[MMORPG] Lord of the Rings Online: deel 5
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Nieuw TopicReg. datum: 23 januari 2008
Dat zou mooi zijn want dan duurt het updaten niet zo langquote:The End schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 09:39:
Het lijkt erop dat het hele gebied Forochel al aanwezig is op de live servers. Iemand van de US forums heeft een aantal screenshots gepost van het gebied. (Helaasch weer verwijderd door een moderator voordat ik ze kon zien)
@The end, kan je eens de url van dat topic geven?
MOAW wijzigde dit bericht 12-03-2008 11:38 (38%)
In deze thread werd ik erop gewezen:quote:MOAW schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:22:
Het enigste wat ik heb gezien is het noorderlicht vanuit fornost hehe.
@The end, kan je eens de url van dat topic geven?ookal zijn ze plaatjes weg hehe.
http://community.codemast...ead.php?p=3785986#3785986
In deze thread stonden de plaatjes:
http://forums.lotro.com/showthread.php?t=125639&page=5
en deze:
http://guardiansofgondor.com/index.php?view=bk13preview
Helaas weg
Ik geloof dat iemand via Everdim erin is gekomen.
The End wijzigde dit bericht 12-03-2008 11:44 (4%)
Je kan "reloggen" naast een muur waardoor je in de muur logged, en daarna weer reloggen om aan de andere kant te komen. Dit werkt ook in ettenmoors hehe.
Misschien is dat niet zo'n goed idee.quote:MOAW schreef op woensdag 12 maart 2008 @ 11:52:
Straks toch eens opzoek gaan of ik er ook in kan komen, ik weet waarschijnlijk al hoe.
Je kan "reloggen" naast een muur waardoor je in de muur logged, en daarna weer reloggen om aan de andere kant te komen. Dit werkt ook in ettenmoors hehe.

Gisteren btw met mijn Hunter de quests gedaan richting "The Twisted Heart" in Evendim. Alles ging er goed, en uiteindelijk alles ook voltooit, gelukkig wist iedereen al hoe men de final quest moest voltooien. De aller eerste keer toen ik met mijn main deze quest ging doen, duurde het ff voordat ik (we) door hadden dat de roots gesloopt moesten worden alvorens de boom vurnable was. heart-rot is de gehele tijd niet te killen, maar goed. Nu met mijn Hunter wisten we dit allemaal wel en was de quest eigenlijk een "piece-of-chicken". Gedurende de quest dingde ik naar lvl40, om naar de 50 ;-)
euh...ja
http://i7.photobucket.com.../lemanruss53/c0abd7d9.jpg
Hehe, staan op google.
MOAW wijzigde dit bericht 12-03-2008 14:38 (10%)
About me - The possibilities are only limited by the amount of root access you have.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
Anyway, ik ben 'aenae' op snowburn, geen idee of dat een goede server is of dat ik beter ergens kan rerollen.
About me - The possibilities are only limited by the amount of root access you have.
Rhyaehar ~ lvl 50 Hunter, Man at Arms | Raids'R'Us - Laurelin raid groep | LOTRO blog
50 HUNTER Aspenráen - GM Forester GM Woodworker // 50 MINSTREL Asparwenlyyn - GM Prospector - GM Tailor - GM Metalsmith // 50 CAPTAIN Apachillessinne - GM Jeweller // 50 CHAMPION Asphaedrae - GM Scholar // 50 LOREMASTER Asphirriallianna
Maarja, ze hebben al aangegeven dat je niet meer veel hoeft te zwemmen, vandaar dat ze ook duidelijke wegen hebben aangelegd.
Gisteren ook weer eens lekker zitten spelen met mijn net nieuw geinstalleerde Geforce 9600 GT 512 MB. Alles op Ultra High (stond het al) en nu nog geen lagere framerates gehad dan een slordige 50, hoogste wat ik haalde was 135, wat ik absoluut niet verkeerd vind op Ultra High.
Mijn champion is gisteren aardig tekeer gegaan in de North Downs, waar hij toch even 2 levels is gestegen..De nodige Orcs, Wargs en spinnen vielen voor zijn bijlencombinatie..
Beware when following a dragon in the fog...you just might hit a mountain on your way. ;)
Geen speculatie zonder bronvermelding!quote:LuNaTiC schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 15:35:
pssst: morgen wordt Mines of Moria onthuld
Omdat ie pas morgen vrij komt?quote:MueR schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 16:55:
Hmm, waarom heb ik dat nog niet? Klote Codemasters....
sorry heb al teveel gezegd.
Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.