Werken bij een sterk internationaal game bedrijf?
Klussen met de Xbox360, PS3 en de nieuwste online games?
Wij hebben drie vacatures in Rotterdam! - www.i3d.net
FFOW - Frontlines: Fuel of War
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last
Reageer Nieuw TopicReg. datum: 02 augustus 2000
Huh.quote:DaMorpheus schreef op zondag 20 januari 2008 @ 12:14:
De game wordt ook niet op 15 februari geleverd, de release date is twee weken later. Tevens is een hoop code bewust uit de beta gehouden, denk aan andere mappen, hogere graphics en andere kleine zaken. Een beta is om de gamecode/engine en de gameplay te testen.
http://www.gamershell.com/news/44823.html
Vorige week zei THQ nog dat het 29 februari zou worden
Tjah... als verstokt gamer van BF2 zit ik ondertussen al tijdje te wachtenquote:DaMorpheus schreef op zondag 20 januari 2008 @ 13:47:
Raar
Vorige week zei THQ nog dat het 29 februari zou worden
Hoop dat je snel duidelijkheid hebt.
Member of NoizyCows
Orion: Intel C2D E6600, Asus 8800 GTS, 2GB Kingston, SB X-Fi Extreme Gamer.
Reg. datum: 23 maart 2004
quote:Fixion schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:18:
[...]
Tjah... als verstokt gamer van BF2 zit ik ondertussen al tijdje te wachtenop iets nieuws zodat me nieuwe pc ook eindelijk heel de tijd gaat zitten zweten in een vette online game. En op CoD 4 ben ik toch alweer uitgekeken. En hoop nog steeds echt op die 15e.
HUD interface en serverbrower en nog wat tweakjes.
Ace heeft is net klaar met recorden van street op 20 man server maar lijkt wel 32 man ser ver
Ace Lightning wijzigde dit bericht 20-01-2008 22:33 (10%)
BF2 nick = Black_lagon en Krysiss . Xfire=Krysiss
Kijk natuurlijk wacht ik ook nog wel 2 weken als dat de problemen goed oplost, al zullen er altijd bugs blijven bestaan (welke game kent ze eigenlijk bijna nietquote:Ace Lightning schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:32:
[...]
liever niet.. maar jah KAOS weet wat de problemen zijn.
HUD interface en serverbrower en nog wat tweakjes.
Ace heeft is net klaar met recorden van street op 20 man server maar lijkt wel 32 man serverdoor de frontlines..
Misschien krijg je er weer een shirt bij net zoals bij CoD 4.;)
Maar het mooist zou zijn als ie gewoon de 15e in de winkel ligt.
Fixion wijzigde dit bericht 20-01-2008 22:44 (9%)
Member of NoizyCows
Orion: Intel C2D E6600, Asus 8800 GTS, 2GB Kingston, SB X-Fi Extreme Gamer.
Nou erger dan Bf2 is het niet en dat is al een grote improvement.quote:Fixion schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:38:
[...]
Kijk natuurlijk wacht ik ook nog wel 2 weken als dat de problemen goed oplost, al zullen er altijd bugs blijven bestaan (welke game kent ze eigenlijk bijna niet, en kom niet met DUNE2000
)
Misschien krijg je er weer een shirt bij net zoals bij CoD 4.;)
Maar het mooist zou zijn als ie gewoon de 15e in de winkel ligt.
(Edit) video convertor crasht telkens
Ace Lightning wijzigde dit bericht 20-01-2008 23:07 (3%)
Reg. datum: 28 januari 2002
Elke keer als ik een server selecteer die Street als map heeft kom ik gewoon in Oil Field. Hebben meer mensen dat?quote:Ace Lightning schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:32:
Ace heeft is net klaar met recorden van street op 20 man server maar lijkt wel 32 man ser verdoor de frontlines..
Ik had er last van... ik dacht dat ik me filters maar wat anders heb ingesteld voor zover ik weet heeft dat het probleem voor mij verholpen.quote:fmb schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:21:
[...]
Elke keer als ik een server selecteer die Street als map heeft kom ik gewoon in Oil Field. Hebben meer mensen dat?
http://www.veoh.com/videos/v32933532YW8znX2
Ace Lightning wijzigde dit bericht 22-01-2008 18:54 (140%)
Reg. datum: 15 december 2007
zo te zien werkt die niet:Pquote:Ace Lightning schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:50:
Me FFOW public gaeme filmpje....![]()
[[url="<embed src=\"http://www.veoh.com/videodetails2.swf?permalinkId=v32933532YW8znX2&id=5192095&player=videodetailsembedded&videoAutoPlay=0\" allowFullScreen=\"true\" width=\"540\" height=\"438\" bgcolor=\"#000000\" type=\"application/x-shockwave-flash\" pluginspage=\"http://www.macromedia.com/go/getflashplayer\"></embed><br/><a href=\"http://www.veoh.com/\">Online Videos by Veoh.com</a>"]video[/url]]
direct linkje?
was the video tag aan het testen maar pakt dus alleen maar youtube en video google ect.quote:stftweaker schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:52:
[...]
zo te zien werkt die niet:P
direct linkje?
Speelde soepel hier (Q6600 @ 3GHz, 2 GB PC8500, X1900XT, alles maxed out @ 1680x1050).
Nou hadden een paar uit de clan last met lag en 100% processor verbruik.... allemaal mensen met Vista. Zijn er meer mensen die dit probleem ondervonden hebben?
Ik ben in ieder geval benieuwd naar het eindresultaat, mogelijk een om te kopen. Ik wacht het eindresultaat en de meningen af.
Hoe zit het nou trouwens met de multicore support? Klopt het dat het spel gebruik maakt van mijn Quad? Want ik heb net met Everest een rondje gelopen en zie dat op alle 4 de cores de percentages wisselen. Hoogste was total usage 57% (Core #1 57%, #2 57%, #3 52%, #4 67%).
Suicyder wijzigde dit bericht 23-01-2008 00:55 (24%)
Jep draait op de UT3 engine.quote:Suicyder schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 00:22:
Net een paar rondjes gespeeld maar ik moet zeggen dat ik positief verrast ben.
Speelde soepel hier (Q6600 @ 3GHz, 2 GB PC8500, X1900XT, alles maxed out @ 1680x1050).
Nou hadden een paar uit de clan last met lag en 100% processor verbruik.... allemaal mensen met Vista. Zijn er meer mensen die dit probleem ondervonden hebben?
Ik ben in ieder geval benieuwd naar het eindresultaat, mogelijk een om te kopen. Ik wacht het eindresultaat en de meningen af.
Hoe zit het nou trouwens met de multicore support? Klopt het dat het spel gebruik maakt van mijn Quad? Want ik heb net met Everest een rondje gelopen en zie dat op alle 4 de cores de percentages wisselen. Hoogste was total usage 57% (Core #1 57%, #2 57%, #3 52%, #4 67%).
Join www.hut-gaming.eu Multigaming
Iets wat ik nog wel als serieus aandachtspunt zie is de serverbrowser, deze doet er nogal lang over de servers te listen, daarnaast gaat hij elke keer opnieuw listen als ik ook maar iets aantik.
Maargoed, paar rondjes gedaan weer vanmiddag op street, leuk om een beetje met die drones rond te knarren en een heleboel mensen ermee uit te schakelen. Wel moet ik nog wennen aan alle andere opties en heb ik de 1e fuelbomb ook gekopt (auw).
Al die extra delen zoals drones, meerdere airstrikes etc maakt het wel zo dat je echt in een goed team moet zitten, want als je eenmaal alles op je af krijgt ben je ook heel snel dood.
1 heel goed punt wat veel spellen niet goed doen, bij FFOW moet ik echt op mijn tegenstander mikken als ik hem wil raken en ervoor mikken als hij rent, dat ben ik met BF2/CSS niet meer gewend
maar helaas had ik originele al weg gegooid dus het ziet er nog steeds niet echt top uit maar beter dan veoh.
http://www.stage6.com/use...l-of-war-beta-(map-street)
Een Bf2 moe je juist erachter mikkenquote:Suicyder schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:45:
1 heel goed punt wat veel spellen niet goed doen, bij FFOW moet ik echt op mijn tegenstander mikken als ik hem wil raken en ervoor mikken als hij rent, dat ben ik met BF2/CSS niet meer gewend
Ace Lightning wijzigde dit bericht 23-01-2008 18:49 (60%)
Duidelijk is er: niet de 15equote:Fixion schreef op zondag 20 januari 2008 @ 22:18:
[...]
En hoop nog steeds echt op die 15e.
Reg. datum: 28 januari 2002
Ja, inderdaad, niks bijzonders aan de filters gewijzigd en ik kom er wel in. Maar vind het olieveld toch wat leuker, Street is wel erg klein (de "vorige street" was veel leuker).quote:Ace Lightning schreef op maandag 21 januari 2008 @ 20:28:
[...]
Ik had er last van... ik dacht dat ik me filters maar wat anders heb ingesteld voor zover ik weet heeft dat het probleem voor mij verholpen.
Er komt binnenkort een zeer leuke xbox360 multiplayer aan
http://www.gamesindustry.biz/content_page.php?aid=32381
maakt mij niet zoveel uit, ik heb de demo op de 360 gespeeld en ik vond het niet echt een leuk spel en als iemand een multiplatform spel cancelled voor 1 platform kan dat meestal 2 dingen betekenen, er zijn wat zakken geld heen en weer gegaan maar dat lijkt me sterk of ze hebben zelf ook niet echt vertrouwen in die game, als die goed genoeg zou zijn dan kwam die ook wel op de PS3 uit
KillaH87 wijzigde dit bericht 24-01-2008 19:50 (67%)
PSN: iwaarden | Games: Condemned 2: Bloodshot, GTA IV, Metal Gear Solid 4: Guns of the Patriots, Ratchet & Clank: Tools of Destruction, Uncharted: Drake's Fortune
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 25 26 27 28 last