Reg. datum: 17 februari 2008
God Bless America | Change We Can Believe In
En voor je probleem:
Zit bij die Vodafone software ook drivers?
Ja --> Probeer ze geforceerd te koppelen aan je kaart.
Nee --> Drivers zoeken.
Saturnus wijzigde dit bericht 19-02-2008 18:35 (46%)
De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!
Ik heb de drivers bij vodafone vandaan , het gaat om de HSDPA/UMTS/EDGE/GPRS data card.quote:Saturnus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 18:34:
Je topic is verplaats naar een ander subforum omdat hij daar beter op zijn plaats is.
En voor je probleem:
Zit bij die Vodafone software ook drivers?
Ja --> Probeer ze geforceerd te koppelen aan je kaart.
Nee --> Drivers zoeken.
Als ik laat zoeken krijg ik de melding dat er geen software voor deze hardware gevonden kan worden.
Ook als ik voor zelf kiezen kiest , en naar de directory gaat waar de drivers geinstalleerd zijn.
Zoek maar eens op drivers voor de Huawei E620 op google, misschien kom je dan verder.quote:Kropper schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:36:
[...]
Ik heb de drivers bij vodafone vandaan , het gaat om de HSDPA/UMTS/EDGE/GPRS data card.
Als ik laat zoeken krijg ik de melding dat er geen software voor deze hardware gevonden kan worden.
Ook als ik voor zelf kiezen kiest , en naar de directory gaat waar de drivers geinstalleerd zijn.
2x Dell 2001FP 20,1" TFT / E6750 @ 3,2Ghz / 2x 2GB PC6400 DDR2 / Peak Radeon x1950pro 256MB / 2x 80GB SATA Raid0 / Gigabyte P35C-DS3R / NEC ND-3550a / NEC ND-2510a / Tagan 480W / Logitech MX500 / HP Laserjet 4250
Gaat helaas niet werken , staat in apparaatbeheer als PCMCIA UNKNOWN_MANUFACTURER (XP)quote:Speedfight schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 19:46:
[...]
Zoek maar eens op drivers voor de Huawei E620 op google, misschien kom je dan verder.
Dan zoek je die drivers en forceer je dat windows die gebruikt.
De topicgenerator is kapot. Doneer nu 5 euro per maand en geef de HK een kans op overleven!
Het gaat hier om een vodafone mobile connect HSDPA/UMTS/EDGE/GPRS data card.quote:Saturnus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:17:
Als het geen Huawei E620 check je even wat op de kaart zelf staat?
Dan zoek je die drivers en forceer je dat windows die gebruikt.
Ik heb wel wat kennis van pc , maar dit gaat me iets te ver , hoe kan ik er voor zorgen dat windows geforceerd de driver gebruikt ?
Zou je me dat kunnen uitleggen.
Dan ga je naar dat driver gedoe toe (dat weet je vast wel) en dan kies je 'Ik wil zelf kiezen (geavanceerd)' daarna 'Niet zoeken. Ik bepaal zelf wel stuurprogramma ik wil installeren.' daarna kan je in het volgende scherm op bladeren klikken en ga je dus naar die bepaalde drivers toe die je blijkbaar hebt.
Dan wordt de kaart nog niet herkend , erzou een Globetrotter HSDPA MOdem geinstalleerd moeten wordenquote:Saturnus schreef op dinsdag 19 februari 2008 @ 21:50:
Je hebt XP?
Dan ga je naar dat driver gedoe toe (dat weet je vast wel) en dan kies je 'Ik wil zelf kiezen (geavanceerd)' daarna 'Niet zoeken. Ik bepaal zelf wel stuurprogramma ik wil installeren.' daarna kan je in het volgende scherm op bladeren klikken en ga je dus naar die bepaalde drivers toe die je blijkbaar hebt.
CSA > WOS
---
Prozium - The great nepenthe. Opiate of our masses. Glue of our great society. Salve and salvation, it has delivered us from pathos, from sorrow, the deepest chasms of melancholy and hate
Wat hebben de vriendelijke vrienden van Vodafone trouwens te melden over dit probleem?
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
For rent
Het is vreemd dat de kaart niet wordt herkend. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, zodat we kunnen uitzoeken waar het probleem precies zit.quote:Kropper schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 17:51:
[...]
Dan wordt de kaart nog niet herkend , erzou een Globetrotter HSDPA MOdem geinstalleerd moeten worden
Antoine
ik heb een 864 GB floppydrive! - certified prutser - specs
JA dat heb ik gedaan , ik heb van iemand even een 3 g kaartje geleend die werkt wel perfect.quote:Coach4All schreef op woensdag 20 februari 2008 @ 19:13:
En je hebt toch wel EERST de drivers geïnstalleerd en toen pas de kaart aangekoppeld / er in geduwd???
JA dat heb ik gedaan , ik heb van iemand even een 3 g kaartje geleend die werkt wel perfect. , zou het aan de kaart kunnen liggen dan Antoine? ik zal je morgen serial van de kaart wel even mailenquote:VodafoneWR schreef op donderdag 21 februari 2008 @ 08:55:
[...]
Het is vreemd dat de kaart niet wordt herkend. Ik heb je zojuist een mail gestuurd, zodat we kunnen uitzoeken waar het probleem precies zit.
Antoine
De kaart doet het op andere machines wel gewoon...
Heb de laatste drivers voor het PCMCIA-slot al geïnstalleerd, maar geen verbetering...
Wie helpt?
theXE wijzigde dit bericht 24-07-2008 14:12 (5%)
http://www.vodafone.nl/mccsupport
Dat is de website die ik van de helpdesk door heb gekregen toen ik problemen had met de kaart. Sinds installeren van de laatste software (applicatie/drivers) werkt het ding goed.
Op een klein probleempje met de applicatie na:
De status van zowel hardware als verbinding wordt in de applicatie niet altijd goed geupdate. Soms klik ik via control panel - netwerkverbinding - rechtermuisknop op 'nu verbinden'... andere keren werkt het wel goed.
RedSoniq wijzigde dit bericht 24-07-2008 14:15 (8%)
Ultimate UX by defining goals, designing use cases, destillating functional designs and managing the building process.
Pagina: 1