Telfort Internet ervaringen topic - Deel 6
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
Nieuw TopicProbeer anders: 0800 1707quote:rjw schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:14:
Ik wil best 30ct/min betalen maar dan verwacht ik dan ook gelijk geholpen te worden en niet eerst op een medewerker te hoeven wachten om vervolgens meerdere keren mijn verhaal te vertellen omdat ik weer wordt door verbonden met een andere medewerker die me dan wel zou kunnen helpen.
Zo ging het tenminste bij Tiscali en geloof niet dat het bij Telfort anders is,10-15¤ belkosten heb je zo gemaakt.
Gevonden via http://www.vraagalex.nl waar nog veel meer alternatieven voor 0900 nummer staan. Bovenstaand nummer vandaag gebeld vanwege een vraag over de status van mijn aanvraag en ik kreeg gewoon een medewerkster van Telfort aan de lijn (die overigens een lekker standaard antwoord gaf). Dus het nummer werkt.
You can conquer the world, but i'll still be in it.
Oud bericht en of het waar is is niet te contrelen. wees er dus wel beducht op.
Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging
Ow oke, thx voor de heads-up.quote:job schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:55:
Dit vond ik via google over 0800 1707: http://forum.trosradar.nl...fae3048959f060794717af924
Oud bericht en of het waar is is niet te contrelen. wees er dus wel beducht op.
You can conquer the world, but i'll still be in it.
Dat is afdeling verkoop!quote:Ray-zor schreef op maandag 25 februari 2008 @ 23:47:
[...]
Probeer anders: 0800 1707
Gevonden via http://www.vraagalex.nl waar nog veel meer alternatieven voor 0900 nummer staan. Bovenstaand nummer vandaag gebeld vanwege een vraag over de status van mijn aanvraag en ik kreeg gewoon een medewerkster van Telfort aan de lijn (die overigens een lekker standaard antwoord gaf). Dus het nummer werkt.
Staat ook duidelijk op hun site.
vr6-only wijzigde dit bericht 26-02-2008 02:43 (3%)
Dit probleem is nu 24 uur later nog steeds niet opgelost. Hopelijk gaat Telfort hier even vaart achter zettenquote:job schreef op maandag 25 februari 2008 @ 19:10:
Op dit moment zijn 2 servers door hotmail geblokkeerd:
smtp-out1.tiscali.nl & smtp-out2.tiscali.nl
Mailtjes geserveerd aan hotmail via smtp-out3.tiscali.nl & smtp-out4.tiscali.nl komen probleemloos aan.
Hotmail/Microsoft werkt daar alleen aan mee als Telfort de reden wegneemt dat ze geblokkeerd zijn.quote:cdgrit schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 08:14:
[...]
Dit probleem is nu 24 uur later nog steeds niet opgelost. Hopelijk gaat Telfort hier even vaart achter zettenOf zou Hotmail/Microsoft niet willen meewerken om ze te deblokkeren?
Elwood: What kind of music do you usually have here?
Claire: Oh, we got both kinds. We got country *and* western.
Tweak-City
LOL.quote:slaay schreef op maandag 25 februari 2008 @ 21:01:
Dat ze de mail niet beanwtoorden zal vast wel een goede reden voor zijn.
Als je net klant bent, krijg je over 2 maanden een factuur, dus dat kan een pittige worden als je een draadloos modem besteld hebt en een nummer laat porteren.quote:snoeki schreef op maandag 25 februari 2008 @ 22:44:
[...]
Ik heb nog een vraag:
1) Wanneer krijg je eigenlijk een rekening? Heb Telfort nu al bijna een maand, maar er is nog steeds geen rekening in mijn overzicht op www.telfort.nl of in mijn mail of in de brievenbus?
Verder factureren ze vooraf, ik kreeg begin februari een factuur voor de maand MAART
Soms is het wat traag maar dat zullen wel aanloop problemen zijn.
Ik ben ook niet iemand die vast blijft zitten bij 1 provider. Had hiervoor 4mbit van @Home ook heel tevreden mee maar was alleen een stuk duurder.
Dus als @Home met meer snelheid komt voor minder of het zelfde geld dan ga ik weer terug.
There are 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't
Reg. datum: 15 februari 2006
Geachte heer x
Hartelijk dank voor uw webformulier van 08-02-2008 met ticketnummer 839503. Naar aanleiding van deze vraag kan ik u het volgende informeren.
Allereerst verontschuldigen wij ons voor het uitblijven van een reactie op uw bericht. Ten gevolge van de migratie van Tiscali naar Telfort is er een onvoorziene drukte ontstaan waardoor er enige achterstand is opgelopen met betrekking tot het verwerken van vragen en klachten van onze klanten. Wij vragen hiervoor uw begrip.
In uw bericht geeft u aan een creditering te willen ontvangen omdat u ten onrechte bent gefactureerd voor een reeds opgezegd pc-beveiligingsabonnement.
In eerste instantie is de opzegging van dit abonnement niet correct door ons uitgevoerd waardoor de facturatie door is blijven lopen. De opzegging is nu alsnog correct verwerkt en uit onze administratie is gebleken dat er op 14 februari door een bedrag van ¤ 13,54 aan u is gecrediteerd. Dit bedrag zal hooguit enkele dagen later op uw rekening zijn bijgeschreven.
Onze welgemeende excuses voor het ontstane ongemak.
Ik vertrouw erop u hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groeten,
Telfort klantenservice internet
There are 10 types of people in the world; those who understand binary and those who don't
En over het 'dure' helpdesk nummer, daar kies je zelf voor. En wees nog blij, bij speedlinq moest je ¤ 0,70 betalen. Het zal altijd een soort van weegschaal methode zijn:
ISP x biedt product aan en heeft een kosten ter hoogte van y. Inkomsten van ISP x: maandelijkse abonnementskosten en helpdesk inkomsten. Als de ISP x kiest om het helpdesknummer zo goedkoop mogelijk te houden moeten ze om winst te maken het maandbedrag omhoog gooien. Bijkomend probleem kan zijn dat als het helpdesknummer niets kost dat mensen voor elke scheet gaan bellen. Dus is er meer personeel nodig en moet het maandbedrag omhoog.
ISP z kiest voor het omgekeerde. Ze laten het maandbedrag laag en vragen een vergoeding voor het raadplegen van de helpdesk. De drempel om te bellen ligt iets hoger, dus veel mensen zullen eerst online kijken om hun probleem op te lossen of een vriend/familielid/buurman inschakelen. Dus is er minder personeel nodig en blijven de kosten beperkt.
Ik denk dat het zo in elkaar zit. Telfort weet vast wel dat wij nederlanders graag voor een dubbeltje op de eerste rij zitten. Vandaar laag maandbedrag, maar wel een vergoeding voor de helpdesk. Ben je het daar niet mee eens, ga dan naar een andere provider. En dan niet gaan zeuren over een hoger maandbedrag. Voor niets gaat de zon op.
Intrainwaardes zijn zelfs hoger dan wat ik verwacht had: 17462 kbps / 1031 kbps
Jammer van de monteurskosten, maar ik hoef de helpdesk in ieder geval (vooralsnog) niet meer te bellen
Nieuwe Las Venturas Playground server: 85.17.6.70:7777
"SIP 1 Registered Fail
SIP Registration Failed. Please make sure the DSL cable is connected.
You can press "Register Again" button to do SIP Registration again, or press "Exit" button to exit this wizard."
Dit gebeurt nog in stap 1 van de installatiewizard voor "Voice over Internet Setup". Ik krijg dit voor als ik op "Apply" klik in het venster waar ik mijn SIP-, telefoonnummer en wachtwoord kan invullen.
Ik had hier al gelezen dat de verhuizing van telefoonlijn tot 4 dagen kan duren, maar er is mij ook verteld dat ik dan NIET meer kan bellen met mijn normale KPN lijn. Als ik de splitter er weer tussenknal en mijn telefoon daar op aan sluit, werkt alles echter nog prima.
Moet ik mij hier zorgen om maken, of is het straks (net als de internetverbinding) verbinding met KPN weg, stekkers omwisselen en bellen via Telfort?
E6600 @ 3,2GHz, 4GB PC6400 CL4, Sparkle 8800GTS640, P5B Deluxe, Scythe Infinity, 2x 500GB Samsung SpinPoint, SB X-Fi XtremeMusic, Vista HP x64
Klinkt logisch, bedanktquote:Superseb schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:01:
Wachten tot de kiestoon weg is, dan reggen in je modem. Nummer kan niet bij twee providers tegelijk in beheer zijn
Meen me wel een optie te herinneren waarmee je alle poorten open kan zetten inderdaad. Kan je helaas niet vertellen waar die zitquote:Chillosophy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:19:
Is het mogelijk om de Zyxel alle poorten door te laten sturen? Ik heb een router achter het modem staan die ik al goed heb ingesteld, lijkt me vrij zinloos om alles dubbel te forwarden.
EleanorNL wijzigde dit bericht 26-02-2008 11:21 (45%)
E6600 @ 3,2GHz, 4GB PC6400 CL4, Sparkle 8800GTS640, P5B Deluxe, Scythe Infinity, 2x 500GB Samsung SpinPoint, SB X-Fi XtremeMusic, Vista HP x64
Reg. datum: 23 juli 2003
Je kan proberen je router als default server in te stellen bij de NAT instellingen.quote:Chillosophy schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:19:
Is het mogelijk om de Zyxel alle poorten door te laten sturen? Ik heb een router achter het modem staan die ik al goed heb ingesteld, lijkt me vrij zinloos om alles dubbel te forwarden.
Het is inderdaad 4 werkdagen ná oplevering, maar goed hou je de splitter er tussen, dan ben je nog gewoon via KPN aan het bellen en is er toch geen probleem?quote:EleanorNL schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 10:47:
Ik had hier al gelezen dat de verhuizing van telefoonlijn tot 4 dagen kan duren, maar er is mij ook verteld dat ik dan NIET meer kan bellen met mijn normale KPN lijn. Als ik de splitter er weer tussenknal en mijn telefoon daar op aan sluit, werkt alles echter nog prima.
Moet ik mij hier zorgen om maken, of is het straks (net als de internetverbinding) verbinding met KPN weg, stekkers omwisselen en bellen via Telfort?
En als je geen kiestoom hebt dan splitter weghalen plug in op modem en opnieuw registeren
Slasher wijzigde dit bericht 26-02-2008 11:41 (6%)
Als ik bij Telfort niet dat antispam abo van eur 1.25 per mnd neem, krijg ik dan mijn hele mailbox volgespamd
Wat zijn de verschillen in verbindingskwaliteit/snelheid als je het Telfortbasismodem vergelijkt met gebruik van een Speedtouch 780WL
De laatste lijkt me nl. beter dan het Zyxel wireless modem van Telfort.
Ligt er maar net aan hoe jij met email adres omgaat.quote:Help!!!! schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:46:
Bij XS4all had ik weinig spam.
Als ik bij Telfort niet dat antispam abo van eur 1.25 per mnd neem, krijg ik dan mijn hele mailbox volgespamd
Heb jij vrienden die zo onnozel zijn om mailtjes naar al hun contacten door te sturen, zet je op meerdere plekken op het internet je email adres neer.
Ja, dan zal je aardig wat spam ontvangen.
Mijn Wii nummer: 0525 4728 8772 1934, graag een PM bij toevoeging
Ik vind kwalitatief de ZyXEL's beter. Ik heb hier een speedtouch en zyxel liggen. De ZyXEL traint hoger in en er zijn meer configuratiemogelijkheden. (Bijvoorbeeld 2 VoIP providers i.p.v. 1 kunnen instellen waar ik dankbaar gebruik van maakquote:Help!!!! schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:46:
Wat zijn de verschillen in verbindingskwaliteit/snelheid als je het Telfortbasismodem vergelijkt met gebruik van een Speedtouch 780WL
De laatste lijkt me nl. beter dan het Zyxel wireless modem van Telfort.
Dat lijkt vooralsnog geen zin te hebben;quote:Johny_B schreef op dinsdag 26 februari 2008 @ 11:40:
[...]
Je kan proberen je router als default server in te stellen bij de NAT instellingen.
code:
1
2
3
| Checking port 13337 on [ipadres]... Error! Port 13337 does not appear to be open. |
Ik heb een simpel Sweex-routertje ertussen, weet zeker dat het probleem daar niet zit. Maar alles is stealth volgens een portscan.
Pagina: 1 2 3 4 ... 43 44 45 46 47 48 49 50 51 52 53 54 55 last
Dit topic is gesloten.