Hoofdcategorieën
Topicacties

Warhammer 40,000: Dawn of War

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

Reageer Nieuw Topic
a real boardmonkey
Reg. datum: 17 juli 2000

Overigens, ik zag 2 weken terug in de Media Markt in Utrecht Dawn of War liggen voor 4,99 euro of iets van die strekking. (Meer dan 5 euro was het zeker niet.. wellicht zelfs iets van 2,99 euro).

Ik had hem bijna meegenomen maar ik heb hem al :) Maar zo'n geweldig spel kan je niet laten liggen voor dat geld.

Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!

ikbenstoer
Reg. datum: 23 november 2003

Een modje op het Relic DoW fora had het erover dat er wat groots zit aan te komen deze week nog op Fileplanet.

http://forums.relicnews.c...7170&page=4&pp=15
Spannend , miscchien wel een leuk demo'tje =)!

Fokky's nemen de wereld over \^0^/

Reg. datum: 10 juni 2004

Binnenkort krijg ik origineel weer binnen, heb nu de 2 uitbreidingen maar wil toch graag online met alle rassen. Moet nu wel opnieuw installen is alweer half jaar geleden dat ik voor het laatst gespeeld heb O-)

Reg. datum: 03 augustus 2004

demo van Soulstorm is te downloaden. Moet alleen nog een snelle mirror vinden

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Reg. datum: 28 augustus 2006

Mirror voor Soulstorm o.a. hier: http://www.gamershell.com/news/44623.html.

Eerste indruk: meer van hetzelfde, gedateerd, maar toch wel leuk om te doen. Je kan met de Dark Eldar spelen in de demo, maar niet met de andere kant (Sisters of Battle). Vliegdingen en zieltjes verzamelen zijn wel een aardige toevoeging.

Kwam nog een bug tegen: lange battle van anderhalf uur gedaan, alles weggevaagd, maar geen 'victory' en het einde van de battle. Hele kaart uitgekamd, geen spoor van tegenstanders meer. Dit vind ik gewoon slordig als dit bij expansion nummer 3 nog kan.

Weet niet of ik dit ga aanschaffen.

-= HD4870 X2 =-

Ik ga em meteen kopen als de officieel uit is !! Heb de overige ook allemaal origineel geweldig spel ! beste RTS die er is.

Sys -=System Specs=- -LET OP!!! dyslectisch Dus spelling kan verkeerd zijn!!!- 3DMark 2003 Score = 30869

Reg. datum: 29 oktober 2003

Blijf het ook 1 van de beste RTS games ooit vinden. De actie is onovertroffen. Het zweet staat soms op je voorhoofd als 3 harde AI's m'n net 1 minuut geleden opgezette basis overvallen. Je hebt ook echt het gevoel dat je stukje bij beetje terein wint, inplaats van een paar tankjes die om de zoveel minuten je basis proberen plat te leggen. Je bent vrijwel continu in gevecht.

Reg. datum: 11 september 2007

quote:
outcast within schreef op maandag 29 januari 2007 @ 13:26:
Had wat op ign rondgestruind op zoek naar een "moderne" game die leuk zou zijn. (vorige pc dateert van zes jaar terug)

Kwam ik op dit spel uit. Op de gok maar geinstaleerd.

Kun je voorstellen hoe aangenaam verrast ik was toen ik allemaal dingen herkende uit jeugdheldbordspel starquest.

Wss niet zo raar maar toch, echt leuk om die armored marine suits met adelaar voorop te zien. De orc's, evil tegenhangers van de marines en skeletten.

Alleen de robocop 2 robot zat nu opeens bij de goeie :)
Ik vind het nogal een verschil tussen Robocop 2's robot en de Dreadnaught.

Robocop 2 Robot:
http://www.robocoparchive.com/info/cain21.jpg

Warhammer 40k Dreadnaught (Space Marines):
http://img.hexus.net/v2/gaming/warhammerdow/dreadnought.jpg

Chaos heeft ook dreadnaughts, maar niet in dit spel.

En de 'goeie' zijn ironisch genoeg niet de space marines in de lore Warhammer 40k. Het imperium is door en door corrupt en totalitair (denk nazi duitsland++). De Tau en Eldar zijn wat dat betreft moreel superieur. Ik vind zowieso het hopelose toekomstbeeld dat 40k schets best mooi, in al zijn grimmigheid.

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

Reg. datum: 06 mei 2004

Geen enkel ras is eigenlijk goed lijkt me. :p

Space Marines zijn fanatiek, xenofoob en totalitair, beetje a la nazi-duitsland inderdaad.

IG zijn beetje kleine broertjes ervan, althans toch de leiding, die arme recruten zijn te druk bezig met overleven. Ze hebben niet de Space Marine genetische voordelen, dus al dat ideologische gezwets zal de individuele tropper weinig boeien denk ik. :p

De Tau *lijken* moreel de "goeden", maar als je dan ziet wat ze bijvoorbeeld na het winnen van de DC campaign met de overblijvende mensen deed. Beetje Space-stalinisten eerder dan nazi's. ;p

Eldar lijken net zoals de Tau het dichtste bij goed te staan, maar ze zijn uiteindelijk nogal arrogant en zelfzuchtig. Misschien noodgedwongen omdat ze aan het uitsterven zijn, maar ach.

Chaos, Dark Eldar, Tyranids en Necron hebben natuurlijk veel minder morele dilemma's. ;)

Het is allesinds leuk dat alle facties zo grijs zijn. Geen zwart-wit (blauw-rood meestal in RTS ;p) goed-slecht tegenstellignen tussen partijen. Had voor DoW enkel vaagweg van WH40k gehoord, maar ben er gaandeweg meer over beginnen lezen. Echt boeiend, zou eigenlijk eens wat papieren leesvoer van WH40k moeten aanschaffen. :)

http://ffxi.allakhazam.com/profile.xml?15662 FFXI Thief ^^

Reg. datum: 06 augustus 2002

Gisteren voor 15 euro DoW en WA gekocht. Ben benieuwd.
Ben een RPG speler en speelde vroeger Warhammer RP. Dat is dit niet, dat weet ik, maar het Warhammer universe trekt me.

Was iig al blij dat hij op breedbeeld wil spelen.

Later dit topic maar eens doorlezen.

XRV750
Reg. datum: 21 september 2003

quote:
Baha schreef op woensdag 16 januari 2008 @ 19:19:
Echt boeiend, zou eigenlijk eens wat papieren leesvoer van WH40k moeten aanschaffen. :)
Naar een gamesWorkshop gaan en een Codex kopen van een ras.

In regards to cannabalism; I wouldn't eat a clown, they taste funny. No Neo-Cons either they're very bitter

Reg. datum: 29 november 2007

De Demo is geweldig! lang zitte spelen.
DAW is voor mij HET beste RTS die er bestaat, ik speel het een lange tijd heel casual samen met goede vriend kunnen we 2 Insanes aan.
3 wil maar nie lukken :)
ik kan in mijn eentje net een insane aan :P zijn er nog mensen die meer aan kunnen?
Lijkt me bijna onmogelijk.

[Xbox Game Tag : Higami] [ WoW =Faka (lvl 70 Warlock) Higami (lvl 70 Warrior) Boringman(lvl 4x Paladin) on Darksorrow]

Inquisitor
Reg. datum: 09 januari 2006

quote:
ROFLASTC schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:24:
[...]

Zoiezo voor wat background material tips, schiet me anders een PM'etje aangezien ik bijzonder veel BL (black library) spul heb gelezen.

Dit spel heb ik nog nooit gespeeld, aan alle reacties te zien is t best cool. Zijn de rassen een beetje goed vertegenwoordigt... als in IG = numbers, Marines = overal goed in maar 'duur', Tau = firepower, etc?

Nobody expects the Imperial Inquisition!

Reg. datum: 29 november 2007

quote:
Eisenhorn schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:51:
[...]

Zoiezo voor wat background material tips, schiet me anders een PM'etje aangezien ik bijzonder veel BL (black library) spul heb gelezen.

Dit spel heb ik nog nooit gespeeld, aan alle reacties te zien is t best cool. Zijn de rassen een beetje goed vertegenwoordigt... als in IG = numbers, Marines = overal goed in maar 'duur', Tau = firepower, etc?
jah de rassen zijn zker goed vertegenwoordigt, 40k is ook populair door de heel verschillende rassen.
ik speel zelf met tau en die hebbe de grootse fire power :D

Faka wijzigde dit bericht 17-01-2008 16:00 (5%)

[Xbox Game Tag : Higami] [ WoW =Faka (lvl 70 Warlock) Higami (lvl 70 Warrior) Boringman(lvl 4x Paladin) on Darksorrow]

Reg. datum: 11 september 2007

quote:
ROFLASTC schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 10:24:
[...]

Nee, ik zou gewoon een van de Warhammer novels kopen. Aanraders van mijn kant:

Warhammer 40k:
The Eisenhorn Omnibus (over inquisition, zeer serieus en grimmig)
The Founding (Gaunt's Ghosts, imperial guard, word als een van de beste series in W40K gezien)
Hero of the Imperium (Ciaphas Caine, imperial guard, humoristisch)

Boeken over Ragnar Blackmane (Space Marine)
* Space Wolf
* Ragnar’s Claw
* Grey Hunter
* Wolfblade
* Sons of Fenris
* Wolf's Honour

Warhammer Fantasy:
Gotrek & Felix novels, deze zijn echt geweldig. Geen hoogwaardige literatuur, gewoon hack&slash met Warhammer humor. ^^

Verder is er nog een hele sloot novels in beide categorieen, maar ik vind tot nog toe bovenstaande de beste.

Sharepoint Rob wijzigde dit bericht 17-01-2008 16:17 (47%)

When in deadly danger, when beset by doubt, run in little circles, wave your arms and shout.

ikbenstoer

Net gespeeld, heb toch wel wat gemengde gevoelens met de demo, Dark Eldar zijn leuk, maar niet leuker als de andere rassen imo

-In Battle one is die "rush/snelle aanval" zo jammer van de cpu, ze blijven ook maar komen als je tever scout, iets minder zou fijner zijn.
-Dark Eldar gebouwen lijken teveel op elkaar(en nemen meer grond in als de andere rassen? me base is zo slordig :P)
Het is peanuts die powers los te laten dankzij die soul research van de Slave Chambers, Nerf!!11 =)
-Dark Eldar Archon vind ik maar een fragile mietje :x
-De wijze hoe de gebouwen gebouwd worden vind ik niet de mooist, die paarse glow fibe whatever ziet er crappy uit.
Maar dit spel wordt natuurlijk wel weer gekocht, Warhammer blijft leuk, en helemaal de sfeer in de real life shops :D
quote:
Faka schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:41: ik speel het een lange tijd heel casual samen met goede vriend kunnen we 2 Insanes aan.
3 wil maar nie lukken :)
ik kan in mijn eentje net een insane aan :P zijn er nog mensen die meer aan kunnen?
Nooit echt geprobeerd, vind het leuk wat rond te scouten spel op me gemak lekker spelen en genieten _/-\o_
maar als je ooit iemand nodig hebt voor een 3v3 Insane Ai, geef me een gil =)

motormuus wijzigde dit bericht 18-01-2008 18:49 (27%)

a real boardmonkey
Reg. datum: 17 juli 2000

quote:
Sharepoint Rob schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:12:
[...]

Zit er een bepaalde volgorde in waarin je de novels moet lezen (omdat er anders geen touw aan vast te knopen is) of kan je gewoon elke novel pakken om mee te beginnen? :)

Het nieuwe speelgoed: een Toyota Landcruiser Prado!

Inquisitor
Reg. datum: 09 januari 2006

quote:
Sharepoint Rob schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 16:12:
[...]

Warhammer 40k:
The Eisenhorn Omnibus (over inquisition, zeer serieus en grimmig)
The Founding (Gaunt's Ghosts, imperial guard, word als een van de beste series in W40K gezien)
Hero of the Imperium (Ciaphas Caine, imperial guard, humoristisch)

Boeken over Ragnar Blackmane (Space Marine)
* Space Wolf
* Ragnar’s Claw
* Grey Hunter
* Wolfblade
* Sons of Fenris
* Wolf's Honour
Mijn persoonlijke favoriet is de Eisenhorn omnibus (orly?) en de spinoff, Ravenor, is ook erg vet.

De Ghosts novels staan ook als een huis, gaan over een Imperial Guard regiment (Tanith first and only) en er staat een bijschrijving op het boek: 'He makes war so real you want to duck'. Dat vond ik na het uitlezen van de boeken een aardig kloppende visie.

De space wolf boeken ben ik verdeeld over. Deel 1 was te vet, daarna werdt het steeds minder maar Sons of Fenris was dan weer heel goed. Is ook met een andere schrijver erbij.

Als je iets meer bekend met de achtergrond bent dan is de Horus Heresy (nog steeds lopend) een soort van kroon op het werk voor de schrijvers die hier aan meewerken. Dus ook een tip.

Je moet de meeste boeken die in een serie lopen ( alle bovenstaande ) wel op een volgorde lezen, maar de Gaunts Ghosts novels, evenals de Eisenhorn boeken zijn in omnibus verkrijgbaar. Dat maakt het wel zo gemakkelijk.

Nobody expects the Imperial Inquisition!

ikbenstoer

Welke GoT'rs hebben zin om vanavond wat casual multiplayer te spelen?

Reg. datum: 30 april 2005

* Sons of Fenris
* Wolf's Honour

waar heb je die gekocht, op bol.com staan ze niet namelijk, wil wel graag de engelse originele hebben.

ikbenstoer

quote:
batsma schreef op vrijdag 25 januari 2008 @ 15:28:
* Sons of Fenris
* Wolf's Honour

waar heb je die gekocht, op bol.com staan ze niet namelijk, wil wel graag de engelse originele hebben.
Duik gewoon eens een Gameworkshop in. hebben ze daar gegarandeerd =)

Reg. datum: 03 augustus 2004

niemand soulstorm retail al gespeeld? Vind de graphics wat matigjes. Wel "verlopen" powerplants na een tijdje? Want de lichtjes erop gaan van groen naar geel>rood als ze al een tijd draaien.

edit:

hier is die dus:

http://i4.photobucket.com/albums/y110/Darkwind212/DSC00790.jpg

==

http://www.gamereplays.org/community/uploads/post-90027-1205171981.jpg

dawn of war 2 met COH engine?

PainkillA wijzigde dit bericht 11-03-2008 19:09 (56%)

Q6600@3.6Ghz (450x8), 2x2GB 800 DDR2 GSkill @ 900mhz, HD4870@875/1050 - HR03-GT ,P35-DS4, 2x Samsung Spinpoint 320GB RAID0, 36GB Raptor 10k, Antec Nine Hundred, Corsair 520w

Reg. datum: 29 december 2007

Ja, speel nu soulstorm single player. Graphics zijn nog gewoon hetzelfde ;-)

Ja, powerplants verlopen nu net zoals strategic points. Kan makkelijk verholpen worden door ze te slopen met DEL en daarna opnieuw neer te zetten ;-) Maar als ze verlopen doe je er sowieso te lang over. Is mij nog maar 1x gebeurd, bij aanval op een stronghold. Je kan veel te simpel rushen in dit spel op normale gebieden.

Reg. datum: 23 juni 2007

quote:
Faka schreef op donderdag 17 januari 2008 @ 15:41: ik speel het een lange tijd heel casual samen met goede vriend kunnen we 2 Insanes aan.
3 wil maar nie lukken
ik kan in mijn eentje net een insane aan zijn er nog mensen die meer aan kunnen?
Het is ook onmogleijk om 2 insanes aan te kunnen, je komt gewoon firepower te kort en de Insane AI krijgt een 60% aan extra resources. als je het over de Insane AI van DOW vanilla zou hebben, dan denk ik dat het mischien mogelijk was maar dan moet je microen als een gek, maar die nieuwe AI's sinds DC hebben micro dus ze beschermen/dansen ''met'' elke squad die ze maar hebben.

trouwens als je een keer online wilt spelen geef mij ook eens een seintje voor Insane ;) C.A.Heerkes[AT]hotmail[DOT]com

Over Soulstorm: ik ben eerlijk gezegd niet zo blij met het geleverde werk met SS, de textures lijken teveel op elkaar ''helemaal van die Sisters, als die squads lijken het selfde van ver'', maarjah we moeten ook realistisch zijn, deze uitbreiding is niet door Relic zelf gemaakt omdat ze het te druk hebben met DOW2 en een X360/PS3 RTS project. al in al is het wel leuk maar is niet zo verslavend als de vorige uitbreidingen, en helemaal door die Aircrafts die behoren niet tot deze engine, deze engine is meer gebaseerd op CCombat en het breekt de hele balance van de hele game. speel maar Campaign en spawn alleen maar AC en je hebt de game zo uitgespeeld.

XRV750
Reg. datum: 21 september 2003

http://www.gametrailers.c...8.html?e3i=1&type=mov

DOW2 Meer bling 'n bang maar een nieuw ras?

ROFLASTC wijzigde dit bericht 16-07-2008 18:38 (39%)

In regards to cannabalism; I wouldn't eat a clown, they taste funny. No Neo-Cons either they're very bitter

Pagina: 1 2 3 4 ... 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 last

VNU Media logo Powered by True

© 1998 - 2009 Tweakers.net - Alle rechten voorbehouden

Uitgever van: