Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson W960i topic - deel 2

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 augustus 2007

quote:
m-tuning schreef op zaterdag 15 maart 2008 @ 10:55:
Ik gebruik ook die CDS-65 lader.

Zou het daardoor komen?

Ik heb namelijk precies hetzelfde als jou.
Ik heb gister hem helemaal opgeladen naar 100% en s'ochtends was mijn mobiel uit omdat hij leeg was.
volgens mij is mijn accu kapot je ziet hem gewoon leeglopen.
heb er nu een andere inzitten en die staat nu een uurtje op 100%, de ander stond na een uurtje op 90

PSP-Media.nl

hmm, ik zal ook eens proberen een andere accu te krijgen.

Kan best zijn dat de W960i niet gelijktijdig kan opladen via USB en via de adapter.
En dat de accu daardoor kapot is gegaan.

Sony Vaio FZ38M - Sony Ericsson W960i - Sony PSP Slim & Lite - Samsung T260

quote:
m-tuning schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:36:

Kan best zijn dat de W960i niet gelijktijdig kan opladen via USB en via de adapter.
Ik zat daar ook al aan te denken.
Ik wacht even af op reactie SE.

PSP-Media.nl

Plaats je je reactie hier ook even, of zal ik ook nog een mailtje naar SE sturen?

Reg. datum: 28 april 2006

Even een vraagje,
Ik heb een abonnement bij T-mobile afgesloten met PIT, maar ik krijg het niet werkend.
Heeft iemand een simpele, guide voor mij?
Krijg nu in de browser een melding "Couldn't reach the indicated web server." en kreeg een popup scherm met een melding, kan geen verbinding maken met externe server.

Wie kan mij verder helpen.

Wiiiiiiii
Reg. datum: 18 juni 2004

quote:
Thats Me.. schreef op maandag 17 maart 2008 @ 19:55:
Even een vraagje,
Ik heb een abonnement bij T-mobile afgesloten met PIT, maar ik krijg het niet werkend.
Heeft iemand een simpele, guide voor mij?
Krijg nu in de browser een melding "Couldn't reach the indicated web server." en kreeg een popup scherm met een melding, kan geen verbinding maken met externe server.

Wie kan mij verder helpen.
http://www.t-mobile.nl/my...id=SelectDeviceResidental

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Vandaag stond ik in een bus die een noodstop moest maken, waardoor ik opzij tegen een rand aanviel.

Even later pakte ik mijn mobiel om de tijd te checken en merkte ik dat er een flinke barst in het scherm van mijn W960i zit. Het scherm geeft ook niks meer weer. Ik baal verschrikkelijk, maar ik neem aan dat het vrij makkelijk gefixed kan worden. Gelukkig zit hier zo'n 100 meter verderop een Sony Ericsson service center. Daar zo even langs om mn mobiel na te laten kijken.

Vanmiddag bel ik ook even naar de busdienst, ik neem aan dat dit vergoed kan worden door hun verzekering (WA?).

Say what you want to say, BUT don't speak!

Reg. datum: 04 december 2007

heeft een van jullie ervaring van het streamen van muziek op deze telefoon? Ik ben er achter dat er echt brute radio stations zijn(ja stil maar, ik weet het:P) en die wil ik onderweg ook wel luisteren. Maar het nare is dat het alleen maar Inet radiostations zijn. Ik ben er iig achter dat een m3u playlist bestand niet word ondersteund door de ingebakken walkman.

PSP-Media.nl

Ik heb hier een uitgebreide review gemaakt:

http://www.gsm-media.nl/showthread.php?t=7

Wordt binnenkort nog uitgebreid met screens van de menu's etc.

m-tuning wijzigde dit bericht 06-04-2008 12:01 (19%)

Reg. datum: 26 december 2007

vraagjes?

Ik heb netjes mapjes met muziek. b.v Jan , Maart, Dance muziek gesorteerd op de telefoon gezet aleen als je dan via de walkman player muziek ga openen wordt alles op 1 grote hoop gegooid. Na het aanmaken van een playlist kan ik aleen vinden om de muziek nummer 1 voor 1 aan de playlist toe te voegen. via bestandbeheer kan dit niet. Wie weet een oplossing?

Kan je de lettergrotte in alle menu vergroten? vindt het nl. nu erg klein.

Kan je de scroll snelheid aanpassen als voor als je met je vinger of stylus bladder door de walkman player.

Ik wil als achtergond de walkman player uit hebben. Heb dit via stanby aplicatie op "geen" gezet. Aleen nu ben ik de snelkoppoling icoontjes van menu en favortieten ook kwijt. Hoe kan ik deze behouden?

Wiiiiiiii

quote:
Sensei06 schreef op woensdag 19 maart 2008 @ 21:57:
vraagjes?

Ik heb netjes mapjes met muziek. b.v Jan , Maart, Dance muziek gesorteerd op de telefoon gezet aleen als je dan via de walkman player muziek ga openen wordt alles op 1 grote hoop gegooid. Na het aanmaken van een playlist kan ik aleen vinden om de muziek nummer 1 voor 1 aan de playlist toe te voegen. via bestandbeheer kan dit niet. Wie weet een oplossing?
Hier is volgens mij geen oplossing voor... Of je moet bekijken hoe het playlist bestand er uit ziet en deze op de computer aanmaken...
quote:
Kan je de lettergrotte in alle menu vergroten? vindt het nl. nu erg klein.
Voor zover ik weet: nee.
quote:
Kan je de scroll snelheid aanpassen als voor als je met je vinger of stylus bladder door de walkman player.
Voor zo ver ik weet: nee.
quote:
Ik wil als achtergond de walkman player uit hebben. Heb dit via stanby aplicatie op "geen" gezet. Aleen nu ben ik de snelkoppoling icoontjes van menu en favortieten ook kwijt. Hoe kan ik deze behouden?
Je kan proberen hem op standby applicatie "Zakelijk" te zetten en dan alle Vandaag-items enzo uit te zetten... Volgens mij zit bij Zakelijk ook een Favorieten menu.

Wii verlanglijstje: Bully: Scholarship Edition, Super Smash Brosh Brawl, RRR: TV Party, Samba de Amigo Wii, Simcity Creator, Lego Indiana Jones, Wii Music, Wii Sports Resort

Reg. datum: 02 augustus 2007

quote:

Je moet de standby applicatie op "walkman" zetten.
Vervolgens naar het standby scherm:
tik op 'meer' -> 'voorkeur' -> 'walkman' -> kies voor 'verbergen' en ok.

Je hebt dan je snelkoppelingen zonder dat de walkman op de achtergrond staat ;)

quote:
vraagjes?

je moet even de bestandjes die je in de map hebt zitten allemaal selecteren en dan eigenschappen.
en volgens mij onder het tapje geavanceerd staat er album daar moet je dan even de map naam geven, zo doe ik het altijd.

quote:
m-tuning schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:36:
hmm, ik zal ook eens proberen een andere accu te krijgen.

Ik heb SE opgebeld en ze sturen een nieuwe accu op.
Verder is het geen bekend probleem. Misschien toeval.
we zullen zien. _/-\o_

PSP-Media.nl

quote:
bartehv schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 15:55:
[...]

Ik heb SE opgebeld en ze sturen een nieuwe accu op.
Verder is het geen bekend probleem. Misschien toeval.
we zullen zien. _/-\o_
Heb ook even gebeld, maar moet het eerst getest hebben of hij wel goed werkt met een andere accu voordat ze hem opsturen.

En heb alleen maar een accu van de W810i ;(

V
Reg. datum: 13 januari 2006

Ik heb gister mijn W960i eindelijk ophaald bij belcompany (heel gedoe ivm normaal, heb nu orange en het wordt in juni t-mobile flex), als vervanger voor mijn w950i. Telefoon bevalt zeer goed & voelt zeer vertrouwt, maar vooral sneller (wat natuulijk altijd beter is).

Ik zit alleen nog met een vraagje: Op de Camera zat een beschermfolie, die kon ik zeer makkelijk verwijderen, nu lijkt er alleen op het touchscreen ook een soort displayprotector te zitten, is dit ook echt zo of is het een bescherming voor tijdens het transport van fabriek naar eindgebruiker (zoals ook op de W950i zat toen ik die vers uit de doos haalde)? Mocht het alleen (tijdelijke) bescherming zijn, hoe krijg ik hem er in vredesnaam vanaf? Ik heb een soort sticker/folie fobie, dus vandaar :P Daarnaast lijkt het touchscreen ook niet helemaal 100% lekker te werken door het folieetje tov de W950i (kan kwestie van wennen zijn natuurlijk)
PSP-Media.nl

quote:
Lostcuban schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 16:48:
Ik heb gister mijn W960i eindelijk ophaald bij belcompany (heel gedoe ivm normaal, heb nu orange en het wordt in juni t-mobile flex), als vervanger voor mijn w950i. Telefoon bevalt zeer goed & voelt zeer vertrouwt, maar vooral sneller (wat natuulijk altijd beter is).

Ik zit alleen nog met een vraagje: Op de Camera zat een beschermfolie, die kon ik zeer makkelijk verwijderen, nu lijkt er alleen op het touchscreen ook een soort displayprotector te zitten, is dit ook echt zo of is het een bescherming voor tijdens het transport van fabriek naar eindgebruiker (zoals ook op de W950i zat toen ik die vers uit de doos haalde)? Mocht het alleen (tijdelijke) bescherming zijn, hoe krijg ik hem er in vredesnaam vanaf? Ik heb een soort sticker/folie fobie, dus vandaar :P Daarnaast lijkt het touchscreen ook niet helemaal 100% lekker te werken door het folieetje tov de W950i (kan kwestie van wennen zijn natuurlijk)
Dacht ook dat er een folie op het scherm zat.

Maar volgens mij hoort dit gewoon zo.

Vindt het zelf ook niet zo mooi want het beeld is soms een beetje melkachtig door dat laagje.

Reg. datum: 11 september 2004

Hoe zet je java bestanden erop, spellen? Heb er een aantal gekocht.

x

Reg. datum: 04 december 2007

quote:
m-tuning schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:19:
[...]

Vindt het zelf ook niet zo mooi want het beeld is soms een beetje melkachtig door dat laagje.
same here, maar het is echt een laag die er gewoon op zit en daar hoort te blijven ;)

PSP-Media.nl

quote:
Jaspur schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 19:21:
Hoe zet je java bestanden erop, spellen? Heb er een aantal gekocht.
Gewoon op je memorystick in bijvoorbeeld het mapje Other zetten en dan komen ze wel tevoorschijn bij het installeren menu.

Reg. datum: 26 juli 2001

quote:
m-tuning schreef op donderdag 20 maart 2008 @ 17:19:
[...]

Bij mij zat er ook een folie over het beeldscherm, met een lipje aan 1 zijde.
Het touchscreen is per definitie iets minder doorzichtig vanwege het touchscreen, maar bij uitlevering zit daar een folie overheen.
PSP-Media.nl

quote:
Loekie schreef op vrijdag 21 maart 2008 @ 18:55:
[...]

Bij mij zat er ook een folie over het beeldscherm, met een lipje aan 1 zijde.
Het touchscreen is per definitie iets minder doorzichtig vanwege het touchscreen, maar bij uitlevering zit daar een folie overheen.
Zat er bij mij niet op, heb het folietje ook we es gezien bij een review, maar ik had hem er niet op zitten.

Er zat er alleen 1 op mijn camera.

Reg. datum: 30 april 2007

Hallo,

Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe ik de trilfunctie aankrijg? Ik heb in het menuutje al van alles geprobeerd maar kom er maar niet uit... :(

Wiiiiiiii

quote:
BPP schreef op dinsdag 25 maart 2008 @ 11:16:
Hallo,

Misschien een domme vraag, maar weet iemand hoe ik de trilfunctie aankrijg? Ik heb in het menuutje al van alles geprobeerd maar kom er maar niet uit... :(
Configuratiescherm - Apparaat - Geluid/signalen - Trilalarm.
Hier kan je het instellen of je het Aan indien stil, Aan of Uit wilt hebben per soort alarm. Dat lijkt me de juiste plek? :P

Reg. datum: 28 april 2006

Ben van plan om de HGE-100 (gps Headset) te kopen, voor mijn W960.
Wie heeft nog meer deze headset? Werkt deze combinatie goed?

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: