Hoofdcategorieën
Topicacties

Vista SP1 NL beschikbaar bij Microsoft (hiep hoi)*

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 22 23 24 25 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 01 september 2003

quote:
bvk schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 21:53:
[...]

Ok, verdere reactie mijnerzijds wordt dan off-topic. Ben namelijk lekker aan het prutsen met Server 2008 AD en policies icm XP en Vista clients.

Vista is geinstalleerd met SP1 geslipstreamed, dus geen ervaringen met veranderende zoek machines ;)
Hoe heb jij de slipstream gedaan ervan?

thx

* Potjiekos *
Reg. datum: 06 november 2001

Vanaf vandaag kunnen gebruikers van besturingssysteem Windows Vista het eerste servicepack (SP1) downloaden. Microsoft lost daarmee zijn belofte in dat de update half maart beschikbaar zou worden. Het softwarebedrijf maakte begin februari bekend dat SP1 klaar voor productie was ('Released to Manufacturing').

Kort daarna kon een beperkte groep betalende klanten het pakket al downloaden vanaf een aantal technische sites van Microsoft. Overige gebruikers moesten echter nog ruim een maand wachten op de officiële release, omdat er nog problemen waren met bepaalde drivers. De officiële release komt dus vandaag uit. Op internet circuleerden wel al illegale downloads.

Het servicepack wordt als optionele download aangeboden bij de reguliere Windows Update van vandaag. Het pakket kan ook worden gedownload vanaf de downloadsite van Microsoft. Gebruikers die Windows Update op hun computer zo hebben ingesteld dat het programma automatisch fixes download en installeert, ontvangen het servicepakket pas in de loop van april.

Bron: computable.nl

There are 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't

Reg. datum: 17 december 2005

Vandaag ook de Nederlandse versie?

Reg. datum: 11 juni 2001

Las het ook net.
Zal hem vanavond direct eens installeren. Er zijn wat kleine dingetjes die nog niet goed werken. Ben benieuwd of dit het oplost.
Soon: Topeka, KS

Ik vind 'm niet :+

Heeft iemand een linkje?

De meeste plekken verwijzen naar de beta/technet substription pages :)

Bezoek mijn blogje eens ;)
TechEd Emea Barcalona!

roydejong.nl

inderdaad, ik krijg het op een legale engelse versie ook niet voor elkaar... :(

bla?

Reg. datum: 19 januari 2008

:S ik ben er ook we benieuwd naar. Heb na vrij veel zoeken nog nergens wat kunnen vinden :S

Reg. datum: 22 september 2006

Hier ook nog geen SP1 via de WindowsUpdate, ook niet bij optionele updates...

quote:
Dragunov schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:43:
[...]

Hoe heb jij de slipstream gedaan ervan?

thx
Ge kunt die zo kant en klaar afhalen van MSDN :)

TechEd Emea Barcalona!

quote:
Shivan_20 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:14:
Hier ook nog geen SP1 via de WindowsUpdate, ook niet bij optionele updates...
Patch tuesday start zoals gewoonlijk pas net voor noon US Pacific time ..... dus probeer het om 20:00 GMT (+1:00 A'dam time) nog eens. :)

Momenteel slapen de Amerikanen zoetjes in hun bedjes ....

Haaglander wijzigde dit bericht 18-03-2008 14:44 (16%)

Reg. datum: 03 december 2006

Intel E6600 @ 2,7 GHz | Asus EN8800GTX | DDR2-800 PC6400

Simple user
Reg. datum: 13 oktober 2000

"The shell stopped unexpectedly and Explorer.exe was restarted."

TechEd Emea Barcalona!

Reg. datum: 13 december 2007

Windows Vista Service Pack 1 Five Language Standalone version can be installed on systems with any of the following language versions: English (US), French, German, Japanese, or Spanish (Traditional).

bron: microsoft

Dus nog NIET in het nederlands!

De NL versie gaat pas in April RTM.
En pas in Juni via Windows Update.

bron: computable.nl

p3dro wijzigde dit bericht 18-03-2008 16:49 (19%)

Gedownload en geinstalleerd, moet wel zeggen dat het vrij lang duurde voordat de update was geinstalleerd.

Echte veranderingen heb ik niet gemerkt maar zolang er niets fout gaat zie ik dat als een goed iets.

Het leven is als een medaille, het heeft een glimmende en een donkere kant.

One Lemming to rule them all!

Ik wil ook.. Jammer dat er nog geen Nederlandse versie is, had Microsoft best kunnen doen imho, maar ze zijn denk ik bang voor de vele problemen en helpdesk telefoontjes oid.

And remember, Respect is Everything !

Reg. datum: 19 november 2000

Dat zal het inderdaad zijn. Bij het releasen in 5 van de grootste taalgebieden verwachten ze geen problemen en helpdesk telefoontjes, maar in alle overige 20 bokkiewokkie gebieden hebben ze het maar uitgesteld omdat ze daar bang zijn voor de vele problemen ;)

Klinkt een heel stuk logischer dan de verklaring dat de hoofdtalen de hoogste prioriteit hebben ofzo...

sewer wijzigde dit bericht 18-03-2008 18:21 (18%)

klinkt logisch. :X

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

Titelfix >:)
Reg. datum: 03 december 2006

quote:
p3dro schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 16:48:
Windows Vista Service Pack 1 Five Language Standalone version can be installed on systems with any of the following language versions: English (US), French, German, Japanese, or Spanish (Traditional).

bron: microsoft

Dus nog NIET in het nederlands!

De NL versie gaat pas in April RTM.
En pas in Juni via Windows Update.

bron: computable.nl
omg hoe gaar is dat.
Heb niet zo heel veel verstand van programmeren etc.. maar je maakt mij niet wijs dat je meer dan een maand over een vertaling doet. :N

Intel E6600 @ 2,7 GHz | Asus EN8800GTX | DDR2-800 PC6400

@#&$*#&#$@#$(@#$ nu ben ik echt kwaad.

Ze hebben nog steeds de networkbrowse bug niet opgelost (navigeren tussen mappen op een \\...\ resulteert in een crash)

TechEd Emea Barcalona!

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

quote:
Snake schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:44:

Ze hebben nog steeds de networkbrowse bug niet opgelost (navigeren tussen mappen op een \\...\ resulteert in een crash)
Geen last van hier.

Het lijkt me dan wel verstandig om in het geval van een bekende 'bug' die duidelijk dupliceerbaar is dan ook een eventueel aanwezig MSKB artikel te vermelden ;)

alt-92 wijzigde dit bericht 18-03-2008 18:48 (22%)

Nu met werkende signature!
Reg. datum: 15 februari 2004

quote:
Sja, een bug hoeft zich niet in alle omstandigheden voor te doen. Zo ben ik altijd last blijven hebben van een zeer trage transferrate tussen twee (fysieke) harde schijven terwijl het voor anderen opgelost is met een patch en weer anderen er nooit last van hebben gehad.

Ook ben ik al tegen problemen met mass storage apparaten gelopen, net als veel andere gebruikers maar wederom heeft niet iedereen er last van.

Hardware ruiltopic! Starbucks spullen gezocht!

Reg. datum: 19 november 2000

quote:
Saven schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:42:omg hoe gaar is dat.
Heb niet zo heel veel verstand van programmeren etc.. maar je maakt mij niet wijs dat je meer dan een maand over een vertaling doet. :N
Er zullen wel meerdere redenen zijn, bijvoorbeeld bandbreedte spreiden. Als je al kijkt dat in de eerste week dat visual studio 2008 uitkwam de gebruikte bandbreedte hiervoor op 10 GB/s zat, en dat is nog alleen maar een kleine groep MSDN-subscribers in vergelijking met alle vista gebruikers wereldwijd.

Dus het zal wel een combinatie zijn van prioriteit, spreiding en nog wat andere zaken.

sewer wijzigde dit bericht 18-03-2008 18:54 (21%)

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
Snake schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 18:44:

JA! Ik heb hem ook gehad. Als je de share aanspreekt gaat het prima, maar navigeer je tussen double slash in een slash dan crash en hij is inderdaad te repliceren.

Goed, voor het echte werk heb ik XP en Alt-92 was al eens cynisch over het feit dat ik experimenteer met mijn produktiemachine, maar wel een machine die het altijd doet :) en wel een machine waar ik geen klagen over heb.... Ik heb XP.

10 Gb hebben we ook liggen in het serverhok, maar Windows 2000 AS en DC hebben er geen moeite mee.

Ik hoop dat ze het nog oplossen want dit kan echt niet.

Welke interface/merk gebruik je? router? switch? remote?

Had dat niets te doen met de NDIS mapping?

Rogresalor wijzigde dit bericht 18-03-2008 20:06 (13%)

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Pagina: 1 2 3 4 ... 9 10 11 12 13 14 15 16 17 ... 22 23 24 25 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: