Hoofdcategorieën
Topicacties

[XP] Service Pack 3 (discussie)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

Nieuw Topic
Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
lism schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:44:
[...]

Ja maar het is niet aan John Carmack om dat te bepalen of dat er toch komt voor XP. DX10 gecombineerd met Vista was samen het ultieme marketingstruuc, want als je immers gebruik wilt maken van je DX10 features moet je toch echt vista installeren. Die Fake DX10 gekraakte versies die in omloop zijn buggy en werken dus niet op XP. DX10 zolang MS dat vindt, komt niet op XP. Punt.
Kijk hier eens, naar deze poging? Zou het de 2e of 3e keer niet lukken? Wil Microsoft niet dan doen wij het wel ;)

Echt wel, kwestie van tijd.

Dan maar geen DX10 en ik vind DX9 er ook goed uitzien, dat is mijn marketingstruuk of deze:
Met XP meer frames, mindere textures en met Vista minder frames en een pracht.
Ik lig er niet wakker van.

Gaat het nog om het gamen of die extra reflecties op het water :/
Ik heb screenshots gezien en ik ben niet impressed, sorry.

Rogresalor wijzigde dit bericht 17-03-2008 06:32 (13%)

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Reg. datum: 30 juli 2000

Ik ben ook niet impressed, maar vraag me af hoe dat zit als over 2 jaar ofzo Dx11 wel eens uit zal zijn... Nu zie ik nog geen reden om over te stappen.
quote:
Marzman schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:57:
[...]

Nu nog wel, maar de massa die nu een nieuwe pc koopt met Windows besturingssysteem koopt Vista dus over twee of drie jaar heeft de meerderheid Vista.
Klopt, maar 2 a 3 jaar is een lange tijd, in die tijd staat het een beetje stil, want gamesdevelopers halen er tot dan echt niet het maximale uit denk ik, uit Dx10 dus. En over 3 jaar zal nog altijd zo een 35 procent op Xp zitten schat ik, die kan je ook dan niet negeren. En nog iets, ik heb zelf laatst een nieuwe pc gebouwd, maar geen Vista hoor, mooi dat ik er weer Xp opzette. ;)

Sjah wijzigde dit bericht 17-03-2008 17:20 (68%)

Reg. datum: 21 juli 2006

quote:
Marzman schreef op zondag 16 maart 2008 @ 18:57:
[...]

Nu nog wel, maar de massa die nu een nieuwe pc koopt met Windows besturingssysteem koopt Vista dus over twee of drie jaar heeft de meerderheid Vista.
Ja dat is niet zo heel gek aangezien je nu bijna geen enkele kant en klare pc kan kopen met XP erop.

Als die keuze er wel was geweest flopte Vista helemaal.

Vista is niet de keus van de meeste mensen maar je word gewoon gedwongen het te kopen.

If you can't crack it just hack it ;-)

If it aint broke overclock it
Reg. datum: 25 augustus 2002

Gewoon een zakelijke computer kopen :+ vollop xp keuze nog hoor!

Reg. datum: 27 oktober 2007

quote:
crack_en_hack schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:39:
[...]

Ja dat is niet zo heel gek aangezien je nu bijna geen enkele kant en klare pc kan kopen met XP erop.

Vista is niet de keus van de meeste mensen maar je word gewoon gedwongen het te kopen.
Dat was zo maar tegenwoordig kan je vrijwel overal een keuze maken tussen xp en vista.

Reg. datum: 06 november 2000

Per ongeluk op Vista geinstalleerd :( Wilde eerst niet en toen de compatibiliteits modus op XP SP2 gezet met mijn dronken hoofd 8)7

Niet die Jism

http://tweakers.net/ext/f/nTPrQHuSBuNpCEPJODIixXJn/full.jpg

Is dat trouwens een nieuwe feature van SP3 overigens? Heb ik anders nog nooit voorbij zien komen. (moet wel zeggen dat m'n schijf moeilijk aan het doen is lately).

Jism wijzigde dit bericht 20-03-2008 19:26 (38%)

Tijdelijke mail *Fap* | Jism: Het relaxte jazz met een vleugje chille shit is lekker.

Truth hits everybody...

Lijkt meer op een functie van spyware, of anders misschien van grabit zelf? :)
Windows zelf checkt je bestanden niet op integriteit, hoe zou het dat moeten doen :P

Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008

Truth hits everybody...

quote:
crack_en_hack schreef op maandag 17 maart 2008 @ 17:39:
[...]

Ditsoort uitspraken zonder onderbouwing zien we liever niet ;) Waarom zou je een Audi A4 uit 1996 willen kopen als je het model uit 2008 voor dezelfde prijs kan krijgen :?

Weet jij een permanente huurwoning in Amsterdam tot 700 euro per maand? Dan zou ik graag eens met je praten!
Windows Server 2008

quote:
sanfranjake schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:31:
[...]

Ditsoort uitspraken zonder onderbouwing zien we liever niet ;) Waarom zou je een Audi A4 uit 1996 willen kopen als je het model uit 2008 voor dezelfde prijs kan krijgen :?
Het model uit 2008 ziet er niet uit, heeft een slecht werkende airco en de koppelingsplaten kan je na 5.000 km vervangen :?

quote:
sanfranjake schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:31:
[...]

8)7

ye olde farte
Reg. datum: 16 maart 2000

quote:
lism schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:25:
(moet wel zeggen dat m'n schijf moeilijk aan het doen is lately).
Het enige juiste antwoord :)
Niet die Jism

quote:
sanfranjake schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:30:
Lijkt meer op een functie van spyware, of anders misschien van grabit zelf? :)
Windows zelf checkt je bestanden niet op integriteit, hoe zou het dat moeten doen :P
Eventviewer geeft exact dezelfde melding aan.
quote:
alt-92 schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:39:
[...]

Het enige juiste antwoord :)
Ja, deel van m'n website waar ik aan op het werken was, is corrupt :(

Jism wijzigde dit bericht 20-03-2008 20:50 (25%)

Tijdelijke mail *Fap* | Jism: Het relaxte jazz met een vleugje chille shit is lekker.

Truth hits everybody...

quote:
lism schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:49:
Ja, deel van m'n website waar ik aan op het werken was, is corrupt :(
Hehe :P Never trust hardware, especially when failures are predicted, and ALWAYS MAKE BACKUPS!!!! :P

Windows Server 2008

Niet die Jism

quote:
sanfranjake schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 20:57:
[...]

Hehe :P Never trust hardware, especially when failures are predicted, and ALWAYS MAKE BACKUPS!!!! :P
Laat ik daar maar niet over beginnen hoe ik mijn stuff backup.

Al een recente 1:1 kopie gevonden. Jammer dat die schijf het begeven gaat.

Maar goed. :)

Chef du production
Reg. datum: 03 mei 2002

quote:
lism schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:25:
[afbeelding]

Is dat trouwens een nieuwe feature van SP3 overigens? Heb ik anders nog nooit voorbij zien komen. (moet wel zeggen dat m'n schijf moeilijk aan het doen is lately).
Het heeft altijd al bestaan. Iets soortgelijks kreeg ik jaren terug al:

http://members.home.nl/ernstvandijk/corrupt.jpg

(De oorzaak was toen een brakke IDE kabel geloof ik)

Yes - OEM

Reg. datum: 06 maart 2004

Ik zag toevallig dat de overview white paper van sp3 op deze pagina gisteren geüpdatet was. Ik weet niet precies welke versie er daarvoor stond, maar deze versie 1 is hopelijk een voorbode voor wat zeer spoedig zal komen.

Officieel moto fan :)
Reg. datum: 23 december 2001

Volgens Techarp mogen we de RTM versie van XP SP3 ergens half april verwachten.. Dat zou aardig overeenkomen met dat de SP3 overview nu geupdate is, Vista heeft ook geloof ik bestanden van een 3 tot 4 weken voor dat hij gereleased werd :)

I laid there quiet, watched you have your way
I might have cried, the tears were silent inside
You called me names, made me feel like I was dumb
I didn't feel a thing and now I'm gone, gone, gone.

blijft baggeren
Reg. datum: 22 juni 2006

Jonge jonge jonge, de nederlandse versie 21 dagen later pas. Het is ook wat he, die twintig nieuwe woorden die erbij zijn gekomen naar het nederlands vertalen |:(

Windows Vista: nutteloos en overbodig.
Officiële Telfort forum

Reg. datum: 30 juli 2000

quote:
bitjesmaker schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:13:
[...]

Dat was zo maar tegenwoordig kan je vrijwel overal een keuze maken tussen xp en vista.
ja maar niet lang meer, 1 juli dacht ik, is xp history qua koopmogelijkheid.
hmm
Reg. datum: 17 oktober 2000

Ik was weer tegen een probleempje aangelopen met mijn SP3 integrated installatie: mijn SDHC kaartje van 8GB werd niet begrepen, het systeem merkte niets op. Dit kon ik oplossen door in het register een kleine wijziging te maken:

Windows Registry Editor Version 5.00

[HKEY_LOCAL_MACHINE\SYSTEM\CurrentControlSet\Services\tifm21\Parameters]
"SDParam"=dword:00000001

Een der antidigibeet
Reg. datum: 04 juni 2005

quote:
Sjah schreef op maandag 24 maart 2008 @ 23:56:
[...]

ja maar niet lang meer, 1 juli dacht ik, is xp history qua koopmogelijkheid.
Even een subtiele noot:

Windows XP mag wel antiek zijn in de markt, maar zolang de produktiviteit, responsiviteit en stabiliteit hoger liggen pér euro qua hardware dan Vista zal XP niet sterven.

Mochten alle fabrikanten stoppen met drivers schrijven voor XP dan kun je nog zeker 2 jaar voort en trek je het door tot Windows 7 of dan pas Vista met SP3. Snap je hem?

Mensen die wild waren met Vista Beta 2 haken nu langzaam af. De progressie van de 3 items die ik aanhaal kan Vista niet overtroeven en als ik eerlijk mag zijn wacht ik SP3 nog even af.

In het Vista SP1 topic kreeg ik felle commentaar op mijn voorspelling dat SP1 heel wat ellende bracht; het zij dus zo ;)
Dit heet een early adopter en dat ben ik ook namelijk want ik ben subscribed.

Vista of XP zijn niet slecht, maar het ligt vaak aan de gebruiker, de mix van software en driverschrijvers. Allemaal niet Microsofts schuld, immers.

Rogresalor wijzigde dit bericht 27-03-2008 17:58 (10%)
Reden: Van een Microsoftsubscriber

Het is 's-nachts kouder dan buiten

Hij die geeuwt
Reg. datum: 09 juni 2000

Misschien een domme vraag maar wordt Windows XP nu ook weer opnieuw uitgebracht op cd-rom met SP3 included?

http://specs.tweak.to/12256

quote:
Dracul schreef op donderdag 27 maart 2008 @ 21:44:
Misschien een domme vraag maar wordt Windows XP nu ook weer opnieuw uitgebracht op cd-rom met SP3 included?
ik heb gelezen van niet. Ik geloof op de frontpage. Er gaat geen XP + SP3 uitkomen in de winkel voor de verkoop, zo stond dat er. Waarom niet, is me een raadsel.

Maar dat geeft toch niet? We slipstreamen wel zelf 1tje?

Klopt niet. Zie de volgende reacties....

bitjesmaker wijzigde dit bericht 27-03-2008 21:59 (12%)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 22 23 24 25 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: