Hoofdcategorieën
Topicacties

Aanhoudende problemen met televisie

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

Reageer Nieuw Topic
Vidi, Vici, Veni

Moet nu eerst naar de advocaat toe... Die gaat dan kijken of er een zaak te maken is, en dan kunnen we naar de kantonrechter...

Zal dus nog wel een weekje of wat overheen gaan, maargoed, ik heb de tijd voorlopig...

www.carina-avensisclub.nl

Vidi, Vici, Veni

Voor de liefhebbers;

Vandaag naar de advocaat geweest, en die ziet er een zaak in...

Gaat er nu dus mee aan de gang. De man lag haast onder de tafel van het lachen om de gang van zaken... ;)

Official Prozac Dealer!
Reg. datum: 04 april 2000

Ben erg benieuwd... Wellicht is dit er ook weer zo eentje die direct door de knieen gaat bij de eerste brief van de advocaat..

Believe nothing, no matter where you read it or who has said it. Not even if i have said it, unless it agrees with your own reason and you own common sense

Vidi, Vici, Veni

Ook best, als ik er maar vanaf ben... Advocaat gaat nu inderdaad een brief sturen, en dan horen we het wel...

een cassette bandje was genoeg

Zo, bookmarked.

Kwam je topic tegen, wat een verhaal zeg. Hoewel ik verder geen input kan geven (omdat je volgens mij al precies doet wat ik uiteindelijk ook zou doen) kan ik je wel adviseren wat hier al eerder werd geroepen:
Zie het als een sport, dan beleef je er nog wat lol aan. Ik ga dit volgen, ben heel erg benieuwd wat eruit komt.

Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl

Reg. datum: 07 juli 2001

Dit is niet wat ik gewend ben van Loewe (werk op een TD van een TV-winkel waar we grotendeels Loewe verkopen). Loewe-TV's zijn dan wel niet vrij van problemen, maar de afhandeling is over het algemeen gewoon goed. Valt me tegen dat ze deze afwijking als acceptabel zien en ik verwacht dan ook dat je een goede kans maakt als je hier een zaak van maakt.

Succes!

Vidi, Vici, Veni

Dat geloof je niet...

Krijg ik vandaag een brief van de geschillencommissie:

"Ow, ze zijn toch aangesloten"...

:X

quote:
MikeyMan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:04:
Dat geloof je niet...

8)7 8)7 8)7

/me heeft eindelijk ook een icoontje.. woef.. boeien..

Reg. datum: 28 april 2000

quote:
MikeyMan schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 11:04:
Dat geloof je niet...

Heb je eerdere communicatie ( brief ? ) van hun waarin ze aangeven dat dit niet het geval is? Zo ja dan zou ik de kosten die je voor een advocaat hebt gemaakt op hun verhalen, al is het alleen maar om hun duidelijk met hun neus op hun fout te drukken.
Wel erg slordig ieder geval.

To be, or not to be, those are the parameters

Vidi, Vici, Veni

quote:
rwb schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 12:12:
[...]

Heb je eerdere communicatie ( brief ? ) van hun waarin ze aangeven dat dit niet het geval is? Zo ja dan zou ik de kosten die je voor een advocaat hebt gemaakt op hun verhalen, al is het alleen maar om hun duidelijk met hun neus op hun fout te drukken.
Wel erg slordig ieder geval.
Yepz, die heb ik...

Zit er inderdaad aan te denken om de kosten op hun te verhalen. Bij winst krijg je van de geschillencommissie automatisch je geld terug, wat bij een kantonrechter zeer zeker niet het geval is...

een cassette bandje was genoeg

Maar wat word nu het stappenplan verder voor je TV dan?
Bij de geschillencommissie aankloppen voor een oplossing?

Het laatste nieuws van Montfoort vind je op de website van Radio Stad Montfoort: http://www.radiostadmontfoort.nl

Vidi, Vici, Veni

Dat gaat niet meer... Heb al een Advocaat ingeschakeld en betaald...

Ben dus voor wat betreft geschillencommissie uitgespeeld...

Advocaat gaat nu aan de gang om ontbinding van het koopcontract te eisen...

Reg. datum: 20 november 2002

lekker zo'n geschillencommissie, daar shiet je niet veel mee op..

Vidi, Vici, Veni

Klein updateje...

Raad voor de rechtsbijstand heeft m'n aanvraag goedgekeurd, en de advocaat heeft afgelopen vrijdag een brief richting de firma gestuurd, met de eis alle gemaakte kosten terug te betalen.

Wederom afwachten dus...

Klein voordeeltje is wel dat een maat van me vorige week een plasma gekocht heeft, en ik dus nu z'n oude 70cm breedbeeld heb staan... Heb de tijd dus ;)

Wijze en grijze ouwe hippie

Ik ook, ik hou wel van topics die lang blijven voortduren. :)

Grapje natuurlijk. Maar er lijkt dus iets te gaan gebeuren, dat scheelt.

Lees mijn BLOG - - - Bezoek ook eens OuweHippie.nl

letitrednO
Reg. datum: 15 juni 2003

Er zit in ieder geval schot in de zaak!

En ik vind dat je het erg goed doet, want je zult niet de eerste zijn die het op zal geven in jouw situatie!

CHAPEAU! :P meen ik echt

mace wijzigde dit bericht 07-05-2008 00:14 (5%)

hmm, spekkies Laptop Soms een beetje een taalpurist.
Wil een herverdeling van Nederland op de Patat-/Frietgrens

IP in your face !

Hmm, stoer om te lezen dat eindelijk iemand de stap naar een advokaat neemt _/-\o_ . Ook ik ben erg benieuwd naar de afloop dit verhaal.. misschien een idee om de TS te updaten met wat samenvattingen ?

DukeBox wijzigde dit bericht 07-05-2008 00:38 (4%)

Insert coin: [=======]

Reg. datum: 12 juli 2000

Mensen denken bij de stap naar een advocaat vaak dat ze maar twee keuzes hebben:
óf via een rechtsbijstandsverzekering, die je dus al afgesloten moet hebben vóór het geschil zich aandiende, óf een eigen advocaat, maar dan moet je die dus uit eigen zak betalen. Dat is echter niet helemaal waar. In principe kan iedereen een zgn. toevoeging aan (laten) vragen. Dat is gewoon een tegemoetkoming in de kosten van een advocaat, waar je aanspraak op kunt maken als je onvermogend of minder vermogend bent. Je kunt dan gewoon naar elke advocaat van je keuze stappen (die advocaat hoeft niet een speciaal 'pro deo' advocaat ofzo te zijn) en aan hem/haar vragen of hij/zij voor jou bij de Raad voor de Rechtsbijstand een toevoeging wil aanvragen. Krijg je die toegewezen, dan heb je gewoon een advocaat waarvan de kosten al betaald worden, je moet alleen in de meeste gevallen wel zelf een (soms wel stevige) eigen (éénmalige) bijdrage betalen.

After all, you can't see a figure's panties unless it's the real thing.

Vidi, Vici, Veni

Thanks 4 the support!

Wat nare man zegt is in principe waar... Maar je moet hierbij wel rekening houden met de drempelinkomens. Tis dat ik student ben, en dus een laag toetsingsinkomen heb, maar anders wordt het al gauw een dure grap...
Ik moest nu 94 euro eigen bijdrage betalen, wat natuurlijk redelijk te doen is op dit bedrag...

Vidi, Vici, Veni

Goed, duurt inderdaad aardig lang zo...

Dagvaarding gaat deze week de deur uit, dus we gaan naar de rechter...

Op hoop van zegen zullen we maar zeggen ;)

the dutch_paki
Reg. datum: 13 juni 2006

Succes MM.
hier ook *bookmarked* K hoop dat je al je kosten eruit sleept. :)

How that must belive unsaid suffer don't ask to get Nothing too all...

Wijze en grijze ouwe hippie

Ah, nog meer schot in de zaak. Ben benieuwd.

Lees mijn BLOG - - - Bezoek ook eens OuweHippie.nl

...
Reg. datum: 23 november 2007

Kolere! Wat een verhaal zeg... Heb het maar eens terug gelezen om de hele situatie duidelijk te krijgen. Het is natuurlijk absurd dat het zoveer moet komen, maar ik bewonder je vastberadenheid. Niets anders dan respect voor je geduld om er een passende oplossing voor je uit het vuur te slepen. _/-\o_

...

Vidi, Vici, Veni

Thanks for the support!

Vandaag bericht gehad van de deurwaarder dat ze de benodigde papieren hebben ontvangen en dat ze een dagvaarding gaan sturen.

Dacht dat de advocaat dat zelf deed, maar er zit dus nog een stapje tussen...

Zou blij zijn als ik eindelijk weer eens naar een fatsoenlijke tv kan kijken :)

HP Proliant DL785 - 32 cores

quote:
MikeyMan schreef op vrijdag 08 augustus 2008 @ 13:18:
Thanks for the support!

Vandaag bericht gehad van de deurwaarder dat ze de benodigde papieren hebben ontvangen en dat ze een dagvaarding gaan sturen.
Daar zal een datum in staan waarop de gedaagde zal moeten verschijnen bij de kantonrechter in persoon of van tevoren schriftelijk reageren.
quote:
Dacht dat de advocaat dat zelf deed, maar er zit dus nog een stapje tussen...
Die voert de gegevens aan bij de deurwaarder: die stuurt de dagvaarding.
quote:
Zou blij zijn als ik eindelijk weer eens naar een fatsoenlijke tv kan kijken :)
Dat kan wel een paar maanden duren als ze niet meteen over de brug komen.

Comp specs LinkedIn
Canon EOS 300X kit+BP220+Sigma 70-300 macro

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: