Reg. datum: 28 november 2007
Nokia N95 (8GB) - Deel 8
Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last
Nieuw TopicBerichten: 49
Reg. datum: 16 maart 2008
Contacten kunnen niet als je alleen maar Hotmail gebruikt, en geen Outlook oidquote:bigdaddie schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:14:
[...]
Enige waar ik je gelijk in kan geven is het updaten dat afhankelijk is van productcodes...
Op mijn N95-1, geïnstalleerd en werkend:
. Windows Live
. NGage
Nokia traag? Hou de pagina van Nokia Betalabs in de gaten![]()
Contactpersonen bewerken kan gewoon in PC suite![]()
N95 8GB support kijk hier
Die supportpagina: dankjewel! Hij staat niet in het treklijstje op de homepage van Nokia.
Reg. datum: 03 november 2007
Weet iemand waar de bookmarks op de n95 worden opgeslagen?
Neehoor, geen contact editor bij mij.quote:Barfman schreef op zondag 16 maart 2008 @ 22:25:
[...]
Er zit een contact editor in PC suite hoor
[afbeelding]
N-Gage is beschikbaar en komt binnenkort voor meerdere modellen uit.
Ondersteunings pagina's voor de 8GB versie zijn er zat op het nokia forum.
Je hoeft geen linke truc uit te halen, je kan ook gewoon geduld hebben.
N-gage alleen nog voor n81, maar ik begrijp dat je het ook gewoon kan downloaden.(...?)
HALLOO, geduld is een schone zaak maar niet voor firmwareupdates die allang beschikbaar zijn maar niet voor iedereen.
N95 is aan versie 21..............n95 8gb is inderdaad aan v20quote:eddone schreef op maandag 17 maart 2008 @ 20:53:
[...]
ahzo had ergerns gelezen dat ze al aan 20.0.015 zaten ofzonuja ben weer stuk opgeluchter
Maar op de spidermanversie moet je dus eerst de landcode veranderen .
Reg. datum: 14 maart 2008
Reg. datum: 14 maart 2008
hoe kan je zien welke landcode je hebt ik denk dat de vorige gebruiker dit al had veranderd
je hebt de verkeerde pc-suite..quote:Nokian958gb schreef op maandag 17 maart 2008 @ 21:08:
[...]
Neehoor, geen contact editor bij mij.
N-gage alleen nog voor n81, maar ik begrijp dat je het ook gewoon kan downloaden.(...?)
HALLOO, geduld is een schone zaak maar niet voor firmwareupdates die allang beschikbaar zijn maar niet voor iedereen.
Nokia_PC_Suite_rel_6_85_14_1_dut_web.exe zit hij wel in.
ff offtopic,
Zo moelijk als het is/was om SP te lezen zo gaat dat ook met de berichten denk.
Bij deze nogmaals de mededeling dat ik NIET meer certificaten maak totdat symbiansigned weer op orde is wat waarschijnlijk niet meer gebeuren gaat door het open signed mechaniek wat ze bedacht hebben.
Dus diegene die nog wel verzoeken sturen, niet vreemd opkijken als je GEEN response ontvangt
Tip: Sjengcity, wellicht link naar topic voor cert request ook maar weg halen
Zo moelijk als het is/was om SP te lezen zo gaat dat ook met de berichten denk.
Bij deze nogmaals de mededeling dat ik NIET meer certificaten maak totdat symbiansigned weer op orde is wat waarschijnlijk niet meer gebeuren gaat door het open signed mechaniek wat ze bedacht hebben.
Dus diegene die nog wel verzoeken sturen, niet vreemd opkijken als je GEEN response ontvangt
Tip: Sjengcity, wellicht link naar topic voor cert request ook maar weg halen
Ik heb vandaag in Schiedam de firmware voor mijn Nokia N95-1 laten upgraden naar versie V21.0.016.
Nu begreep ik dat er in deze firmware een soort van RotateMe zit ingebakken. Zo ja, waar kan ik deze functie instellen want ik kan het nergens vinden
Mijn eerste bevindigen zijn overigens positief. Back-up zonder problemen kunnen terugzetten en het menu loopt idd iets soepeler. Alleen bij het opstarten van mijn muziekplayer moet ik nog steeds *piep* lang wachten
Ik zie nu ook dat My Nokia werkt op de N95-1 dit was in firmware versie 20... bij mij niet het geval.
Zodra ik meer bevindingen heb zal ik ze posten.
Nu begreep ik dat er in deze firmware een soort van RotateMe zit ingebakken. Zo ja, waar kan ik deze functie instellen want ik kan het nergens vinden
Mijn eerste bevindigen zijn overigens positief. Back-up zonder problemen kunnen terugzetten en het menu loopt idd iets soepeler. Alleen bij het opstarten van mijn muziekplayer moet ik nog steeds *piep* lang wachten
Ik zie nu ook dat My Nokia werkt op de N95-1 dit was in firmware versie 20... bij mij niet het geval.
GekkeHekke® wijzigde dit bericht 17-03-2008 23:44 (9%)
Via welke weg start je de muziekspeler op?quote:GekkeHekke® schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:42:
Ik heb vandaag in Schiedam de firmware voor mijn Nokia N95-1 laten upgraden naar versie V21.0.016.
quote:robertwebbe schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 11:51:
[...]
Dat die sneller is viel mij direct ook al op. De rotate functie (zoals het op mijn N82 werkt) doet het inderdaad niet...
Zowel via media menu, snelkoppeling als normale menu loopt het traagquote:Mau_Maus schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:48:
[...]
Via welke weg start je de muziekspeler op?
[...]
Zitten er wel instellingen voor automatisch roteren in de nieuwe firmware voor de N95-1
Deze kan ik namelijk nergens vinden.
Ik kan die functie ook niet vinden inderdaad... terwijl het wel in de release notes staat vermeld. Ben ook benieuwd hoe ik dat aan kan zetten.quote:GekkeHekke® schreef op maandag 17 maart 2008 @ 23:53:
[...]
Zowel via media menu, snelkoppeling als normale menu loopt het traagMisschien dat het met mijn geheugenkaart te maken heeft.
Zitten er wel instellingen voor automatisch roteren in de nieuwe firmware voor de N95-1
Deze kan ik namelijk nergens vinden.
AMD Athlon 64 X2 5000+, ASUS M2A-VM, 2048 Mb RAM, 8600GT, Windows Vista Premium, Nokia N95-1
Ik denk dat het niet gaat om een automatische rotatie-functie... maar gewoon dat scherm roteren in je browser etc is verbeterd...
May the bubbles be with ya.
Ik heb hem net ook succesvol ge-update.
Ik kon echt niet meer wachten op de NSU. Ik ben te ongeduldig. Het was ff google- en, maar uiteindelijk toch geslaagd. Eindelijk flash filmpjes in de browser! 
Nokia N95 + 8GB Micro SDHC, FW: V 21.0.016, TomTom Navigator 6.02, Sygic Mobile v7.0.89
Ik ook! Hij werkt lekker!quote:Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 03:07:
Ik heb hem net ook succesvol ge-update.Ik kon echt niet meer wachten op de NSU. Ik ben te ongeduldig. Het was ff google- en, maar uiteindelijk toch geslaagd. Eindelijk flash filmpjes in de browser!
Reg. datum: 16 mei 2007
Reg. datum: 16 mei 2007
Communicatie gaat middels het forum!
Ginz wijzigde dit bericht 18-03-2008 13:12 (98%)
Reg. datum: 17 april 2004
Reg. datum: 17 april 2004
Weet iemand al een oplossing voor het Signen ?
Het veranderen van Firmware begin ik liever niet aan, of het moet veilig genoeg zijn.
Het veranderen van Firmware begin ik liever niet aan, of het moet veilig genoeg zijn.
als je het op de goedemanier doet is het veilig en anders ga je naar de nsp toe doen hun het vor je
quote:Fonk_ schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:02:
Hij bedoeld denk ik het aanpassen om het signen te omzeilen niet voor upgrade naar v21, want die aanpassing in de firmware dat doet een nsp niet hoor.quote:Tsjabbie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:15:
als je het op de goedemanier doet is het veilig en anders ga je naar de nsp toe doen hun het vor je
[...]
hij vraagt toch ook veranderen van firmware ?? staat der toch of dat veilig genoeg is !? 
nee voor het sigen is daar nog geen oplosing voor
quote:Fonk_ schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 10:02:
Tsjabbie wijzigde dit bericht 18-03-2008 12:38 (7%)
Same here. Tot op heden niks dan lof voor deze FW maar ben toch benieuwd naar de "power consumption", deze zal niet veel veranderd zijn maar toch.quote:
Wat betreft de snelheid zwacht ik eerst nog even af totdat mijn phone weer beetje op "normaal" niveau is aangezien een clean toestel altijd snel werkt *vergelijkt met een schone xp install*
Ja, maar je kan je firmware ook aanpssen zodat je kan unsigned apps kan installeren. Daar is een manier/oplossing voor. Ik raad het hem alleen niet aan.quote:Tsjabbie schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:37:
hij vraagt toch ook veranderen van firmware ?? staat der toch of dat veilig genoeg is !?
[...]
Toch wel benieuwd hoe dit gelukt is..... maar dat mag hier dan weer niet besproken worden schat ik zo in 
quote:Peabz21 schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 03:07:
Ik heb hem net ook succesvol ge-update.Ik kon echt niet meer wachten op de NSU. Ik ben te ongeduldig. Het was ff google- en, maar uiteindelijk toch geslaagd. Eindelijk flash filmpjes in de browser!
Pagina: 1 2 3 4 ... 389 390 391 392 393 394 395 396 397 398 399 400 401 last
Dit topic is gesloten.