Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM
[iPhone] Ervaringen & Discussie Deel 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Nieuw TopicHuh? Weird, zou dat aan de SIM gekoppeld zijn ofzo?quote:Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:56:
[...]
Zal ik ook willen weten, ik krijg mijn huisnummer te zien
XBL/PSN: Freeply
Ik had dat ook op mijn prepaid kaartje waarmee ik met een motorola v3 mijn huisnummer had in gevuld bij "my phonenumbers".quote:Karlok[JY-616] schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 22:56:
[...]
Zal ik ook willen weten, ik krijg mijn huisnummer te zien
Dit kreeg ik dus bovenin te zien op de iphone. Op de iphone is dit niet in de sim te zetten.
Waarom ik mijn huisnummer daar heb gezet? Het heeft namelijk totaal geen nut om je eigen GSM nummer neer te zetten aangezien als je je telefoon kwijtraakt, ze jou niet zullen bereiken op dat nummer.
XthinkZ wijzigde dit bericht 14-03-2008 23:35 (19%)
Reg. datum: 10 juli 2007
Wel, zoals ook in de topicstart en de specificaties pagina staat vermeld.quote:Djerique schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:43:
Heeft de iPhone nou wel of geen WiFi?
“Gee Brain, what do you want to do tonight?”
“The same thing we do every night, Pinky – Try to take over the world!”
| nu met 214 avatars! | Icarus@IRC | 宇多田ヒカル \o/ |
quote:Zero Grav schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:47:
Neen, de iPod Touch heeft WiFi maar de iPhone heeft vanonder een ethernetjack zitten, werkt op dezelfde manier als bij de MacbookAir.
Reg. datum: 10 juli 2007
Vandaar dus mijn vraag
Probleem opgelost met een upgrade naar 1.1.4quote:Karlok[JY-616] schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 23:29:
En heb ook al een probleem met de Mail, ben al teruggeweest naar de winkel (daar hebben ze hem 2x gerestored voor me, maar is niet opgelost)
Als namelijk naar Settings > Mail > en dan op mijn account klik, dan loopt de iPhone vast. Komt omdat als ik in HongKong ben een andere smtp server moet instellen dan als ik NLD ben.
Kan dus ook de account niet verwijderen.
Foto's | Canon 30D | Canon EFs 18-55 | Canon EF 100-400L IS USM
Reg. datum: 01 januari 2004
Zit zo:
Ik heb nu al mijn muziek op een pc staan bij de tv, hierop staat vista + itunes.
Op mijn macbook sync ik altijd met de iPhone, dus muziek, contactpersonen etc. etc.
Nu had ik eerst ook muziek op mijn macbook staan, dit heb ik allemaal gekopieerd naar de windows pc, deze libraby is gedeeld.
Ik kan wel naar de muziek luisteren, maar ik kan geen muziek kopieren naar mijn iPhone, daarvoor moet ik eerst de muziek kopieren naar macbook en vanuit macbook op iPhone zetten.
Iemand hiervoor toevallig een oplossing? Want zoals ik het nu moet doen vind ik een beetje omslachtig.
Je kunt de iPhone niet met 2 verschillende computers laten syncen, dan vraagt die om alles eraf te gooien.
Bvd,
Coenuh wijzigde dit bericht 16-03-2008 11:17 (7%)
Tfoeeee jongen, las dit berichtje vannacht om half 6 op m'n mobieltje met m'n gare kop... en werd gekquote:Zero Grav schreef op zondag 16 maart 2008 @ 00:47:
Neen, de iPod Touch heeft WiFi maar de iPhone heeft vanonder een ethernetjack zitten,
werkt op dezelfde manier als bij de MacbookAir.
Zepto Znote 6224W: 14,1" @ 1440 x 900 | nVidia GO 8600M GT 512MB | Intel Core 2 Duo T7500 2,20GHz 800MHz 4MB 3072MB PC6400 - 800MHz | 200GB 7200 rpm HD | DVD+-RW | Integrated BT & Wi-Fi | Windows Vista Home Premium x86 :-)
Mijn probleem is het volgende:
Wanneer ik Edge uitschakel (om batterij duur te verhogen - gaat nu namelijk maar 1 dag mee), schakelt deze tegelijk mijn simkaart uit, dus dan kan ik niet meer bellen..
Ik kan trouwens ook niet internetten via GPRS/EDGE, dan geeft safari aan: Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is..
De instellingen zijn wel juist: APN: internet, gebruikersnaam+pw: tmobile
versie: 1.1.4
Iemand een oplossing hiervoor?
PS: Ik heb eens rondgekeken, zie dat het probleem ook voorkomt bij Telfort en KPN, maar zie nergens T-Mobile..
Kan iemand mij helpen???
Xbox Live Gamertag: Maori Rebel
Het instellen van t-mobile pit is zo gedaan.quote:wh00pz schreef op zondag 16 maart 2008 @ 15:55:
Beste mensen,
Mijn probleem is het volgende:
Wanneer ik Edge uitschakel (om batterij duur te verhogen - gaat nu namelijk maar 1 dag mee), schakelt deze tegelijk mijn simkaart uit, dus dan kan ik niet meer bellen..
Ik kan trouwens ook niet internetten via GPRS/EDGE, dan geeft safari aan: Safari kan de pagina niet openen, omdat de server onvindbaar is..
De instellingen zijn wel juist: APN: internet, gebruikersnaam+pw: tmobile
versie: 1.1.4
Iemand een oplossing hiervoor?
PS: Ik heb eens rondgekeken, zie dat het probleem ook voorkomt bij Telfort en KPN, maar zie nergens T-Mobile..
Je krijgt alleen toegang tot mobiel internet als je de juiste GPRS/EDGE instellingen op je iPhone instelt. Dit doe je vanaf het startscherm via Settings > General > Network > Edge. Vul afhankelijk van je provider de volgende gegevens in:
T-Mobile
APN: internet
Username: tmobile
Password: tmobile
24 flesjes in een krat 24 uur in een dag toeval??
iPhone selecteren in iTunes, naar het tabblad Info navigeren. Onder het kopje Agenda zorgen dat er niets aangevinkt staat. En dan opslaan.quote:Neovo schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:00:
Ik heb onlangs hier de vraag gesteld hoe en waar ik in kan stellen dat mijn iTunes niet steeds de kalender van mijn iPhone overschrijft met de kalender van mijn iMac. Iemand reageerde toen met "dat kan je instellen in iTunes". Nou, ik heb alles geprobeerd, maar iTunes blijft de agenda van mijn iPhone overschrijven. En dat is zwaar irritant!![]()
Kan iemand mij helpen???
Dat lijkt mij te moeten werken.
maar ook alleen APN ingevuld..
beiden werken ze niet.. ik krijg niet eens het "e" icoontje bovenin mn display.. raar??
about=blank
Dat je het 'e' icoontje niet ziet is op zich niet vreemd, ik heb daar een egaal vierkantje. Ik heb overigens KPN.quote:wh00pz schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:48:
ik heb ze allemaal al geprobeerd.. APN: internet username + pw: tmobile
maar ook alleen APN ingevuld..
beiden werken ze niet.. ik krijg niet eens het "e" icoontje bovenin mn display.. raar??
Ik zou eens controleren bij de helpdesk van T-mobile of GPRS voor jou geactiveerd is.
In 1.1.4 gebeurt dat in elk geval niet, net even getest.quote:B0MBACI schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:50:
Ik heb een bug gevonden met 1.1.3. Op het moment dat je in gesprek bent en je alarm gaat af crashed de iphone.
Mijn ervaring met KPN is overigens dat zelfs als je username en password invult het nog steeds werkt, het wordt gewoon genegeerd.quote:Muthas schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:00:
Je instellingen zijn niet juist, bij gebruikersnaam en password hoef je bij T-Mobile niks in te vullen
Minnema wijzigde dit bericht 16-03-2008 17:07 (23%)
ik denk het volgende:
- ik heb een dual simkaart, msischien dat het daar aan ligt?
- ik heb meerdere simkaartjes getest, waaronder vodafone & kpn, zelfde verhaal
huh?
Dat lijkt mij ook... maar ik wil juist dat nieuwe input van mijn iPhone agenda gekopieerd wordt naar de agenda op m'n iMac en eventueel ook MacBook.quote:Minnema schreef op zondag 16 maart 2008 @ 16:34:
[...]
iPhone selecteren in iTunes, naar het tabblad Info navigeren. Onder het kopje Agenda zorgen dat er niets aangevinkt staat. En dan opslaan.
Dat lijkt mij te moeten werken.
Edit: en weet iemand ook hoe je die automatische correctie tijdens het smsen in een US iPhone uit kan zetten?
Neovo wijzigde dit bericht 16-03-2008 20:45 (11%)
Xbox Live Gamertag: Maori Rebel
Pagina: 1 2 3 4 ... 28 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 last
Dit topic is gesloten.