Reg. datum: 22 januari 2008
Het Samsung U600/U700 topic
Pagina: 1 2 3 4 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 88 89 90 91 last
Reageer Nieuw TopicBerichten: 1
Bekend probleem en je bent niet de enigequote:Prinsjeske schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 13:40:
Ik heb de U700 nu sinds 18 januari en kvind hem best geslaagd.
Kunnen jullie eens zeggen hoe lang jullie batterij zo mee gaat? Want da's nu echt wel een minpunt, ofwel zit er een fout in mijn batterij. BIj specificaties staat dat de gsm 270u stand-by is en dat je er 5u mee kan bellen. Maar ik kan mijn gsm max. 3 dagen gebruiken, zelfs dat is nipt! Ik bel op 3 dagen max. 1 uurtje, dus daar kan het ook niet aan liggen. Smsen gemiddeld 10 per dag.
Kan iemand me daar meer over vertellen?
Alvast bedankt!
:)
Reg. datum: 21 januari 2008
Ik had hiervoor een D900 en daarvoor een E730. De batterijen van Samsung zijn inderdaad redelijk snel leeg maar ik heb juist het idee dat, nu ik mijn U700V wat langer heb, de batterij juist minder snel leeg is....?quote:Gugli schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 14:00:
Ik heb de U700 al iets langer, maar ik ondervond het zelfde probleem. Hij gaat bij mij echt maar max. 3 dagen mee. En hoe langer je hem hebt, hoe sneller de batterij weer leeg is. En ik gebruik hem nog minder dan dat jij doet.
Succes ermee
Volgens mij scheelt het ook of je goed bereik hebt of niet. Als je telefoon vaak naar een netwerk moet zoeken is de batterij sneller leeg, en bij gebruik van een Bluetooth-carkit gaat het ook redelijk snel met de batterij.
Kan iemand mij trouwens vertellen of het mogelijk is om het menu van de U700V te vervangen door het gewone Samsung-menu? Ik bedoel dmv andere firmware, ik ben namelijk niet echt tevreden over het Vodafoon-menu van de U700V...
Dat idee heb ik ook... best mafquote:MarkU700 schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:02:
maar ik heb juist het idee dat, nu ik mijn U700V wat langer heb, de batterij juist minder snel leeg is....?
Ik merk ook dat het 2e streepje van de batterij nu minder snel op is. Als m'n telefoon 's avonds van 3 naar 2 streepjes gaat kan ik er nog ruimschoots tot de volgende avond mee doen voordat hij naar het laatste streepje gaat....
Reg. datum: 08 april 2003
Reg. datum: 08 april 2003
HELP Ik heb een PROBLEEM met de F700, kan iemand mij helpen?
Ik heb een simlockvrije F700 via internet gekocht. Daar heb ik mijn Hi SIM kaart ingestopt. Deze SIM kaart doet het gewoon en maakt verbinding met het Hi netwerk.
Echter, als ik de internet instellingen via 1300 opvraag en automatisch installeer mislukt het verbinding met internet te maken.
Ook de Helpdesk van Hi, weet niet wat het probleem is. Zij hebben mij verwezen naar bel.nl, ik heb alle instellingen op die site netjes opgevolgd maar nog steeds krijg ik geen verbinding (verbinding mislukt). De helpdesk zegt dat het aan het toestel ligt. Ik heb de SIM kaart in een andere mobiel getest, ik kan daarmee wel op internet.
Ik las op een forum (gsmhelpdesk.nl) een bericht dat het handmatig instellen van de netwerkverbinding zou moeten werken, waarna bij de browserinstellingen deze optie nogmaals bevestigd zou moeten worden. Dit helpt ook niet... Ik kan nog steeds niet op internet.
Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad, straks kan ik mijn eindeloos online-gebeuren wel vergeten....
Gr Jozef
PS en dan heb ik het nog niet eens over MMS of E-mail instellingen
Ik heb een simlockvrije F700 via internet gekocht. Daar heb ik mijn Hi SIM kaart ingestopt. Deze SIM kaart doet het gewoon en maakt verbinding met het Hi netwerk.
Echter, als ik de internet instellingen via 1300 opvraag en automatisch installeer mislukt het verbinding met internet te maken.
Ook de Helpdesk van Hi, weet niet wat het probleem is. Zij hebben mij verwezen naar bel.nl, ik heb alle instellingen op die site netjes opgevolgd maar nog steeds krijg ik geen verbinding (verbinding mislukt). De helpdesk zegt dat het aan het toestel ligt. Ik heb de SIM kaart in een andere mobiel getest, ik kan daarmee wel op internet.
Ik las op een forum (gsmhelpdesk.nl) een bericht dat het handmatig instellen van de netwerkverbinding zou moeten werken, waarna bij de browserinstellingen deze optie nogmaals bevestigd zou moeten worden. Dit helpt ook niet... Ik kan nog steeds niet op internet.
Heeft iemand een oplossing voor mij? Ik ben ten einde raad, straks kan ik mijn eindeloos online-gebeuren wel vergeten....
Gr Jozef
PS en dan heb ik het nog niet eens over MMS of E-mail instellingen
Staat er "F700" in de topictitelquote:IaMtHeLaW schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 21:41:
HELP Ik heb een PROBLEEM met de F700, kan iemand mij helpen?
Maargoed, heb je dit al geprobeerd? Even een qua software vergelijkbaar toestel kiezen want de F700 staat er niet bij.
Ik heb gemerkt dan mijn batterij na het laden aangeeft vol te zijn, maar dit eigenlijk niet is. Stop na het laden de lader er nog maar eens in. De eerste keer dat ik dit deed ging hij vrolijk nog een paar uur door met laden. Dit heb ik toen een paar keer herhaald, totdat hij binnen 5 minuten al zei dat de batterij vol is.
Nu kan ik de lader er voor een tweede keer indoen, en bij de derde keer stopt hij al binnen een paar minuten met laden. Ik kan nu ook langer met de batterij doen, en volgens mij is de indicator op de telefoon ook nauwkeuriger.
Nu kan ik de lader er voor een tweede keer indoen, en bij de derde keer stopt hij al binnen een paar minuten met laden. Ik kan nu ook langer met de batterij doen, en volgens mij is de indicator op de telefoon ook nauwkeuriger.
Kruisboogvereniging De Knipe
----> Jouw tekst hier? <----
Dank je wel voor het antwoord! Jammer dat het alleen nie zo positief isquote:Bl44t44p schreef op dinsdag 22 januari 2008 @ 18:10:
[...]
Bekend probleem en je bent niet de enigeLees hier maar even, vooral pagina 2 en 3 gaan over de U700
!
Kheb gisteren trouwens es gebeld naar Samsung, en blijkbaar gaan die batterijen bij regulier gebruik maar 3 tot 4 dagen mee. Had ik dat geweten. Alhoewel, toch mooie gsm
Reg. datum: 23 januari 2008
Ik heb de u600 en op men computer boven heb ik een zwaar probleem met de usb aansluiting
Hij herkent de telefoon helemaal niet
ook niet als ik als massa-opslag selecteer.
Misschien ligt het probleem bij men computer maar hoe moet ik het dan oplossen ?
Heb alle mogelijke software voor usb, pc studio al gedeinstalleerd en geherinstalleerd maar niks helpt...
Hij herkent de telefoon helemaal niet
ook niet als ik als massa-opslag selecteer.
Misschien ligt het probleem bij men computer maar hoe moet ik het dan oplossen ?
Heb alle mogelijke software voor usb, pc studio al gedeinstalleerd en geherinstalleerd maar niks helpt...
Hoi 
Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel halen, en het word dus een u600 of u700 (anders zou ik natuurlijk niet op deze topic zitten
). Ik vind persoonlijk de u700 er mooier uitzien (het word hoe dan ook ,u600 of u700, een zwarte uitvoering), maar hij kost ook 50-70 euro duurder (ik neem pre-paid). Dat de u700 een extra camera aan de voorkant heeft, en de iets verschillende afmetingen, interesseren mij niet zo veel. Verder heb ik gezien dat de u700 een scrollwheel heeft, en de u600 niet (?), dit lijkt mij erg handig bij de bediening of bijv. een playlist, of maakt het niet zo veel uit? (bij m'n ipod vind ik het iig wel heel erg handig). De camera's op de van de u600 en u700 (op de achterkant) zijn qua foto/film kwaliteit ongeveer gelijk (?).
Zijn er verder nog (grote) voordelen/nadelen, als je ze met elkaar vergelijkt?
Of sowieso storende&interessante verschillen?
