Hoofdcategorieën
Topicacties

Nokia N82

Pagina: 1 2 3 4 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 last

Nieuw Topic
Ik had ook al aangegeven dat ik wilde helpen. Misschien moeten we gewoon een nieuwe beginnen...
Als ik kan helpen hoor ik het ook graag. Mogelijk dat je ook nog wat informatie van mijn website af kan halen.

Nederlandse Website gewijd aan de N82 http://www.n82.nl

Reg. datum: 08 augustus 2007

quote:
Drawer schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 08:36:
Ik heb hem ook binnen, heerlijk toestel. Als iemand anders geen interesse heeft wil ik wel een deel 2 van dit topic maken met een mooie topicstart vol tools? :)
Vind ik ook goed, kijken of ik daar iets verder mee kom :(
quote:
F-O-C-U-Z schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:04:
[...]

Ik heb Flipsilent gesigned zonder problemen, dus het nieuwe systeem werkt wel. ShakeSMS lukte daarintegen dan weer niet.
Klopt, FlipSilent kon ik ook signen, maar alle andere applicaties (denk aan NokMode, rotate_me) worden allemaal geweigerd. een certificaat moet ik hebbe, meer niet. lekker lastig doen, die mensen van Symbian

Ik zal ook graag zien dat ik nog een certificaat zal kunnen krijgen. Grote voordeel is dat je dan geen internet verbinding meer nodig hebt om een applicatie te signen... Beetje jammer ja van Symbian...

Reg. datum: 03 april 2007

Kan iemand me even uitleggen hoe ik Live Messenger op mijn N82 krijg... ik kom er niet uit... :/

Makkelijker kan bijna niet. Zie link hieronder. Let even goed op de volgorde.

http://www.allaboutphones...wtopic.php?f=50&t=446

Reg. datum: 03 april 2007

das snel, ik ga kijken!

Reg. datum: 02 februari 2008

Mijn N82 is vastgelopen, en reageert nergens meer op. Ik was een programma aan het installeren, toen plotseling het scherm helemaal wit werd, en de telefoon nergens meer op reageerde, ook niet op de aan/uit knop. Ik heb de batterij er opnieuw ingedaan, maar toen ik hem weer aanzette kreeg ik weer het witte scherm, en de telefoon reageert op geen enkele toets. Ik heb alles al geprobeert om het weer aan de gang te krijgen, SIM-kaart eruit, SD-kaart eruit, aan de oplader gedaan, met de pc verbonden, maar helemaal niets helpt. Weet iemand of ik er zelf iets aan kan doen, of moet ik ermee naar een servicepunt?

Prettig gestoord 8)
Reg. datum: 29 november 2004

Nokia N82 - Deel 2
Een nieuw topic, ben er nog druk mee bezig dus even geduld voor de nieuwe informatie. :)

<pokemonvanger> vrouwen vallen idd op foute gasten. Dus eigenlijk moeten we allemaal shag roken en wijven slaan.
Verdraagzaamheid - Het inzicht dat de ander toch te stom is tot een beter inzicht te komen.

Reg. datum: 01 november 2005

quote:
GbLeeuw schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:38:
Mijn N82 is vastgelopen, en reageert nergens meer op. Ik was een programma aan het installeren, toen plotseling het scherm helemaal wit werd, en de telefoon nergens meer op reageerde, ook niet op de aan/uit knop. Ik heb de batterij er opnieuw ingedaan, maar toen ik hem weer aanzette kreeg ik weer het witte scherm, en de telefoon reageert op geen enkele toets. Ik heb alles al geprobeert om het weer aan de gang te krijgen, SIM-kaart eruit, SD-kaart eruit, aan de oplader gedaan, met de pc verbonden, maar helemaal niets helpt. Weet iemand of ik er zelf iets aan kan doen, of moet ik ermee naar een servicepunt?
legaal programma?
welk programma?

ing.

quote:
elpino.rv schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 09:45:
@ReseT en @F-O-C-U-Z :

hebben jullie allebei al geprobeerd om de SD kaart opnieuw te formatteren naar FAT (geen FAT32)? Dat lost bij veel mensen problemen op met hangers/haperingen etc...
Helaas heeft het niet gewerkt. Zelf heb ik ook geen andere probelemen met de geheugenkaart. Puur alleen die m4a. verder heb ik ge-experimenteerd met verschillende clustergrootte, geen resultaat.

'Not getting what you want is sometimes a wonderful stroke of luck.'

Reg. datum: 27 juni 2002

Hallo allemaal,

Ik ben sinds kort ook eigenaar van dit prachtige telefoon"tje".
Alleen staat er bij mij bovenin een pictogram van het zoeken naar een WLAN.
Ik heb echter WLAN scanning uitstaan en weet niet waar ik moet zoeken om dit pictogrammetje weg te krijgen.
Er draaien voor de rest geen programma's op de achtergrond.
Iemand enig idee.

Bij voorbaat dank

"Logics will get you from A to B, imagination will take you everywhere"

Linux!
Reg. datum: 01 september 2001

Q. Does not having a pencil key make a great deal of difference?
A. In my personal opinion, i believe that it does, for my general everyday use anyway. I did really miss the pencil key the whole time i used the n82, not just for copy and paste related problems, but for also some of my most fav applications rely on the pencil key.
Shit, betekent dat dat er geen enkele manier is om tekst te kopiëren+plakken?

Oh shit, sorry!

sjaakduhuuhl wijzigde dit bericht 12-03-2008 20:35 (12%)

Error -48621: Unexpected end of message

Bouw mee aan Tweak City! | Klik hier voor meer info!

.: Webprutser :.

Nokia N82 - Deel 2
Graag daar verder!

| TinuX Homepage | iPhone | MacBook + 23" ACD | Apple TV |
| www.tinux-design.nl | -- Jouw Webdesigner!? --

Acties: [view]

Door: pven
Moderator Telecommunicatie
sponsort
Reg. datum: 16 oktober 1999

En weer open! :)

(We zijn even in afwachting van sander1989 mbt deel 2; tot die tijd hier verder)
Reg. datum: 02 februari 2008

quote:
firefighter2 schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 17:55:
[...]

legaal programma?
welk programma?
Ja, Google Maps, dus helemaal legaal.

Reg. datum: 26 maart 2002

Waarom bestaan er zoveel verschillende sportstracker proggies voor verschillende modellen terwijl OS toch 3.1 is? is Iedere GPS anders aan te sturen?

http://sportstracker.nokia.com/nts/download.jsp

--------------------------------------------------------------------------------

Please read and accept the 2-page "End User Software Agreement" before installing the application.

End User Software Agreement (html version)

I have read and accepted the agreement.

Please choose the version suitable for your phone:

Nokia Sports Tracker for S60 v3.0

Supported phones:
Nokia S60 v3.0 devices (N71, N73, N75, N77, N80, N91, N92, N93, N93i, E50, E60, E61, E62, E65, E70, 3250, 5500 Sport)

Download

Nokia Sports Tracker for S60 v3.1

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N76, N81, N81 8Gb, E51, 5700, 6110 Navigator, 6120, 6121, 6290)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N95)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (N82, N95 8Gb)

Download

Supported phones:
Nokia S60 v3.1 devices (E90)

Download

Reg. datum: 08 januari 2003

quote:
GbLeeuw schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 16:38:
Al een harde reset geprobeerd? Dus telefoon uit. Dan groene beltoets, de 3 en "*" tegelijk ingedrukt houden en daarna de telefoon aanzetten. Wel alle toetsen ingedrukt houden. Hiermee wordt je telefoon helemaal schoongeveegd. LET OP! Je raakt hier alle gegevens mee kwijt. Alle contactpersonen, eigen software, sms-jes, zelfs je datum/tijd instellingen raken kwijt. Dit is dus een laatste redmiddel voor als je telefoon serieus in de soep gelopen is.

Hier nog meer
Reg. datum: 10 april 2003

quote:
Pafi1990 schreef op dinsdag 11 maart 2008 @ 22:38:
wie heeft er ervaring bij bestellen bij gsmweb.nl? zijn ze goed? of raden jullie me af om daar iets te bestellen

antwoord graag snel
Vorige week Donderdag besteld, inclusief verlenging Orange-->T-mobile, gister binnen. Sneller dan via de T-mobile shop waar ik een week zou moeten wachten op de activatie van mijn Sim.

Aantal vraagjes mbt de N82 waar ik niet helemaal uitkom...
  1. Ik heb al mijn contacten "geback-upped" naar mijn sim kaart, met een SE kon ik ze allemaal tegelijk kopieren van mijn sim, is die mogelijk er ook op de N82?
  2. Gebruik van het navigatie systeem, hij zeg telkens dat er een "netwerk" nodig is, ik heb echter geen zin in extra mobiele kosten, het moet toch gewoon mogelijk zijn om zonder data verkeer te navigeren?
  3. Ik had iets gelezen dat de "hoofdtoets" druk gevoelig is, en dat je er overheen kon draaien ed. ik heb dit nog nergens kunnen gebruiken, of is het een mythe ofzo?
  4. Bepaalde MP3-tjes stotteren heel erg (heb het hier ook gelezen in het topic) is er al een idee bij welk type MP3-tjes dit is?

Hier staat wat

Reg. datum: 21 februari 2008

Vandaag m'n telefoon ontvangen, net uit de doos gehaald.

Kreeg zo'n bericht met instellingen van t-mobile met instellingen voor internet opgeslagen. Als ik dan op internet ga maakt hij gebruik van gprs is dat het beste? Ik heb zo'n pocket internet totaal bij het abonnement.

Reg. datum: 04 november 2004

Heb de telefoon nu bijna 2 weken en laatst zat iemand anders met mijn telefoon te spelen en zelf had hij de n81 en het viel hem op dat bij mij het menu veel trager lade. Is dat normaal?

Alle applicaties die ik los heb gedownload (zoals google maps, emtube...) heb ik geïnstalleerd op mijn SD kaart (is overigens niet de standaard SD kaart die erbij zat maar een normale van 2gb van sandisk). Zou je dit merken in de snelheid van deze applicaties?

Voor de rest toppie telefoon en helemaal in combinatie van google maps + PIT als je iets zoekt in de stad.
quote:
Edemaster schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 19:45:
Vandaag m'n telefoon ontvangen, net uit de doos gehaald.

Kreeg zo'n bericht met instellingen van t-mobile met instellingen voor internet opgeslagen. Als ik dan op internet ga maakt hij gebruik van gprs is dat het beste? Ik heb zo'n pocket internet totaal bij het abonnement.
De standaard instellingen zijn gewoon goed. Gebruik zelf dan altijd het acces point T-Mobile internet

maxjuh wijzigde dit bericht 13-03-2008 20:28 (30%)

Reg. datum: 13 maart 2008

quote:
Johantjuuh schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:07:
Volgens enkele Zweedse bronnen komt de Nokia N82 op 25 maart in het zwart naar je toe. Veel mensen zullen hierop gewacht hebben !

Volgens website IntoMobile komt de zwarte broer van de candybar flagship op 25 maart op de markt, beschikbaar voor de masses !

Bij de Zweedse webstore van Katshing kun je hem alvast bestellen voor 531 euro los.

Toch zal het nog wel een tijdje duren voordat hij hier op de Nederlandse markt komt. Dit hangt helemaal af van de snelheid van de distributeurs, de providers en telecomzaken die deze variant (mogelijk) gaan voeren.

De vraag is wanneer het toestel komt, niet of !
Heb je toevallig nog een link van dit nieuws bericht? Ik kan er op de intoMobile site niets over terug vinden. Ben ook al een tijdje aan het kijken voor de N82 maar over de black versie zijn verder nog geen andere foto's of nieuws over een release te vinden anders dan de standaard live foto's en informatie die hier al voorbij zijn gekomen. Op de Nokia N82 Blog is vandaag dit nieuws artikel gepost:

" Steve Litchield from AllAboutSymbian.com today mentioned that he'll be getting a black Nokia N82 to check out. He didn't say much about it, other than the following statement...

"On a side note, I'm on a shortlist to try out the black N82 - not just a cosmetic variant this, as the new colours fix the usability problems of the keypad legend on the original silver version."

I wonder if he's talking about the clicking sounds that many have experienced on there keypads. For instance on my direction pad when I push to the right I get a slight clicking sound. It's nothing serious or loud, but still it shouldn't be that way.

http://www.then82blog.com...-coming-to-all-about.html

Reg. datum: 21 februari 2008

Ik snap er nog niet veel van de telefoon hoe ik alles aan de praat moet krijgen... Ik zal zaterdag naar de mediamarkt geheugenkaart ophalen wat raden jullie aan? Ik zat de denken aan 8 gig.

Reg. datum: 17 oktober 2000

quote:
Edemaster schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:58:
Ik snap er nog niet veel van de telefoon hoe ik alles aan de praat moet krijgen... Ik zal zaterdag naar de mediamarkt geheugenkaart ophalen wat raden jullie aan? Ik zat de denken aan 8 gig.
het is maar net waar je het voor nodig herbt. als je veel muziek er op wil zetten 4 of 8 , als je tomtom alleen wil dan 2gb genoeg. Zou een kaartje via internet bestellen. dat scheelt heel veel centjes.

"waar je natuurlijk altijd voor moet zorgen is dat die twee verschillende elementen als een Chinees puzzeltje in elkaar steken; dus dat je d'r niet om heen gaat lopen fucken!''

quote:
Peerke073 schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 22:11:
[...]

Heb je toevallig nog een link van dit nieuws bericht? Ik kan er op de intoMobile site niets over terug vinden. Ben ook al een tijdje aan het kijken voor de N82 maar over de black versie zijn verder nog geen andere foto's of nieuws over een release te vinden anders dan de standaard live foto's en informatie die hier al voorbij zijn gekomen. Op de Nokia N82 Blog is vandaag dit nieuws artikel gepost:
Link van het nieuwsbericht: http://www.intomobile.com...-makes-an-appearance.html

GamerTag: D3 R4X
Reg. datum: 06 oktober 2005

De N95 krijgt binnenkort een nieuwe firmware update met Flashlite 3 en Widgets! Hopelijk zijn wij ook snel aan de beurt. Ben benieuwd of de N82 ook Widgets gaat krijgen 8)

Pagina: 1 2 3 4 ... 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 72 73 74 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: