Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N95 (8GB) - Deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Nieuw Topic
Get Rich or Die Trying
Reg. datum: 07 februari 2006

quote:
peerke63nl schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:59:
Toch wel benieuwd hoe dit gelukt is..... maar dat mag hier dan weer niet besproken worden schat ik zo in ;)

[...]
Zoals bijna iedereen met versie 21 heeft gedaan. Het magische woord is Phoenix. (of mag dat ook niet gezegd worden?) Het is best een gedoe en ik raad aan om te wachten op de NSU als je niet zeker weet wat je moet doen.

Nokia N95 + 8GB Micro SDHC, FW: V 21.0.016, TomTom Navigator 6.02, Sygic Mobile v7.0.89

Reg. datum: 24 oktober 2006

quote:
Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:14:
[...]

Zoals bijna iedereen met versie 21 heeft gedaan. Het magische woord is Phoenix. (of mag dat ook niet gezegd worden?) Het is best een gedoe en ik raad aan om te wachten op de NSU als je niet zeker weet wat je moet doen.
quote:
Ginz schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:18:
[modbreak]Let ook even op berichtgevingen betreft Phoenix. Dat is Nokia Service Software die niet (legaal/officiëel) te verkrijgen is. Wij kunnen jullie daar dus niet mee helpen. Vragen omtrent Phoenix zijn hier dus niet toegestaan en zullen verwijderd worden.[/]
De naam mag genoemd worden, maar verder niks

Get Rich or Die Trying
Reg. datum: 07 februari 2006

ok, ben toch niet van plan om uit te leggen. Ik wil niet dat het mijn schuld is als mensen hun telefoon stuk maken, door verkeerde instructies ;)

Nokia N95 + 8GB Micro SDHC, FW: V 21.0.016, TomTom Navigator 6.02, Sygic Mobile v7.0.89

Reg. datum: 16 mei 2007

Het is mogelijk om via een usb kabel te kunnen browsen met je telefoon. Maar nu het volgende om connectie te maken heb ik dus PC-Suite nodig en deze heb ik dus ge-installeerd, maar het volgende probleem ofwel installatie loopt fout. Ik moet namelijk een Provider invullen en ook een gebruikersnaam en een wachtwoord deze heb ik dus niet.

Wat nu ?

Reg. datum: 16 april 2005

quote:
soundtrack schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 13:29:
Ik heb ook de nieuwe firmware.

Het bevalt me echt goed
na het is toch gelukt this erg simpel :D

Een moderator wijzigde dit bericht 18-03-2008 14:50 (19%)

Reg. datum: 16 mei 2007

quote:
Tsjabbie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:48:
[...]

na het is toch gelukt this erg simpel :D
Nee inderdaad. Het is niet zo moeilijk.Je moet het gewoon op een veilige manier doen.

alleen het instaleren van ff goed doen voor de rest was het een simple :D
quote:
soundtrack schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:55:
[...]

Nee inderdaad. Het is niet zo moeilijk.Je moet het gewoon op een veilige manier doen.

Reg. datum: 27 oktober 2007

Hoi mensen, ik lees al een tijdje het topic in afwachting van de (vertraagde) levering van mijn N95! Nu heb ik hem vandaag binnen gekregen, de N95-1. Hier zat ook een micro SD kaartje bij van 1gig. Nu kijk ik in mijn geheugenbeheer en zie ik dat een slordige 400MB al in gebruik is. In mijn bestandsverkenner strookt dit niet. Nu lijkt het me dat het verborgen bestanden zijn.

Ik heb de topicsearch gebruikt maar helaas niets kunnen vinden.

Het is een N95-1 met de 20.0.015 FW met een abbo van Hi. Weet iemand hier meer over? Ik zou een andere file explorer kunnen downloaden natuurlijk maar ben momenteel op mijn werk en niet in de gelegenheid. Het lijkt met dat meer mensen hier wel ervaring mee hebben.

WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest

quote:
Luthiena schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:17:
Hoi mensen, ik lees al een tijdje het topic in afwachting van de (vertraagde) levering van mijn N95! Nu heb ik hem vandaag binnen gekregen, de N95-1. Hier zat ook een micro SD kaartje bij van 1gig. Nu kijk ik in mijn geheugenbeheer en zie ik dat een slordige 400MB al in gebruik is. In mijn bestandsverkenner strookt dit niet. Nu lijkt het me dat het verborgen bestanden zijn.

Ik heb de topicsearch gebruikt maar helaas niets kunnen vinden.

Het is een N95-1 met de 20.0.015 FW met een abbo van Hi. Weet iemand hier meer over? Ik zou een andere file explorer kunnen downloaden natuurlijk maar ben momenteel op mijn werk en niet in de gelegenheid. Het lijkt met dat meer mensen hier wel ervaring mee hebben.
Is waarschijnlijk de beneluxmappen voorgeinstalleerd... Je kan als je dat niet wilt hebben... gewoon het kaartje formateren ...

Nadat je hem weer in je N95 doet, zet ie wel wat mappen en bestanden er weer op, maar dat zijn slechts enkele mb's

Lowrider!
Reg. datum: 17 december 2001

Ik heb de N95 8gb via Hi met de laatste firmware, maar nu wilde ik wat thema's installeren en daar zag ik dat er naast de tijd ook de datum op het standby scherm getoont werd. Ik zou dit ook graag willen, maar het is me niet gelukt. Weet iemand hoe ik dit ook op mijn telefoon voor elkaar kan krijgen?

Bekijk deze link als het niet duidelijk is: http://gallery.mobile9.com/f/246763/
daar zie je dat bij het thema een datum wordt getoont.

Sjolang je moar sjik heb

Reg. datum: 18 november 2004

Yuppp... dat had ik al wel gevonden dat phoenix... en ik verwachte hier ook geen uitleg. Lijkt me alleen een heel gedoe want ovral waar ik kijk wordt over een dongle gesproken en nitwit als dat ik ben.... geen idee wat dat is :-)
Ik wacht lekker op update via NSU :D
quote:
Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:14:
[...]

als je goed leest wat je moet doen is het simple als je het volgt ik wist ook nix van phoenix af gedaan wat der stond en wala

Tsjabbie wijzigde dit bericht 18-03-2008 17:20 (19%)

quote:
RodeMan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:50:
Ik heb de N95 8gb via Hi met de laatste firmware, maar nu wilde ik wat thema's installeren en daar zag ik dat er naast de tijd ook de datum op het standby scherm getoont werd. Ik zou dit ook graag willen, maar het is me niet gelukt. Weet iemand hoe ik dit ook op mijn telefoon voor elkaar kan krijgen?

Bekijk deze link als het niet duidelijk is: http://gallery.mobile9.com/f/246763/
Heb je alleen als je het profiel algemeen insteld hebt (de aller bovenste als je hem hernoemd hebt) En klok kan je ook digitaal en analoog doen..

quote:
Tsjabbie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:40:
als je goed leest wat je moet doen is het simple als je het volgt ik wist ook nix van phoenix af gedaan wat der stond en wala *** staat press hoe je het moet doen suc
Ik zou die link maar weg halen, want die mag niet genoemd worden...

Reg. datum: 11 augustus 2003

quote:
RodeMan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 15:50:

Is die telefoon branded? Zit er 'n simlock op trouwens?
Wil hem namelijk ook via HI gaan bestellen.

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:10:
[...]

Ik zou die link maar weg halen, want die mag niet genoemd worden...
En ikke blijf bij NSU... wil niet dat ie fout gaat he
Hoewel het wel leuk is om te lezen ;) Maakte het voor mij alleen makkelijker om te kiezen :)

quote:
peerke63nl schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:32:
[...]

En ikke blijf bij NSU... wil niet dat ie fout gaat he
Hoewel het wel leuk is om te lezen ;) Maakte het voor mij alleen makkelijker om te kiezen :)
Als het enige troost is :P Ik heb het ook nog niet gedaan. Al vind ik dat de update de n95 wel erg compleet maakt, vind ik het verschil met v20 niet extreem hoog.

Ik wacht ook wel op NSU. En ik kreeg ook echt een lui antwoord van de NSP in mijn buurt:

Eerst:
quote:
V.w.b. de N95: die update is voor mij ook nog niet beschikbaar. De komen voor mij en voor het Nokia-systeem vrijwel tegelijkertijd beschikbaar. Ik zou dus elke paar dagen even met uw PC kijken of de update er al is, op een gegeven moment zal die te downloaden zijn en kunt u de update uitvoeren.
Daarna, met bijdehande kennis van mezelf :P
quote:
Ik maak slechts heel weinig gebruik van Phoenix omdat het een langzaam, gebruikersonvriendelijk en instabiel programma is. Ik maak gebruik van de gewone Nokia software-updater. Als er een nieuwe update voor een N-serie toestel uitkomt moet ik dat a) zelf in de gaten houden b) 1,5-2Gb aan software downloaden en c) een stuk of 10 verschillende pakketten installeren. Bij de Nokia-updater gaat dat allemaal automatisch.
Sorry maar dan ben je echt lui en niet waardig om een nsp te zijn, als je je niet verdiept in de software die nokia je stuurd, maar goed

Wat zou überhaupt de reden zijn dat ze de NSP's al eerder voorzien van firmwareupdates? Een soort van generale repetitie? Als er een show-stopper blijkt te zijn dat schade beperkt blijft tot de mensen die bij een NSP zijn geweest (en die te traceren zijn; ze hebben hun gegevens achtergelaten)

OTOH blijkt wel weer dat de software toch lekt, en dat mensen zelf gaan klooien...

Je wilt "Photoshop" voor PHP? Nexime, de foto-extensie!

Reg. datum: 03 december 2005

quote:
schumi2004 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:31:
ff offtopic,
Zo moelijk als het is/was om SP te lezen zo gaat dat ook met de berichten denk.
Bij deze nogmaals de mededeling dat ik NIET meer certificaten maak totdat symbiansigned weer op orde is wat waarschijnlijk niet meer gebeuren gaat door het open signed mechaniek wat ze bedacht hebben.
Dus diegene die nog wel verzoeken sturen, niet vreemd opkijken als je GEEN response ontvangt

Tip: Sjengcity, wellicht link naar topic voor cert request ook maar weg halen ;)
Correct me if i`m wrong, maar volgens mij staat die link er al een hele tijd niet meer of jij zou een andere plek dan mij moeten weten...

RTFM / RTFS =Read The F*cking Manual / Startpost

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 17:44:
[...]

Als het enige troost is.......... etc:

Eerst:
[...]

Daarna, met bijdehande kennis van mezelf :P
[...]

Sorry maar dan ben je echt lui en niet waardig om een nsp te zijn, als je je niet verdiept in de software die nokia je stuurd, maar goed
I totally agree :)

peerke63nl wijzigde dit bericht 18-03-2008 19:18 (23%)

quote:
Sjengcity schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:10:
[...]
Correct me if i`m wrong, maar volgens mij staat die link er al een hele tijd niet meer of jij zou een andere plek dan mij moeten weten...
Ik dnek dat ie deze link bedoeld:
quote:
Omdat het is niet meer mogelijk is om je te registreren op symbiansigned.com Hier een forum waar je je kunt melden om een programma gesigned te krijgen.
De link dus van: Hier

Reg. datum: 26 oktober 2006

quote:
Mau_Maus schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:18:
[...]

Ik dnek dat ie deze link bedoeld:

[...]

De link dus van: Hier
Jouw link werkt anders ook niet :P

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

Modbreak:
Nogmaals: STOP met het slow-chatten!

Zie ook Ginz in "Nokia N95 (8GB) - Deel 8"

quote:
StanPC schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:38:
[...]

Jouw link werkt anders ook niet :P
Het is ook geen link :S Anders staat de link weer op het forum.

Het was de aanduiding waar de link stond

Reg. datum: 27 oktober 2007

*weg*

Je klachten kan je eventueel kwijt in PSGG Feedback

pven wijzigde dit bericht 18-03-2008 20:47 (173%)

WoW: 70 mage. 70 warrior 65 rogue. 60 mage 60 warrior. 63 hunter. 60 paladin. 53 lock. 38 priest

Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: