Nintendo Wii: Zelda TP | Wii Sports | Rayman RR | Wii Play | Mercury Meltdown | Super Paper Mario
Reg. datum: 26 april 2006
nicequote:Rakkerzero schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:20:
Whoaa. Dit is vetjes
De leader van mn alliance op Gamma heeft een kaart gemaakt waar iedereen + vrienden te vinden is ^^
[afbeelding]
Echt ziekelijk veel eilanden.
Reg. datum: 03 november 2005
Misschien idd wel een klein deel van het speelveld maar zo te zien heeft deze alliance ervoor gekozen spelers te kiezen die zich in de omgeving bevinden. Wel zo handig met traden en het beschermen van de alliance. Zij hebben iig niet te maken met uren/dagen reistijd zodra een member van hen aangevallen wordt!quote:cardinal808 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:03:
Volgens mij is dat slechts een klein gedeelte van het speelveld
Dit is idd alles wat in de range zit van iedereen. Dus best wel nice.quote:cardinal808 schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:03:
Volgens mij is dat slechts een klein gedeelte van het speelveld
Reg. datum: 04 mei 2005
Zit je niet in Got dan ? Vandaag 500 punten gehaaldquote:Rakkerzero schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 17:30:
[...]
Dit is idd alles wat in de range zit van iedereen. Dus best wel nice.
me on gunz>> http://nl.youtube.com/watch?v=BgoYAMIPZPE
Reg. datum: 14 april 2005
http://specs.tweak.to/12504
[33:19]
All your women are belong to me.
Reg. datum: 10 augustus 2006
Zit te kut, weinig got'ters om me heen + vind Theta server op het moment leuker.
Iedereen die Theta speelt --> 63:39 is coords, word waarschijnlijk geen GoT clan daar want zullen niet genoeg mensen voor komen. Khoop nog wat mensen daar tegen te komen
An army from Zeus has attacked and pillaged your town GoT BigB. You were looted:
* Gold: 32
* Building material: 142
* Wine: 38
* Marble: 18
Zit op Lykios[23:71]
33yzZ li3FjuH All3s Gucci? l3Uk3 cU2 h00r k h00p dAt j3 vAnAAf n0g ff 0p MsN k0mt is g3Z3lliG!!! spr33k j3 Sn3L kuZZZ
Reg. datum: 15 december 2007
waarom ga je dan niet verhuizen?quote:VraatJ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:02:
Ik stop officieel met epsilon server.
Zit te kut, weinig got'ters om me heen + vind Theta server op het moment leuker.
Iedereen die Theta speelt --> 63:39 is coords, word waarschijnlijk geen GoT clan daar want zullen niet genoeg mensen voor komen. Khoop nog wat mensen daar tegen te komen.
Het is ook geen spel waar je even voor gaat zitten..quote:Rakkerzero schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 20:02:
Ik vind trouwens wel dat zo langzaam, nu ik als lvl 11 town langer moet gaan wachten op upgrades, dat de saaiheid van het spel wel toeneemt.
Je doet je upgrades/trades/oorlog en je gaat weer verder met iets anders.
Ik zit nu op dingen te wachten die van een tot zes dagen gaan duren.
time feels like a midnight ride
finality waits outside
weeping in perplexitys arms
curessing our smiles inside
omdatk dan weer helemaal opnieuw moet beginnen en al helemaal niet in highscore ranks een rol kan spelen, vindk toch wel redelijk belangrijkquote:
The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair.
leger uitbreiden, als je workshop hebt kan je upgrades kopen, (kost veel gold + crystal) en als je dan uiteindelijk gaat aanvallen kost dat ook weer een shitload of money, Dus genoeg wat je met geld kan. Alleen op het moment nog niet zoveelquote:Standeman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:18:
Ik heb nu een hele stapel geld en meer dan genoeg resources. Is er iets wat je met dat geld kan doen? Het enige wat ik kan bedenken is mijn leger uitbreiden.
Nog een kolonie stichten?quote:Standeman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 21:18:
Ik heb nu een hele stapel geld en meer dan genoeg resources. Is er iets wat je met dat geld kan doen? Het enige wat ik kan bedenken is mijn leger uitbreiden.
Ik heb vandaag 3e kolonie kunnen maken dus heb nu op alle 4 recource eilanden een stad
Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!! Scriptie: Doorgaande leerlijn ICT(-E)
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(
Reg. datum: 03 juli 2004
Denk het. Mijn leger is niet zo groot. En minproductie kun je dan haast niet meer gaan draaien want de mijnen gaan lang niet zo hard meer.quote:
single
Alles duurt zo lang om te bouwen
The major difference between a thing that might go wrong and a thing that cannot possibly go wrong is that when a thing that cannot possibly go wrong goes wrong it usually turns out to be impossible to get at or repair.
Ik heb inmiddels mn Marble flow aardig op gang en zoek iemand om een soort van traderoute op te zetten met Wine. Iemand geinteresseerd? En die me ook kan vertellen hoe dit dan precies in z'n werk gaat?
[/quote]
Ik heb wel interesse in Marble, omdat nu mijn wijn nu met 34 per uur toeneemt ^^
Mijn eiland Lisse is gevestigd op locatie 27:54.
Trading gaat als volgt:
1: Zorg dat je een haven hebt met een schip dat in je haven ligt
2: ga naar de worldmap en zoek je handelspartner op de kaart
3: klik op de stad van je handelspartner en klik links in het schermpje dat verschijnt "Transport Goods"
4: nu krijg je een scherm waarin staat wat je kan loaden en hoe lang het gaat duren.
Ik hoop snel van je horen!
Ps: ingame name: Ieniemienie
Dude, gebruik je eigen account
Er is 600 marble onderweg. Duurt 13 uur zegtie, want we zitten niet zo dicht bij elkaarquote:MochiGohan schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:14:
[...]
Ik heb wel interesse in Marble, omdat nu mijn wijn nu met 34 per uur toeneemt ^^
Mijn eiland Lisse is gevestigd op locatie 27:54.
Trading gaat als volgt:
1: Zorg dat je een haven hebt met een schip dat in je haven ligt
2: ga naar de worldmap en zoek je handelspartner op de kaart
3: klik op de stad van je handelspartner en klik links in het schermpje dat verschijnt "Transport Goods"
4: nu krijg je een scherm waarin staat wat je kan loaden en hoe lang het gaat duren.
Ik hoop snel van je horen!
Ps: ingame name: Ieniemienie
Maar als je 600 wijn terug kunt sturen dan word ik erg blij
single
Ik heb net 300 wijn naar mijn broer verstuurd....quote:Bosmonster schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 08:32:
[...]
Er is 600 marble onderweg. Duurt 13 uur zegtie, want we zitten niet zo dicht bij elkaar
Maar als je 600 wijn terug kunt sturen dan word ik erg blij
Maar zodra ik de wijn heb stuur ik ze!! in batches van 100/200 gaan ze dan naar je toe
PS: ik stuur 1e 100 nu
Waar kan ik zien welke coordinaten jij zit?
vincent86 wijzigde dit bericht 05-03-2008 09:07 (5%)
Je weet dat je maar met 1 persoon per IP adres mag spelen dus dat je account verwijderd wordt als jullie beiden vanaf thuis spelen (ook al is het een andere PC) behalve als je toestemming hebt?quote:vincent86 schreef op woensdag 05 maart 2008 @ 09:05:
[...]
Ik heb net 300 wijn naar mijn broer verstuurd....![]()
Maar zodra ik de wijn heb stuur ik ze!! in batches van 100/200 gaan ze dan naar je toe
PS: ik stuur 1e 100 nu
Schooljaar 2008/2009: LIO stage combinatiegroep 7/8...Bijna afgestudeerd meester!! Scriptie: Doorgaande leerlijn ICT(-E)
't leven 'begint' bijna: uit huis, ergens in Nederland gaan wonen, baan zoeken, etc. -> eng :(
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 42 43 44 45 last
Dit topic is gesloten.