Hoofdcategorieën
Topicacties

[Multi] Rainbow Six Vegas 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 14 juni 2007

Heb de eerste Vegas ooit gratis bij een Dell gekregen, en heb em daarna op 360 gekocht omdat de performance zo bagger was op diezelfde Dell 8)7.

Echt uren mee zoet geweest in co-op (maar voornamelijk omdat de checkpoints daar blijkbaar niet bestonden). Ik ga deze dus zeker halen!

Student!
Reg. datum: 18 oktober 2005

Ik kwam trouwens laatst weer een nieuw filmpje tegen met wat nieuwe guns erin:

Er zitten wel een aantal leuke tussen, het enige wat me niet bevalt is dat het een promo is die gemaakt is op de X360(krijgen de pc-gamers weer een brakke port?)

Ik zie ook onderin iets met XP voorbijvliegen. Zouden we een zelfde systeem krijgen als CoD4, met rankings en unlocks?

Aha, unlocks dus. En rond de 2:30 zie ik de character rennen, zouden we dan eindelijk kunnen sprinten? Dat zou even fijn zijn!

Nikon D50 en Nikon F75, Glasservies en flitsertje, allemaal in een Lowepro Orion Trekker II.
MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT

Ik vond Vegas eigenlijk wel stoer. Al dat neonlicht, het coversysteem, de actie. Ok, het liep gemiddeld met 24 FPS, maar daar kan ik wel mee leven. Nu dat mijn nieuwe PC er aan komt, en ik hoop dat deze versie beter gepoort wordt zie ik dit wel zitten.

Maar absoluut geen blinde koop!

Loser For Life

quote:
Fl4pp13 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:40:

Aha, unlocks dus. En rond de 2:30 zie ik de character rennen, zouden we dan eindelijk kunnen sprinten? Dat zou even fijn zijn!
sprinten is allang bekend... het zit er dus dit keer wel in

Guitar Zero

live / psn : phusebox | F1 = L1FE |

Reg. datum: 04 november 2004

En het XP systeem zat in RB6:Vegas al, ik speel het op de PS3 en ben ook benieuwd naar het nieuwe deel, online was deel 1 ook erg leuk te spelen.

Compassion will be your downfall! Khaosclan

Loser For Life

hoop dat er eindelijk een split-screen online modus inzit

dit mis ik nog vaak bij games (zoals bv. cod4, r6v1)

Guitar Zero

Reg. datum: 17 juli 1999

Ter voorbereiding van de release van Vegas 2, deel 1 maar weer in de 360 gestopt. Blijft een geweldig spel. Ben dan ook erg benieuwd naar deel 2 :)
Student!
Reg. datum: 18 oktober 2005

quote:
Phusebox schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:44:
hoop dat er eindelijk een split-screen online modus inzit

dit mis ik nog vaak bij games (zoals bv. cod4, r6v1)
Dat ken ik. Denk je leuk met zn vieren op 2 Xbox 360's te kunnen, blijft ie hangen op 2 spelers, waar je op 1 console wel gewoon met twee personen kan! :|
Ik vond deel één maar aan de magere kant(graphics niet zo top, draaide niet lekker, overigens geniale co-op), maar zo te zien ziet deel 2 er wel erg goed uit, en aangezien er ook hier een nieuw systeem gaat komen wordt het weer erg leuk :)

Nikon D50 en Nikon F75, Glasservies en flitsertje, allemaal in een Lowepro Orion Trekker II.
MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT

gamer/hardware freak
Reg. datum: 16 mei 2005

Ik heb hem ! Hij lag al hier in de free record shop terwijl de release date 28 maart is. het is een erg vette game. singleplayer is weer erg goed en multiplayer is ook tactisch. Coop moet ik nog even proberen. Dat je kunt sprinten is wel een toevoeging.

Bezint eer ge begint.
Reg. datum: 03 oktober 2004

quote:
Nutral schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:11:
Ik heb hem ! Hij lag al hier in de free record shop terwijl de release date 28 maart is. het is een erg vette game. singleplayer is weer erg goed en multiplayer is ook tactisch. Coop moet ik nog even proberen. Dat je kunt sprinten is wel een toevoeging.
Release was 20/21 maart.

http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif

gamer/hardware freak
Reg. datum: 16 mei 2005

oh, ik zag bij tweakers en wat andere sites 28 maart staan.

Another Day Another Chapter

Zo, ik heb al die trailers gezien, en ik stond versteld. De gameplay zit er fantastisch uit, vooral dat je heel veel met je team en heel tactisch bezig bent, dit is niet zo'n shooter dat je maar alles overhoop met gaan schieten :) . Alleen jammer dat er geen PC demo is :N

Another Day Another Chapter

quote:
TheZeroorez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:28:
...Als het maar voor de PC geschreven wordt, of beter geport (wat tegenwoordig iig wel beter mogelijk is). R6V heb ik nooit veel gespeeld - ookal zag het er leuk uit - om de simpele redenen dat het op verschillende systemen gewoon enorm instabiel draaide, en lelijk en zwaar was boven dien.
Port is vanaf Xbox360 niet moeilijk. (Als we de verhalen van Carmack mogen geloven over de Microsoft SDK)

Wat wel storent is dat je bij veel games Xbox dingetjes terug ziet. (zoals screens met de knoppen layout van een xbox controller)

Draaide Rainbox Six Vegas niet op de Unreal engine?

Gigabyte P35 - C2D 6750 - 8800GT - 4GB Kingston

Reg. datum: 30 april 2004

Ja die draaide op de unreal engine, en vegas 2 is een gepimpte unreal engine voor zover ik weet.
Morgen verschijnt hij officieel volgens mij voor de consoles en pas op 17 april voor de pc. Wat baal ik ervan dat de pc versie weer een maand langer moet duren.

Metalbuster wijzigde dit bericht 19-03-2008 19:19 (19%)

Reg. datum: 09 september 2005

quote:
lenny_z schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:42:
[...]

Port is vanaf Xbox360 niet moeilijk. (Als we de verhalen van Carmack mogen geloven over de Microsoft SDK)
Dat is nu het probleem, dat porten is zo simpel, dat het driekwart van de keren gewoonweg niet goed gedaan wordt, en je buiten de XBOX Live-GUI nog allerlei gare graphics, performance, en gameplay problemen ondervindt.
quote:
Draaide Rainbox Six Vegas niet op de Unreal engine?
Ja, maar dat zegt niets over het feit of een spel geport is of niet (qua graphics, GUI, etc. deed 'ie het prima, maar het was gewoonweg niet stabiel en had een vrij slechte performance, of het nu geport was of niet). R6V2 gaat trouwens ook op Unreal 3 draaien.

Q.E.D.

Reg. datum: 06 december 2005

Dus Rainbow six vegas 2 is regiovrij, nu ook op meerdere sites.

Bij play-asia : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 35 euro

Bij Gamehubs : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 32 euro

Zelf heb ik hem bij play-asia gehaald met een $10 coupon

JAFQZSEK

Reg. datum: 06 februari 2008

quote:
Darkred schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:19:
Dus Rainbow six vegas 2 is regiovrij, nu ook op meerdere sites.

Bij play-asia : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 35 euro

Bij Gamehubs : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 32 euro

Zelf heb ik hem bij play-asia gehaald met een $10 coupon
Ik ben van plan hem aan te schaffen bij Gamehubs hier is die net een paar eurie goedkoper en geen verzendkosten. Is de kans groot dat de douane het spel eruit pikt tijdens het verzenden. Mocht dat zo zijn, iemand ervaring hoeveel geld er nog bovenop gaat komen?

Heb totaal geen ervaring met importeren van spellen (of wat dan ook)
Verder heb ik ook geen ervaring met het gebruik van PayPal, zal even een account aanmaken.

ReVision wijzigde dit bericht 20-03-2008 09:29 (4%)

nee jij
Reg. datum: 01 november 2000

Wie heeft hem nu al voor de 360? Zit er nu wel of geen split-screen co/op in? En met hoeveel spelers?

Bij de reviews kan ik geen informatie vinden :?

Ah, de locals. Leuk.

Loser For Life

quote:
Thomaszki schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:29:
Wie heeft hem nu al voor de 360? Zit er nu wel of geen split-screen co/op in? En met hoeveel spelers?

Bij de reviews kan ik geen informatie vinden :?
ik heb em sinds dinsdag

er zit zover ik nu heb gezien 2 player splitscreen co-op story mode, en 4 player splitscreen terrorist hunt

Guitar Zero

Reg. datum: 06 december 2005

quote:
ReVision schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:26:
[...]

Ik ben van plan hem aan te schaffen bij Gamehubs hier is die net een paar eurie goedkoper en geen verzendkosten. Is de kans groot dat de douane het spel eruit pikt tijdens het verzenden. Mocht dat zo zijn, iemand ervaring hoeveel geld er nog bovenop gaat komen?

Heb totaal geen ervaring met importeren van spellen (of wat dan ook)
Verder heb ik ook geen ervaring met het gebruik van PayPal, zal even een account aanmaken.
Er is altijd een kans dat de douane het spel er uit pikt. Zelf heb ik daar 1 keer last van gehad en toen kwam er +- 8 euro bij. Toch valt me het nog mee. Was 1 uit de 19 bestellingen. En volgens mij zet Gamehubs een lagere waarde op het pakket.

JAFQZSEK

Reg. datum: 06 februari 2008

quote:
Darkred schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:59:
Er is altijd een kans dat de douane het spel er uit pikt. Zelf heb ik daar 1 keer last van gehad en toen kwam er +- 8 euro bij. Toch valt me het nog mee. Was 1 uit de 19 bestellingen. En volgens mij zet Gamehubs een lagere waarde op het pakket.
Ok, over +/- 8,- euro ga ik natuurlijk niet moeilijk doen. 40,- is alsnog stukken beter als 60,- hier in nederland. Heb zojuist alvast een Paypal account gemaakt, nu moet ik nog 5-7 dagen wachten om mijn rekening te bevestigen. Duurt helaas iets langer dan ik had verwacht/gehoopt maar dat is niet anders.

Hoelang duurt het (gemiddeld) tot een bestelling van gamehubs wordt uigeleverd. Kan de levertijd veel verschillen, of is deze over het algemeen vaak hetzelfde?

ReVision wijzigde dit bericht 20-03-2008 10:12 (10%)

nee jij
Reg. datum: 01 november 2000

quote:
Phusebox schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:47:
[...]

ik heb em sinds dinsdag

er zit zover ik nu heb gezien 2 player splitscreen co-op story mode, en 4 player splitscreen terrorist hunt
Thnx, dat is dus een verbetering _/-\o_

In deeltje 1 kon je maar met 2 splitscreen spelen :)

Ah, de locals. Leuk.

Loser For Life

heb trouwens wel regelmatig last van slowdown / framedrops :(

Guitar Zero

Reg. datum: 22 november 2007

hou wel van deze spellen.. heb sinds kort een xbox..
Vooral online lijkt me dit erg cool.. maar deel 1 is nu natuurlijk lekker goedkoop.
Is deeltje 2 voor die extra prijs de moeite waard?

Loser For Life

argh ik irriteer me echt aan het feit dat dit spel dus regelmatig hapert als de pest waardoor je dus met geen mogelijkheid iets goed kunt doen... grrr rushjob

Guitar Zero

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: