Je topic voldoet niet aan de kwaliteits eisen en gaat dan dus dicht om vervuiling met topics die niet aan de kwaliteits norm voldoet weg te halen.quote:Mijn topic is gesloten. Maar dat is niet zo erg. Ik was zelf van plan om het te sluiten. Maar dan geef ik liever door aan een mod of die voor mij het wilt sluiten. Dan dat een mod het zomaar sluit (zonder mijn toestemming daarvoor te vragen). Kun je je ergens de vraag stellen wiens topic het eigenlijk was. Van mij of van de mod ?
En dan een wildgroei krijgen van waardeloze topics? Nee danku.quote:Ook hier zou ik het beheer in handen van de gebruiker laten. Net zoals wij onze eigen teksten kunnen verwijderen/aanpassen. Vind ik ook dat we zouden moeten kunnen beslissen of onze topic al dan niet op slot mag (doordat onze vraag werd beantwoord of niet meer van toepassing is)
De kwaliteits eisen voor posts zijn duidelijk beschreven in de faq's. Voldoe je daar niet aan, dan gaat ie dicht. Dat zijn de regels die hier worden gehanteerd.quote:Voor mij liever zo, dan dat één of andere 'internet politie-agent' plots beslist dat ik hier uit mijn woning mag vertrekken. Nog voor ik me kunnen verdedigen heb...
Omdat dit tweakers.net is en niet beginners.net. Hier word verwacht dat je een bepaald niveau hebt. Heb je dat niet dan hoor je hier eigenlijk niet thuis en zul je naar een forum moeten gaan waar het niveau wel goed voor jouw is.quote:En dan heel dit kwaliteitsgedoe. Waarom maken jullie daar een OF OF verhaal van. En geen EN EN ? Waarom kunnen beide soort topics niet naast elkaar bestaan (op tweakers). Dus zowel de hoogstaande gesprekken (van meer gevorderde gebruikers). Als vragen van simpelere mensen (die nog niet zoveel kaas van IT gegeten hebben). Deze gevorderde gebruikers kunnen dan (als ze zin hebben) altijd deze meer simpele mensen helpen met hun IT advies. Dat zal zeker op prijs gesteld worden. Al hoeft het niet natuurlijk. één ieder blijft altijd vrij de ander te helpen of niet.
Waarmee ik maar wil zeggen, dat je hiermee uiteindelijk hetzelfde bereikt/vrijwaart. Maar dan wel in een meer verdraagzame context. Met meer respect voor de gebruiker (hetzij beginner of expert). En met meer bevoegdheden ook (zoals bv het kunnen modereren van je eigen topic).