Hoofdcategorieën
Topicacties

Het Samsung U600/U700 topic

Pagina: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 90 91 92 93 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
Bl44t44p schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 00:43:
[...]

Hoi, welkom op dit forum.

De zoekfunctie doet altijd wonderen, zie hier mijn post over de U600 vs U700. Verder vind ik het scrollwheel erg prettig werken, uiteraard niet zo super als op iPod maar beter dan niets (lees: U600).

Verdere vragen zijn welkom maar wees dan wel wat specifieker...
eej bedankt :)
dat het silver er al snel na enkele maanden afbladerd is al bekend, maar is dat ook van toepassing op de u700 pearl black uitvoering? (dat is dus de uitvoering die ik ga kopen). Ook heb ik gelezen op dit forum dat het reactie vermorgen, tussen de tijd van het indrukken foto maken en dat de mobiel daadwerkelijk een foto neemt, erg groot is, is dit waar? en zo ja, is dit ook echt storend? en trouwens ook dat het opnemen van video's zwaar tegenvalt, klopt dit ook?. Ook heb ik verder gehoord van een kennis dat het scrollwheel na verloop vantijd niet goed meer functioneerd en dus z'n momenten heeft dat hij niet meer functioneerd, hebbie jullie hier ook last van? of is dit puur toevallig dat hij hier last van heeft?
en waar ik het meeste van gehoord heb is dat die touch knopjes VEEL te gevoellig zijn en dat er zomaar bijv. ge sms't word naar iemand zonder dat dat de bedoeling is, klopt dit?

alvast bedankt :)

ltrzzz wijzigde dit bericht 26-01-2008 13:42 (13%)

Ik be er op een pijnlijke manier achter gekomen dat de nummerblokkering/weigerlijst op de U700 dus NIET werkt :X

8)7

Nog wat me zitten gogelen maar nope ,werk nie :|

dierkx36 wijzigde dit bericht 26-01-2008 08:39 (3%)

There is only 1 thing more beautiful then a Superbike and that is a pretty woman driving one

Reg. datum: 26 januari 2008

Waarom kan ik tot 2048 x 1536 foto's maken, en bij de videocamera tot de spectaculaire resolutie 176 x 144.. De kwaliteit van de videocamera is zéér belabberd.

was Bl44t44p

quote:
ltrzzz schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:16:
eej bedankt :)
dat het silver er al snel na enkele maanden afbladerd is al bekend, maar is dat ook van toepassing op de u700 pearl black uitvoering? (dat is dus de uitvoering die ik ga kopen).
Over die Pearl Black durf ik het eigenlijk niet te zeggen... ik heb hem in onze winkel wel eens in handen gehad en het is natuurlijk ander materiaal, maar het zou net zo goed zijn dat daar ook zoiets gebeurt. Wat betreft die Silver versie hangt het er ook vanaf hoe je er mee omgaat hoor. Ik heb mijne nu sinds half oktober (meer dan drie maanden) en het afbladderen is nauwelijks zichtbaar. Bovendien heb ik hem toch maar voor 'n jaar dus kan er wel mee leven ;)
quote:
Ook heb ik gelezen op dit forum dat het reactie vermorgen, tussen de tijd van het indrukken foto maken en dat de mobiel daadwerkelijk een foto neemt, erg groot is, is dit waar? en zo ja, is dit ook echt storend?
Klopt, maar dat is niet zozeer de reactietijd maar meer sluitertijd enzo. Vooral in donkere omgevingen is het dan wel lastig scherpe foto's te maken, maar oefening baart kunst. Volgens mij komt dat 'probleem' op alle Samsungs voor. Ik vind het niet echt storend.
quote:
en trouwens ook dat het opnemen van video's zwaar tegenvalt, klopt dit ook?.
De resolutie is, zoals Chaos_Dwarf al aangaf, opvallend laag voor zo'n toestel ja. Dat is wel jammer.
quote:
Ook heb ik verder gehoord van een kennis dat het scrollwheel na verloop vantijd niet goed meer functioneerd en dus z'n momenten heeft dat hij niet meer functioneerd, hebbie jullie hier ook last van? of is dit puur toevallig dat hij hier last van heeft?
Nog geen problemen mee gehad en voor mijn gevoel gedraagt mijn scrollwheel zich zeer betrouwbaar.
quote:
en waar ik het meeste van gehoord heb is dat die touch knopjes VEEL te gevoellig zijn en dat er zomaar bijv. ge sms't word naar iemand zonder dat dat de bedoeling is, klopt dit?
Tja, het is een touchpad dus dat is een beetje gevoelig, anders zou het niet werken. Maar veel te gevoelig vind ik onzin. Je moet even wennen aan de gevoeligheid en de eerste weken had ik regelmatig dat ik per ongeluk op een verkeerde knop drukte, maar dat komt me nu eigenlijk nooit meer voor.
quote:
Graag gedaan, voor meer vragen ben je welkom ;)

:)

Reg. datum: 26 januari 2008

Ik ben overigens in bezit van de U700. Deze bevalt mij prima, met toch de nodige minpunten.
Het is een erg mooi toetsel, hoewel bij mij toch de kwaliteiten voorop staan. Daarom denk ik dat de U700 toch nooit helemaal mijn perfecte telefoon gaat worden. De fotocamera is prima, de sluitertijd is enigszins hoog maar omdat ik die camera toch maar incidenteel gebruik is dat niet zo erg.
Hij ligt niet perfect in de hand, heb hem al een aantal keer laten vallen (kan ook aan mijn kleine handjes liggen :') ) Het scrollwheel is fijn, zeker in combinatie met een 2GB geheugenkaart. Heb al aardig wat muziek erop staan en om dan telkens te gaan 'pressen' ipv van scrollen is ook wat vervelend.

Ook niet te maken gehad met vreemde dingen zoals een duits camera menu oid.

Het touchscreen is ook niet helemaal naar mijn idealen. Het is zeker mooi, maar 100% functioneel is het ook niet. Mijn volgende toestel wordt dan ook zonder touchscreen.

Reg. datum: 18 oktober 2007

Ik zit al een tijdje met een probleem waar ik van baal. Ik ben in het bezit van een U600 en ik heb dus internet van Vodafone (blox Internet op je mobiel), werkt prima en maak gebruik van Opera Mini 4 (echt aanrader).
Echter wanneer ik iets wil streamen (bijv. van m.youtube.com), krijg ik de lijst met filmpjes keurig te zien, maar wanneer ik op watch video druk, gebeurt er niets. Als ik het met de standaard-browser probeer, krijg ik een netwerkfout.

Kan iemand mij vertellen waar dit aan ligt? Als streaming profiel gebruik ik gewoon dezelfde instellingen als voor het internetten.
Wie mij kan helpen is werkelijk geweldig!

Reg. datum: 07 maart 2005

quote:
The Realone schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 16:15:
[...]

Huh? Heeft Vodafone eigen firmware dan? Heb sinds april vorig jaar ofzo de U600 via Vodafone met gewoon firmware U600XXGD2.
U700 wel hebben allemaal andere admin codes dan de normale U700 firmware en enkele knoppen zijn anders en het menu is lelijker. Bovendien vind ik het menu langzaam maar volgens mij is dat bij alle U700's zo ik weet wel dat mijn volgende phone geen samsung meer is ga wel weer voor een Nokia :) . Ik kan nu amper games etc op mijn telefoon zetten daarvoor moet ik eerst die codes hebben (die ik nu eindelijk heb) en dan met een ander programma werken en dan kan ik ze niet verwijderen ofzo en dat allemaal voor een game gebruiksvriendelijke firmware is anders :(

Reg. datum: 21 januari 2008

Tja, de firmware van Vodafone is ook niet mijn favoriet..... :X

Ik zou dolgraag de firmware van mijn U700V willen vervangen voor de Samsung-firmware maar kan iemand mij alsjeblieft vertellen hoe dat moet..... :? Ik heb het al meer gevraagd in dit topic maar krijg helaas geen reactie op m'n vraag....

Doe maar niet via mail, we hebben niet-voor-niets een forum.

pven wijzigde dit bericht 28-01-2008 20:07 (20%)

quote:
MarkU700 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:05:
....

Doe maar niet via mail, we hebben niet-voor-niets een forum.

....
Oh, ja....maar ik dacht dat dit niet op dit forum beschreven mag worden? Vandaar mijn vraag om het via de mail te doen, maar gewoon in het forum vind ik uiteraard ook goed.... :)

Het mag idd niet via het forum worden beschreven, maar dat betekent niet dat we dan toestaan dat je op gaat roepen om het naar je te mailen.

Zie overigens ook [PSGG] Policy ; je vraagt indirect om je toestel te unlocken en dat staan we dus niet toe.

pven wijzigde dit bericht 28-01-2008 20:21 (31%)

quote:
MarkU700 schreef op maandag 28 januari 2008 @ 20:13:
[...]

Oh, ja....maar ik dacht dat dit niet op dit forum beschreven mag worden? Vandaar mijn vraag om het via de mail te doen, maar gewoon in het forum vind ik uiteraard ook goed.... :)

[mbr]Het mag idd niet via het forum worden beschreven, maar dat betekent niet dat we dan toestaan dat je op gaat roepen om het naar je te mailen.

Zie overigens ook [PSGG] Policy ; je vraagt indirect om je toestel te unlocken en dat staan we dus niet toe.[/mbr]
Ok, ik snap het....

Zal er in het vervolg rekening mee houden... :) Bedankt voor de uitleg... :)

**EDIT**

Heb de PSGG Policy doorgelezen en geef jullie nog wel gelijk ook, het is feitelijk inderdaad niet legaal dus snap ik jullie standpunt

Groetjes, MarkU700

MarkU700 wijzigde dit bericht 28-01-2008 20:27 (12%)

Reg. datum: 23 januari 2008

quote:
ltrzzz schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 23:16:
[...]

dat het silver er al snel na enkele maanden afbladerd is al bekend, maar is dat ook van toepassing op de u700 pearl black uitvoering? (dat is dus de uitvoering die ik ga kopen).
kan iemand die de u700 pearl black uitvoering heeft plz zo snel mogelijk antwoorden?
dit zal beslissen of ik de u700 zal kopen of niet, en ik ben hem vanplan deze week nog te halen.

was Bl44t44p

De Pearl Black is er pas een kleine twee maanden en alleen bij KPN/Hi dus weinig kans dat je hier iemand tegenkomt.

Snap niet zo goed waarom je alleen op basis daarvan gaat besluiten of je hem wel of niet neemt, maargoed dat zal wel aan mij liggen.

Ik heb een vreemd probleem met mijn T9 op m'n U700V.

Als ik een woord toevoeg aan m'n T9 woordenboek, kent m'n T9 het woord na een paar weken opeens niet meer. Dan voer ik het opnieuw in en gaat het weer een tijdje goed, en dan is het woord na een poosje weer gewist....

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou ik dit kunnen oplossen......?

Groetjes, MarkU700

Reg. datum: 12 december 2007

Het u600/u700 is wat drukker dan de g600 variant, dus ik post het hier maar even (ervan uit gaande dat er dezelfde mp3 speler opzit).

Ik krijg heel netjes de indeling artiesten/albums enzo. Maaar, de volgorde op de cd's klopt niet! Is er een manier de originele volgorde te behouden?

Reg. datum: 18 oktober 2007

Is er dan echt niemand die hetzelfde probleem heeft als ik met de U600 wanneer je filmpjes van m.youtube.com of iets dergelijks probeert af te spelen (icm vodafone)??

Of werkt dit bij niemand die een U600 heeft?
Alvast dank?

Reg. datum: 01 augustus 2006

Is het mogelijk om de U700 met de pc te verbinden d.m.v bleutooth, dus niet met de USB kabel?
Zo ja, er zat i.i.g. geen bijgeleverde software cd, waar kan ik dat dan krijgen?

was Bl44t44p

quote:
MarkU700 schreef op dinsdag 29 januari 2008 @ 17:06:
Ik heb een vreemd probleem met mijn T9 op m'n U700V.

Als ik een woord toevoeg aan m'n T9 woordenboek, kent m'n T9 het woord na een paar weken opeens niet meer. Dan voer ik het opnieuw in en gaat het weer een tijdje goed, en dan is het woord na een poosje weer gewist....

Heeft iemand hier ervaring mee en hoe zou ik dit kunnen oplossen......?

Groetjes, MarkU700
Same here, maar dat is meer een issue van T9 op Samsung dan van de U700. Ding heeft kennelijk gewoon een beperkt geheugen voor ingevoerde woorden. Sony Ericsson daarentegen schijnen alles wat je invoert te onthouden...
quote:
robinioz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:17:
Is het mogelijk om de U700 met de pc te verbinden d.m.v bleutooth, dus niet met de USB kabel?
Zo ja, er zat i.i.g. geen bijgeleverde software cd, waar kan ik dat dan krijgen?
Euh 100% zeker dat je er een CD-rom met Samsung PC Studio bij hebt gekregen. Daarmee kun je ook verbinding maken door middel van bluetooth, mits je PC daarmee is uitgerust natuurlijk.

quote:
Bl44t44p schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 16:37:
[...]

Same here, maar dat is meer een issue van T9 op Samsung dan van de U700. Ding heeft kennelijk gewoon een beperkt geheugen voor ingevoerde woorden. Sony Ericsson daarentegen schijnen alles wat je invoert te onthouden...

[...]

Euh 100% zeker dat je er een CD-rom met Samsung PC Studio bij hebt gekregen. Daarmee kun je ook verbinding maken door middel van bluetooth, mits je PC daarmee is uitgerust natuurlijk.
He bedankt voor je reactie!!!Het zal dan inderdaad wel een probleem van Samsung zijn want m'n collega heeft er met z'n D900 ook last van en ik had het zelf met m'n D900, die ik hiervoor had, ook last van.....is dus blijkbaar niks aan te doen..... :'(

Even over dat koppelen van je U700 aan je PC via Bluetooth. Ik heb een Bluetooth-stick gekocht en daar zit ook software bij die je kunt gebruiken. Zelf vind ik die software niet fijn en de Bluetooth-verbinding met de PC is erg traag, maar dat kan misschien ook aan de stick liggen (?) Ik vind zelf Samsung PC studio heel fijn werken icm het USB-kabeltje wat bij de telefoon zit.

Reg. datum: 24 januari 2008

quote:
ltrzzz schreef op maandag 28 januari 2008 @ 22:36:
[...]

kan iemand die de u700 pearl black uitvoering heeft plz zo snel mogelijk antwoorden?
dit zal beslissen of ik de u700 zal kopen of niet, en ik ben hem vanplan deze week nog te halen.
Ik heb hem, de U 700 pearl black.
maar nog niet zo heel lang..

Tot nu toe nog geen problemen.
Alles ziet er nog strak uit...

Verder bedankt voor het antwoord wat betreft de camera functie,
de foto's zijn inmiddels een stuk beter!!

Wat mij betreft is de camcorder functie idd een beetje teleurstellend

maar verder ben ik zeer blij met mijn toestel

:*)

=_=

quote:
robinioz schreef op woensdag 30 januari 2008 @ 12:17:
Google eens op IVT en Bluesolei.
Dat is de software die bij mijn Bluetooth dongle zat, heb ik ooit 2 van besteld op ibood ofzo weetikveel.
De laatste versie van hun software werkt redelijk sweet.

Samsung PC studio kun je ook via BlueTooth laten verbinden, ben ik ook redelijk over te spreken.

Waarom werken troubleshooters nooit -_-

Wallllll - Eeeee...
Reg. datum: 22 februari 2004

Ook maar even hier vragen...

Weet iemand een goede telefoon houder te vinden voor de U600 voor op/aan het dashboard, dus niet op het raam ? :) Zoek al heel lang maar nog niets gevonden.

The Ultimate Driving Machine http://www.thundercars.nl

Reg. datum: 06 september 2001

Ik probeer Java games te installeren op de U600 zoals in de OP wordt aangegeven. Ik toets die code in en er staat 'geactiveerd', maar als ik de .JAD file wil openen krijg ik nog steeds de melding bestand niet ondersteund?

Reg. datum: 14 december 2007

quote:
Mopperman schreef op woensdag 09 mei 2007 @ 21:27:
Ok.. lees dit goed..

Wat gezegd werd als "het kan niet" IS doorbroken.
Kheb al iets gelezen van opera mini die ook draait op deze manier...

Hier de nederlandse versie, brought to you by: Mopperman.. }:O

INSTALLEREN VAN JAVA GAMES/APPS VOOR DE SAMSUNG U600

Disclaimer: Doe dit op eigen risico, ik sta niet in voor evt. schade van deze manier!

Na lang googlen heb ik een manier gevonden om java james te instaleren.

Hier is wat je moet doen.

1. Vind een java game. Die van de samsung D500/D600 werken, overige weet ik niet, ben nog op zoek naar leuke games enzo.

2. Download de JAR en de JAD files

3. Zet deze files in je Overige bestanden

4. Verlaat alle menu's en typ de volgende code:
*#9998*4678255#
Je krijgt nu te zien: "Java Install Enabled"

5. Ga naar je overige bestanden, en kies voor optie op de JAD file

6. Bij de vraag: Instaleren? Kies je yes

7. Na instalatie, verlaat alle menu's en typ nogmaals de code *#9998*4678255#, dit deactiveerd je java install.

8. Have Phun! O-)
Als ik dit doe krijg ik bij stap 5 "java-fout ongeldig argument

Reg. datum: 30 januari 2004

Is er een mogenlijkheid om emoticons bij het sms'en uit te schakelen? Ik vind ze zo lelijk.

Reg. datum: 08 oktober 2005

quote:
ssuuss schreef op donderdag 31 januari 2008 @ 01:11:
[...]

Ik heb hem, de U 700 pearl black.
maar nog niet zo heel lang..

Tot nu toe nog geen problemen.
Alles ziet er nog strak uit...

Verder bedankt voor het antwoord wat betreft de camera functie,
de foto's zijn inmiddels een stuk beter!!

Wat mij betreft is de camcorder functie idd een beetje teleurstellend

maar verder ben ik zeer blij met mijn toestel

:*)
Dit vraagt om een foto :P

Ben benieuwd hoe de pearl black versie er in het "echt" uitziet.

Quotes are nothing but inspiration for the uninspired

Pagina: 1 2 3 4 ... 73 74 75 76 77 78 79 80 81 ... 90 91 92 93 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: