Reg. datum: 01 augustus 2004
Ik heb goede kabels gebruikt, 3 delig afgeschermd, met 75dB afscherming, en een Hirschmann versterker erop.
Wat doe ik verkeerd ?
Toevallig had ik gister de UPC helpdesk aan de lijn omdat mijn box kuren had en vroeg naar de vorderingen omtrent DVR HDTV. Zij gaf aan dat daar aan gewerkt wordt, maar niet op korte termijn te verwachten zal zijn. Daarbij zij ze dat ik mijn huidige DVR makkelijk kon inzetten als DVR HDTV door in een audiozaak of de UPC winkel een HDMI convertor kabeltje te kopen. Ik kan me niet voorstellen dat dat echt HDTV kwaliteit oplevert.
Reg. datum: 05 december 2005
Bestaat er een mogelijkheid dat ik die box niet gebruik maar de tuner in mijn tv?
Ik lees hier berichten dat het bij de een wel kan en bij de andere niet?
Reg. datum: 26 november 2005
Als gewoon even de handleiding van je TV er op naslaat dan zal je volgens mij in de specificaties sectie zien dat het om een DVB-T tuner gaat en niet om een DVB-C tuner.quote:dennisreijbroek schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:05:
IK heb sinds gisteren UPC Royaal met DVR. (1e 3 maanden gratis) Het beeld is veel beter ten opzichte van digitenne. Volgens google zit er in mijn TV (Samsung le39M87) een dvb-C tuner.
Bestaat er een mogelijkheid dat ik die box niet gebruik maar de tuner in mijn tv?
Ik lees hier berichten dat het bij de een wel kan en bij de andere niet?
Reg. datum: 05 december 2005
Is er een mogelijkheid om de DVR dan aan mijn av receiver te hangen. Heb een Denon AVR-2808.quote:ArChie schreef op vrijdag 07 maart 2008 @ 12:16:
[...]
Als gewoon even de handleiding van je TV er op naslaat dan zal je volgens mij in de specificaties sectie zien dat het om een DVB-T tuner gaat en niet om een DVB-C tuner.
Ik zie nl geen mogelijkheid behalve scart om video uit dat ding te krijgen
dennisreijbroek wijzigde dit bericht 07-03-2008 12:24 (22%)
Bron: HDTV Magazine
Daarnaast meldt Tweakers.net dat UPC onderhandelt met RTL over het via OnDemand aanbieden van de content van RTL Gemist.
Yohan wijzigde dit bericht 08-03-2008 14:30 (25%)
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Dit is inderdaad heel erg irritant. Maar dit is ook pas sinds kort. Voorheen kon je gewoon twee programma's achtereen opnemen, ook met een overlapinstelling. Nu krijg je een melding waarna je of de te plannen opname wilt annuleren of de voorgaande opname wilt annuleren ofzo.quote:LWaS schreef op donderdag 28 februari 2008 @ 17:44:
[...]
Dat klopt, alleen snapt de DVR dan niet dat het twee films op 1 zender zijn die aaneengesloten worden afgespeeld?
Hopeloos irritant, hij mag van mij weer terug naar de vorige firmware...
Twist each pair of letters and you'll know at least something of me...
Sjah wijzigde dit bericht 09-03-2008 15:01 (19%)
Reg. datum: 29 juni 2005
Kan ik het dan ontvangen in mijn slaapkamer?
In de woonkamer staat wel gewoon een mediabox, met upc tv
Reg. datum: 14 november 2002
Read error: 54 (Connection reset by peer). One day I will find that peer and reset his connection.
Canon EOS 30D | BG-E2 | EF 100mm f/2,8 Macro USM | EF-S 17-55mm f/2,8 IS USM | EF 70-200 f/2,8 L IS USM | EF 2.0x II | Speedlite 580EX II | Lowepro Rolling CompuTrekker AW
Canon EOS 30D | BG-E2 | EF 100mm f/2,8 Macro USM | EF-S 17-55mm f/2,8 IS USM | EF 70-200 f/2,8 L IS USM | EF 2.0x II | Speedlite 580EX II | Lowepro Rolling CompuTrekker AW
Is er trouwens nu al eindelijk eens bekend wanneer we die favorietenlijst kunnen gaan sorteren?
quote:synthdood schreef op zondag 09 maart 2008 @ 18:27:
Vandaag valt me ineens op dat beide belgische zenders echt anamorph breedbeeld zijn geworden :-) Hier wordt ik blij van! Bijna alles waar ik regelmatigh naar kijk is nu breedbeeld (ned1,2,3 alle RTLen, BBC1&2) Nu nog alle discoveries naar anamorph en we zijn compleet!
funrider wijzigde dit bericht 10-03-2008 11:40 (27%)
Reg. datum: 14 november 2002
Damn... daar word ik echt niet blij van...quote:Yohan schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:26:
Voor de mensen die DTV kijken zonder UPC Mediabox: de Free to Air (FTA)-zenders vervallen. Vanaf 11 maart worden de zenders gefaseerd verwijderd. Vanaf begin april zijn er geen FTA-zenders meer beschikbaar.
Dan heb ik ook niets meer aan de (dure!) FloppyDTV kaart in m'n mediacenter. Ik hoop dat ze dan toch ook een keer de koppeling tussen de smartcard en de mediabox loslaten zodat je een extra smartcard kan kopen/huren die je dan in TV's/HDD recorders/Mediacenters met ingebouwde DTV ontvangers kan gebruiken. Maar ik ben wel bang dat UPC dat nooooooit uit zichzelf zal doen, aan een verplichtte mediabox waarop je allerlei extra diensten kan verkopen (VOD, spelletjes, Uitzending gemist) valt natuurlijk veel meer te verdienen. Er zal waarschijnlijk eerst een berisping van de OPTA of van mevrouw Kroes nodig zijn
Reg. datum: 30 november 2007
Ja dat is balen,quote:Yohan schreef op maandag 10 maart 2008 @ 10:26:
Voor de mensen die DTV kijken zonder UPC Mediabox: de Free to Air (FTA)-zenders vervallen. Vanaf 11 maart worden de zenders gefaseerd verwijderd. Vanaf begin april zijn er geen FTA-zenders meer beschikbaar.
.die 4 euro maakt me niet veel uit maar weer een extra kastje en afstanbsbediening zit ik niet op te wachten.
Analoge beelden vindt ik niet om aan te zien op mijn Bravia.
100% No Soul Guaranteed
Sjah wijzigde dit bericht 10-03-2008 21:37 (182%)
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 21 22 23 24 last