Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 02 maart 2008

quote:
Chainebuster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:19:
[...]

Het is gewoon precies het zelfde als altijd, alleen krijg je geen disconnect schermpje.
Dus je kan gewoon op connect blijven klikken (Of als klikken het niet doet) gewoon heletijd op enter drukken tot je erin komt. Ja, bij mij lukte het wel maar ik zou het toch even scannen, ik wil het niet graag op m'n geweten hebben als je een virus hebt ;)
Dus ehhh, bij mij werkt 't dus dat moet bij jou ook het geval zijn (denk ik). Dus veel plezier ermee! :*)
Oke bedankt ik ga nu proberen _/-\o_

quote:
Chainebuster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:19:
[...]

Het is gewoon precies het zelfde als altijd, alleen krijg je geen disconnect schermpje.
Dus je kan gewoon op connect blijven klikken (Of als klikken het niet doet) gewoon heletijd op enter drukken tot je erin komt. Ja, bij mij lukte het wel maar ik zou het toch even scannen, ik wil het niet graag op m'n geweten hebben als je een virus hebt ;)
Dus ehhh, bij mij werkt 't dus dat moet bij jou ook het geval zijn (denk ik). Dus veel plezier ermee! :*)
Oke ik heb gedownload gescant was niks dan open ik het en dan staan er wat dingetjes heb ik dat

sro_client uitgepakt en het staat nu op m'n bureau blad en dat bestandje moet ik gewoon plakken in de map silkroad online van program files? :z

Reg. datum: 27 augustus 2003

Ja, maar het is slim om je sro_client die op dit moment in je map staat even te backuppen of te renamen naar SRO_CLIENT_NORMAL of iets dergelijks. Is makkelijker voor het updaten als er een update uit komt :)

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

Reg. datum: 09 januari 2008

eeej klopt het dat je niet het echte sro teken krijg als je hem opstart?
en zit er geen keylogger ofzo iets in ? :O

en als ik met me muis op een NPC gaat staat er in dat wolkje FOX
wtf is FOX ? xD

don omar wijzigde dit bericht 05-03-2008 16:26 (26%)

quote:
DeluxZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 10:25:
Ja, maar het is slim om je sro_client die op dit moment in je map staat even te backuppen of te renamen naar SRO_CLIENT_NORMAL of iets dergelijks. Is makkelijker voor het updaten als er een update uit komt :)
ja oke ik zal ddlijk doen als ik thuis ben dus ik moet gewoon de naam wijzingen? naar silkroad online normal? _/-\o_

Reg. datum: 08 mei 2007

Nee, wat DeluxZ zegt is:

Kopieer je huidige silkroad folder en plak hem op je bureaublad.
Dan vervang je dat bestandje van NoDC met het bestandje van sro_client.exe in C:/Program Files/Silkroad Online
De reden is: Als er een update is van Silkroad (een nieuwe versie), dan moet je het spel starten met die folder op het bureaublad, omdat NoDC client niet zichzelf update van de SRO servers.

Dat is overdreven Heraclius. Je kan gewoon de sro_client.exe die je nu hebt renamen naar sro_client_legit.exe en dan die uit de rar file (waarschijnlijk sro_client.exe) in je map zetten :)
quote:
don omar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 14:32:
eeej klopt het dat je niet het echte sro teken krijg als je hem opstart?
en zit er geen keylogger ofzo iets in ? :O
Wat is het echt sro teken ? Met een NoDC client krijg je nog steeds het schermpje met Silkroad Online alleen je hebt geen GameGuard logo.

En over dat GameGuard die controleerd helemaal niks meer dat is al heel lang uitgeschakeld om bots te herkennen. Dit heeft JoyMax gewoon in de code van het spel gezet zodat het lijkt dat het nog aanstaat maar dat is dus niet waar ;)

DeluxZ wijzigde dit bericht 05-03-2008 16:26 (61%)

quote:
Heraclius schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:12:
Nee, wat DeluxZ zegt is:

Kopieer je huidige silkroad folder en plak hem op je bureaublad.
Dan vervang je dat bestandje van NoDC met het bestandje van sro_client.exe in C:/Program Files/Silkroad Online
De reden is: Als er een update is van Silkroad (een nieuwe versie), dan moet je het spel starten met die folder op het bureaublad, omdat NoDC client niet zichzelf update van de SRO servers.
snap niet wat je bedoeld :'(

leg eens iets makkelijker uit wat moet ik precies doen

maar wat is nou dat FOX ? als ik met me muis op NPC gaat dan komt er zo wolkje met FOX erin? :S

quote:
ralphpolman schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 16:47:
[...]

snap niet wat je bedoeld :'(

leg eens iets makkelijker uit wat moet ik precies doen
Dat is overdreven Heraclius. Je kan gewoon de sro_client.exe die je nu hebt renamen naar sro_client_legit.exe en dan die uit de rar file (waarschijnlijk sro_client.exe) in je map zetten

Als je dit niet snapt kun je beter je PC afsluiten :P

quote:
DeluxZ schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:46:
[...]

Dat is overdreven Heraclius. Je kan gewoon de sro_client.exe die je nu hebt renamen naar sro_client_legit.exe en dan die uit de rar file (waarschijnlijk sro_client.exe) in je map zetten

Als je dit niet snapt kun je beter je PC afsluiten :P
Ik laat het gewoon zo heb het in die map geplaats en hij doed het nou bedankt!
met de update zie ik het wel _/-\o_

en kunnen jullie me nu vertellen waar ik die dingen koop voor om mijn hoofd heen die cristalen die bewegen?

protector shop

dan moet je mage zijn ( EU) of CH dan moet je garment dragen

het is gewoon een kledingstuk (schouders)

quote:
don omar schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 17:50:
protector shop

dan moet je mage zijn ( EU) of CH dan moet je garment dragen

het is gewoon een kledingstuk (schouders)
wat is garment en mage?

Another Day Another Chapter

quote:
Jezus, ik snap dat je er niks van snapt. Je leest geen guides of wat dan ook je vraagt alleen maar dingen die net zo makelijk te begrijpen zijn als ademen. Lees guides ofso dat je al een paar keer heb gehoort, wat je dus ook niet hebt gedaan. Ik beandwoord in iedergeval je vragen niet meer.
En probeer dingen uit heb ik ook al vertelt meer je doet er geen **** mee. Dus ik zeg ook tegen de jongens hier, beandwoord z'n vragen niet. Volgens mij weet hij niet eens wat een skill is.

Another Day Another Chapter

quote:
Chainebuster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 18:28:
[...]

Jezus, ik snap dat je er niks van snapt. Je leest geen guides of wat dan ook je vraagt alleen maar dingen die net zo makelijk te begrijpen zijn als ademen. Lees guides ofso dat je al een paar keer heb gehoort, wat je dus ook niet hebt gedaan. Ik beandwoord in iedergeval je vragen niet meer.
En probeer dingen uit heb ik ook al vertelt meer je doet er geen **** mee. Dus ik zeg ook tegen de jongens hier, beandwoord z'n vragen niet. Volgens mij weet hij niet eens wat een skill is.
jwel hoor dat met vuur en ijs enzo 8)7

oke ik probeer wel uit |:(

Reg. datum: 30 oktober 2007

of lees gewoon de guides op www.silkroadforums.com
dan ben je al een heel eind verder

quote:
ykz schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:24:
of lees gewoon de guides op www.silkroadforums.com
dan ben je al een heel eind verder
Maar kan niet zo goed engels :X

is er ook zoiets maar dan in het Nederlands?

Alles is Engels. Als je Engels niet kan/moeilijk vindt, kun je beter meteen Silkroad van je PC afgooien en iets spelen dat Nederland-vriendelijk is, bijvoorbeeld Runescape ofzo? Heb je speciale NL servers waar echt iedereen NL vraagt kun je daar ook dingen vragen.

quote:
Heraclius schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 19:44:
Alles is Engels. Als je Engels niet kan/moeilijk vindt, kun je beter meteen Silkroad van je PC afgooien en iets spelen dat Nederland-vriendelijk is, bijvoorbeeld Runescape ofzo? Heb je speciale NL servers waar echt iedereen NL vraagt kun je daar ook dingen vragen.
Ik speel ook runescape 8)

runescape zuigt egt! kijk dan hoe lelijk het is! maarjaa iedereen zijn eigen mening!

maar ik heb nu die NO DC client!
en als ik met me muis op een NPC gaat dan staat er in dat wolkje: FOX
wat is fox ??? HELP!

Maak is een screenshot? Ik heb het nog nooit gezien dus weet niet wat het is? Probeer je vraag is duidelijk te stellen zoals ze hier verwachten op tweakers

ik zal morgen wel een screenshot maken!

ik zal proberen goed uitteleggen xD

ik loop in de stad,ik loop bijvoorbeeld naar de grocery store wil op de NPC klikken, dan komt er zo wolkje, dat je met die NPC wilt gaan praten! en ik dat wolkje staan normaal puntjes maar bij mij: puntjes en daarboven FOX

ik hoop dat zo duidelijk is :)

-.-'' wanneer ik een screenshot maak, zie je me muis niet! -.-''

dus ik kan dat wolkje met fox erin niet laten zien -.-''

SNap niet echt wat je nu allemaal zegt, kun je wat duidelijker zijn.
Je hoeft geen nieuw bericht aan te maken, gewoon even oud bericht eidten (dus niet 2-3 posts achter elkaar als je wat bent vergeten)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: