Reg. datum: 14 juni 2007
Reg. datum: 14 juni 2007
Er zitten wel een aantal leuke tussen, het enige wat me niet bevalt is dat het een promo is die gemaakt is op de X360(krijgen de pc-gamers weer een brakke port?)
Ik zie ook onderin iets met XP voorbijvliegen. Zouden we een zelfde systeem krijgen als CoD4, met rankings en unlocks?
Aha, unlocks dus. En rond de 2:30 zie ik de character rennen, zouden we dan eindelijk kunnen sprinten? Dat zou even fijn zijn!
Nikon D50 en Nikon F75, Glasservies en flitsertje, allemaal in een Lowepro Orion Trekker II.
MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT
Maar absoluut geen blinde koop!
sprinten is allang bekend... het zit er dus dit keer wel inquote:Fl4pp13 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:40:
Aha, unlocks dus. En rond de 2:30 zie ik de character rennen, zouden we dan eindelijk kunnen sprinten? Dat zou even fijn zijn!
Guitar Zero
live / psn : phusebox | F1 = L1FE |
Compassion will be your downfall! Khaosclan
dit mis ik nog vaak bij games (zoals bv. cod4, r6v1)
Guitar Zero
Dat ken ik. Denk je leuk met zn vieren op 2 Xbox 360's te kunnen, blijft ie hangen op 2 spelers, waar je op 1 console wel gewoon met twee personen kan!quote:Phusebox schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 11:44:
hoop dat er eindelijk een split-screen online modus inzit
dit mis ik nog vaak bij games (zoals bv. cod4, r6v1)
Ik vond deel één maar aan de magere kant(graphics niet zo top, draaide niet lekker, overigens geniale co-op), maar zo te zien ziet deel 2 er wel erg goed uit, en aangezien er ook hier een nieuw systeem gaat komen wordt het weer erg leuk
Nikon D50 en Nikon F75, Glasservies en flitsertje, allemaal in een Lowepro Orion Trekker II.
MBP 2,4/4GB/200GB/8600M GT
Release was 20/21 maart.quote:Nutral schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:11:
Ik heb hem ! Hij lag al hier in de free record shop terwijl de release date 28 maart is. het is een erg vette game. singleplayer is weer erg goed en multiplayer is ook tactisch. Coop moet ik nog even proberen. Dat je kunt sprinten is wel een toevoeging.
http://card.mygamercard.net/gbar/carbon/sekeroglan.gif
Another Day Another Chapter
Reg. datum: 31 januari 2005
Port is vanaf Xbox360 niet moeilijk. (Als we de verhalen van Carmack mogen geloven over de Microsoft SDK)quote:TheZeroorez schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 22:28:
...Als het maar voor de PC geschreven wordt, of beter geport (wat tegenwoordig iig wel beter mogelijk is). R6V heb ik nooit veel gespeeld - ookal zag het er leuk uit - om de simpele redenen dat het op verschillende systemen gewoon enorm instabiel draaide, en lelijk en zwaar was boven dien.
Wat wel storent is dat je bij veel games Xbox dingetjes terug ziet. (zoals screens met de knoppen layout van een xbox controller)
Draaide Rainbox Six Vegas niet op de Unreal engine?
Gigabyte P35 - C2D 6750 - 8800GT - 4GB Kingston
Morgen verschijnt hij officieel volgens mij voor de consoles en pas op 17 april voor de pc. Wat baal ik ervan dat de pc versie weer een maand langer moet duren.
Metalbuster wijzigde dit bericht 19-03-2008 19:19 (19%)
Dat is nu het probleem, dat porten is zo simpel, dat het driekwart van de keren gewoonweg niet goed gedaan wordt, en je buiten de XBOX Live-GUI nog allerlei gare graphics, performance, en gameplay problemen ondervindt.quote:lenny_z schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 17:42:
[...]
Port is vanaf Xbox360 niet moeilijk. (Als we de verhalen van Carmack mogen geloven over de Microsoft SDK)
Ja, maar dat zegt niets over het feit of een spel geport is of niet (qua graphics, GUI, etc. deed 'ie het prima, maar het was gewoonweg niet stabiel en had een vrij slechte performance, of het nu geport was of niet). R6V2 gaat trouwens ook op Unreal 3 draaien.quote:Draaide Rainbox Six Vegas niet op de Unreal engine?
Q.E.D.
Reg. datum: 06 december 2005
Bij play-asia : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 35 euro
Bij Gamehubs : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 32 euro
Zelf heb ik hem bij play-asia gehaald met een $10 coupon
JAFQZSEK
Ik ben van plan hem aan te schaffen bij Gamehubs hier is die net een paar eurie goedkoper en geen verzendkosten. Is de kans groot dat de douane het spel eruit pikt tijdens het verzenden. Mocht dat zo zijn, iemand ervaring hoeveel geld er nog bovenop gaat komen?quote:Darkred schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:19:
Dus Rainbow six vegas 2 is regiovrij, nu ook op meerdere sites.
Bij play-asia : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 35 euro
Bij Gamehubs : Tom Clancy's Rainbow Six: Vegas 2, 32 euro
Zelf heb ik hem bij play-asia gehaald met een $10 coupon
Heb totaal geen ervaring met importeren van spellen (of wat dan ook)
Verder heb ik ook geen ervaring met het gebruik van PayPal, zal even een account aanmaken.
ReVision wijzigde dit bericht 20-03-2008 09:29 (4%)
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Bij de reviews kan ik geen informatie vinden
Ah, de locals. Leuk.
ik heb em sinds dinsdagquote:Thomaszki schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:29:
Wie heeft hem nu al voor de 360? Zit er nu wel of geen split-screen co/op in? En met hoeveel spelers?
Bij de reviews kan ik geen informatie vinden
er zit zover ik nu heb gezien 2 player splitscreen co-op story mode, en 4 player splitscreen terrorist hunt
Guitar Zero
Reg. datum: 06 december 2005
Er is altijd een kans dat de douane het spel er uit pikt. Zelf heb ik daar 1 keer last van gehad en toen kwam er +- 8 euro bij. Toch valt me het nog mee. Was 1 uit de 19 bestellingen. En volgens mij zet Gamehubs een lagere waarde op het pakket.quote:ReVision schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:26:
[...]
Ik ben van plan hem aan te schaffen bij Gamehubs hier is die net een paar eurie goedkoper en geen verzendkosten. Is de kans groot dat de douane het spel eruit pikt tijdens het verzenden. Mocht dat zo zijn, iemand ervaring hoeveel geld er nog bovenop gaat komen?
Heb totaal geen ervaring met importeren van spellen (of wat dan ook)
Verder heb ik ook geen ervaring met het gebruik van PayPal, zal even een account aanmaken.
JAFQZSEK
Ok, over +/- 8,- euro ga ik natuurlijk niet moeilijk doen. 40,- is alsnog stukken beter als 60,- hier in nederland. Heb zojuist alvast een Paypal account gemaakt, nu moet ik nog 5-7 dagen wachten om mijn rekening te bevestigen. Duurt helaas iets langer dan ik had verwacht/gehoopt maar dat is niet anders.quote:Darkred schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:59:
Er is altijd een kans dat de douane het spel er uit pikt. Zelf heb ik daar 1 keer last van gehad en toen kwam er +- 8 euro bij. Toch valt me het nog mee. Was 1 uit de 19 bestellingen. En volgens mij zet Gamehubs een lagere waarde op het pakket.
Hoelang duurt het (gemiddeld) tot een bestelling van gamehubs wordt uigeleverd. Kan de levertijd veel verschillen, of is deze over het algemeen vaak hetzelfde?
ReVision wijzigde dit bericht 20-03-2008 10:12 (10%)
-=/Gamertag: ReVision360\=- -=/Gamercard: ReVision360\=-
Thnx, dat is dus een verbeteringquote:Phusebox schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 09:47:
[...]
ik heb em sinds dinsdag
er zit zover ik nu heb gezien 2 player splitscreen co-op story mode, en 4 player splitscreen terrorist hunt
In deeltje 1 kon je maar met 2 splitscreen spelen
Ah, de locals. Leuk.
Guitar Zero
Reg. datum: 22 november 2007
Vooral online lijkt me dit erg cool.. maar deel 1 is nu natuurlijk lekker goedkoop.
Is deeltje 2 voor die extra prijs de moeite waard?
Guitar Zero