Zou het heel erg fijn vinden als iemand mij (compleet) kan helpen,
Alvast bedankt
Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel halen, en het word dus een u600 of u700 (anders zou ik natuurlijk niet op deze topic zitten
Alvast bedankt
Dit kan op de u600 wel in ieder gevalquote:Radio op een Samsung
Alleen te beluisteren via de oordopjes, je kunt niet via de speakers radio luisteren.
Reg. datum: 07 maart 2005
Reg. datum: 07 maart 2005
Ik wordt echt strontziek van die firmware van Vodafone maar ik ben bang als ik hem flash dat ik niet meer kan bellen 
Nog niemand die een oplossing heeft gevonden om webradio te beluisteren op je U700?
Daarnaast een andere vraag: hoe kan ik mn eigen teogevoegde T9 woorden weer verwijderen?
Is dit uberhaupt mogelijk?
Daarnaast een andere vraag: hoe kan ik mn eigen teogevoegde T9 woorden weer verwijderen?
Waarom werken troubleshooters nooit -_-
^ Een omslachtige manier zou zijn:
1. Alles wat je kunt backuppen, backuppen op je PC.
2. Telefoon naar fabrieksstand resetten.
3. Alles terugzetten.
1. Alles wat je kunt backuppen, backuppen op je PC.
2. Telefoon naar fabrieksstand resetten.
3. Alles terugzetten.
FlashBang wijzigde dit bericht 23-01-2008 23:19 (11%)
Hoi, welkom op dit forum.quote:ltrzzz schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 16:10:
Hoi
Ik ga binnenkort een nieuwe mobiel halen, en het word dus een u600 of u700 (anders zou ik natuurlijk niet op deze topic zitten). Ik vind persoonlijk de u700 er mooier uitzien (het word hoe dan ook ,u600 of u700, een zwarte uitvoering), maar hij kost ook 50-70 euro duurder (ik neem pre-paid). Dat de u700 een extra camera aan de voorkant heeft, en de iets verschillende afmetingen, interesseren mij niet zo veel. Verder heb ik gezien dat de u700 een scrollwheel heeft, en de u600 niet (?), dit lijkt mij erg handig bij de bediening of bijv. een playlist, of maakt het niet zo veel uit? (bij m'n ipod vind ik het iig wel heel erg handig). De camera's op de van de u600 en u700 (op de achterkant) zijn qua foto/film kwaliteit ongeveer gelijk (?).
Alvast bedankt
De zoekfunctie doet altijd wonderen, zie hier mijn post over de U600 vs U700. Verder vind ik het scrollwheel erg prettig werken, uiteraard niet zo super als op iPod maar beter dan niets (lees: U600).
Verdere vragen zijn welkom maar wees dan wel wat specifieker...
Het is volgens mij wel mogelijk, en het kan volgens mij ook op een snellere manier dan Flashbang voorstelt... Kijk anders even in het boekje (ben mijne kwijtquote:Iceman B schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 22:35:
Nog niemand die een oplossing heeft gevonden om webradio te beluisteren op je U700?
Hier ben ik ook naar op zoek! Want als ik het woord "ik" schrijf, dan komt er eerst "45" op, en bij het woord "de" komt er eerst "Ff" op, echt irritant, ik typ smsen met fouten daardoor, het moet dus wegquote:bram1908 schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 13:51:
[...]
Het is volgens mij wel mogelijk, en het kan volgens mij ook op een snellere manier dan Flashbang voorstelt... Kijk anders even in het boekje (ben mijne kwijt)
Iemand die het toevallig wel weet?
Reg. datum: 25 oktober 2007
Reg. datum: 25 oktober 2007
Mag je me uitleggen hoequote:Floopske schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:01:
[...]
Dit kan op de u600 wel in ieder gevalIk heb hem naast me liggen en ik hoor toch duidelijk radio op de speaker nu (A)
Intel Core 2 Duo E6850 | Gigabyte | 2x TWIN2X2048 4-4-4-12 | XFX 8800 GTX | 2x Western Digital Raptor 72GB RAID0 | 1 x 500GB Samsung Spinpoint T166 | Scythe Infinity | Antec Nine Hundred
Reg. datum: 24 januari 2008
hallo allemaal ik ben dus ook in het bezit van een u700 fijne telefoon alleen die vodafone branded word toch wel vervelend.
ben dus op zoek gegaan naar andere firmware u700xxgg3 om precies te zijn als ik dat bestand dan wil op slaan wil mijn computer er een .51 bestand vanmaken verander ik dan naar .exe.
er zit ook een programma bij waar ik dat mee kan doen maar dat programma ziet de firmware niet vaag dus wie kan mij helpen alvast bedankt
ben dus op zoek gegaan naar andere firmware u700xxgg3 om precies te zijn als ik dat bestand dan wil op slaan wil mijn computer er een .51 bestand vanmaken verander ik dan naar .exe.
er zit ook een programma bij waar ik dat mee kan doen maar dat programma ziet de firmware niet vaag dus wie kan mij helpen alvast bedankt
Ik zal eens in het boekje kijken voor je. Maar ik heb een ander probleem met mijn T9. Als ik een nieuw woord het ingevoerd gebeurd het regelmatig dat m'n T9 het woord na een paar weken gewoon niet meer kent.....quote:Prinsjeske schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 14:36:
[...]
Hier ben ik ook naar op zoek! Want als ik het woord "ik" schrijf, dan komt er eerst "45" op, en bij het woord "de" komt er eerst "Ff" op, echt irritant, ik typ smsen met fouten daardoor, het moet dus wegMaar ik vind het niet. Het boekje is heel beknopt en het staat er ook niet in.
Iemand die het toevallig wel weet?
Heeft iemand hier ervaring mee en er misschien een oplossing voor? En heeft er misschien iemand ervaring met het vervangen van het Vodafoon-menu voor het Samsung-menu? Want ik ben niet tevreden over het Vodafoon-menu, en zoals ik las nog enigen met mij....
Hallo samsung mensen,
ik heb nu iets meer dan een maand de samsung U700
de black pearl editie.
ik heb alleen een probleem met mijn camera,
het lukt me niet om een fatsoenlijke foto te maken
dus ik zou graag willen weten hoe jullie de camera instellingen hebben staan,
suus
de black pearl editie.
suus
He Suus,quote:ssuuss schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:31:
Hallo samsung mensen,
de black pearl editie.
suus
Hier even de instellingen van mijn U700V, ik weet niet of die nog kunnen verschillen van die van de U700?
Dit zijn mijn instellingen :
Grootte -> 2048x1536
Kwaliteit -> Superfijn
Display -> Volledig scherm
Geluid sluiter -> Geen ( deze instelling is uiteraard niet van belang voor de kwaliteit...
Een opname-modus -> Nemen en opslaan ( uiteraard ook niet belangrijk voor de kwaliteit )
Witbalans -> Automatisch
Standaard geheugen -> Telefoon ( uiteraard ook niet belangrijk voor de kwaliteit )
Ik ben zeer tevreden over de kwaliteit van mijn foto's, ik maak met deze instellingen foto's tot 2 MB. De kwaliteit is zo goed dat ik ze als achtergrond op m'n PC zou kunnen gebruiken.
Ik heb soms wel een probleem met m'n camera, als ik dan een foto maak lijkt het of hij hem maakt maar dan krijg ik de melding "Vastleggen mislukt" . Heb geen idee hoe dit kan, maar heb er nu al een tijdje geen last meer van.
We zijn nog net geen Samsung helpdesk hoorquote:ssuuss schreef op donderdag 24 januari 2008 @ 17:31:
Hallo samsung mensen,
Ben eens wat concreter. Wanneer lukt het niet? Binnen, buiten, met weinig licht, iets in beweging? Bedenk dat je je telefoon echt zo stil mogelijk moet houden wanneer je een foto maakt, totdat je afbeelding verschijnt. Dit geldt vooral voor binnenfoto's en/of met weinig licht, ik raad je eigenlijk aan dan ergens op te steunen.quote:ik heb nu iets meer dan een maand de samsung U700
de black pearl editie.
Reg. datum: 10 januari 2005
Reg. datum: 10 januari 2005
Huh? Heeft Vodafone eigen firmware dan? Heb sinds april vorig jaar ofzo de U600 via Vodafone met gewoon firmware U600XXGD2.quote:martijnoss schreef op woensdag 23 januari 2008 @ 17:46:
Ik wordt echt strontziek van die firmware van Vodafone maar ik ben bang als ik hem flash dat ik niet meer kan bellen
|| Division Brabant || Als je enige gereedschap een hamer is, ziet elk probleem eruit als een spijker. || Specs ||
Pagina: 1 2 3 4 ... 72 73 74 75 76 77 78 79 80 ... 88 89 90 91 last