf een mooi topic over de oordopjes waar je enthousiast over bent!
Cross your fingers and pray for winter.. I'll be there, painting the town your favorite colour!
Wel, wij geven ook argumenten... Maar of jij nu argumenten geeft of niet, of wij, doet er feitelijk niet toe. Feit is gewoon dat deze manier, misschien wel enkel voor oordopjes, niet werkt. Dat zien we allemaal. Je kan dan voor dat we het probeerden zeggen van "ik zie niet in waarom het niet zou werken", maar achteraf, nu dus, moet je gewoon toegeven dat het niet werkt.quote:RoD schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 07:47:
Ik heb nu gedurende dit topic een hele hoop argumenten gegeven, en daar wordt niet of nauwelijks op ingegaan.
Ik gaf enkel de reden waarom deze manier van topics me minder aanspreekt. Blijkbaar delen ook andere mensen deze mening. Ik begrijp heel goed jullie bedoelingen van alles overzichtelijker te maken, maar volgens mij wordt op deze manier de info te erg verspreid...
Misschien toch niet die prijsklassen invoeren? Er zijn toch meestal 3 typen zoekers:
A. mensen voor wij prijs primeert, en daarna geluid
B. mensen die geluid belangrijk vinden, maar ook niet echt 'freaks' zijn
C. mensen voorwie geen geluid goed genoeg is, deze groep heeft als het ware alles over voor de perfecte oordopjes
Als een persoon eerst uitmaakt tot welke groep hij behoord, kan hij daarna de oordopjes zoeken in een van de 3 "prijzentopics", niet toch? Overzichtelijker, en toch is de gewenste info centraal
Er wordt op het moment weinig gepost inderdaad. Dat heb ik ook al gezegdquote:X-Fi schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 19:58:
[...]
Wel, wij geven ook argumenten... Maar of jij nu argumenten geeft of niet, of wij, doet er feitelijk niet toe. Feit is gewoon dat deze manier, misschien wel enkel voor oordopjes, niet werkt. Dat zien we allemaal. Je kan dan voor dat we het probeerden zeggen van "ik zie niet in waarom het niet zou werken", maar achteraf, nu dus, moet je gewoon toegeven dat het niet werkt.
Zo splits je het ook, maar zo staan er alsnog verschillende typen oordopjes door elkaar heen, alleen gebonden door de prijs. Ik zie niet in hoe het dan overzichtelijker wordt. Overzichtelijkheid wordt mijns inziens niet gekenmerkt door een hele hoop producten op een bult te gooien. Bovendien is dat niet bevorderlijk voor het niveau van de discussie, zoals wel gebleken is uit het centrale topic.quote:Ik gaf enkel de reden waarom deze manier van topics me minder aanspreekt. Blijkbaar delen ook andere mensen deze mening. Ik begrijp heel goed jullie bedoelingen van alles overzichtelijker te maken, maar volgens mij wordt op deze manier de info te erg verspreid...
Misschien toch niet die prijsklassen invoeren? Er zijn toch meestal 3 typen zoekers:
A. mensen voor wij prijs primeert, en daarna geluid
B. mensen die geluid belangrijk vinden, maar ook niet echt 'freaks' zijn
C. mensen voorwie geen geluid goed genoeg is, deze groep heeft als het ware alles over voor de perfecte oordopjes
Als een persoon eerst uitmaakt tot welke groep hij behoord, kan hij daarna de oordopjes zoeken in een van de 3 "prijzentopics", niet toch? Overzichtelijker, en toch is de gewenste info centraal
Ik heb nog geen goede tegenargumenten gezien op het punt waarom het niet zou kunnen werken, afgezien van het feit dat er heel duidelijk weinig gepost wordt op het moment. Dat staat natuurlijk als een paal boven water. Desondanks streef ik nog wel naar decentralisatie, net zoals we dat op de rest van GoT doen.
Gezien het feit dat ik niet inzie waarom er bepaalde elementen zouden missen aan een goede discussie door decentralisatie zou ik graag zien dat het in ieder geval geprobeerd werd.
Verder wat Hoedje zegt:
Als er naar verloop van tijd toch tegen problemen aangelopen wordt kan daar altijd nog over gediscussiëerd worden.quote:Hoedje schreef op vrijdag 15 februari 2008 @ 15:28:
Misschien is het een goed idee om alle negatieve energie een positieve draai te geven. Oftewel open zelf een mooi topic over de oordopjes waar je enthousiast over bent!
zie mijn post in het headphones topic.
Gelijke monniken, gelijke kappen.quote:fcircle70 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 14:55:
moet dit topic in navolging van het oordopjes topic ook niet worden gesloten door een eigenwijze mod, om plaats te maken voor een opsplitsing waar niemand op zit te wachten? ;-)
fcircle70 wijzigde dit bericht 22-02-2008 14:58 (66%)
Dat bericht heb ik maar even verwijderd, want die discussie hoort niet in dat topic thuis. Verder mag je het trollende karakter wel achterwege laten.
In ieder geval, eigenlijk zou het wel moeten ja. Ook omdat het niveau in het topic niet bijzonder hoog ligt. Echter headphones zijn niet direct een PMD-gerelateerd onderwerp, en ik heb niet het idee dat headphones populair genoeg zijn om "echt" besproken te kunnen worden in PMD. Ik zit er eigenlijk een beetje mee in m'n maag. Wellicht dat dit onderwerp beter past in AUD.
Het topic kan zo eerst wel even doorgaan, maar voor de lange termijn zal er wel een oplossing gezocht moeten worden.
In ieder geval, eigenlijk zou het wel moeten ja. Ook omdat het niveau in het topic niet bijzonder hoog ligt. Echter headphones zijn niet direct een PMD-gerelateerd onderwerp, en ik heb niet het idee dat headphones populair genoeg zijn om "echt" besproken te kunnen worden in PMD. Ik zit er eigenlijk een beetje mee in m'n maag. Wellicht dat dit onderwerp beter past in AUD.
Het topic kan zo eerst wel even doorgaan, maar voor de lange termijn zal er wel een oplossing gezocht moeten worden.
En ik had een topic die ik ergens anders neerplaatste met pc gerelateerde vragen er in (naast headhpone) ook werd gesloten...
Dus eigen forum ^_^.
@onder; lees vorige 1/2/ pagina's maar. Snap je ut wel.
Dus eigen forum ^_^.
@onder; lees vorige 1/2/ pagina's maar. Snap je ut wel.
The Chosen One wijzigde dit bericht 18-03-2008 19:13 (29%)
Mijn LEGALE dvd collectie; (altijd onder constructie) http://www.invelos.com/dvdcollection.aspx/The%20Chosen%20One