Hoofdcategorieën
Topicacties

Het SonyEricsson K800i topic - deel 6

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 22 januari 2008

Dat weet ik niet... Als jij me kan vertellen hoe dat moet, dan wil ik dat wel proberen.

Reg. datum: 09 november 2007

http://mobi.sitex.com.ua/mWebPlayer/help.htm

Many mobile providers restrict possibility for unsigned J2ME software to such kind of connection from mobile phones.

To avoid connection restriction your phone must be unlocked. In this case mWebPlayer connects directly to a stream server via sockets and receives its media data. It is realy easy to unclock your phone. For details call to custom service of your mobile provider.

Reg. datum: 06 januari 2008

Zo ik heb nu eindelijk mijn k800i. En wat blijkt: er zit de nieuwste software in, ik hoef dus niets te updaten! En hij werkt met windows vista. Wel lang zoeken naar drivers etc. maar alles doet het nu! Ben er nu al erg blij mee. Geluid valt niet tegen.

Kun je ons vertellen welke nwste software dat is?

Reg. datum: 24 januari 2008

Beste mensen,

Ik heb sinds gisteren ook een K800i. Ik ben er erg tevreden mee, maar de voice recording kwaliteit valt mij erg tegen. Ik heb geprobeerd wat nummers op te nemen van mij op de gitaar en piano, maar de kwaliteit is echt zwaaar onder de maat. Hebben hier meer van jullie problemen mee? En is er zoiets als een ruisonderdrukker ofzo?
Alvast heel erg bedankt!

Graag gedaan!
Reg. datum: 26 oktober 2001

quote:
donnerkebab schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:13:
Beste mensen,

Ik heb sinds gisteren ook een K800i. Ik ben er erg tevreden mee, maar de voice recording kwaliteit valt mij erg tegen. Ik heb geprobeerd wat nummers op te nemen van mij op de gitaar en piano, maar de kwaliteit is echt zwaaar onder de maat. Hebben hier meer van jullie problemen mee? En is er zoiets als een ruisonderdrukker ofzo?
Alvast heel erg bedankt!
Die functie is ook niet echt bedoeld om muziek op te nemen... het heet ook voice recording...
Kan je weinig tegen doen, het bestandsformaat is namelijk vooral de beperkende factor.

bbgt: de softwareversie die er standaard in zit, is CXC1250210 R1KG001 070418 zegt dat iets?

Ja die heb ik ook. Instellingen/Algemeen/Updateservice/Softwareversie

leuk hoor, die afstandsbedieningsfunctie. alleen de volumeknoppen reageren helaas niet, en dat is wel handig als je een dvdtje op de laptop kijkt. Hoe is dat bij anderen???

Reg. datum: 22 januari 2008

...

nvaltena wijzigde dit bericht 26-01-2008 13:05 (93%)

Sony Ericsson Freak

Jammer jammer jammer, de K810i die ik in september heb gewonnen was helaas niet zo waterdicht. Zodoende heb ik nu een K800i. Si het een stapje terug? Mwa, afgezien van het zeer leuke en handige muziekherkenningsprograma vind ik het wel meevallen. Okee...de ronde knopjes waren ook wel fijn.

Maar de pest van Marktplaats is, je koopt wat zonder garantie. Dat heb ik nu dus ook. Het toestel functioneert naar behoren, maar af en toe hapert het schuifje voor de camera. Als ik een foto wil maken denkt het toestel dus dat het schuifje nog dicht zit. Ik heb het al een paar keer kunnen fixen door de twee schroefjes onder het batterijklepje even wat vaster of wat losser te draaien, maar het probleem blijft. Het klepje bediend een klein knopje met een lang hendeltje. Door het klepje open te schuiven druk je dat hendeltje in. In eerste instantie dacht ik ook dat daat de oorzaak lag, maar dus niet. Want als ik het hendeltje met een schroevendraaier bedien blijft hij ook aangeven dat het klepje dicht zit. Het schakelaartje zelf is ook niet kapot ofzo, altahns, het is niet als een oude Nokia waar sommige onderdelen wel eens van de print afvielen. Softwarebugje? Maar dat verklaart niet waarom het soms wel werkt als ik de schroefjes wat strakker of losser zet.

Wat is er mis met mijn K800i?

P1i, iPod Video 30GB, Intel Core2 Duo E4500

Ik heb de k800i nog geen week in bezit. 3 keer is het gebeurd dat het toestel bleef 'hangen', hij reageerde nergens meer op en ik kon hem alleen maar (ook met moeite) uit en pas later weer aanzetten. Iemand enig idee of dit normaal is? Met vorige mobiel had ik het maar 1 x per half jaar of zo... Ben ik te snel met invoeren/scrollen??
Verder prima toestel. Nog steeds aan het uitvogelen.

Wat sta je nou te kijken!
Reg. datum: 17 januari 2001

Wat ik nu toch heb. Mijn T9 woordenboek is langzaam aan het stukgaan. Steeds meer woorden worden niet meer herkend. Ik heb al met de taalinstellingen lopen stoeien, maar hier veranderd niets door. Simpele woorden als 'ik' en 'hoi' zijn verdwenen. Heel bijzonder. Zijn er mensen die hier ooit wel eens van gehoord hebben en enig idee hebben? Anders even contact opnemen met SE.

Edit: ook lekker. Zojuist een master reset uitgevoerd en nu ben ik het nederlandse woordenboek helemaal kwijt. :(

Shiver23 wijzigde dit bericht 28-01-2008 16:56 (13%)

"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.

Welke poorten hebben welke functie bij de SE K800i?

shiver23: opnieuw een SE update doen? (of is dat hetzelfde als een master reset)

Vouwaap.
Reg. datum: 12 februari 2005

quote:
Shiver23 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 16:29:
Wat ik nu toch heb. Mijn T9 woordenboek is langzaam aan het stukgaan. Steeds meer woorden worden niet meer herkend. Ik heb al met de taalinstellingen lopen stoeien, maar hier veranderd niets door. Simpele woorden als 'ik' en 'hoi' zijn verdwenen. Heel bijzonder. Zijn er mensen die hier ooit wel eens van gehoord hebben en enig idee hebben? Anders even contact opnemen met SE.

Edit: ook lekker. Zojuist een master reset uitgevoerd en nu ben ik het nederlandse woordenboek helemaal kwijt. :(
Ik heb echt exáct hetzelfde probleem. Okee, mijn probleem verscheen na een wat minder succesvolle flash waarna ik een masterreset moest doen. Heb je ondertussen al contact gehad met S-E? Ik voeg je even toe op MSN anders, dan babbelen we even verder omdat het anders nogal offtopic gaat, helpdeskerij :)

Dutch Power Cows, 'cause we are worth it. Jij toch ook?

Ik heb nu zaklampsoftware! En die werkt: het rode lampje achterop wordt nu als zaklamp gebruikt. Deze brandt wel continu tijdens gebruik van deze applicatie.
Helaas is het niet de xenonflitser die als zaklamp gebruikt wordt. Dat zou een heel mooi lampje geweest zijn! Of iemand moet toevallig meer weten hiervan.

Reg. datum: 26 november 2003

Ik word het nu wel een beetje zat. Ik heb mijn k800i al 2 keer terug gestuurd voor problemen als vastlopers, niet opladenn, uitvallen, etc. Allebei de keren kon Dynafix (daar gaan ze heen geloof ik?) niks vinden.

Sinds gister loopt hij zelfs om de 10 minuten vast! Heeft het nut om hem nog terug te sturen, of is er niet iets wat ik zelf kan proberen? Terug naar fabrieksinstellingen heb ik geprobeerd, andere batterij, andere simkaart, andere memorystick, ik weet het ook niet meer.

Reg. datum: 03 februari 2008

Heej, ik heb sinds vandaag de SE K800i en ben er heel blij mee, ik heb alleen 1 probleem.
komtie: als ik alles installeer op mijn labtop (windows XP ik gloof home) ''ziet'' of ''leest'' ie hem niet. ik kan wel alles installeren en zo maar als ik via disc2phone muziek op mijn mobiel wil zetten staat plaats memory stick of sluit de telefoon aan via een usb-kabel. als ik sony ericsson pc suite open dan staat er boven in beeld geen apparaat gevonden. ook als ik op verbinding maken klik vind hij hem niet.
weet iemand hoe ik muziek op mijn k800i moet zetten. ik ben radeloos. klinkt gek maar ik heb van alles op youtube proberen op te zoeken, via google etc maar nog niets gevonden en ben er zeker een uurtje of 3 naar op zoek geweest. ik heb mijn mobiel donderdag besteld en vandaag was ie binnen dus ik ga er vanuit dat de nieuwste software er opstaat (CXC1230210 R1 CF001060704) heeft iemand dit ook gehad of weet iemand de oplossing post het a.u.b.

bvd _/-\o_

quote:
henkiejjjjj schreef op zondag 03 februari 2008 @ 00:24:
Heej, ik heb sinds vandaag de SE K800i en ben er heel blij mee, ik heb alleen 1 probleem.
komtie: als ik alles installeer op mijn labtop (windows XP ik gloof home) ''ziet'' of ''leest'' ie hem niet. ik kan wel alles installeren en zo maar als ik via disc2phone muziek op mijn mobiel wil zetten staat plaats memory stick of sluit de telefoon aan via een usb-kabel. als ik sony ericsson pc suite open dan staat er boven in beeld geen apparaat gevonden. ook als ik op verbinding maken klik vind hij hem niet.
weet iemand hoe ik muziek op mijn k800i moet zetten. ik ben radeloos. klinkt gek maar ik heb van alles op youtube proberen op te zoeken, via google etc maar nog niets gevonden en ben er zeker een uurtje of 3 naar op zoek geweest. ik heb mijn mobiel donderdag besteld en vandaag was ie binnen dus ik ga er vanuit dat de nieuwste software er opstaat (CXC1230210 R1 CF001060704) heeft iemand dit ook gehad of weet iemand de oplossing post het a.u.b.

bvd _/-\o_
zie hierboven ergens: lijkt niet de nieuwste versie. Kijk bij instellingen en software versie en probeer evt. een nieuwere versie op te halen. Ik vraag me af of dit te maken heeft met jouw probleem.

Ik denk dat de drivers niet zijn geinstalleerd of dat daar iets is misgegaan. Wat gebeurt er als je de telefoon inplugt? Dan moet hij er naar zoeken: probeer eerst automatisch laten zoeken, en als het dan niet lukt, de cdrom erin doen van pC suite, maar niet deze cd gaan laten draaien. Wel opdracht geven dat de PC drivers zoekt op deze CDrom. En dan zou het tohc moeten lukken denk ik.

en als het echt niet lukt, dan moet je toch gewoon het memorystickje eruit kunnen halen en met adapter in je pc pluggen, dan kun je direct muziek erop zetten. Maar dan moet je natuurlijk wel zo'n stickie hebben...

succes!

zijn hier mensen die ervaring hebben met SE development kit en SE device explorer en bluetooth internet???
Ik heb eindelijk alle software aan de praat gekregen, maar het lukt nu nog niet goed om de internet verbinding van de PC te laten doorsluizen via BT naar de K800i. Wel is opera mini geinstalleerd op k800i en in device explorer zie ik telefoon en alle applicaties. Maar het internet op de gsm loopt steeds vast en dan kan ik alleen nog maar de gsm resetten... Ik doe iets fout maar wat?
Misschien heb ik een foute BT stick (namelijk van blue soleil geloof ik....)?

ik heb nu ook al een doc viewer gevonden, geweldig! (natuurlijk langzaam maar toch....) word en excel is te lezen.. zie o.a. zesium.com

speurder wijzigde dit bericht 05-02-2008 21:37 (9%)

Reg. datum: 16 december 2005

quote:
speurder schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 22:02:
Ik heb nu zaklampsoftware! En die werkt: het rode lampje achterop wordt nu als zaklamp gebruikt. Deze brandt wel continu tijdens gebruik van deze applicatie.
Helaas is het niet de xenonflitser die als zaklamp gebruikt wordt. Dat zou een heel mooi lampje geweest zijn! Of iemand moet toevallig meer weten hiervan.
Er is ook een programma om het display gewoon wit te laten zijn, dat kan je ook gebruiken als licht, geeft ook best veel licht in het donker, alhoewel het rode ledje wel meer licht geeft

edit: Ik heb btw geen ervaring met dat bt internet, aangezien ik geen bt op me laptop heb

Nixweerd wijzigde dit bericht 06-02-2008 20:46 (6%)

K800i
Reg. datum: 13 november 2006

Hi gebruikers opgelet! ;)

Internet op je mobiel GRATIS in het weekend uitproberen

Je kunt Internet op je mobiel gratis uitproberen in de volgende weekeinden:

9 en 10 februari
16 en 17 februari
23 en 24 februari
1 en 2 maart

Voorwaarden
Iedereen met een Hi Abonnement en Hi PrePay kan deelnemen aan deze actie. Je hoeft je niet aan te melden.
Het gebruik van Internet op je mobiel tijdens het weekend is gratis en wordt niet van je Hi Abonnement of PrePay-tegoed afgeschreven.
Een weekend begint zaterdag om 00.01 uur en eindigt zondag om 23.59 uur.
Kosten voor diensten waarvoor streaming data nodig is (zoals het bekijken van filmpjes op youtube, radio luisteren e.d.) zijn van de actie uitgesloten. Hiervoor gelden de reguliere tarieven.

Geen instellingen? sms 'ja' naar 1300

bron: http://www.hi.nl/web/show/id=249045

_RaXRoX wijzigde dit bericht 07-02-2008 22:11 (6%)

He, da's leuk, ik heb nog een testkaartje hi liggen, beltegoed is al op.

Pagina: 1 2 3 4 ... 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 92 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: