Het kleine Productreview beoordelingentopic *
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last
Reageer Nieuw TopicIk heb er 3 sterren voor gegeven. Absoluut geen hoogvlieger maar echt slecht is hij ook niet. De gemiddelde+ 3 sterren vind ik er daarom goed bij passen.quote:Megaflix schreef op maandag 17 maart 2008 @ 12:31:
productreview: Linksys WRT54GR (54Mbps, 4x 100Mbps, 1x 100Mbps) review door Who Am I?
Staat (stond) op 5 sterren, maar dat is hij niet waard.
Geen schaap.
Zelf vroeg ik me af waarom een andere review van mij maar 3 sterren heeft. Hij stond eerst op 5 sterren met 2 stemmen, maar na de 3e stem stond er opeens 3 sterren. Ik vindt hem persoonlijk meer waard.
De betreffende review: productreview: Sony HDR-HC7E, 3.2MP (10x, 49-490mm, F/1.8-2.9, IS, HD1080i) review door Who Am I?
Laat maar, inmiddels staat hij alweer op 4 sterren met 5 stemmen.
Who Am I? wijzigde dit bericht 17-03-2008 16:54 (7%)
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
Ik heb daar ook een discussie over gestart:
Dima_2005 in "[Reviews] Kwaliteit"
Een tweaker zoekt altijd op Google, ik zou dat ook beter moeten doen :)
en hij is afgelopen zaterdag pas geregistreerd!!quote:Dima_2005 schreef op maandag 17 maart 2008 @ 22:13:
Alle reviews van barvangent zijn waardeloos en hij heeft ze gewoon gepost voor de karma, zijn karma zou moeten afgepakt worden.
Ik heb daar ook een discussie over gestart:
Dima_2005 in "[Reviews] Kwaliteit"
Wiethoofd wijzigde dit bericht 17-03-2008 22:16 (1%)
Reden: datum, oeps
::: Beoordeel mijn Productreviews ::: Systeemspecs ::: T.net-Gallery :::
Reg. datum: 01 februari 2006
quote:Groever schreef op dinsdag 18 maart 2008 @ 19:27:
Het was je misschien nog niet duidelijk, Dima_2005, maar reviews zonder onderbouwing plaatsen mag inmiddels. Of je het daar wel of niet mee eens bent is iets anders, maar het is toegestaan. Bovendien krijg je voor een review met een paar aangeklikte blokjes veel minder karma dan voor een volwaardige review.
reviews plaatsen zonder onderbouwing mag al heel lang, zelf ben ik er geen fan van.
Een beoordelings formulier invullen heb ik nu 3x gedaan, vervolgens heb ik die als basis gebruikt voor m'n reviews, zodat deze meteen in de preview modus kunnen als je hem online wilt typen en verder wilt gaan op school of werk
Heb hetzelfde met mijn laatste review. Zit veel tijd en werk in. productreview: Lian Li PC-7B plus (ATX, geen PSU, Zwart) review door Megaflix. Krijg van de eerste persoon 5 sterren, dat was nét na het plaatsen al, maar nu staat hij op 3, wat dus wil zeggen dat iemand 1 ster gegeven heeftquote:Who Am I? schreef op maandag 17 maart 2008 @ 16:52:
Hij stond eerst op 5 sterren met 2 stemmen, maar na de 3e stem stond er opeens 3 sterren. Ik vindt hem persoonlijk meer waard.
Zeer nette review! heb hem 5 sterren gegeven, staat nu weer op 4 sterren.quote:Megaflix schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 00:43:
[...]
Heb hetzelfde met mijn laatste review. Zit veel tijd en werk in. productreview: Lian Li PC-7B plus (ATX, geen PSU, Zwart) review door Megaflix. Krijg van de eerste persoon 5 sterren, dat was nét na het plaatsen al, maar nu staat hij op 3, wat dus wil zeggen dat iemand 1 ster gegeven heeft
KABOEM!!! Dyslectisch (ofzow)
Zoals hij er stond was hij 4 sterren. Heb hem aan de hand van tips van Wiethoofd aangepastquote:Who Am I? schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 07:10:
Zeer nette review! heb hem 5 sterren gegeven, staat nu weer op 4 sterren.
Krijgt 5 (het maximum!) sterren !? Het is gewoon een 3-sterren review: prima in orde.
Het is een review zoals die hoort maar dan hoeft ie geen 5 sterren te krijgen. Ik verwacht 4-5 sterren bij uitzonderlijke reviews...
vooral als de geluidskwaliteit maar erg kort besproken wordt, dat lijkt me juist het een van de belangrijkste dingen, maar die komt niet verder dan: ik vind hem goed en voor mij is die voldoende. Geen echte vergelijking/objectieve punten etc. Kun je dus weinig mee.
Holoris wijzigde dit bericht 31-03-2008 09:19 (29%)
Mee eens, over geluidskwaliteit is inderdaad amper gesproken. Helaas geven mensen snel een 5 sterren beoordeling voor reviews met veel tekst en plaatjes. Af en toe vraag ik mij af of sommige modders de reviews uberhaubt lezen. 5 sterren is duidelijk te veel in dit geval.quote:Holoris schreef op maandag 31 maart 2008 @ 09:06:
productreview: Creative X-Fi Xtreme Audio review door Megaflix
Krijgt 5 (het maximum!) sterren !? Het is gewoon een 3-sterren review: prima in orde.
Het is een review zoals die hoort maar dan hoeft ie geen 5 sterren te krijgen. Ik verwacht 4-5 sterren bij uitzonderlijke reviews...
vooral als de geluidskwaliteit maar erg kort besproken wordt, dat lijkt me juist het een van de belangrijkste dingen, maar die komt niet verder dan: ik vind hem goed en voor mij is die voldoende. Geen echte vergelijking/objectieve punten etc. Kun je dus weinig mee.
Geen schaap.
productreview: Antec TruePower Quattro 850, 850W review door hrichard
De review lijkt imho nergens op en is niets meer dan geflame omdat de gebruiker de voeding met 1 bepaald onderdeel in zijn pc niet aan de praat kreeg.
Geen schaap.
Klopt, de reden dat hij ook gewoon 1 ster gekregen heeft. Dan zien mensen gelijk dat het een review is die nergens over gaat, en waar niet teveel waarde aan gehecht hoeft te worden.quote:Bor de Wollef schreef op zondag 06 april 2008 @ 13:30:
Ik wil graag de volgende "review" even aandragen:
productreview: Antec TruePower Quattro 850, 850W review door hrichard
De review lijkt imho nergens op en is niets meer dan geflame omdat de gebruiker de voeding met 1 bepaald onderdeel in zijn pc niet aan de praat kreeg.
Verwijderen is misschien weer wat rigoreus, blijkbaar zijn er toch negatieve ervaringen, en laat de lezer zelf maar bepalen of hij dit schrijven waardevol genoeg acht om er wat van aan te trekken.
Atomen bestaan uit ruimteschepen
zooi kopen?
Meest coole kerstboom ooit
What's that coming over the hill? Is it a monster? | Nikon D40 Powered
Graag gedaanquote:Orion84 schreef op zondag 06 april 2008 @ 16:15:
Op deze manier hoort een dergelijke mededeling inderdaad niet thuis in de PR. Bedankt voor het melden
Geen schaap.
Ik ben bijna 12 uur lang bezig geweest met m'n review, teksten opzoeken, informatie controleren, opmaak, afbeeldingen, foto's maken etc. etc. en nu krijg ik 'maar' 4 sterren.
Nou wil ik van jullie graag horen of hij echt maar 4 sterren waard is, of dat hij 5 moet hebben en iedereen 4 sterren geeft omdat de rest voor hun dat ook gedaan hebben.
Ik heb liever dat de moderatoren een wel overwogen beslissing over meerdere dagen nemen dan meteen een run op scores. Wacht svp een dag voordat je hier een post opent. Het gaat niet om de eerste beoordelingen maar om het uiteindelijke weloverwogen resultaat.
Floor-is: Zoals Daniel al zegt "Negatieve aandacht is ook aandacht."
Jimp: "Met die mentaliteit moet je kinderen opvoeden.
Wat zou ik nog meer kunnen veranderen aan de review om hem te verbeteren?
Geen schaap.
en de mouse-overs mis ik
kwestie van de [img] tag iets aanpassen naar [img=,,,,tekst van de mouse-over]link naar afbeelding[/img] (4 komma's en dan de beschrijving/mouse-over (zonder komma's!))
Ook je screenshot van de setpoint instellingen resizen, de helft mist nu. [img=550,413,,tekst mouseover]link naar[/img] moet em worden
eventueel de afbeeldingen centreren en er een lijntje omheen
ook mis ik een reden van aanschaf
en ik zie op de eerste afbeelding een amerikaanse 110V adapter liggen, hoe heb je dat 'probleem' opgelost met de oplader?
Verder is het plaatje met de US stekker wellicht niet van Bor zellef, maar gewoon van Google oid.
Groever wijzigde dit bericht 13-04-2008 20:43 (20%)
Als je de fiat met een fiets tegelijk weg laat gaan en je laat ze even hard rijden komen ze tegelijk aan in Duitsland lijkt me (files nagelaten)
Toch blijft het vervelend en is hier op GoT ook aangeraden om thumbs of verkleinde versies van je afbeeldingen te plaatsen met links (erop/naast/tussen/boven) naar het origineel
En die US stekker, ik lees er niets van terug in de review zelf, dus zal het wel een 'normale' (europeeesche) zijn en klopt de afbeelding dus niet
iets beter googlen of zelf een foto maken kan dan wel even voor de moeite als je ook foto's van je muis maakt en een uitgebreide review typt en voor de 5 sterren gaat (en ook nog om punten ter verbetering vraag
(heb ik ook gedaan bij de review van m'n kast: ik kan moeilijk foto's van geluidsisolatie, in een net nieuwe (in de zin van uitgebracht) kast, gaan zoeken op google)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 last