Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 90 91 92 93 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 21 januari 2008

Als ik mijn U700 op profiel 'stil' zet, geeft de telefoon een trilsignaal als de batterij bijna leeg is ( en het battrijtje gaat knipperen )

Weet iemand of je dit trilsignaal uit kan zetten?

Reg. datum: 07 februari 2008

Hallo,
ik heb even een vraagje!
kan ik met mijn samsunbg u600 ook verbindingmaken met een router(draadloos internet) bijv thuis..

groeten odink

was Bl44t44p

quote:
odink schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:15:
Hallo,
ik heb even een vraagje!
kan ik met mijn samsunbg u600 ook verbindingmaken met een router(draadloos internet) bijv thuis..

groeten odink
Nee. Daarvoor moet je een toestel met WiFi/WLAN hebben, voorbeelden: HTC toestellen en Nokia N95/N82.

:)

Reg. datum: 06 mei 2006

quote:
Qoiz schreef op vrijdag 29 februari 2008 @ 17:14:
Vraagje, waarom kan mijn U700 maar 4 seconden een video opname maken en stopt ie er dan automatisch mee?
ik heb dit probleem ook... ik heb er nooit een oorzaak voor kunnen vinden :?

Reg. datum: 08 maart 2008

Ik heb een probleem wat ik hier eigenlijk nog helemaal niet heb terug gezien:

Ik heb een U700V en afgelopen nacht (gelukkig was ik nog wakker) begon deze uit zichzelf allemaal lege smsjes te versturen naar de bovenste contact persoon in de snel-lijst (mijn vriendin, niet zo fijn om half 3 snachts). Het open en dicht klappen van de telefoon had geen effect, en zelfs de batterij er uit halen werkte niet. Hij was gewoon zwaar aan het flippen.

Nu probeerde ik het vanochtend nog eens, en nu lijkt alles normaal. Ik durf nu alleen mn telefoon geen moment alleen te laten (ik vond de geldverspilling van afgelopen nacht wel weer voldoende).

Iemand hier wel eens van gehoord? Ik heb al zitten googelen maar het lijkt een onbekend probleem... Zou een firmware update de oplossing zijn?

*edit* Inmiddels langs het vodafone citypoint in amsterdam (bij amstel station) geweest, en daar firmware laten upgraden. Telefoon lijkt nogsteeds weer normaal te doen, maar houd het toch ff in de gaten.

Insignis wijzigde dit bericht 10-03-2008 18:40 (11%)

www.neome.tk

Gaat de zwarte lak er bij jullie ook snel vanaf ?

Heb wat lakschade aan de onderkant...net op het randje...verder super zuinig mee altijd in broekzak nooit op tafels etc.

* Asus F3-Ka - AMD Turion 64 X2 TL-62 @ 2,1 Ghz - 3 GB RAM - HD2600 512MB - 250 GB 5400 RPM * MX518 * Xbox 360 * Philips HD-LCD 32'' * 500 GB My Book * HTC Touch Dual * Olympus Mini-S * Mio 200 *

was Bl44t44p

quote:
NeoMe schreef op maandag 10 maart 2008 @ 21:44:
Gaat de zwarte lak er bij jullie ook snel vanaf ?

Heb wat lakschade aan de onderkant...net op het randje...verder super zuinig mee altijd in broekzak nooit op tafels etc.
Die Pearl Black? Dat zilver bladdert echt flink af nu bij mij, erg jammer :/

quote:
ArcticWolf schreef op zondag 23 september 2007 @ 10:29:
dan flash je hem toch terug naar de originele firmware???
ik ben er iig wel op vooruit gegaan, die knake vodafone firmware was echt slecht, maar heb wel eerst de originele firmware opgezocht voordat ik me'n telefoon heb geflashed, over dat taal probleem is mij niks bekend, maar hij staat hier ook op engels, maar de nederlandse T9 werkt gewoon goed.
Heeft iemand een idee waar ik de originele firmware kan vinden??
Ik heb namelijk ook de firmware geupdate, maar wil weer terug naar het origineel!!

Reg. datum: 29 oktober 2007

quote:
ArcticWolf schreef op zaterdag 08 maart 2008 @ 20:22:
[...]

ik heb dit probleem ook... ik heb er nooit een oorzaak voor kunnen vinden :?
Dat moet je ff instellen, naar CAMCORDER gaan, en dan onder aan bij opnamestand even instellen waarin je het wilt veranderen.

Reg. datum: 11 september 2007

Op mijn u700 heb ik volgende probleem, soms word ik gebeld door iemand met +31 en dan het nummer en soms door iemand zonder +31 en dan het nummer, als ik het nummer dan heb opgeslagen zonder +31 en diegene belt met +31 laat de telefoon de naam niet bij het nummer zien, andersom is dit ook zo. Ik heb alles al gedaan om dit op te lossen en de enigste oplossing is om onder 1 naam het nummer te programmeren met +31 en zonder +31, dit is erg omslachting. weet iemand hier een oorzaak van of oplossing voor?

was Bl44t44p

quote:
georgie123 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:10:
Op mijn u700 heb ik volgende probleem, soms word ik gebeld door iemand met +31 en dan het nummer en soms door iemand zonder +31 en dan het nummer, als ik het nummer dan heb opgeslagen zonder +31 en diegene belt met +31 laat de telefoon de naam niet bij het nummer zien, andersom is dit ook zo. Ik heb alles al gedaan om dit op te lossen en de enigste oplossing is om onder 1 naam het nummer te programmeren met +31 en zonder +31, dit is erg omslachting. weet iemand hier een oorzaak van of oplossing voor?
Huh? Ik heb alle nummers in mijn telefoonlijst staan met +31 en mijn U700 laat altijd de naam zien....

Reg. datum: 08 oktober 2005

quote:
jelle. schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 00:13:
[...]

Huh? Ik heb alle nummers in mijn telefoonlijst staan met +31 en mijn U700 laat altijd de naam zien....
Same here!

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired

Reg. datum: 13 maart 2008

Hee,

Ik heb de samsung u700 weet iemand een code om de muziek harder te zetten, want hij kan niet echt hard.

Voor de rest is het gewoon een fijn toestel! :>

Reg. datum: 12 maart 2008

Hee,

Ik heb drie weken geleden een samsung E390 gekocht,
ik heb zelf spellen van een CD'tje maar als ik ze op mijn mobiel zet herkent hij hem niet.
Ik weet dat je er een enable code voor nodig hebt en volgens mij is dat met dit toestel: #*53696# (denk ik)
dan komt er op het beeldscherm: (Appl Bearer) Serial Java. te staan.
heeft iemand een idee?
alvast bedankt!

Reg. datum: 14 maart 2008

1. Mijn vraag nu is heeft iemand of kan iemand de Europese firmware originele? namelijk de : U700CEGG3 : of de wat oudere in iedere geval een originele :'(
2. En nu ik mijn firmware heb aangepast naar een andere versie de : U700XXGI2 : is mijn garantie nog geldig? (niets is mis met mijn telefoon zelf kwa software)

VERGEET NIET!! de zijkanten vallen onder je garantie dus je kan hem altijd naar je leverancier terugbrengen

avenger wijzigde dit bericht 14-03-2008 06:50 (53%)

Reg. datum: 06 mei 2006

quote:
avenger schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 06:46:
1. Mijn vraag nu is heeft iemand of kan iemand de Europese firmware originele? namelijk de : U700CEGG3 : of de wat oudere in iedere geval een originele :'(
2. En nu ik mijn firmware heb aangepast naar een andere versie de : U700XXGI2 : is mijn garantie nog geldig? (niets is mis met mijn telefoon zelf kwa software)

VERGEET NIET!! de zijkanten vallen onder je garantie dus je kan hem altijd naar je leverancier terugbrengen
volgens mij letten ze niet op de firmware... dus

quote:

Bedoel je daarmee de zijkanten op de U700 welke compleet wegslijten?! Valt dit onder garantie? Want dan gaat ie terug naar Vodafone, die telefoon ziet er niet meer uit! Hoe zuinig ik er ook mee om ga! ;)

was Bl44t44p

quote:
Heb je daar ervaring mee dan? Het lijkt me erg sterk eerlijk gezegd... zal het morgen eens navragen bij m'n collega's.

Rozijntjes
Reg. datum: 01 juni 2001

Kan iemand een foto plaatsen van een versleten U700? Ben wel benieuwd hoe dat er uit ziet.

Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----

http://home.casema.nl/jansen_mg/u700.JPG

cvanzwieten wijzigde dit bericht 15-03-2008 20:53 (25%)

993CC G10
Reg. datum: 26 februari 2001

quote:
jelle. schreef op vrijdag 14 maart 2008 @ 14:23:
[...]

Heb je daar ervaring mee dan? Het lijkt me erg sterk eerlijk gezegd... zal het morgen eens navragen bij m'n collega's.
Vriendin heeft ook een U700, netjes onder garantie weer mooi gemaakt :)

whoeiz!
Reg. datum: 08 september 2002

quote:
georgie123 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:10:
dit probleem heb ik ook. OF ik krijg een telefoonnummer te zien als ik word gebeld, en een naam als diezelfde persoon sms't. OF ik zie de naam als diegene belt, maar een nummer bij een sms.

Too much is never enough!

Reg. datum: 24 augustus 2007

Heren, dames,

het zal vast wel ergens staan maar.... hoe kan ik bepalen wat de huidige firmware versie van mijn u700 is?

Bijvoorbaat dank,

Peter

Reg. datum: 21 januari 2008

quote:
DonPedro schreef op maandag 17 maart 2008 @ 14:38:
Heren, dames,

het zal vast wel ergens staan maar.... hoe kan ik bepalen wat de huidige firmware versie van mijn u700 is?

Bijvoorbaat dank,

Peter
*#1234#....... :)

Reg. datum: 11 september 2007

Bij welke provider zit je ?, ik bij T^-mobile.
quote:
Southern Sun schreef op zondag 16 maart 2008 @ 14:51:
[...]

dit probleem heb ik ook. OF ik krijg een telefoonnummer te zien als ik word gebeld, en een naam als diezelfde persoon sms't. OF ik zie de naam als diegene belt, maar een nummer bij een sms.

Pagina: 1 2 3 4 ... 77 78 79 80 81 82 83 84 85 ... 90 91 92 93 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: