wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
Playstation 3 als media center - deel 2
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Nieuw TopicDe Firewall op me router staat uit, en die van vista heb ik ook al eens op uit gehad. maar geen resultaat.quote:scorpie schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:37:
Blokkeert je firewall niet gewoon al het verkeer afkomstig van je ps3?
"Windows Media Player Network Sharing-service" staat ook op gestart.
Moet WMP geopend zijn om te streamen? en moet deze ook aanstaan, dus op "play"?
T-LeX wijzigde dit bericht 05-01-2008 15:49 (20%)
Je moet in de media sharing opties wel je PS3 toestaan. Maar dan zou je de server al wel moeten zien op de PS3.quote:T-LeX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:46:
[...]
De Firewall op me router staat uit, en die van vista heb ik ook al eens op uit gehad. maar geen resultaat.
"Windows Media Player Network Sharing-service" staat ook op gestart.
Moet WMP geopend zijn om te streamen? en moet deze ook aanstaan, dus op "play"?
"The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, but wiser people so full of doubts."//PSN: Shiver23.
Die zie ik dus niet, en als ik naar mediaservers ga zoeken op de PS3, hetzij muziek of video moet ik hem ook wel te zien krijgen op de PC (bij media delen) om hem toe te staan, maar ik krijg heb niet te zien.quote:Shiver23 schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 15:50:
[...]
Je moet in de media sharing opties wel je PS3 toestaan. Maar dan zou je de server al wel moeten zien op de PS3.
Reg. datum: 09 september 2003
http://www.esoteric-warriors.com
wil een Toyota Supra mkIV!!!!! (host is UP!) | "Security is just a state of mind" | Cinema 4D !
MacBook Pro!
tevens nog zitten zoeken naar een queue functie. als ik de muziek stream via tversity en afspeel kan ik tijdens het afspelen via driehoek de "add to playlist" functie zien, maar die lijkt niets te doen?
Antec SX635B-II | Athlon XP2500+ (512/333) | Asus A7N8X Deluxe Rev2 1.008 | 2x512MB Dane pc3200@2700 | 2x Hitachi 7K250 80GB 8MB SATA RAID-0 | ASUS 1608P3S DVD+RW 1.24 | Gainward NV 7600 GT AGP 256MB | Win XP Pro
Reg. datum: 08 juli 2003
hmm ik heb een optie gevonden nu maar de wma wordt gedownmixed naar 2.0. Heeft iemand meer kennis hierover?
Frank J. wijzigde dit bericht 05-01-2008 19:34 (29%)
PS3 (60 nu 320GB) PSN: Bierbeer || Online: [Warhawk stats] [Lego Star Wars] [GTA4] [Calling all Cars] [Motorstorm] || @me !
Ik heb inmiddels ook TVersity geprobeerd, netjes de handleiding gevolgd zo als in de startpost. Maar ook zonder resultaat. Ik maak gebruik van een Edimax BR-6104KP router. Zou ik misschien een instelling moeten doen in me router, heb alle instellingen al nagelopen maar misschien zie ik iets over het hoofd?
T-LeX wijzigde dit bericht 05-01-2008 19:59 (57%)
Reg. datum: 13 april 2004
Nu is de VOB file net wat groter dan de originele mkv, en dus net wat groter dan 4,7 GB waardoor deze niet op een dvd past...
Heeft iemand hier suggesties voor?
@Johan: uuh .... streamen naar je PS3? Wat doe je anders in dit topic?
scorpie wijzigde dit bericht 05-01-2008 20:05 (21%)
MacBook Pro!
Reg. datum: 13 april 2004
Ik heb geprobeerd, om lokaal (waar die standaard op staat na install) en op mijn eigen account. beide geen resultaat. Heb nog eens geprobeerd om me netwerk opnieuw in te stellen op PS, maakt ook niks uit. Op nieuw opstart PC ook al gehad.quote:scorpie schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:04:
@T-Lex: Dan vraag ik me af of je wel "lokaal" kunt streamen. Heb je dat met TVersity al geprobeerd? Zo niet, kijk dan even in de FAQ in de startpost hoe dat moet.
@Johan: uuh .... streamen naar je PS3? Wat doe je anders in dit topic?
Reg. datum: 11 oktober 2007
Ik heb wel gegoogled op TVersity en subtitles maar dan kwam ik veel mensen tegen die Dvix/Xvid films hadden met .str (subtitle) bestanden die extern geladen moesten worden.
Alvast bedankt!
@Mark: Welkom bij de PS3 gebruikers!
Maar als je de topic helemaal had gelezen (5 pagina's is zoveel niet... ;p ) dan had je je antwoord gevonden. Het is niet mogelijk om losse subtitles in te laden, en het is ook niet mogelijk om feedback te sturen naar de DLNA server, behalve bepaalde playback features zoals vooruit, achteruitspoelen, of pauzeren.
MacBook Pro!
Ik moet eerlijk zeggen dat ik inderdaad niet alle pagina's heb gelezen, ik heb echter de voorgaande topic op dit topic wel ongeveer helemaal door gespit. Ik ben inderdaad wel wat tegen gekomen over externe subtitles inladen e.d.
Maar als ik je goed begrijp is het gewoon niet mogelijk om subtitles te activeren vanuit je DVD menu/DVD opties? Word dit een volgende feature van Sony of Tversity? Ik heb ook wat gelezen over DVD-shrink die de hele dvd comprimeerd in een vob bestand met de gekozen subtitle, dit zal dus ook voor mij het meest voor de hand liggend zijn?
MacBook Pro!
Sorry te snel gelezen... maar net geprobeerd, en dat wil wel lukken, maar op de PS3 nog niet...quote:scorpie schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 20:57:
@T-Lex: Ik bedoelde meer dat je via TVersity zelf, via het "view" menu ging kijken of je op je eigen pc wel kon kijken naar je streams (Vanaf dezelfde pc dus...). Dat bedoelde ik met lokaal, ik had het niet over (lokale) gebruikersaccounts. Maar dit stond toch echt in de (enige) FAQ vraag waar ik je naar verwees.
Na nog een herstart van PC en PS3 nu meer geluk...
T-LeX wijzigde dit bericht 05-01-2008 21:28 (8%)
En weer een tevreden klant erbijquote:T-LeX schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 21:26:
[...]
Sorry te snel gelezen... maar net geprobeerd, en dat wil wel lukken, maar op de PS3 nog niet...
Na nog een herstart van PC en PS3 nu meer geluk...TVersity is gevonden op de PS.
MacBook Pro!
Ik zat zelf aan de manier te denken om het gewoon te reencoden en dan subtitle erin bakken. Ik dacht zelf dat dit niet veel tijd in beslag zou nemen (+/- 20 minuten). Ik zal zeker dit topic in de gaten houden en als iemand tips- of hints heeft hoor ik dit graag!
Reg. datum: 09 september 2003
http://www.esoteric-warriors.com
Nu vraag ik me al een tijdje af watvoor website je had Furfoot, aangezien die url in je signature niet meer werkt
MacBook Pro!
Als je TVersity op "always transcoding" zet, heb je dus altijd subtitels. Wel jammer dat de beeldkwaliteit wat minder is met transcoderenquote:scorpie schreef op zaterdag 05 januari 2008 @ 23:33:
Ja, dat geldt alleen voor sommige DivX / XviD videofiles. Niet voor alle.
offtopic:
Nu vraag ik me al een tijdje af watvoor website je had Furfoot, aangezien die url in je signature niet meer werkt
Het is hoog tijd dat sony ondersteuning gaat inbouwen voor srt subs (ook via dlna) en dan ook graag nog wat opties om het lettertype/grootte/positie aan te passen
Iets anders; ik heb op mn ps3 een map vol divx videoclips staan en die wil ik laten afspelen, maar na 1 clip stopt hij ermee en gaat dus niet automatisch verder met de volgende (zoals bij mp3). Weet iemand hoe je dit moet instellen?
PSN ID: DCFreak
Met Nero heb ik een dvd gerecode naar .MPEG-4. Er staat bij eigenschappen letterlijk .mpeg4 mediabestand. Ik heb de film kleiner gemaakt, groote is nu iets meer dan 2 GB. Echter ik zie de file wel staan, zelfs met een afbeelding van het eerste shot maar wanneer ik hem af wil spelen zegt de PS3 dat de data niet ondersteund worden. Wanneer ik een .MPEG-4 bestand van meer dan 4 GB afspeel zegt de PS3 dat de data beschadigd zijn.
Ergens in deze topic gelezen dat .MPEG-4 wel ondersteund wordt door de PS maar waarom doet die het hier dan niet??? Iemand een idee?
De situatie die ik wil berijken is het volgende:
Ik heb een DVD met een nederlandse ondertiteling. Met een programma wil ik de opties kiezen die ik in de DVD wil hebben zoals geluids kanalen en de subtitles. Nadat ik de opties heb gekozen wil ik de film encoderen naar een volledig bestand of DVD formaat (met .vob bestanden e.d.). Nadat dit gebeurd is kan ik het streamen met mijn Playstation 3 en ben ik van het probleem af.
Nu heb ik vanmorgen al een tijdje gegoogled (deze beter dan de andere keer
Alvast bedankt!
Pagina: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 ... 38 39 40 41 last
Dit topic is gesloten.