Hoofdcategorieën
Topicacties

FFOW - Frontlines: Fuel of War

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

Reageer Nieuw Topic
Reg. datum: 08 augustus 2006

Zal wel weer de schuld van de PS3 zijn die zo moeilijk te programmeren is, vaker gehoord... :O

Want drin is drin, en jool is jool, zal mich ajaal ziewie ze vool!

Trotse oom x2
Reg. datum: 13 januari 2005

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 20:06:
Nee, het probleem is anders in dit geval, kan het helaas niet zeggen.
De uitgever (was het nou Ubisoft of THQ?) zat toch in de financiële problemen waardoor ze een aantal afdelingen hadden gesloten? Onder andere Stuntman, Juiced en FFoW?

Of praat ik nu poep? Het stond eergisteren op de frontpage iig.

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Codename Orion
Reg. datum: 10 januari 2003

quote:
DaMorpheus schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:04:
Demo? Op de xbox360 single player?
Er komt binnenkort een zeer leuke xbox360 multiplayer aan _/-\o_
Nee de demo op de PC. En die is alleen maar online. Ben een echte pc gamert, console is een vloekwoord ;).
quote:
KillaH87 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 19:47:
PS3 versie is gecancelled:

http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=32381

maakt mij niet zoveel uit, ik heb de demo op de 360 gespeeld en ik vond het niet echt een leuk spel en ... die ook wel op de PS3 uit
Dat nieuws stond 3 weken geleden ook al op de site van FFOW zelf.

Helaas is het wel te merken dat het crossplatform is, het menu in de PC versie is veel te console achtig gebouwd. Te grote knoppen en naar mijn gevoel erg traag, dat verliezen ze in ieder geval al van BF2 waar alle klik knoppies lekker dicht bij elkaar waren gepropt zodat je lekker veel kon klikken en makkelijk kon wisselen in tabs.

Member of NoizyCows
Orion: Intel C2D E6600, Asus 8800 GTS, 2GB Kingston, SB X-Fi Extreme Gamer.

Keen must die!

quote:
Fixion schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 09:39:
[...]

Nee de demo op de PC. En die is alleen maar online. Ben een echte pc gamert, console is een vloekwoord ;).
Dat is de beta :>

Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net

Keen must die!

quote:
TroonStaal schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 08:09:
[...]

De uitgever (was het nou Ubisoft of THQ?) zat toch in de financiële problemen waardoor ze een aantal afdelingen hadden gesloten? Onder andere Stuntman, Juiced en FFoW?

Of praat ik nu poep? Het stond eergisteren op de frontpage iig.
THQ heeft alleen de PS3 versie van Frontlines gecanelled, die had enorme achterstand op de 2 andere platformen.

Trotse oom x2

quote:
DaMorpheus schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 12:35:
[...]

THQ heeft alleen de PS3 versie van Frontlines gecanelled, die had enorme achterstand op de 2 andere platformen.
Ah okee, dus voor de pc komt ie nog wel. Komt er ook nog iets van een CE oid uit? Dat vind ik altijd leuk :)

Die mit Tranen säen, werden mit Freuden ernten. Sie gehen hin und weinen, und tragen edlen Samen, und kommen mit Freuden und bringen ihre Garben - Psalm CXXVI 5,6 | last.FM

Keen must die!

Ja, ik dacht in Europa en Australie dat de CE uitkomt.

Trotse oom x2

Tof! Die komt hier dan ook in de kast :9

iBarL
Reg. datum: 02 december 2003

Ik heb gister avond de SP demo van deze game gechecked op de xbox360. Het enige wat ik kan zeggen na aanleiding van wat ik heb gezien/gespeeld : Bioshock op het droge, maar dan slechter uitgevoerd.

Antec P182, Tagan 600W, Asus P5KR, Intel Q6600, 4x1GB DDR2 Corsair C5, 2xWD 250GB Raid-0, Asus EN8800Ultra, 23" ACD, Logitech G15+Mx510 @ Windows Vista Business 64-bit

Keen must die!

Wacht even de MP demo af, dat wordt een hele grote hit op XBL :)
Ik ben niet geheel onpartijdig hierin, maar ik heb sterk het idee dat de SP demo te gehaast was en de MP demo veel meer features en verbeteringen heeft. Uniek voor XBL is 32 spelers op online servers.

DaMorpheus wijzigde dit bericht 25-01-2008 15:38 (11%)

Codename Orion
Reg. datum: 10 januari 2003

quote:
Ach beta of beta demo, niet veel verschil in :P. Beter brengen ze wel snel een echte demo uit. (Dus de grapichs op full detail en zonder de rits debug code.

En CE?

Member of NoizyCows
Orion: Intel C2D E6600, Asus 8800 GTS, 2GB Kingston, SB X-Fi Extreme Gamer.

Keen must die!

quote:
Fixion schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 17:32:
[...]

Ach beta of beta demo, niet veel verschil in :P. Beter brengen ze wel snel een echte demo uit. (Dus de grapichs op full detail en zonder de rits debug code.

En CE?
CE = Collectors Edition.

Overigens leuk om te zien, een filmpje bij Kaos met interview/ingame beelden: http://www.frontlinesfuel...v_On_location_Part_1.html

Keen must die!

Oh wat wordt deze game leuk! Het zal veel mensen gaan verrassen!
Heeft nog iemand vragen voor de ontwikkelaar? Ik werk volgende week vanaf hun kantoor aan iets heel spannends en kan best een mini interviewtje doen!

DaMorpheus wijzigde dit bericht 06-02-2008 23:13 (54%)

Reg. datum: 19 december 2007

laat die preorder nu maar es op de mat vallen binnenkort

Keen must die!

Nog paar weekjes wachten helaas!
Maar binnenkort is er wel de MP demo op de XBox360!

Trotse oom x2

quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:12:
Oh wat wordt deze game leuk! Het zal veel mensen gaan verrassen!
Heeft nog iemand vragen voor de ontwikkelaar? Ik werk volgende week vanaf hun kantoor aan iets heel spannends en kan best een mini interviewtje doen!
Ik wil ook werken in de game-industrie ;(

Heb niet echt heel veel vragen, behalve wat er allemaal voor goodies in de CE komen natuurlijk ;)

Ohja, toch wel: In de beta had je geen spawnprotectie, wat het best vervelend maakte als er ergens een camper zat en je geen meter kon lopen of je werd weer omgelegd. Al was het maar een paar seconde, het zou wel prettig zijn.

Nog iets, tijdens het spelen had ik het idee dat de verschillende wapens weinig uitmaakte qua accuraatheid en dodelijkheid. Een assaultrifle was mét gebruik van scope net zo goed, zo niet beter dan een sniper rifle, onder andere omdat je niet zo snel hoeft te herladen. Wordt dat nog uitgebalanceerd? Ik vind het namelijk niet heel logisch dat een klein kaliber net zoveel damage doet als een .50 sniper, so to speak. Tenzij je het hoofd raakt.
Dit is wat ik in het begin opmerkte trouwens, ik heb het nu al een week of twee niet gespeeld wegens tijdgebrek dus het kan inmiddels al wel aangepast zijn.

Reg. datum: 02 augustus 2000

Niet om al te negatief te doen maar het ziet er toch echt naar uit dat dit spel niet in februari uitkomt.

Ik schat zelf meer half maart/ eind maart.

Dit is dus ook direct de reden waarom ik geen games meer pre-order tot ik de gold opmerking voorbij zie komen.

rkomduur wijzigde dit bericht 07-02-2008 21:21 (27%)

Keen must die!

En wat is je bron? ;)

Keen must die!

De gratis MP demo XBOX360 is nu online: http://www.frontlinesfuel...360_Multiplayer_Demo.html

32 spelers maximaal in een server!

Reg. datum: 02 augustus 2000

quote:
Geen bron. Alleen als je ziet wat ze nog wilden aanpassen( tenzij ze besluiten dit in een patch te doen) en dat dat dan 2 weken moet kosten.....ik denk het niet.

Er is minimaal 2 weken nodig om de schijfjes te maken, de hoesjes te regelen en de zooi te distribueren naar importeurs en wederverkopers.

Ook hoor je ze niet over een mogelijke gold deze week dus dan gaan we zeker al maart in.

Reg. datum: 23 maart 2004

quote:
rkomduur schreef op woensdag 13 februari 2008 @ 09:27:
[...]

Geen bron. Alleen als je ziet wat ze nog wilden aanpassen( tenzij ze besluiten dit in een patch te doen) en dat dat dan 2 weken moet kosten.....ik denk het niet.

Er is minimaal 2 weken nodig om de schijfjes te maken, de hoesjes te regelen en de zooi te distribueren naar importeurs en wederverkopers.

Ook hoor je ze niet over een mogelijke gold deze week dus dan gaan we zeker al maart in.
minimaal :P 2 weken is al lange tijd. meestal is dacht ik 1 week en 2 weken hoog uit max

Ace Lightning wijzigde dit bericht 13-02-2008 09:30 (3%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Reg. datum: 31 juli 2002

Het lijkt erop dat er in ieder geval geen PC demo komt:

Kaos|Mitch — “A PC demo? No.”

http://www.totalgamingnet...php?p=1855533#post1855533

En ook hier wordt het niet tegengesproken:

http://www.frontlineswar....33ef7677feaef8016b7913ec9

Verder hoop ik dat ie over 11 dagen af is maar het blijft wel verdacht stil, dit gebeurde ook met ETQW ;(

Keen must die!

Ik kan je gerust vertellen dat zonder mededeling van THQ je geen uitstel hoeft te verwachten, net als dat er geen demo zou komen. Lees goed wat ze zeggen op die tweede link die je geeft.
quote:
DaMorpheus schreef op woensdag 06 februari 2008 @ 23:12:
Iemand nog vragen?

DaMorpheus wijzigde dit bericht 13-02-2008 20:31 (6%)

Reg. datum: 03 juli 2004

Ik heb de demo nu een paar keer gespeeld, maar ik ben nog niet echt overtuigd. Zeker als je COD4 gewend bent zijn de controls heel anders. Nou vind ik dat nog niet een echt probleem. Maar heb ook al een paar keer lag problemen gehad en het speelt gewoon heel statisch. Ook ben ik regelmatig doodgeschoten, maar had ik werkelijk geen idee hoe en door wie dit gedaan werd. Het idee van het spel vind ik wel heel tof. Het geluid dat die kleine heli's maken is gelijk aan het geluid wat je 's nachts hoort als je in bed ligt en wordt aangevallen door een vliegje. Ik zelf word er erg nerveus van haha.
Grafisch is het ook niet zo spectaculair als COD4, het geluid vind ik wel weer ok. Het klinkt wat blikkerig, maar vind het wel realistisch.

De mp speelt wel veel beter dan de sp demo, maar het voldoet nog niet aan de hoge eisen die ik er van had. Ook wordt het spel nog niet echt veel gespeeld op XBL, ik ben dan ook bang dat het spel vrij snel z'n houdbaarheidsdatum heeft bereikt.
Het is wel de eerste xbl game waarbij het zoeken van een game gelijk is als op de pc. THQ heeft gewoon 32-slots servers geinstalleerd. Dat vind ik wel een positief iets!

Reg. datum: 23 maart 2004

Begin van de release van de MP demo speelde gelijk al 3000 mensen online of zo... is dat nog omhoog gegaan? "xbox360 dan"

PC demo yes
quote: Stealth97
Mitch Gross, Community Manager from Kaos Studios, has informed us that the PC Multiplayer Demo for Frontlines: Fuel of War will be released on March 11, 2008 at 1pm EST and will contain the maps Invasion and Oilfield.

[box]Many people have been asking and we're happy to announce that we will be releasing a PC multiplayer demo of Frontlines: Fuel of War on Tuesday, March 11, 2008 at 1pm EST.

This PC multiplayer demo will be based on the final version of the game and feature an all-new map "Invasion" in addition to the final "Oilfield" map. We will be posting more information on how to get the demo as well as a list of fixes and changes that have been made since the last beta patch, as we get closer to the release of the demo.

Kaos Studios and THQ would also like to thank you for all of your time, effort, and enthusiasm during the Frontlines beta. As part of our preparation for the demo, we will be bringing the open beta servers offline on Monday, February 18, 2008 at 11pm EST. Your participation during the beta has been extremely helpful and we again thank you for all your time and efforts.

The forums at http://community.kaosstudios.com will stay open in the meantime and we will post any updates about the demo there. We are planning a "Fight the Devs" beta event for Monday. Watch the forums for more info shortly.

Thanks and see you on the frontlines![/box]

Ace Lightning wijzigde dit bericht 14-02-2008 13:59 (87%)

BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss

Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: