Hoofdcategorieën
Topicacties

[MMORPG]Silkroad Online, deel 8

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Nieuw Topic
Reg. datum: 30 oktober 2007

idd
registreren moet by So-ok, dat is een rood geklede meid ergens by het fontein.

Reg. datum: 01 november 2005

damn dit kut spel leeft nog steeds?

ben gehackt, mensen speel deze troep niet als je serieus wilt spelen, casual oke.

Dus alleen omdat jij gehacked bent is het maar meteen een kut spel?

Reg. datum: 09 januari 2008

die void rondos kosten iets van 50 gold per stuk ofzo in ieder geval niet duur:P

Reg. datum: 02 maart 2008

Oke maar ik vind dat meisje niet met die sieraden voor die void rondos waar staat dat meisje dan??

ben nu al een half uur aan het proberen in te loggen maar lukt niet:(

nou ja morgen maar weer proberen

suc6 iedereen

in jangan staat ze naast de potion gast!

kijk op je map en zoek naar grocery shop ;)

tis toch allemaal godsgeklaagd
Reg. datum: 24 december 2004

ik heb het gevoel dat ze eigenlijk gewoon weer de goldbots eruit gaan halen want van gewoon botters verdiend joymax veel geld door verkoop van gold tickets, reverse returns, astrals en immortals voor wapens en zo van die dingen
we zullen morgen wel zien,
heb in ieder geval een noob aangemaakt, leider van de guild gemaakt en al men sos, som stuff in de guild storage gestoken , moesten ze toch iedereen bannen die bot, multi client, no dc client enzo gebruiken

Slow and Depressed

Sommige mensen hebben van dat rode gloed om hun heen of om hun zwaarden en de meeste hebben ook nog 2 kristallen ofzoiets om z'n hooft heendraaien

wat is dat? en hoe doe ik dat?

want dat wil ik ook?

Reg. datum: 30 oktober 2007

dat om de zwaarden zyn denk ik +3,+5 enz.
of het zyn allemaal buffs

Geluk = gelul met een k
Reg. datum: 15 januari 2004

Die kristallen zijn shoulder robes , ligt dus aan je build of je dat wilt...

Compromis ?! Hoezo heb ik het mis dan? | Specs

zijn die kristallen niet die talisman? (garment)

en hoe en waar krijg ik die?

hulp a.u.b

Reg. datum: 27 augustus 2003

Lijkt het je niet slim om op de silkroad site de beginner guide door te lezen ? Of de help functie ingame te gebruiken daar staat in uitgelegd hoe je dingen aan doet en hoe je dingen kan kopen.

Apple Macbook Pro C2D 2.2Ghz - 2GB RAM - 120GB HD - 8600GT 128MB RAM ]|[ Specs

quote:
DeluxZ schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:11:
Lijkt het je niet slim om op de silkroad site de beginner guide door te lezen ? Of de help functie ingame te gebruiken daar staat in uitgelegd hoe je dingen aan doet en hoe je dingen kan kopen.
Je kan het me ook ff zeggen?

waar koop ik ze en hoe gbruik ik ze?

Reg. datum: 08 mei 2007

quote:
ralphpolman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:17:
[...]

Je kan het me ook ff zeggen?

waar koop ik ze en hoe gbruik ik ze?
Weet je waarom dit niet wordt gezegd? Omdat het eigenlijk te simpel voor woorden is. Zoals DeluxZ zei, kijk even in de beginners guide ofzo. Het kost weinig werk en dit topic raakt niet zo vervuild door de slowchat van: waar kan ik dit vinden en dit en hoe moet dit. Ik snap dat het misschien moeilijk voor je is maar we hebben zo al meerdere gevallen gehad in dit topic (ik weet niet of we "rik1110" nog kennen?).

quote:
Heraclius schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:21:
[...]

Weet je waarom dit niet wordt gezegd? Omdat het eigenlijk te simpel voor woorden is. Zoals DeluxZ zei, kijk even in de beginners guide ofzo. Het kost weinig werk en dit topic raakt niet zo vervuild door de slowchat van: waar kan ik dit vinden en dit en hoe moet dit. Ik snap dat het misschien moeilijk voor je is maar we hebben zo al meerdere gevallen gehad in dit topic (ik weet niet of we "rik1110" nog kennen?).
en hoe start ik die beginners quide?

maar je kan toch alleen ff zingen waar ik ze koop bij wie en waar ze staan of niet dan _/-\o_

Another Day Another Chapter

quote:
ralphpolman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:41:
[...]

en hoe start ik die beginners quide?

maar je kan toch alleen ff zingen waar ik ze koop bij wie en waar ze staan of niet dan _/-\o_
Ooit van google gehoort?
Of kijk even op de Silkroad website: www.silkroadonline.net voor als je dat ook niet wist.
En je kan ook dingen ''Ontdekken'' zoals ik dat doe en niet stom lopen rond vragen.
En dingen ''Uitproberen'' probeer eerst dingen uit, google eerst probeer alles wat in je opkomt uit.
Daarna pas vragen stellen op forums.

Chainebuster wijzigde dit bericht 04-03-2008 16:52 (23%)

Reg. datum: 12 juli 2007

quote:
Heraclius schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 16:21:
[...]

nee die ken ik niet welk deel moet ik kijken? :D
maareh ik ben gestopt met sro want ik word ziek van het inloggen ik speel nu simcity _/-\o_
beetje oud maar wel heel leuk oh doe ook call of duty 4 :P

auw hoer ben nu al een half uur aan het proberen in te loggen krijg er nu de schijt van:S:S

als dit niet snel veranderd kap ik met het spel

quote:
ralphpolman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:17:
auw hoer ben nu al een half uur aan het proberen in te loggen krijg er nu de schijt van:S:S

als dit niet snel veranderd kap ik met het spel
Dan download je een non-dc client, waardoor je niet steeds het spel opnieuw op hoeft te starte gewoon heletijd op enter drukken. Klik hier om de client te downloaden. Kopiëer de client die in het bestandje zit en plak hem in de C program files silkroad map. Dan vraagt je computer of je het wil vervangen en dan klik je ja.
Nu als je silkroad opstart kan je gewoon heletijd op enter blijven drukken, tot je erin zit ;)
Succes! (Scan het bestandje voor de zekerheid even) Bij mij werkt het in iedergeval! :*)

oke bedankt! ik laat wel weten of het lukt

quote:
Chainebuster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:35:
[...]

Dan download je een non-dc client, waardoor je niet steeds het spel opnieuw op hoeft te starte gewoon heletijd op enter drukken. Klik hier om de client te downloaden. Kopiëer de client die in het bestandje zit en plak hem in de C program files silkroad map. Dan vraagt je computer of je het wil vervangen en dan klik je ja.
Nu als je silkroad opstart kan je gewoon heletijd op enter blijven drukken, tot je erin zit ;)
Succes! (Scan het bestandje voor de zekerheid even) Bij mij werkt het in iedergeval! :*)
Moet ik daar voor betalen ofwat? :| krijg hem niet gedownload kan kiezen tussen premium of free voor 90 dagen,en ik klik op free en hij begint niet te downlaoden staat boven aan het goedkoopste bedrag iets van 4 euro ofwat maar ik ga daar niet voor betalen? 8)7

quote:
ralphpolman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:50:
[...]

Moet ik daar voor betalen ofwat? :| krijg hem niet gedownload kan kiezen tussen premium of free voor 90 dagen,en ik klik op free en hij begint niet te downlaoden staat boven aan het goedkoopste bedrag iets van 4 euro ofwat maar ik ga daar niet voor betalen? 8)7
Nou, als je op free klikt staat daar boven: Download ticket reserved. In 0.4 minutes your download will be ready. En dat word steeds minder. Als die minuten klaar zijn krijg je een heel scherm voor je hoe je het wilt downloaden. Dan kies je: Download via TeliaSonera. Dan download hij gewoon.
Als je het volgens deze stappen doet lukt het wel.
Succes! ;)

quote:
Chainebuster schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:57:
[...]

Nou, als je op free klikt staat daar boven: Download ticket reserved. In 0.4 minutes your download will be ready. En dat word steeds minder. Als die minuten klaar zijn krijg je een heel scherm voor je hoe je het wilt downloaden. Dan kies je: Download via TeliaSonera. Dan download hij gewoon.
Als je het volgens deze stappen doet lukt het wel.
Succes! ;)
Oke bedankt ik laat het je morgen wel weten ;)

en dan moet ik hem ook nog scannen voor virussen? :+

kom jij er dan met dat programma wel snel in? en zegt ie dan niet disconnect from server?

quote:
ralphpolman schreef op dinsdag 04 maart 2008 @ 19:59:
[...]

Oke bedankt ik laat het je morgen wel weten ;)

en dan moet ik hem ook nog scannen voor virussen? :+

kom jij er dan met dat programma wel snel in? en zegt ie dan niet disconnect from server?
Het is gewoon precies het zelfde als altijd, alleen krijg je geen disconnect schermpje.
Dus je kan gewoon op connect blijven klikken (Of als klikken het niet doet) gewoon heletijd op enter drukken tot je erin komt. Ja, bij mij lukte het wel maar ik zou het toch even scannen, ik wil het niet graag op m'n geweten hebben als je een virus hebt ;)
Dus ehhh, bij mij werkt 't dus dat moet bij jou ook het geval zijn (denk ik). Dus veel plezier ermee! :*)

Pagina: 1 2 3 4 ... 29 30 31 32 33 34 35 36 37 38 39 40 41 last

Dit topic is gesloten.

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: