Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest
Het Grote World Of Warcraft Topic - Deel 151
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Nieuw Topicik heb ook die gnomish death ray en die is idd zalig, 900 tot 3k dmg in 3 secs vanaf lvl +- 35 erg gemeen in pvp ook alle2 30% hp buble en gnomish deathray zelf geen dmg en genoeg tijd over erna om een holy light te castenquote:MantaMania schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:52:
[...]
Hehehehe bevalt je dus nog erg goed een druidben je nou wel al een beetje serieus aan het tanken want je moet wel wat oefenen he. Ik ben nu op mn paladin 51 gaat ff traag omdat ik het vrouwtje moest boosten die is nu tenminste ook 50. beide ff engineer richting de 360 gelevelt dus een paar leuke items erbij. Echt bizar als je ziet als we samen een mob pullen ik met mn goblin rocket launcher trinket en zij met de deathray dan is ie vaak zo goed als instant dood.
Ook heerlijk ge aoe grind in plaguelands dan zie je pas hoe overpowered een tank pala is
BTW weet iemand hoe ik een castsequence macro kan laten werken met een use er tussen in of kan het echt alleen met casts?
Wat ik wil is mn trinket gebruiken en daarna een spell.
Dus eigenlijk:
/use Goblin Rocket Launcher
/Cast Avengening shield
Ze kunnen sowieso niet instant na elkaar omdat die rocketlaucher een cast heeft van 2 seconden en daarna val je zelf
Sudowudoo 70 Druid Resto 4 Life!
Reg. datum: 15 februari 2005
FF offtopic, hoe maak ik trouwens 2 regels in mijn signature?
sig vraagje is opgelost
daroy wijzigde dit bericht 10-03-2008 10:30 (5%)
Geen idee wat ik eigenlijk ga doen of wil gaan doen.
Ben natuurlijk erg fan van mijn Rogue maar een (Tanking/Fury) Warrior is ook erg leuk en op dit moment vermaak ik me uitstekend met mijn Elemental Shaman.
Lastig, lastig!
Migraten is misschien een optie, maar om nou naar de TB server te gaan
Stormscale : RaseriaN : LvL 69 Orc Warlock, Nageeth : LvL 63 Tauren Death Knight, Teegan : LvL 70 Tauren Shaman
shammy voor lvl >> ench met een 2h (axe) in het begin en daarna dual wield. en succes aan horde zeide lijkt me wel goud met honor/ticket farm sinds ze 90% van alle bg's winnenquote:daroy schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:06:
Dit weekend besloten om naast mijn 2 alliance character samen met een vriend ook eens horde uit te proberen. Ik ga sowieso weer voor een warlock want die spelen gewoon erg fijn. Maak ernaast ook nog een shaman om dat eens te proberen. Iemand nog tips voor een shaman, hoe te spelen en richting welke build in moet gaan?
FF offtopic, hoe maak ik trouwens 2 regels in mijn signature?
ookal een WotLK dilemma? ik zit er aan te denken om meteen een deathknight te gaan maken, iedereen maakt zich druk om zijn mian char naar 80 te lvlen en ben ik sneaky al met mijn death knight bezig
musicdemon wijzigde dit bericht 10-03-2008 10:14 (15%)
Reg. datum: 13 juni 2005
Kan me voorstellen dat je met je warrior en/of rogue niet wil migreren. Maar met je shammie kan ik je het aanraden : Pquote:RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:11:
@WotLK
Ben natuurlijk erg fan van mijn Rogue maar een (Tanking/Fury) Warrior is ook erg leuk en op dit moment vermaak ik me uitstekend met mijn Elemental Shaman.
Lastig, lastig!
Migraten is misschien een optie, maar om nou naar de TB server te gaan![]()
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Had je je shaman nu maar ally gemaakt, ik denk dat Denial je met open armen had ontvangen als je een beetje fatsoenlijke gear had gehad (na 2.4 danquote:RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:11:
@WotLK
Lastig, lastig!
Migraten is misschien een optie, maar om nou naar de TB server te gaan![]()
Breathe
"Everything that is, is alive."
Die kip levelt mee tegenwoordig met je engineer nivo dus das wel geinig zeker als je op lvl 50 al 375 bentquote:musicdemon schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:59:
[...]
ik heb ook die gnomish death ray en die is idd zalig, 900 tot 3k dmg in 3 secs vanaf lvl +- 35 erg gemeen in pvp ook alle2 30% hp buble en gnomish deathray zelf geen dmg en genoeg tijd over erna om een holy light te castenook die gnomish battle chicken is leuk voor elite Q's hij spawned 3 mins waarvan hij op de 30 secs enraged en ook daadwerkelijk dmg doet en dan doet hij 87 dmg per seconde, luke aanvulling alleen jammer van die cd. erg handig met lvlen dus maar heb je er op lvl 70 ook nog wat aan behalve zo'n bril en de duurdere mount?
Twinks collectie: Turalyon: Swiftwind NE 19 Druid Sunstrider: Crulon Orc Hunter 19 / Gromcrul 39 Tauren shaman Mains: Turalyon Crulon 70 Human Warrior / Redskin 70 Dwarf Priest
Misschien dat hij wel overgaat, want vind de aantrekkingskracht van de Horde toch best wel groot.quote:ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:14:
Kan me voorstellen dat je met je warrior en/of rogue niet wil migreren. Maar met je shammie kan ik je het aanraden : P
Heb met Alliance toch vaak meegemaakt dat mensen elkaar niet helpen en minder gefocused zijn op het teamdoel maar meer op de individuele doelstellingen.
Ja klopt, Jarno zat ook al tegen me te praten dat ik stom was om Horde te gebruiken voor Shamanquote:Routed schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:15:
Had je je shaman nu maar ally gemaakt, ik denk dat Denial je met open armen had ontvangen als je een beetje fatsoenlijke gear had gehad (na 2.4 dan)
Stormscale : RaseriaN : LvL 69 Orc Warlock, Nageeth : LvL 63 Tauren Death Knight, Teegan : LvL 70 Tauren Shaman
Hehe, zaterdag 60 gedinged, gelijk Ramparts in met wat guildies. Grotendeels green gear en defense niet maxed, dat had ik beter niet kunnen doen.quote:MantaMania schreef op maandag 10 maart 2008 @ 09:52:
Hehehehe bevalt je dus nog erg goed een druidben je nou wel al een beetje serieus aan het tanken want je moet wel wat oefenen he.
Hadden een 59 priest, 60 mage en omdat we verder niemand konden vinden een 70 lock en mage. Op sommige trashmobs ging ik bijna onderuit, 50 health op een gegeven moment, maar dat en de eerste boss ging nog wel. Toen bij die demon boss waar ik binnen drie seconden op m'n gat lag. Crit en twee crushings.
Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
ow oke met je engineering level dus xD ik zeg wel dat hij af en toe sterker werd maar ik dacht gewoon door mijn lvl en niet in me opgekomen dat hij op engi lvl sterker zou kunnen worden. en nee ik heb bij langen na niet genoeg cash en wil ik graag me char's prof's op elkaar afstemmen zodat ik er max winst uit kan halen. ik denk dat me mage ook mining of herb word en me pala (als ik voor mining dan kies jc. deze profs kosten dacht ik ook geen godsvoormogen om ze uberhaupt 375 te krijgen zoals ench of me tailoor nu.quote:MantaMania schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:20:
[...]
Die kip levelt mee tegenwoordig met je engineer nivo dus das wel geinig zeker als je op lvl 50 al 375 bentIk ben engineer op mn alt dus dan zijn die crafted dingen wel leuk voor een lange tijd en ik wilde graag die bommen hebben voor mn tank paladin dan kan je echt de max halen uit je aoe tanking!! Daarbij is het een leuke proffesion in mijn ogen zeker als je beide "genoeg" cash ervoor hebt.
gister met me guild voor de 2e keer solarian proberen. we hebben solarian alarm een verplicht add on gesteld en ook worden de namen in chat en op vent geroepen van debuff maar 1 huntard heeft ons 3 keer weten te wipen die gast zit nu ook pas 2 weken in onze guild en zit nu aan zijn laatste kans. laatste try was wipe op 24% omdat een offtank de priest probeerde me te trekken maar dat ging niet snel genoeg en hij weet nu ook wel dat hij beter gewoon kon rennen sinds iedereen heeft lopen shcreeuwen op vent na al 3 wipes en dan wipen op de laatste 4% -.- maarja volgende keer is hij neer en we gaan dit keer ook met de instelling bom wipe = alle repairs van die avond (omg 25 keer +- 30g) + raid kick. hopelijk willen ze er dan wel op letten
musicdemon wijzigde dit bericht 10-03-2008 10:44 (26%)
Het was vorige week 1 raid dacht ik, uit de 4 avonden. Eigenlijk trieste bende, maar een waar het lastig van kan zijn om er een oplossing voor te vinden. Aan de ene kant heb je mensen als bijvoorbeeld Eendje en onze GM die zich bij wijze van de ballen uit de broek werken om de encounters te winnen, terwijl er aan de andere kant van die mensen zijn die het echt alleen maar om de loot lijkt te zijn en een beetje halfbakken meehobbelen achter de rest aan. Probleem is, er zijn te weinig mensen om ze zomaar eruit te kunnen kicken.quote:eendje schreef op maandag 10 maart 2008 @ 08:47:
man als ik jullie over BT en MH zie praten wil ik ook zo graag daar heen he... vorige week geen enkele raid gehad.. Teveel mensen die CBA om te signen.. en zelfs al zouden we iedereen die online was meenemen hadden we nog te weinig.. we hebben 40 members, betekend dat ze minimaal 50% attendence hebben (op een totaal van 78 personen, nog weinig maar ala), en dan kunnen we nog geen raid vol krijgen.. zelfs de farmnights op wo/do waren niet vol
wij wipen nu al weet ik veel hoeveel weken op vashj en ik begrijp ook wel dat het irritant begint te worden, maar we krijgen niet eens de kans meer om vashj te doen omdat niemand zin heeft om de rest van de bosses te killen
erg fijn dat blizzard heeft gepost dat de attunement verdwijnt, want volgens mij is dat de belangrijkste reden dat de mense niet meer komen opdagen.. "we wachten wel tot 2.4, kunnen we gelijk MH in.." terwijl de GM al gemeld heeft dat we eerst vashj down krijgen en kael en daarna pas doorgaan..
zucht, nou ja hopelijk volgende week wat meer geluk aangezien ik nu late dienst heb
En dat is dan het punt wat ik niet snap. Als het je puur om de loot zou zijn, waarom dan niet komen om bosses te killen voor loot? Ik speel zelf pas een week of 3 op dit niveau (naja, effectief 2 vanwege 4 canned runs tot nu toe), maar ik geloof er niks van dat met deze instelling ver te komen is in MH en BT. Alle encounters moeten geleerd worden en zijn gewoon te overwinnen, mits iedereen meewerkt.
Ik weet alleen niet wat een fatsoenlijke of effectieve oplossing zou zijn, of zelfs suggesties. Of het een goede opmerking is weet ik niet, maar ik snap heel goed dat de GM zegt, eerst 6/6 SSC en 4/4 TK, dan pas de rest.
Al is de fiets nog zo snel, de motor beperkt het wel. - Challenge Fujin "piloot". - weblog
Nu zit ik toch met een noob vraagje:
Is het normaal (bij gebruik van backstab) dat ik de melding krijg 'must be behind the target' alhoewel dat ik daar wel degelijk sta?
Is dit een bug of heeft het te maken met de lag (Turalyon lagged als een gek blijkbaar, gemiddeld 150 tot 200ms, maar die realm zit ook boordevol)?
Clowns to the left of me, Jokers to the right
En daar heb je idd het probleem, we hebben te weinig mensen om de echte slackers en non-performers eruit te kicken or ze niet mee te nemen naar een raid. Zelfs als iemand minder dmg doet dan een tank kunnen we hem momenteel niet vervangenquote:Neelon schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:33:
[...]
Het was vorige week 1 raid dacht ik, uit de 4 avonden. Eigenlijk trieste bende, maar een waar het lastig van kan zijn om er een oplossing voor te vinden. Aan de ene kant heb je mensen als bijvoorbeeld Eendje en onze GM die zich bij wijze van de ballen uit de broek werken om de encounters te winnen, terwijl er aan de andere kant van die mensen zijn die het echt alleen maar om de loot lijkt te zijn en een beetje halfbakken meehobbelen achter de rest aan. Probleem is, er zijn te weinig mensen om ze zomaar eruit te kunnen kicken.
En dat is dan het punt wat ik niet snap. Als het je puur om de loot zou zijn, waarom dan niet komen om bosses te killen voor loot? Ik speel zelf pas een week of 3 op dit niveau (naja, effectief 2 vanwege 4 canned runs tot nu toe), maar ik geloof er niks van dat met deze instelling ver te komen is in MH en BT. Alle encounters moeten geleerd worden en zijn gewoon te overwinnen, mits iedereen meewerkt.
Ik weet alleen niet wat een fatsoenlijke of effectieve oplossing zou zijn, of zelfs suggesties. Of het een goede opmerking is weet ik niet, maar ik snap heel goed dat de GM zegt, eerst 6/6 SSC en 4/4 TK, dan pas de rest.
ik weet ook echt niet wat een oplossing zou zijn, behalve meer recruiten.
oh en je hebt gelijk er was 1 raid.. maar die wil ik zo snel mogelijk vergeten
blup
Reg. datum: 21 mei 2003
We need shamans !!!quote:RaseriaN schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:25:
[...]
Misschien dat hij wel overgaat, want vind de aantrekkingskracht van de Horde toch best wel groot.
Heb met Alliance toch vaak meegemaakt dat mensen elkaar niet helpen en minder gefocused zijn op het teamdoel maar meer op de individuele doelstellingen.
[...]
Ja klopt, Jarno zat ook al tegen me te praten dat ik stom was om Horde te gebruiken voor Shaman
Vanavond maar een begin maken in BT zodat we dinsdag hopelijk Council kunnen killen.
Enige probleem op weg er naar toe kan Ros zijn, maar ja raiden met maar 1 mage is ook niet echt lekker.
Hoezo niet? Je hebt water en arcane intellect, wat wil je nog meer?quote:4fun schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:56:
raiden met maar 1 mage is ook niet echt lekker.
Turalyon: Eleamar (lvl 70 Paladin) | Ceth (lvl 70 Warlock) | Elvilith (lvl 70 Druid) - <Oasis>
shaormaquote:Exitium schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:04:
[...]
Hoezo niet? Je hebt water en arcane intellect, wat wil je nog meer?
De reden waarom ik daggers heb verlaten voor swords en nooit meer heb omgekeken. Zo ziek geworden van die melding in zowel pve als pvp, character lag, hit box issues etc etc.quote:Kapoen schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:40:
Ik ben onlangs terug beginnen spelen en heb maar eens een ver character aangemaakt op een realm waar ik niemand kenHet is een gnome rogue geworden.
Nu zit ik toch met een noob vraagje:
Is het normaal (bij gebruik van backstab) dat ik de melding krijg 'must be behind the target' alhoewel dat ik daar wel degelijk sta?
Is dit een bug of heeft het te maken met de lag (Turalyon lagged als een gek blijkbaar, gemiddeld 150 tot 200ms, maar die realm zit ook boordevol)?
antwoord: ja dat is normaal
| Henry Rollins: Go forth and kick ass! |
| Dr. Cox: Oh, my God. I care so little I almost passed out. |
| Hazuki: Pipirupirupipiruppi~ Nandemo kirechau chainsaw~ Ten~butsu~maru! |
Helemaal als die ene mage ook nog Trollimmie heet!quote:4fun schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:56:
[...]
We need shamans !!!
Vanavond maar een begin maken in BT zodat we dinsdag hopelijk Council kunnen killen.
Enige probleem op weg er naar toe kan Ros zijn, maar ja raiden met maar 1 mage is ook niet echt lekker.
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
Oppassen dus.
http://rrvs.blogspot.com/2008/03/trojans-oh-boy.html
Met firefox en noscript zou je veilig moeten zijn.
Listen to the voices in your head.
Reg. datum: 21 mei 2003
DIe gaat niet mee.quote:SMulTiE schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:08:
[...]
Helemaal als die ene mage ook nog Trollimmie heet!
1 mage in BT kan wel maar is niet lekker ivm sheeps.
Reg. datum: 13 juni 2005
Sorry, ik sheep niet, ik turtle.quote:
Oh, @ 4fun. Ik kan vanaaf wel
Trollimmie Mage (The Inner Circle - Trollbane)
Wat? Speelt ie niet meer (actief?)?quote:4fun schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:10:
[...]
DIe gaat niet mee.
1 mage in BT kan wel maar is niet lekker ivm sheeps.
Core 2 Duo 6300 @ 7*333 - MSI P965 Neo - 2048 MB PC5400 - Samsung 18x DVD-RW - Asus 7600 GT 256 DDR3 @ 610/750- Samsung Syncmaster 940BW
zo heb ik iig ook die pig quest gedan op mijn BE mage. Had gelezen dat dat alleen op lvl 60 kon dus toen ook maar gedaanquote:ImdaMned schreef op maandag 10 maart 2008 @ 11:14:
[...]
Sorry, ik sheep niet, ik turtle.
Oh, @ 4fun. Ik kan vanaaf wel
d'r is maar één ding in het leven wat moet, en dat is dood gaan.
Pagina: 1 2 3 4 ... 35 36 37 38 39 40 41 42 43 44 45 46 47 last
Dit topic is gesloten.