Zeef: I hope so, prutz0r, for your sake. The Daniel is not as forgiving as I am.
Last.fm
Post hier pics en specs van je home cinema! Deel 30
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDe boxen die ik erop ga aansluiten zijn de B&W CM1.
ailema gottem!
is een athlon niet krap met 1080p films?quote:Furfoot schreef op maandag 28 januari 2008 @ 21:39:
[...]
Je hoeft ze niet in stukjes te hakken, de PS3 ondersteund .vob zonder limitaties (AC3 DD 5.1 en 'unlimited' filesize).
[...]
Ik maak geen gebruik van een HTPC. Ik heb van een oude Athlon XP machine een NAS/Media streaming server gemaakt. Deze staat in verbinding met mijn PS3 en die gebruik ik dus als frontend op mijn TV @ 1080p60.
Reg. datum: 14 november 2002
De Athlon gebruikt hij in z'n servertje, die hoeft dus niet die 1080p te decoden. Voor een fileservertje is een athlon meer dan voldoendequote:
ohja, ik las te snelquote:synthdood schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 08:43:
[...]
De Athlon gebruikt hij in z'n servertje, die hoeft dus niet die 1080p te decoden. Voor een fileservertje is een athlon meer dan voldoende
Zou je alsjeblieft foto's van je set, en dan voornamelijk de speakers, willen posten zodra je 't hebt staan?quote:SplashJoin schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 06:08:
Gisteren heb ik de Marantz SR8002 besteld. Aangezien ik het bij de MM heb besteld kreeg ik gisteren korting (BTW, weg ermee) en aangezien ik daar ook nog eens werk, krijg ik ook nog eens personeelskorting. Ik heb 1200 euro betaald voor deze receiver
De boxen die ik erop ga aansluiten zijn de B&W CM1.
Ik heb enorm veel interesse in de CM reeks en kijk er graag naar!
QX6700 || Asus Commando || 2x 74GB Raptor AFDF RAID0 || 8GB Kingston PC6400 || 8800GTX 768 || Dual monitor Dell 2405FPW
Ik heb nog nooit "muzikale klanken" uit een Eltax gehoord, dus ik zou even verder kijken.quote:Prince_of_Darkness schreef op maandag 28 januari 2008 @ 09:23:
@ MarkoZ371: Die Eltax speakerset, is dat wat? Hij is namelijk erg aantrekkelijk geprijst (150,- - 250,- afhankelijk van de winkel) en ik vroeg mij af wat je voor dat geld krijgt.
"De" audiomaster van dit forum
Erm, wat een vreemde opstelling, zo je tv naar links. Lijkt me niet echt lekker met kijken voor het geluid.quote:Arnold-D schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:26:
Hier mijn nieuwe aanwinst!!
Sony Bravia 32P3000
Ik zal binnenkort nieuwe en mooie foto's maken, hier alvast een paar die ik net heb gemaakt!
[afbeelding]
[afbeelding]
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
Reg. datum: 11 december 2006

Onkyo 605 receiver (decodeert TrueHD & DTS-HD, helaas geeft mn notebook dit niet door via HDMI 1.2)
Philips DVP5140 dvd speler (speelt vrijwel alles)
Samsung LE32S71 hdtv
Satellietreceiver
Sony Vaio VGN-FZ21Z notebook (voor oa. HD content afspelen via HDMI)
Mordaunt-Short Genie surroundset
N.B. Alleen de kabels moeten nog een beetje weggewerkt worden en er komt waarschijnlijk nog een PS3 bij of een blueray speler met TrueHD / DTS-HD bitstream out (HDMI 1.3).
KacperK wijzigde dit bericht 29-01-2008 13:13 (19%)
Reg. datum: 15 januari 2006
Je weet waarschijnlijk zelf dus ook al dat de ps3 geen TrueHD of DTS-HD ondersteund tot op heden. Mooie versterker trouwens, zit zelf nog te twijfelen tussen die of het broertje in combinatie met de kef iq7.quote:KacperK schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 12:58:
N.B. Alleen de kabels moeten nog een beetje weggewerkt worden en er komt waarschijnlijk nog een PS3 bij of een blueray speler met TrueHD / DTS-HD bitstream out (HDMI 1.3).
Reg. datum: 09 februari 2002
voodooless wijzigde dit bericht 29-01-2008 17:25 (13%)
Powered by Marantz
Reg. datum: 11 december 2006
Jawel toch? Misschien niet als bitstream out maar volgens mij kon de ps3 het wel decoderen en als multichannel PCM 5.1 uitsturen via HDMI. Maar dat weet ik ook niet zeker.quote:SnackMasterFlex schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:47:
[...]
Je weet waarschijnlijk zelf dus ook al dat de ps3 geen TrueHD of DTS-HD ondersteund tot op heden. Mooie versterker trouwens, zit zelf nog te twijfelen tussen die of het broertje in combinatie met de kef iq7.
Ik denk dat ik zowieso de ontwikkelingen op het gebied van TrueHD en DTS-HD nog maar even afwacht.
FAQ:quote:Cougar schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 13:51:
Wat voor lcd tv zouden jullie kopen met ongeveer 800 t/m 1000 euro? Heb al wel een paar modellen gezien bij de mediamarkt, maar kan nog niet echt de knoop doorhakken.
quote:Dit is geen "wat-moet-ik-kopen"-thread; start zo'n discussie dan ook niet hier.
Surequote:KhaZ schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 09:34:
[...]
Zou je alsjeblieft foto's van je set, en dan voornamelijk de speakers, willen posten zodra je 't hebt staan?![]()
Ik heb enorm veel interesse in de CM reeks en kijk er graag naar!
ailema gottem!
ik wil mijn hele kamer nog verbouwen. maar de tv staat nu zover naar links staan. opdat daar mijn oude tv stond. en toen ik hem binnen had, meteen testen. en teveel genieten...quote:TroonStaal schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 11:21:
[...]
Erm, wat een vreemde opstelling, zo je tv naar links. Lijkt me niet echt lekker met kijken voor het geluid.
NAD 320BEE, NAD 512, Sony 32p3000, Kimber kable....
Hier kan ik over meepraten. Ik heb ook al eens geluisterd naar 1 van de duurste series van Eltax. Qua prijs goed, maar kwaliteit is ver te zoeken... Koop een Eltax als je bijna doof bent. Dan merk je toch niet meer wat voor prut je in huis hebtquote:JohanneSneek schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 10:53:
[...]
Ik heb nog nooit "muzikale klanken" uit een Eltax gehoord, dus ik zou even verder kijken.
Geniet, maar luister naar goede hifi-apparatuur
Aha, ik ken datquote:Arnold-D schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 18:36:
[...]
ik wil mijn hele kamer nog verbouwen. maar de tv staat nu zover naar links staan. opdat daar mijn oude tv stond. en toen ik hem binnen had, meteen testen. en teveel genieten...
Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM
ik ook, afgelopen weekend een set mission speakers binnen gekregen, even snel aansluiten, globaal opstellen (zodat ze nu ontzettend in de weg staan) en knallen maar!quote:
Larie en apekool. Ik zet mijn Eltax Camargue Sattelite maar al te graag naast bookshelfs van dezelfde en hogere prijsklassen. Nog geen seconde spijt van gehad. Zonder twijfel gekozen boven Mission, Tannoy, B&W, Wharfedale, Dynaudio... en zelfs Celestion bookshelfs.quote:the blob schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 19:23:
[...]
Hier kan ik over meepraten. Ik heb ook al eens geluisterd naar 1 van de duurste series van Eltax. Qua prijs goed, maar kwaliteit is ver te zoeken... Koop een Eltax als je bijna doof bent. Dan merk je toch niet meer wat voor prut je in huis hebt
Daarenboven heb je bij veel goedkopere Eltax luidsprekers wel degelijk waar voor je geld. Niet allemaal, maar er zit goed spul tussen.
Weet eerst waarover je spreekt alvorens je onzin gaat verkopen.
TomSwinnen wijzigde dit bericht 30-01-2008 15:54 (7%)
Feiten in de audio zijn zoals feiten in de liefde, redelijk onbestaand of op z'n minst zeer persoonlijk.
Reg. datum: 09 februari 2002
Iedereen heeft een andere beleving van klank. Het kan natuurlijk dat jij die goed vindt klinken, maar dat jij juist eltax kiest boven bijvoorbeeld b&w en andere bekende merken is wel uiterst frappant!quote:TomSwinnen schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 15:52:
[...]
Larie en apekool. Ik zet mijn Eltax Camargue Sattelite maar al te graag naast bookshelfs van dezelfde en hogere prijsklassen. Nog geen seconde spijt van gehad. Zonder twijfel gekozen boven Mission, Tannoy, B&W, Wharfedale, Dynaudio... en zelfs Celestion bookshelfs.
Daarenboven heb je bij veel goedkopere Eltax luidsprekers wel degelijk waar voor je geld. Niet allemaal, maar er zit goed spul tussen.
Weet eerst waarover je spreekt alvorens je onzin gaat verkopen.
misschien heb jij je wel laten leiden door je budget! lol