quote:
Het is typisch iets voor de MIS unit van Centric. Alle Centric-ers die ik spreek (heb gesproken/etc) beamen dat je bij Centric begint met een jaar of een half jaar contract....dus ga nu niet zeggen dat dat niet waar.....

quote:
Er zijn ook wettelijke regels die paal en perk stellen aan contracten voor beperkte tijd. Uit mn hoofd mag je 2 keer een contract voor beperkte tijd aanbieden voordat het een contract voor onbepaalde tijd moet worden. Daar moet ook Centric zich aan houden. Het is dus niet zo dat heel Centric op een jaarcontract zit en dat men er bij een dipje in de markt op die wijze gewoon 150 man uit kan keilen. Als EX-centricer weet jij ook hoe het zit, dus geef de waarheid niet anders weer dan ze is.
Tja...je hebt mij niet horen zeggen dat het niet mag. Toen ik voor Centric kwam werken ben ik ook begonnen met een jaarcontract (wat overigens na 1 1/2 maand al werd omgezet naar een contract voor onbepaalde tijd). Ik zal het dan even nuanceren : Het zou de meeste ICT-bedrijven goed staan als ze ervaren personeels eens gelijk wat vaker een vast contract zouden geven (voor zover dat al niet gebeurt natuurlijk). En ja Centric doet net voorkomen alsof ze zelfs in slechte tijden geen mensen ontslaan ('k hoor het ze nog zo zeggen), maar dat hoeft ook niet want dan verlengen ze gewoon een aantal half jaar/jaar contractjes niet. Wat is daar niet waar aan

Ik snap het niet hoor.
Op zich heb ik het best naar m'n zin gehad bij Centric (zoals ik al vaker heb geroepen hier, maar ja daar lees jij blijkbaar overheen), maar als je er nog eens over nadenkt dan zijn bepaalde zaken niet zo rooskleurig als ze worden voorgesteld. Volgens mij val ik in herhaling....

en daar hou ik niet zo van..
quote:
-TAZZ- schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 14:39:
Ach '
Froos' je weet toch hoe het werkt. M'n huidige werkgever begrijpt me volkomen, geeft me leuke projecten, cursussen, een laptop, GSM en dikke auto van de zaak zonder bijbetaling, personeelsfeestjes, winstuitkeringen en 365 vrije dagen per jaar.
En al m'n vorige werkgevers? Die zijn K*#.

Hmm....je kent mijn huidige werkgever zie ik

Alleen dat van die 365 vrije dagen is iets te overdreven...
Enneh..die vorige werkgevers, tja....moet ik het nu
weer herhalen, of ben ik duidelijk genoeg geweest?
TheVMaster wijzigde dit bericht 18-03-2008 20:53 (13%)