Kijk hier heb ik wat aan; thanksquote:Josh schreef op maandag 21 januari 2008 @ 14:50:
[...]
Ok, als je het echt graag wil horen.
#1 Niet slecht, mooie pose/blik, compositie is netjes. Meer exposure nodig wel.
#2 Slaat nergens op, loze ruimte, saaie compositie, rommelig
#3 Had in de prullenbak moeten zitten. Nogmaals, dat een BNner erop staat maakt de foto helemaal niet beter.
#4 Netjes, leuk die beweging in z'n voeten, meer exposure alleen graag!
#5 Lekker
#6 Leuke foto! Maar Let nou eens op die exposure, ik vind je foto's echt te donker.
#7 Wat heb je met het formaat gedaan? Bovendien, vind jij dit nou een interessant DJ-actieshot?
#8 Goed dat je aangeeft dat je de kleuren lastig vond, rood op deze manier is ook erg lastig. Een klein beetje rood is al genoeg voor een kuteffect. Hard flitsen is het antwoord.
#9 Waarom opeens die bewerking zo?
#10 Niet zo heel slecht, misschien nog wat te centrale compositie?
#11 Geel, onscherp, saai, leeg. Misschien is zo'n foto voor jou heel boeiend omdat het de baas is, mij zegt het niets. Je had hem veel beter op de foto kunnen zetten.
Ik persoonlijk ben niet ontevreden over het resultaat, zeker omdat het al weer lang geleden was (behalve club 11 vorige week maar dat is in mijn ogen de lastigste club om te fotograferen in A'dam. Héél weinig licht (donker techno feest) en heeeeeel oog plafond. Geen goede combi tenzij je het effect van extreem lange exposures wilt.)
@pvdplanet: Hoe krijg jij altijd die kleurtjes zo heeeel erg vet?
JG-Photography
Gear: Canon spul & Accesoires.