Hoofdcategorieën
Topicacties

SonyEricsson W910i

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 29 augustus 2005

mm bedankt, heb ondertussen ook even het internetten via de pc uitgezocht, het kan in ieder geval. http://sonyericssonblog.w...200-mobile-phone-via-usb/
Daar staat een how to hoe je het met de USB kabel doet, natuurlijk wil ik het via BlueTooth, nog even uitzoeken dus.

Edit: mm het is bijna 2 uur, internetten via de pc is me nog niet gelukt hij krijg wel contact maar er is geen gegevensoverdracht. Heel vreemd.

xzaz wijzigde dit bericht 29-01-2008 01:54 (17%)

Schiet tussen de palen en je scoort!

Ok, ik heb een probleem. Het lijkt erop dat mijn W910 geen userdata meer wil opslaan. Met spelletjes moet ik elke keer opnieuw beginnen, en applicaties (gmail, google maps en opera) willen niet starten vanwegen een java.exception. Iemand een idee wat het kan zijn? En hoe ik er weer af kan (anders dit weekend even langs een service point..)

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: Apple iPhone Wit Camera: Fuji F30

Reg. datum: 24 juni 2001

Misschien helpt een reset voor je phone?

nope, al 3 x gedaan, ook de software al opnieuw geflasht..

Laptop: Apple MacBook Wit, 2.2 Ghz 120 GB Phone: Apple iPhone Wit Camera: Fuji F30

Reg. datum: 08 februari 2008

Ik heb een vraaG:
Is dit volgens jullie een goeie telefoon of niet,, ik vind muziek luisteren aardig belangrijk en sms veel, en hou van een goed menu (heb nu nokia).

Alvast Bedankt

Gr.

En wat is het verschil tussen Branded en Unbranded???

Aangezien ik van plan ben anders via VOdAfone de w910i te bestellen

Reg. datum: 04 december 2006

Hoi,

sinds kort heb ik de SE w910i gehaald! toptoestel. nu heb ik wel een paar vragen:

* kan ik de sluimertijd van 9 minuten veranderen?
* hoeveel berichten kan ik maximaal in mijn inbox bewaren? ik had daarvoor een w800 gehad, die had ik met FAR gewijzigd, zodat ik 30000 berichten kon bewaren, kan dat ook met de w910?
* hoe kan ik een foto maken met de voorste camera?
* hij speelt mp4 bestanden af, maar met vertraging tussen beeld en geluid, kan ik dit oplossen?

alvast bedantk!

Alles kan kapot (6)

quote:
woomoo schreef op vrijdag 08 februari 2008 @ 14:59:
En wat is het verschil tussen Branded en Unbranded???

Aangezien ik van plan ben anders via VOdAfone de w910i te bestellen
Branded = Waarschijnlijk een merkje van je provider erop, en slimlocked.
Unbranded = Alleen de telefoon en geen simlock
Branded kan ook gevolgen hebben voor de software. Van Vodafone weet ik dat niet voor dit toestel.

hallo,

Ik heb nu een w910i, maar ik vroeg me af hoe je al die standaard liedjes er het makkelijkst afkrijgt.

Groetjes,

quote:
Mandible schreef op vrijdag 11 januari 2008 @ 21:58:
Is dit een smartphone?
kan je hier dus tomtom opzetten?

Ik heb nog een tomtom ontvanger dus zou fijn zijn mocht je hier tomtom op kunnen zetten.
Ik ben dus ook benieuwd of TomTom hierop draait.

Noooooo!!!!

ik had net mijn software geupdate, nu doet mijn walkmanknop het niet meer.

als de muziek niet draait, dan kan ik de walkmanknop niet gebruiken of tenminste.. hij reageert niet. ook als in het menu voor walkman kies, dan gebeurt er ook niets. pas als ik via media de muziek aanzet, dan kan ik alles weer gebruiken zoals eerder.

hoe kan ik dit het beste fixen!? :S want das toch niet zo handig...

hoe werkt shake control trouwens? want ik had overal gelezen dat j het volgende nummer kan kiezen door die motioncontrol, maar hoe ik ook schud, het werkt niet :p

grz

Reg. datum: 12 februari 2008

quote:
hoe werkt shake control trouwens? want ik had overal gelezen dat j het volgende nummer kan kiezen door die motioncontrol, maar hoe ik ook schud, het werkt niet :p
walkmanknopje bovenop toestel ingeduwd houden en dan schudden.. werkt prima bij mij :)

heb klein 'probleempje' : ik heb mn toestel met USBkabel aan laptop verbonden, laptop herkent het toestel wel, maar als ik het het programma Media Manager opstart (stond op cdrom) dan blijft er staan: telefoon met de pc verbinden en de USB-verbinding op de telefoon activeren. Dat doe ik allemaal netjes maar het programma herkent em niet.... :?

iemand een id wat ik verkeerd doe?

ik was eigenlijk benieuwd wat voor formaat video's je het beste op je tel. kunt zetten..en ook waaar je mooie spelletjes kunt dowloaden, aangezien op mijn telefoon nu all1 maar demo's staan.

Een moderator wijzigde dit bericht 12-02-2008 23:04 (4%)
Reden: Groeten niet nodig

Ook zegt me telefoon alsk bezig ben met music mate 4 van
"de applicatie gebruikt teveel geheugen",

Alleen heb ik nog bijna niks in het geheugen staan :S

Aaach, ik zie 't! kats lijp! :P die shake control is grappig! kun je ook hetzelfde doen met het menu? (als je het thema ellips ofzo hebt gekozen)

maar dan heb ik nog wel 1 probleem: als mijn muziek niet draait, doet mijn walkman knop het niet. daarvoor deed die het nog wel, maar nadat ik de update heb gedaan naa rde laatste firmwire doet die het niet meer.

dus alleen als ik mijn muziek al aan ehb, dan doet die knp het wel. maar als ik mijn muziek uit heb, en ik ben bij het hoofdscherm, dan doet die het niet. ook niet als ik in het menu op walkman klik. die doet het ook niet als de muziek uitstaat, maar als de muziek aantstaat doet alles heel normaal.

heeft iemand hetzelfde probleem? iemand enig idee hoe ik dit het beste kan oplossen? opzich ga ik er niet dood aan ofzo, kan gwn via de snelkoppeling 'media' helemaal links ook snel bij muziek komen. maar het is gwn irritant, stel dat je sms aan het lezen bent, en je wilt het volgende nummer ofzo, of je wilt een nummer kiezen, dan moet je weer helemaal terug naar het hoofdscherm, dan media, dan walkman.

Reg. datum: 13 december 2003

quote:
jongentje schreef op dinsdag 12 februari 2008 @ 15:59:
[...]

Ik ben dus ook benieuwd of TomTom hierop draait.
Kunnen jullie dat zelf niet uitzoeken? overal zijn sites met specificaties! lekker makkelijk.

Reg. datum: 12 februari 2008

is het al iemand gelukt om alle muziekbestanden te verwijderen? ik blijf er 4 overhouden..
met mobyexplorer is het ook niet gelukt helaas.
heeft iemand het geprobeerd door de bestanden weer te downloaden via se.com en daarna te verwijderen met media manager?
ik heb nu tijdelijk een 0 euro abo ivm nummerbehoud, dus moet ff w88 tot mn oude abo is afgelopen, vandaar dat ik er niet mee bel en ga internetten...
erg storend dat die 4 bestandjes er op blijven staan :S

Brother in Arms
Reg. datum: 05 augustus 2005

Heb de W910i ook sinds een week.

Al met al een prima toestel.

Alles loopt soepel en snel (menu's, doorzoeken van mp3's, adresboek) en de T9 is weer wat intilligenter geworden (na mijn SE K700i had ik een Nokia N70, wat een afgang was dat qua T9 intelligentie).

Batterij gaat ook waanzinnig lang mee. Bijna 2x zo lang als bij eerder genoemde N70.

Shake control is onzin, 'gewone' skip knoppen werken net zo snel en bij meer dan 5 nummers skippen veel nauwkeuriger en veel sneller.

Foto's worden alleen ietwat onduidelijk weergegeven, is een beetje een tegenvaller.

Uiterlijk van het toestel is super en niets rammelt er aan (had van de week een slider van Samsung in mijn handen (2 dagen oud) en daar wachtte ik op het moment totdat de slider eraf zou vallen, zo los zat die.

Geluid mbt muziek vind ik voor een muziektelefoon tegenvallen. Geluid van mijn N70 was beter. Telefoneren via speaker is wel weer beter te verstaan voor zowel jou als degene die gebeld wordt.

Verder jammer dat je het sms-geluid-volume niet apart harder kunt zetten, vind de standaardtonen namelijk erg zacht.

Trilfunctie is ok, alleen jammer dat hij vervolgens bij elke knop meetrilt. Gaat je batterij sneller leeg en het is compleet onnodig!

Intelligente invoer in je openingsscherm (aanvullen van naam of nummer) vind ik super!

GSM: Bosch ?->Siemens C35->C45->C55->SE K700i->Nokia N70->SE W910i *** Sony Ericsson telefoon? > * < < * < * voor je softwareversie *** Camera: Kodak Easyshare CX 6330 -> Canon Powershot S5 IS

Soldier
Reg. datum: 22 februari 2005

Hebben veel mensen de ervaring dat de telefoon soms spontaan uitvalt. Ik heb wel intresse in deze telefoon maar ik lees nogal veel dat hij vaak uitvalt. Is daar al een oplossing voor en komt dat veel voor?

Reg. datum: 26 september 2003

quote:
JFS schreef op zondag 17 februari 2008 @ 11:35:
Hebben veel mensen de ervaring dat de telefoon soms spontaan uitvalt. Ik heb wel intresse in deze telefoon maar ik lees nogal veel dat hij vaak uitvalt. Is daar al een oplossing voor en komt dat veel voor?
Over het uitvallen na lange tijd kan ik mij niet uitspreken, ik heb de mijne pas sinds vrijdag. Wat ik wel had was dat de eerste bij thuis komst en na 3 uur opladen niet wou opstarten. Leek wel alsof hij niet wou booten. Ben die dag nog terug naar de winkel geweest en daar hebben ze mij een nieuw toestel meegegeven.
Tot nu toe (maar ja twee dagen :P ) geen probleem mee gehad, maar ik las wel op fora dat sommige mensen het opstart probleem hadden.

Ik heb nog een vraagje voor de Vista 64 bit gebruikers onder ons: heeft iemand zijn phone al kunnen upgraden onder Vista 64 bit ?
Op de site van se staat als ondersteunde Os'en alleen vista 32 bit, en inderdaad waneer ik een upgrade probeer uit te voeren, dan blijift vista maar naar een driver zoeken tot de update software weer naar het scherm springt waar de uitleg staat dat ik de batterij eruit moet halen etc. Na een tijdje gaat de gsm dan naar usb mass stroge settings en daar blijft het bij.

Reg. datum: 13 december 2003

quote:
Nu 1,5 maand in bezit,nooit ergens last van gehad.
Heb na 1 week de nieuwe software erop gezet R1CA039
Afkloppen.... :)

Reg. datum: 29 augustus 2005

quote:
Mijne is 1 keer uitgevallen, wou muziek opstarten toen de radio nog aanstond, liep vast daarna opnieuw opgestart. Heel raar.

Verder prima foontje, als je camera en goede foto's wil moet je toch echt de K serie gaan opzoeken.

Schiet tussen de palen en je scoort!

Soldier
Reg. datum: 22 februari 2005

Dan ga ik toch maar de gok nemen en deze telefoon nemen bij mij abo verlenging. Dit is de enige telefoon die qua specs en looks goed zijn. Ook voelt de telefoon niet zo goedkoop aan als bijvoorbeeld de Samsung U600

Brother in Arms
Reg. datum: 05 augustus 2005

Enige waar hij bij mij op vastliep was het verzenden van al mijn contactpersonen van mijn Nokia N70 via bluetooth. Dat was wat te veel van het goede. Loopt sowieso niet echt soepel via Bluetooth.

GSM: Bosch ?->Siemens C35->C45->C55->SE K700i->Nokia N70->SE W910i *** Sony Ericsson telefoon? > * < < * < * voor je softwareversie *** Camera: Kodak Easyshare CX 6330 -> Canon Powershot S5 IS

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 16 17 18 19 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: