P300 en de P310 zijn vrij identiek qua werking.
Collectors items? Denk het niet
Koffie?
Ja, Lekker
Leven en laten leven
Weet iemand hoe je je microsdkaartje kunt benaderen zonder hem uit je telefoon te halen? Samsung PC Studio biedt hier geen optie voor...
B.S.U.R.
Hebben meer mensen problemen met de wekker functie?
Soms gaat de wekker gewoon niet af (ook al heb ik hem de avond ervoor aangezet) en hij onthoud de melodie niet.
Soms gaat de wekker gewoon niet af (ook al heb ik hem de avond ervoor aangezet) en hij onthoud de melodie niet.
Volgens mij heb ik dat wel eens... Maar ik verslaap me ook wel eens gewoon
Koffie?
Ja, Lekker
Leven en laten leven
Heb zelf paar maanden de p300 gehad. Toen verkocht en een Sony Ericsson m600 symbian UIC aangekocht. Alleen voor het feit van TomTom. Desalniettemin heb ik deze week een zo goed als nieuwe Samsung p300 weer aangekocht. Krijg hem vandaag. Nieuw is hij niet meer te verkrijgen en ik vind het al een beetje een collectors item worden, die ik wel ga gebruiken...:Dquote:Catch22 schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:40:
P300 en de P310 zijn vrij identiek qua werking.
Vind de p300 ook chiquer dan de p310. De p520 (armani) is ook leuker dan de p310, alleen net niet zo mijn smaak als de p300. Daarbij is de p520 wat trager in gebruik door het touchscreen gebeuren.
Ik vind het hele menu maar bagger, je betaalt een zware prijs om een mooi klein mobieltje te hebben.quote:Catch22 schreef op vrijdag 22 februari 2008 @ 10:24:
Volgens mij heb ik dat wel eens... Maar ik verslaap me ook wel eens gewoon
(en ik verslaap me nu bijna dagelijks door de p310)
Ik vind het wel meevallen, zit nooit in het menu, alleen om mijn sms te lezen en de wekker in te stellen.
Maar het is een 'apart' telefoontje, daar betaal je voor. alhoewel ik de prijs wel mee vind vallen, maar dat is een persoonlijke mening
Maar het is een 'apart' telefoontje, daar betaal je voor. alhoewel ik de prijs wel mee vind vallen, maar dat is een persoonlijke mening
Koffie?
Ja, Lekker
Leven en laten leven
Reg. datum: 19 augustus 2007
dag mensen.
ik ben op zoek naar een alternatieve (als in apart) telefoon, met fraai design, vlot menu en goede camera. Ik denk dat ik alles gevonden heb in de p310, behalve het laatste, daar ben ik nog niet zeker van. Kunnen jullie me wat meer vertellen over het 'alle daags gebruik' , de vlotheid van het apparaat en de camera kwaliteit? Ik lees dat deze eigenlijk een beetje onder de maat is (maar niet erg bevonden wordt). Ik ben benieuwd wat jullie beeld van de telefoon is, nu hij een tijdje in gebruik is.
Daarnaast: kun je de koptelefoon wel aansluiten als hij in zijn lederen hoes zit? Ik ga er van uit van wel, maar je weet maar nooit
.
Share ur mind!
ik ben op zoek naar een alternatieve (als in apart) telefoon, met fraai design, vlot menu en goede camera. Ik denk dat ik alles gevonden heb in de p310, behalve het laatste, daar ben ik nog niet zeker van. Kunnen jullie me wat meer vertellen over het 'alle daags gebruik' , de vlotheid van het apparaat en de camera kwaliteit? Ik lees dat deze eigenlijk een beetje onder de maat is (maar niet erg bevonden wordt). Ik ben benieuwd wat jullie beeld van de telefoon is, nu hij een tijdje in gebruik is.
Daarnaast: kun je de koptelefoon wel aansluiten als hij in zijn lederen hoes zit? Ik ga er van uit van wel, maar je weet maar nooit
Share ur mind!
de camera is niet veel, maar het is maar een dun telefoontje, dus dat kan je verwachten... Het is net als met veel andere camphones, als je licht hebt komt het wel goed.
Koptelefoon kan je gewoon aansluiten als hij in het hoesje zit.
En de snelheid is imo wel goed.
Koptelefoon kan je gewoon aansluiten als hij in het hoesje zit.
En de snelheid is imo wel goed.
Koffie?
Ja, Lekker
Leven en laten leven
tnx catch
ik lees trouwens de ene keer dat de telefoon bluetooth 2.0 heeft, en de andere keer 1.2. dit scheelt nogal voor bluetooth audio headsets. kan iemand me vertellen welke versie er nu daadwerkelijk inzit.
en daarnaast: de geluidskwaliteit van telefoongesprekken? hoewel er altijd weinig over gezegd wordt in reviews en specs, ben ik van mening dat de geluidskwaliteit in en uit de telefoon aardig verschillen per merk / type. hoe scoort de p310 daar?
ik lees trouwens de ene keer dat de telefoon bluetooth 2.0 heeft, en de andere keer 1.2. dit scheelt nogal voor bluetooth audio headsets. kan iemand me vertellen welke versie er nu daadwerkelijk inzit.
en daarnaast: de geluidskwaliteit van telefoongesprekken? hoewel er altijd weinig over gezegd wordt in reviews en specs, ben ik van mening dat de geluidskwaliteit in en uit de telefoon aardig verschillen per merk / type. hoe scoort de p310 daar?
Het is een leuk klein telefoontje met enkele nadelen;
-camerakwaliteit is ondermaats
-ontvangst is ondermaats
-gesprekskwaliteit is goed (binnenshuis minder)
-menu is ondermaats
-oordopjes blijven niet zitten
-accu hoes is veel groter dan doe van de p300, niet meer praktisch
Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik een SonyEricsson w890i nemen.
SE's hebben betere; camera, menu, geluid & ontvangst
-ontvangst is ondermaats
-menu is ondermaats
Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik een SonyEricsson w890i nemen.
quote:KlaasHof schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:18:
-camerakwaliteit is ondermaats 2.0 Migapixel is gemiddeld en het toestel is al een paar jaar oud
-ontvangst is ondermaats Eens
-gesprekskwaliteit is goed (binnenshuis minder)Eens, maar ik merk geen verschil binnen of buitenshuis
-menu is ondermaatsIs persoonlijk. Ik zo niet weten wat je mist. Maar voor mensen die Samsung niet gewend zijn, kan ik me voorstellen dat het niet overal even intuitief is
-oordopjes blijven niet zittenHangt van je oren af, Ze zitten niet beter of slechter dan de gemiddelde hoofdtelefoon die je bij een telefoon of mp3-speler krijgt, naar mijn ervaring
-accu hoes is veel groter dan doe van de p300, niet meer praktisch Noum hij is praktischer in de zin van dat hij langer meegaat dan de externe accu van de P300. Maar hij maakt het toestel wel een stuk forser
De P310 koop je echt voor zijn desisn het het gegevnen dat hij niet massaal aangeboden is. De vergelijking met de W890i is een oneerlijke. Het is een heel ander toestel, voor een heel andere nich in de markt, en het is een veel nieuwer toestel. Voor jou persoonlijk was het misschien de betere optie. Maar een boer gaat ook niet van een Lamborghini verwachten dat hij hetzelfde ermee kan als met zijn trekker...quote:Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik een SonyEricsson w890i nemen.
B.S.U.R.
@klaashof bedankt voor de feedback
@rajitsu:
je hebt wel een kern van waarheid, maar het is wel van belang dat iemand verteld wat de telefoon -niet- is. ik verwacht van een toestel als deze eigenlijk wel prima kwaliteiten, wat hij dus niet levert. vervolgens kun je me vertellen dat het een collecters item is, een design telefoontje, uniek en veel te dun voor goede kwaliteiten, maar dat vind ik onzin. er zijn genoeg kleine telefoons die (blijkbaar) een stuk kwalitatiever zijn.
al met al zie ik van deze aankoop af. ik zoek een telefoon die een lekker alternatief design heeft, maar zeker niet onder doet in kwaliteit van geluid/camera/enz. enfin: ik ga verder zoeken
@rajitsu:
je hebt wel een kern van waarheid, maar het is wel van belang dat iemand verteld wat de telefoon -niet- is. ik verwacht van een toestel als deze eigenlijk wel prima kwaliteiten, wat hij dus niet levert. vervolgens kun je me vertellen dat het een collecters item is, een design telefoontje, uniek en veel te dun voor goede kwaliteiten, maar dat vind ik onzin. er zijn genoeg kleine telefoons die (blijkbaar) een stuk kwalitatiever zijn.
al met al zie ik van deze aankoop af. ik zoek een telefoon die een lekker alternatief design heeft, maar zeker niet onder doet in kwaliteit van geluid/camera/enz. enfin: ik ga verder zoeken
Ik zeg niet dat hij te dun is om goede kwaliteiten te hebben, alleen dat je van een dergelijk product niet veel moet verwachten en dat een vergelijking met modernere telefoons een onzinnige vergelijking is. Jij kan dat onzin vinden en verwachten van iets uit het verleden dat hij voldoet aan wat in het heden de norm is. Ik wil enkel aangeven dat dat een onredelijke instelling is. Dat dit product niets voor jou is, dat kan. Maar dit ligt niet aan het telefoonconcept- cq. ontwerp.
B.S.U.R.
Reg. datum: 08 januari 2008
Zit er nou A2DP op de P310 of niet???
Ik krijg mijn telefoon wel gekoppeld aan mijn Parrot MK6000, maar muziek afspelen lukt niet...
Ik krijg mijn telefoon wel gekoppeld aan mijn Parrot MK6000, maar muziek afspelen lukt niet...
Zit er wel op. Maar ik zie even niet in wat dit te maken heeft met het wel of niet iets kunnen afspelen via de carkit? A2DP is namelijk niets anders dan Stereogeluidweergave over bluetooth. Zou de P310 geen A2DP hebben zou je dus ook geluid moeten krijgen, indien het werkt. Voor stereogeluid moeten overigens beide apparaten A2DP ondersteunen. Een oplossing voor je probleem heb ik helaas niet.
RaJitsu wijzigde dit bericht 16-03-2008 19:36 (15%)
B.S.U.R.
Toelichting;
quote:KlaasHof schreef op donderdag 13 maart 2008 @ 09:18:
2 mp is niet slecht maar de kwaliteit van Sony's van jaren terug is zelfs nog beter.
-ontvangst is ondermaats
Net als bij de P300, slechte ontvangst vooral binnen. (met KPN en Vodafone)
-menu is ondermaats
Voor veel 'simpele' dingen zijn veel handelingen nodig. Niet zo intiutief als Nokia&Sony
vorm is niet optimaal en mede door gewicht van microfoon vallen ze uit (niet alleen bij mijzelf)
Accu duur is natuurlijk niet heel belangrijk bij zo'n klein telo'tje maar die hoes had best kleiner gekund.
Als ik opnieuw zou moeten kiezen zou ik een SonyEricsson w890i/w880 nemen.
nogmaals; een p310i koop je omdat je het een mooie telefoon vindt. Er is geen logische reden om deze telefoon te kopen.
Ik moet zeggen dat ik er wel heel tevreden over ben. Binnenshuis is het bereik idd niet echt je-van-het, maar dat moet je maar op de koop toe nemen (kan ook door orange komen trouwens)
Ik moet zeggen dat ik er wel heel tevreden over ben. Binnenshuis is het bereik idd niet echt je-van-het, maar dat moet je maar op de koop toe nemen (kan ook door orange komen trouwens)
Koffie?
Ja, Lekker
Leven en laten leven
De combinatie met mijn carkit werkt inmiddels. Muziek afspelen met deze gaat via bluetooth en ik had begrepen dat dit via A2DP zou moeten. Ik kan hem alleen niet direct via mijn carkit bedienen. Ik moet in mijn telefoon aangeven welk nummer af te spelen en dan kiezen voor 'via bluetooth'. Daarna kan ik wel 'zappen' via de carkit. Maar het is dus gelukt!
Ben ondertussen erg blij met mijn P310. Alleen sms vind ik echt omslachtig!! Moet op vele knopjes drukken om uiteindelijk te kunnen verzenden. Volgende keer kies ik weer voor Nokia...
Groeten!!
Ben ondertussen erg blij met mijn P310. Alleen sms vind ik echt omslachtig!! Moet op vele knopjes drukken om uiteindelijk te kunnen verzenden. Volgende keer kies ik weer voor Nokia...
Groeten!!
Reg. datum: 10 januari 2006
Reg. datum: 10 januari 2006
Weet iemand een winkel waar ze de P310 nog nieuw verkopen? Zie hier in het topic dat hij in januari nog wel ergens te vinden was. Kan hem helaas niet vinden op internet.
Bedankt voor jullie hulp!
Hoi,
Ik denk dat je die niet meer gaat vinden.
En als ik jou was zou ik geen p310 nemen, de ontvangst in namelijk erg slecht.
Kijk eens naar een SE w890.
Ik denk dat je die niet meer gaat vinden.
En als ik jou was zou ik geen p310 nemen, de ontvangst in namelijk erg slecht.
Kijk eens naar een SE w890.
Reg. datum: 01 augustus 2004
Reg. datum: 01 augustus 2004
Daarvan is de ontvangst niet veel beter. De ontvanger van de W980i zit tussen de * en #.
Er mag geen handel op GoT maar zoek is op marktplaats zou ik zeggen. Ik heb er hier ook 1 over liggen maar zoals gezegd mag er niet gehandeld worden op GoTquote:rolph schreef op vrijdag 27 juni 2008 @ 17:27:
Weet iemand een winkel waar ze de P310 nog nieuw verkopen? Zie hier in het topic dat hij in januari nog wel ergens te vinden was. Kan hem helaas niet vinden op internet.
Diverse webshops kunnen hem nog wel leveren. Verder zul je bij de particuliere GSM-winkels de meeste kans hebben. Ik hbe de mijne gehaald bij GSMUnie. Je zou even kunnen bellen: 073-6237531
Wat ik me afvroeg; weet iemand nog een manier waarop ik een exemplaar van het lederen mapje kan bemachtigen? De mijne is wat beschadigd, en ik zou toch graag een nieuwe willen. Alleen de prijzen die ik vind zijn rond de 45-50 Euro, wat me wat te gortig is.
Wat ik me afvroeg; weet iemand nog een manier waarop ik een exemplaar van het lederen mapje kan bemachtigen? De mijne is wat beschadigd, en ik zou toch graag een nieuwe willen. Alleen de prijzen die ik vind zijn rond de 45-50 Euro, wat me wat te gortig is.
B.S.U.R.