Hoofdcategorieën
Topicacties

Het LG KU990 Viewty topic - Deel 3

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 12 januari 2008

quote:
r0ut schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 23:00:
[...]

6. Zoals eerder benoemd: qwerty functie is beperkt beschikbaar. Bij mij alleen in "berichten".
Ik kan op blogger met mijn Viewty. Als ik dan berichten schrijf, kan dat gewoon met het QWERTY toetsenbord. Zie http://dubbelmet.blogspot.com

Reg. datum: 25 januari 2007

Ik heb zelf ook de Viewty, leuk apparaat. Maar ik loop tegen een aantal onpraktische zaken aan: zo kan ik moeilijk navigeren in een geschreven tekst berichtje, probeer voor de grap maar eens 2 woorden eerder een letter te verwijderen, voor mij is dit praktisch onmogelijk zonder de hulp van enige analoge toetsen en zit er niets anders op dan de 'c' ingedrukt te houden en het gedeelte opnieuw typen.
Zie ik nu iets over het hoofd of neemt de rest van de wereld dit frustrerende punt maar voor lief?

Nog vraagje, ook hoorde ergens dat ik er gewoon een 8 gig kaart in kon drukken, als hij maar voor 6 gig gevuld was, klopt dit?

Reg. datum: 27 januari 2008

Hoi, _/-\o_

Ik heb inmiddels de Vista Themes werkend gekregen,
Ik moet zeggen dat deze mij uitstekend bevat.

In ieder geval bedankt voor de reactie.

ps: uit de forums kan ik heel wat info vinden............ga zo door.
quote:
SuperKneus schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:03:
[...]

Ze zijn ondertussen al bij een nieuwe versie dus het kan zijn dat de download link niet meer werkt, kijk anders even op deze link voor de juiste

http://www.ku990.co.uk/forum/viewforum.php?f=42

Reg. datum: 14 september 2002

Las net dit op de Engelse forums:
quote:
I wanted to mention I had my viewty in repair the last days because it would reset itself sometimes.
I got it back and it had a firmware flash. It still says it got V10c like it had but it has some slight differences and some problems I had are now gone.

the changes I noticed so far:
- the lock line is now blue (was white)
- menu structure is slightly faster
- makes some more noises.
- vibrates now in quiet mode. EDIT: in morning call that is
- if you go to the other cam and go back to the big cam you don't have to set the resolution again.
- doesn't ask to save a sms in a concept when hitting under the space button in qwerty mode.
- the morning call is now dutch (my language)"ochtendoproep"
- the buttons to dail a number are blueish now instead of black.
Schijnt dus dat er verschillende software versies zijn. Zijn software versie is SW Version: KU990-MSM6280-V10c-DEC-27-2007-NL(R236015C) die van mij nog van oktober (10a). Er wordt dus daadwerkelijk geupdate door LG (zij het minimaal).

http://www.ku990.co.uk/forum/viewtopic.php?f=40&t=2372

Canon EOS 400D + BG-E3 grip + kitlens, EF-S 55-250mm IS, Lowepro Fastpack 200

Reg. datum: 20 december 2007

Ik heb de Viewty al 2 maanden en bevalt me erg goed, echter ik heb problemen met het versturen en ontvangen van MMSjes. Ik zit bij Vodafone en heb Zorgeloos Mobiel Internet en dit werkt prima vanaf het begin. Browsen op sites met Opera of de ingebouwde browser werkt perfect. M'n toestel is ingesteld zoals de site van Vodafone vermeld maar toch krijg ik het niet voor elkaar om MMSjes te sturen of ontvangen.

Als ik een MMS verstuur maakt de Viewty verbinding met HSDPA/UMTS maar verstuurt vervolgens niets.Dit doet ie een aantal keer en later krijgt de MMS de status 'mislukt' in de Outbox.
Ik heb ook al geprobeerd om via GPRS te sturen maar dit werkt ook niet.

Edit: ik heb net de instellingen van de Sony Ericsson K850 bekeken en daar wordt een proxy poort 8799 ingesteld. Deze kan je in de Viewty echter nergens opgeven.

Heeft iemand anders dit ook gehad en/of opgelost?

Hosternokke wijzigde dit bericht 31-01-2008 12:42 (26%)

Reg. datum: 09 oktober 2004

quote:
hardcore_bass schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 20:50:
is de viewty eigenlijk al simlockvrij te maken? Ik heb hier ervaringen gelezen en zie dat de viewty best een leuke telefoon is, alleen de camera valt wat tegen maar die zal altijd wel beter zijn dan de n73 die ik nu heb ;) Ik kan via marktplaats een gelockte viewty met bon kopen voor 100 euro als ik mijn n73 bij hem inruil, dit leek mij een aardige deal (ook omdat hij gelockt is, want ik heb toch een kpn/hi simlock) . Lijkt jullie dit een beetje realistisch?

je kunt hem zelf btw niet updaten dus? en hebben jullie allemaal een screenprotector? ik heb eigenlijk nooit hoesjes e.d. gehad omdat ik heel zuinig met me spullen omga en er dan toch nooit krassen opkomen.
zou iemand mij kunnen helpen? Misschien iemand die ook de n73 heeft gehad en hoe die tegenover de nieuwe viewty staat.

Reg. datum: 25 november 2007

quote:
TimDux schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 22:58:
Zie ik nu iets over het hoofd of neemt de rest van de wereld dit frustrerende punt maar voor lief?
Ik navigeer prima met mn korte nagels. Met een stylus gaat het makkelijker denk ik. Druk zachtjes met je nagel waar je de cursor wil. Scrollen wordt geregistreerd als in vertikale richting "flipt".
quote:
Nog vraagje, ook hoorde ergens dat ik er gewoon een 8 gig kaart in kon drukken, als hij maar voor 6 gig gevuld was, klopt dit?
Yep, ik heb een 8gb sandisk sdhc er in zitten. Werkt prima. Die is niet eens 3gb gevuld. Je moet het minstens 6gb gebruiken, anders geeft de "memory manager" bogus informatie. Dat is niet erg. heb ruimte zat. >:)

Reg. datum: 31 januari 2008

Ik ben echt super tevreden met de viewty maar ik vind toch handig om een paar minpunten aan te geven voor de mensen die hem willen kopen. Als ik het fout heb hoor ik het graag hoor.

Het design van de viewty is echt super mooi maar ze hebben zwaar bezuinigd op de headset. Hij is lomp groot en ziet er niet uit. Clipje steekt steeds in me nek etc. Maar je kan er wel eigen oordopjes op doen dit had ik ook gelijk gedaan want ik kocht hem deels voor de muziek omdat ik geen mp3 speler bezit. Ik heb de orginele oordopjes 1 keer laten vallen (denk ik) toen viel hij gelijk uit elkaar maar ik kon hem nog wel in elkaar zetten.

Soms blijft het menu even hangen of als ik soms een knop in druk blijft hij ingedrukt en moet ik nog een keer drukken.

Door de liedjes scrollen zoals bij de contacten kan niet :S Dan moet je ineens net als een browser scrollen met een balkje.

Max 2gb geheugenkaart (?)

Als je muziek aan hebt en door het menu navigeerd blijft de muziek af en toe hangen.

Als je een foto maakt op 5mp en alles op auto dan moet je hem echt stil houden, dit lukt mij bijna niet omdat ik op het knopje druk. Dit kan wel verholpen worden door de image stabaliser aan te zetten maar dit moet elke keer opnieuw gedaan worden.

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
RVDBNL schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:32:

Als je een foto maakt op 5mp en alles op auto dan moet je hem echt stil houden, dit lukt mij bijna niet omdat ik op het knopje druk. Dit kan wel verholpen worden door de image stabaliser aan te zetten maar dit moet elke keer opnieuw gedaan worden.
bovendien werkt de flist dan niet

Don't mess with the Fes

quote:
The_Fes schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 16:53:
[...]

bovendien werkt de flist dan niet
Tuurlijk wel.. Alleen je moet de knop "rodeogenreductie" aan zetten onder het bliksem icoontje..

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 13:05:
[...]

zou iemand mij kunnen helpen? Misschien iemand die ook de n73 heeft gehad en hoe die tegenover de nieuwe viewty staat.
Ik heb zelf niet gehad maar vrienden van mij wel. Ik denk dat je die telefoons niet echt kan vergelijken. Totaal verschillend. en ik denk persoonlijk dat de n73 weinig voorsteld vergeleken met de viewty maar ik heb dan ook geen n73 gehad.

Reg. datum: 06 februari 2004

Ik heb mijn Viewty sinds december in gebruik en ben er zeer tevreden over. De minpuntjes zijn wel bekend maar mijne is nog nooit eens vast gelopen of dat hij ging haperen ofzo. Het enige nadeel is dat de foto's die hij maakt echt heel slecht zijn. Ik verwacht ook niet een digitale camera kwaliteit maar ik had hiervoor een sony ericsson w810i en die maakte toch veel mooiere foto's. Heb alle instellingen inmiddels geprobeert maar elke keer als ik een foto neem dan ziet het er heel scherp uit maar zodra ik het knopje indruk om de foto te nemen, dan verspringt het beeld wat en word het resultaat erg onscherp. Hoop echt dat hier snel een update voor komt want als ik die mooie reclame mag geloven moet hij toch wel mooie plaatjes kunnen schieten, dus kom dat dan ook na LG! De filmpjes zijn wel erg mooi en daar beleef ik ook veel plezier aan.

Hoe is het trouwens afgelopen met de mensen die een brief naar LG hadden geschreven? Heb zelf een tijd in het ziekenhuis gelegen en mag niet te lang achter de computer dus daarom ga ik niet het vorige topic doorspitten, hoop dat jullie dat begrijpen.

quote:
RVDBNL schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:37:
[...]

Ik heb zelf niet gehad maar vrienden van mij wel. Ik denk dat je die telefoons niet echt kan vergelijken. Totaal verschillend. en ik denk persoonlijk dat de n73 weinig voorsteld vergeleken met de viewty maar ik heb dan ook geen n73 gehad.
Dat is 1 ding wat zeker is ja, maar is die 100 euro bijbetaling het waard? Zo bedoelde ik het eigenlijk meer, en lees dat er nog best veel problemen zijn met de Viewty en dat is toch jammer.

met de Viewty kun je trouwens wel je eigen telefoon updaten toch?

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:49:
[...]

Dat is 1 ding wat zeker is ja, maar is die 100 euro bijbetaling het waard? Zo bedoelde ik het eigenlijk meer, en lees dat er nog best veel problemen zijn met de Viewty en dat is toch jammer.

Ik kan niet zeggen of het voor jouw 100 euro bijbetaling waard is natuurlijk, voor mij in iedergeval wel.

quote:
RVDBNL schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 20:25:
[...]

Ik kan niet zeggen of het voor jouw 100 euro bijbetaling waard is natuurlijk, voor mij in iedergeval wel.
Dat bedoelde ik ook, vroeg jullie mening omdat jullie weten wat de Viewty is en inhoudt :)

Maar in ieder geval bedankt voor je reactie, ik ga er maar voor denk ik.

Reg. datum: 12 december 2005

quote:
RVDBNL schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:32:
Door de liedjes scrollen zoals bij de contacten kan niet :S Dan moet je ineens net als een browser scrollen met een balkje.
Muziek > Afspeellijst (of andere manier om bij je muziek te komen) > Willekeurig nummer indrukken > Bovenin verschijnd een knopje 'Playlist', druk deze in en je kan lekker makkelijk scrollen. ;)

Reg. datum: 22 juni 2001

quote:
hardcore_bass schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 17:49:
Hoe bedoel je dit? Firmware updates zijn er nog niet, dus hoe je deze op je telefoon zou moeten krijgen is nog onbekend.

Don't mess with the Fes

quote:
The_Fes schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 09:12:
[...]

Hoe bedoel je dit? Firmware updates zijn er nog niet, dus hoe je deze op je telefoon zou moeten krijgen is nog onbekend.
ik bedoel dat als er updates zijn dat LG een programma in de viewty heeft ingebouwd zodat je hem zelf kan updaten? Of moet je hem dan opsturen of naar een service center gaan etc, zou wel heel omslachtig zijn.

quote:
hardcore_bass schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:25:
[...]

ik bedoel dat als er updates zijn dat LG een programma in de viewty heeft ingebouwd zodat je hem zelf kan updaten? Of moet je hem dan opsturen of naar een service center gaan etc, zou wel heel omslachtig zijn.
In dat laatste geval is het bij elke telefoon mogelijk. Ik neem aan dat het updaten 'zou' moeten gaan met de software.

quote:
Froggle schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:41:
[...]

In dat laatste geval is het bij elke telefoon mogelijk. Ik neem aan dat het updaten 'zou' moeten gaan met de software.
Klopt :) dat bedoelde ik, nokia heeft nokia update. Sonyericsson heeft SEUS, en lg heeft dat dus ook?

quote:
hardcore_bass schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 11:54:
[...]

Klopt :) dat bedoelde ik, nokia heeft nokia update. Sonyericsson heeft SEUS, en lg heeft dat dus ook?
Neem aan van wel, maar ze hebben het bij nog geen een toestel laten zien.

Reg. datum: 25 januari 2007

quote:
r0ut schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 15:31:

Yep, ik heb een 8gb sandisk sdhc er in zitten. Werkt prima. Die is niet eens 3gb gevuld. Je moet het minstens 6gb gebruiken, anders geeft de "memory manager" bogus informatie. Dat is niet erg. heb ruimte zat. >:)
Bedankt ;) dan ga ik vanmiddag een 8 gig kaartje er in drukken (lees 'kopen').

Reg. datum: 23 januari 2007

Sinds kort heb ik ook een Viewty. Erg leuk toestel, maar ik stoor me aan het feit dat als ik met QWERTY een sms typ, er automatisch woorden achter het woord dat ik typ verschijnen. Waarschijnlijk woorden die ik daarvoor als laatste gebruikt heb ofzo.
Is dat uit te schakelen? Ik irriteer me eraan.

Reg. datum: 03 november 2002

quote:
Ferreur schreef op vrijdag 01 februari 2008 @ 15:39:
Sinds kort heb ik ook een Viewty. Erg leuk toestel, maar ik stoor me aan het feit dat als ik met QWERTY een sms typ, er automatisch woorden achter het woord dat ik typ verschijnen. Waarschijnlijk woorden die ik daarvoor als laatste gebruikt heb ofzo.
Is dat uit te schakelen? Ik irriteer me eraan.
Volgens mij kun je dat niet uitzetten. Het zijn suggesties. Ik vind het soms wel makkelijk, want als hij net dat woord erachter zet wat je nodig hebt, dan hoef je alleen nog maar spatie in te drukken. Het lijkt een beetje op T9.

Reg. datum: 23 januari 2007

Het zal vast wel wennen dan, hoop ik :)

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 49 50 51 52 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2008 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: